Interjúk
Amikor néhány hónapja interjút kértünk tőle 70. születésnapja alkalmából, elhárított, mondván, hogy nem szokta ünnepeltetni magát. A nemrégiben lezajlott Fidelio-premier után azért mégis kötélnek állott, bár elfoglaltságai miatt nehéz volt egyeztetnünk.
Interjúk
A szegedi operafesztiválon ma este Heinrich Marschner A vámpír című darabját láthatjuk. A romantikus műben rejlő lehetőségekről és a munkatapasztalatokról beszélgetünk a rendezővel, Balázs Zoltánnal.
Interjúk
Prózából érkezett a zenés műfajba, s egy héten belül két produkcióval, is bemutatkozik. Az egyik a Thália Színházban bemutatott CarmenCET, a másik pedig a szegedi operaversenyen színre kerülő Britten-darab, a Lukretia meggyalázása.
Interjúk
Klarinét-klarinét-fagott. Régizene és kortárs muzsika. Ahogy a hangszer-összeállítás és a repertoár, úgy az ünneplés sem szokványos: 10+1 éves fennállását ünnepelte a Trio Lignum.
Interjúk
Tizenhat év után távozott posztjáról a Rádióénekkar karigazgatója, Strausz Kálmán. A muzsikussal a régebbi sikerekről, a közelmúlt viharairól és a bizonytalan jövőről beszélgettünk.
Interjúk
Bár a harmadik szereposztásra tervezték, és a plakáton sem őt láthatjuk, mégis Szabóki Tünde énekli vasárnap este az Operaház Fidelio-premierjén a címszerepet. A főpróba előtt beszélgettünk vele.
Interjúk
A hétvégén mutatják be az Operaházban Ránki György gyerekoperáját, a Pomádé király új ruháját. Toronykőy Attila rendezővel a premier előtt beszélgettünk.
Interjúk
Új oldaláról ismerhetjük meg Geiger Györgyöt: múlt csütörtökön fényképeiből nyílt kiállítás, és ezzel egyidejűleg egy könyve is megjelent. Villáminterjúnk a kiállítás megnyitóján készült.
Interjúk
Harminc éves az egyik legismertebb régizenei társulás, a London Baroque. Közelmúltbeli, váci koncertjük után az együttes vezetőjével, Charles Medlammel beszélgettünk.
Interjúk
Egy ma esti koncerten a II. világháborúban meggyilkolt magyar zeneszerzők darabjait hallhatjuk. A javarészt elfeledett alkotókról Mácsai János zenetörténészt kérdeztük.