Bejelentkezés Regisztráció

José Cura


460 Ametiszt 2015-05-05 21:07:14 [Válasz erre: 455 telramund 2015-05-05 18:53:20]
Telramundban pedig azt kedvelem, hogy jobban ismer engem és többet tud rólam, mint saját magam. Majd felkérem életrajzírómnak, hiszen ő jobban tudja mikor, mit csináltam, kiért rajongtam, hol tévelyedtem el.Jaj, csak azok a megtalálhatatlan archívumok ne okoznának mindig gondot ..

459 Ametiszt 2015-05-05 21:04:05 [Válasz erre: 457 Pristaldus 2015-05-05 20:35:53]
Ni, érdekes, egy új, ropogós, friss nickname. Vajon kit takarhat?

458 Ametiszt 2015-05-05 21:02:42 [Válasz erre: 456 parampampoli 2015-05-05 20:13:11]
Ha a 435-ös bejegyzésedre gondolsz, akkor nem, nem korrekt, amit írsz. Csupán egy forrásból idéztél, ebből, ami nem más, mint a „Il Corriere della Grisi”, igaz tényleg idézőjelek között, sőt még le is fordítod: Carmen alla Scala….non pervenuta. by Giulia Grisi, Scritto il 23 marzo 2015 Ez számodra „egy abszolút megbízható és hozzáértő zenei folyóirat”, hát ezen lehetne vitatkozni. Máshol nem találok tőled hivatkozást több helyről utóbbi kis üzenetváltásainkban.

457 Pristaldus 2015-05-05 20:35:53
Sosem szerettem a felfújt hólyag Curát! Most már öreg is, és a hangja is megkopott. Azért még mindig szeretik a nők. (Is!)

456 parampampoli 2015-05-05 20:13:11 [Válasz erre: 448 Cilike 2015-05-05 16:16:59]
Én se a magam véleményét mondtam, hanem idéztem több forrásból, korrektül, itt-ott még idézőjellel is. Tessék olvasni.

455 telramund 2015-05-05 18:53:20 [Válasz erre: 454 Ametiszt 2015-05-05 18:16:07]
Azt nyilatkozom ki ,amit tudok.Gondolod,hogy majd keresgélni fogom a" hangtalan"(?) tenorodról szóló riportokat.Annyi van ilyesmim,hogy napokig kereshetném.Nem kell elhinned semmit!Ami pedig tény az tény.Hogy sohol sem voltál,amikor már Curat régen kedveltem és mivel azt sem tudod ki volt ,van ,lesz Inez Salazar a témát mára be is fejeztük.További jó rajongást!

454 Ametiszt 2015-05-05 18:16:07 [Válasz erre: 453 telramund 2015-05-05 18:00:11]
Arra kértelek idézz, nem arra, hogy kinyilatkoztass.Nem írtál le semmit,vádaskodsz.

453 telramund 2015-05-05 18:00:11 [Válasz erre: 452 Ametiszt 2015-05-05 17:20:29]
Figyi,amit én leírok az úgy van! Tetszik ez avagy nem sajnos mellékes! Örülök ,hogy ott voltál azon a Forzán.Akkor tudod a körülményeket is ugye? Vagy talán nem ? Ha Curával nem lett volna megelégedve Muti repült volna a premierből ,mint Inez Salazar(gondolom mond a név valamit).Állandóan okosabb akarsz lenni mindenkinél. Lehet,hogy Te Curával beszélő viszonyban vagy .Én viszont azokkal akiket csepült, ha kellett ,ha nem! És szerintem Cura abban az időben volt a kedvencem ,amikor azt sem tudtad ki az!

452 Ametiszt 2015-05-05 17:20:29 [Válasz erre: 449 telramund 2015-05-05 17:04:24]
1) Ugyan, mit hordott össze Cura többi tenorról és Gruberováról? Nevetséges, ezek a te rágalmaid, idézd be a szöveget, forrást, vagy meg se említsd. 2) Ha annyira bennfentes lennél, akkor tudhatnád, hgy már azon az 1999-es Forza premieren egyáltalán nem volt felhőtlen a viszonyuk Mutival....

451 telramund 2015-05-05 17:14:14 [Válasz erre: 450 telramund 2015-05-05 17:11:09]
jav:Lukács Gyöngyi Ez a páros énekelte később Bécsben az Andre Cheniert is.Még akkor is jó volt Cura,bár hagyott ki magas hangokat.

450 telramund 2015-05-05 17:11:09 [Válasz erre: 438 Ametiszt 2015-05-05 13:42:45]
Cura kapcsolata Mutival régen nem volt rossz.Bizonyára láttad azt a Forza-premiert,amiben Lukács Gyönygyi volt Leonora és Cura Alvaro.Mindketten fantasztikusan énekeltek!

449 telramund 2015-05-05 17:04:24
Igaz nagyon kedveltem Curat mindaddig,amíg nem kezdte a cirkuszt a plebejuskodást a műfajjal.Amíg nem hordott össze, vissza mindent a többi tenorról,akik szerint már a múltat képezték 2o évvel ezelőtt is(??) és, amíg Gruberováról nem,mint egy öreg múzeumi tárgyról beszélt,aztán kiállt Pollionet énekelni sorozatban Vele.Ja és ,amíg volt hangja.Mert volt az kétségtelen! Sajnos nem vagyok egy hűséges típus.Lelkesedni csak addig tudok,,amíg meghat valaki voceja.Ravatal mellett nem szeretek állni!

448 Cilike 2015-05-05 16:16:59
Amit nem láttam, nem hallottam, arról NEM TUDOK VÉLEMÉNYT MONDANI. Ennyi. Ha mégis, akkor az inkorrekt dolog. Gyűlölködni lehet máshol is.

447 parampampoli 2015-05-05 14:51:36 [Válasz erre: 443 Ametiszt 2015-05-05 14:32:42]
Egyébként összetévesztesz telramunddal, ő kedvelte egy időben Curát, én sose. Elismertem, hogy szép hanganyaga volt. Láttam vele kb. 3 jó előadást felvételről. Egyet élőben is. Stílusát és cirkuszait utálom az első perctől. Nem véletlenül.

446 parampampoli 2015-05-05 14:49:22 [Válasz erre: 443 Ametiszt 2015-05-05 14:32:42]
1.A szakmaiságról próbáltam írni, nem értetted meg, nem baj. 2. Bruson Cura barátja?????????? 3. Cura már réges régen nincs az élvonalban, csak a te élvonaladban. 4. Sokaknak tetszik Bocelli is, Bartoli is és még sokan mások. Ez nem bizonyít semmit a minőséget illetően. A VV 7-et is sokan nézik...

445 parampampoli 2015-05-05 14:43:19 [Válasz erre: 444 Cilike 2015-05-05 14:37:07]
Elment, tetszett, megírta, oké. Nem ment el, megírta más véleményét, aki ott volt, oké. Így teljes a kép. És kerek a világ.

444 Cilike 2015-05-05 14:37:07
Komolyan nem értem. Ha valaki elment, tetszett neki megírta, oké. Ha valaki utálja, nem ment el, nem hallgatta meg, leszólja, miért??? Miért kell ez? Akinek meg tetszett, szerintem ne törődjön a negativizáló, széttrollkodó szándékkal.

443 Ametiszt 2015-05-05 14:32:42 [Válasz erre: 442 parampampoli 2015-05-05 14:18:30]
1) Mi köze Curának Bocellihez és Milánóhoz, az egy másik esemény, nyilván ott is volt közönség. Ne legyen közönség egy koncerten, ne nyilvánítsa ki tetszését, mert az szakmaiatlan? Ez milyen érv, mire bizonyíték? 3) Cura ma is ott van az élvonalban, csak te nem hallgatod, téged nem érdekel, miért is tennéd? Számodra valamiért 1999 óta nem létezik, mint mondtad egyszer (addig talán kedvelted), azóta 16 év telt el, ő még mindig ott van az élvonalban,csak te nem tudsz róla, hiszen nem érdekel, nem szereted, ez nem baj, csak ne állíts valótlanságot. 4) a te 4)-es pontos továbbra sem érv semmire sem. De speciel Bruson Cura egyik legrégibb kollégája és barátja, már ha ezt figyelembe akarnád venni ... 5) Sokaknak tetszik Cura művészete, ékes bizonyíték erre a győri 3500-as nézőszám

442 parampampoli 2015-05-05 14:18:30 [Válasz erre: 438 Ametiszt 2015-05-05 13:42:45]
1. Elmegyek Győrbe, még messzebb is, ha olyan énekeseket hallhatok, akikért érdemes utazni. Cura nem ilyen. 2. Hogy neked tetszett, az nem kérdés. Azért írtam, hogy felesleges volt ennyit írnod, mert ha Cura végigmarkírozza, végigsóhajtozza, végignyögdécseli az estét, neked akkor is kolosszális és csodás lenne. 3. A dolog fordítva áll: te tartod hülyének és süketnek, aki nem hallja jónak Curát. Jobb ha tudod, hogy a szakmában már senkit nem találsz, aki egyetlen jó szót mondana róla. Kinek tetszik? A dilettánsoknak. (Te ajánlottad a jelzőt, én csak elfogadtam.) 4. Nem röhögnél, ha hallottad volna a két neves bariton -- egyikük nem mellékesen az egyetemes énekművészet egyik legnagyobb alakja -- véleményét szerelmetes barátodról. Ő is, ők is dilettánsok lennének? Neked biztos. 5. Ováció, dobogás koncert végén? És??? Bocelli is nagy ovációt kapott a milánói Dóm előtt múlt héten. Attól még úgy énekelt, ahogy és a szorosan vette szakmának az a véleménye róla, amit.

441 Ametiszt 2015-05-05 13:55:22 [Válasz erre: 436 Búbánat 2015-05-05 13:00:03]
Kedves Búbánat! Ezt komolyan gondolod? Milyen "kollegialitásról" beszélsz, meg objektív elmondásról, mire gondolsz, talán ez egy összeesküvés elmélet részedről, nem lehet tudni Cura énekművészetéről, azt mástól kell hallani, te nem tudod megítélni saját magad számára? Az élet nem erről szól! Menj el a koncertre nézd meg és utána mondd el a véleményedet. Legutóbb meg is tetted Otellója kapcsán. Nincs itt semmi titok!!

440 parampampoli 2015-05-05 13:48:53 [Válasz erre: 438 Ametiszt 2015-05-05 13:42:45]
Úristen... ennyit locsogni feleslegesen!!

439 Werbőczy 2015-05-05 13:48:46 [Válasz erre: 436 Búbánat 2015-05-05 13:00:03]
Őszinte véleményt Rosttól? Elöbb fognak a hegyek megmozdulni és két lábon járni!

438 Ametiszt 2015-05-05 13:42:45 [Válasz erre: 435 parampampoli 2015-05-05 12:49:26]
Fantasztikus koncert volt. Csak elismerés illeti a Győri Filharmonikus Zenekart, a zenészeket és Berkes Kálmánt, vezetőjüket, karmesterüket annyira csodálatosan játszottak vasárnap esti a győri Audi Arénában 3500 néző előtt. Nagyszerű volt a technika, hangosítás, a kivetők és a mi nézőközönség elvarázsolódtunk teljes két órára. Kitűnően szólt a zenekar, ha csak egy szimfonikus koncert lett volna a programban, akkor is teljes élménnyel távoztunk volna, de ez igazi opera élmény volt. José Cura és Rost Andrea csak most, a győriek meghívására léptek fel együtt egy ilyen nagyszabású koncerten hazánkban, mégis olyan természetes partnerei voltak egymásnak, mintha évek óta együtt énekelnének. Kivételes minőségű volt a koncert, Cura bomba formában volt, egyedi, meleg, bársonyos hangszín, fényes csúcshangok, igazi italianata stílus, színgazdagságság, dinamika, szenvedély, óvó figyelem a partnerek felé és sziporkázó humor, mind megmutatkozott, ezek az ő egyedi védjegyei. Két Otello szólója (Dio mi potevi..,..Niun mi tema) maga volt a dráma teljes keresztmetszete, megható, fájdalmas, őrült, könnyes vallomás, az est egyik fénypontja. Rost Andrea is gyönyörűen énekelt, leginkább a Traviata blokkban volt elemében. Az igazi csemege kettejük Traviata duettjének udvarlás-hódítás tréfás-komoly játéka volt az egyszer színpadi díszlet adta helyzetkomikumokat is kihasználva. A koncert a négy ráadással pedig humorral és improvizációval gazdagon megszórt örömzenéléssel végződött. Hosszú percekig szóló, többszöri vastaps, ováció, lábdobogás, mi nézők még tovább is kitartottunk volna, nem mi álltunk fel a helyünkről, a színpad ürült ki a végén, mert különben sose megyünk haza. Többet nem is akarok írni erről, el kell menni és megnézni, Győr nincs olyan mesze, hogy két ilyen nagyszerű művészt halljon, lásson az ember. Parampampolinak szerettel: Szerintem Cura Prológja az opera reklámja hogyan lehet élvezettel és humorral közvetíteni egy TÖRTÉNETET, igen a tribün felső részéről indulva a közönség sorai között felsétál a színpadra és közben nemcsak kezet ráz a nézőkkel, de el is MESÉLI mit fognak látni az előadásban. Más: Láttam Cura márciusi Don Joséját a Scalában, kitűnő volt. Én az utolsó, 3. előadást láttam és a nézők búúzás nélküli (!) tíz perces tapsa mindent elmondott az előadásról (a milánói újságokban nem olvasol erről). És nem a kakasülőn ültem, mindent teljes pompájában láttam a színpadon. Garanca Carmenét és Cura Don Joséját, amit bárhol, bármikor újra megnéznék, nagy élmény volt. És képzeld, a rendezés is tetszett, amit pedig a helyi sajtó skandalumnak aposztrofált és a nézők búzása kísért már anno a 2009-es bemutatón is. Lehet a helyi és más újságokat idézem, meg ismerősöket, amit elolvas az ember, aztán jót nevet rajta, főleg ha tudjuk ennek politikai szálait is (Cura és La Scala/Muti viszonya a múltban, ill. a mostani intendáns ellen divat szólni, hiszen ő Mr Alexander Pereira). Több kommentár nem kell ehhez. Szóval azt ne várd, hogy onnan Curát dicsérő kritikát olvasol majd. El kell menni és megnézni! Nekem nem a „Corriere della Grisi” a mérce, meg amit mások mondanak, hanem amit élőben megnézek. Neked pedig mindenki dilettáns, aki más véleményen van. Pedig a művészetekben az a szép, hogy ahány befogadó, annyi vélemény létezik. Számomra egyszerűen röhejes, hogy az az az érved, mit mondott az ismerősöd, vagy akár Nucci, Bruson vagy éppen Rost (egy öltözőtök van talán???) „véleményét” próbálod idézgetni??? Nekem elég csak arra hivatkoznom, hogy legutóbb arra szólítottad fel a Momus olvasóit, hogy sürgősen adják el a jegyeiket, olyan szörnyű volt Cura Otellója a MÁO-ban, amit csak a szünetig bírtál nézni a főpróbán. Nekem nem az a mérce, és nem azért írok ide, hogy ki tud egy topicot leghatékonyabban szét trollkodni (mint ahogy „egyesek tették” Cura fenti Otellója kapcsán). Ott, akkor neked is nagyon érlelődött egy húzós eltiltás, de nem te kaptad sajnos.(vissza lehet olvasni ..)

437 parampampoli 2015-05-05 13:09:12 [Válasz erre: 436 Búbánat 2015-05-05 13:00:03]
Én is... de hogy nem fogja elmondani az őszinte véleményét, abban biztosak lehetünk. (Én hallottam privátban Nucci és Bruson véleményét, egyiket közvetlenül tőle, a másikat egy közös barátnénktól, elég is volt. Sajnos nem vagyok felhatalmazva, hogy idézhessem...)

436 Búbánat 2015-05-05 13:00:03 [Válasz erre: 435 parampampoli 2015-05-05 12:49:26]
Rost Andrea véleményére is kíváncsi lennék: aki szakmabeliként és énekes partnerként közreműködött a gálán - tegye félre a "kollegialitást" és próbálja meg objektíve elmondani, hogyan tapasztalta meg Cura énekművészetét. Mi tetszik, mi nem tetszik benne. Mert bizonyára van saját véleménye - függetlenül az együtt éneklés örömétől és a győri sportcsarnok közönségének lelkesedésétől. Én kíváncsi lennék rá.

435 parampampoli 2015-05-05 12:49:26
Az alábbi írás szerzője bizonyára Berlusconi Il giornale nevű lapjától érkezett... kb. annyira is hozzáértő, mint az a "kritikus" aki ott megdicsérte az O mio babbino caró-t az André Chenierből. Nekem énekesnövendék ismerősöm volt a koncerten, maga is tenor, és azt mondta, hogy Cura borzalmas volt, hallgatni is rossz, azt lehetett volna illusztrálni rajta, hogy nem szabad énekelni. (Kézfogással üdvözli a nézőket, miközben a Prológot énekli... oh, jaj, még elképzelni is rémes.) Én neki hiszek, például azért is, mert Cura márciusi Don Joséjáról a Scalában egy abszolút megbízható és hozzáértő zenei folyóirat az alábbiakat írta: "Collocare un cast dove nessuno è in grado di far qualcosa di valido nella cornice di un allestimento invedibile, di cui non è più il caso di parlare, è stata ricetta perfetta per una serata faticosa, dura da sentire e senza alcun conforto visivo. E non è stata solo questione di José Cura che, stando al chiacchiericcio degli habitué, sarebbe stata la pietra dello scandalo. José Cura oggi canta malissimo, e quando era un tenore nel pieno delle sue capacità cantava comunque male, con i modi e lo stile che oggi tanto piace in certi tenori di gran moda che si collocano nella corrente del delmonachismo/corellismo più deteriore. Oggi Cura non va più di moda, è un cantante esausto, e la nostra accorta direzione artistica ce lo propone per ben due opere dopo la catastrofe dei Pagliacci ultimi scorsi. Le cose sono andate come previsto nel canto e nell’esito, né vale soffermarci a narrare una serata imbarazzante, mentre meriterebbe soffermarsi più a lungo su chi scrittura…" Fordítás: Olyan szereposztást elhelyezni egy nézhetetlen produkció keretébe, amelyben senki nincs azon a szinten, hogy valami érvényeset csináljon, tökéletes recept volt egy fárasztó estére; kemény meghallgatni, bármilyen vigasz nélkül a szemnek. És nem csak a Cura-kérdés miatt, aki a közbeszéd szava szerint a botránykő lett volna. Cura ma pocsékul énekel, és mikor képességeinek teljében volt, akkor is rosszul énekelt, olyan módon és stílusban, amely annyira népszerű a legrosszabb delmonachizmus és corellizmus mai áramlatának bizonyos divatos tenorjaiban. Cura ma már nincs divatban, elfáradt énekes, akit a mi gondos művészeti vezetésünk a legutóbbi idők Bajazzóinak katasztrófái után mindjárt két műben is felkínál nekünk. A dolgok úgy zajlottak, ahogy várható volt, énekben is, a végkimenetelben is, nem is éri meg hosszan elidőzni és beszélni egy kínos előadásról, miközben érdemes lenne hosszabban elidőzni azon, aki szerződteti… „

434 macskás 2015-05-05 12:39:50
434

433 Búbánat 2015-05-05 10:51:30
[url] http://infovilag.hu/hir-32324-jose_cura_es_rost_andrea_elbuvoltek_egym.html; José Cura és Rost Andrea – elbűvölték egymást és a közönséget [/url] Infovilag.hu, 2015-05-03 23:04 - Peredi Ágnes „…annyira vagyok férfi, amennyire nő az, aki bejött a szobába” – írta Karinthy Frigyes, és ez persze, fordítva is igaz: annyira nő a nő, amennyire férfi a férfi. Hát ez esett meg Győrben José Cura és Rost Andra koncertjén. A győri aréna nem is olyan, mint a budapesti sportcsarnok. Szebb, ízlésesebb és jobb az akusztikája. Itt nem kell megalkudni a színvonal rovására, ha operaénekesek lépnek a pódiumra. A pesti emberben lehet némi gyanakvás, milyen lesz az a koncert, amit az Audiról elnevezett sportarénában tartanak. (És amelyről azt mondja a helyi taxisofőr, hogy amit az Audi épít arrafelé, sokkal olcsóbban és gyorsabban készül el, mint amit a város.) A győri aréna nem is olyan, mint a budapesti sportcsarnok. Szebb, ízlésesebb és jobb az akusztikája. Itt nem kell megalkudni a színvonal rovására, ha operaénekesek lépnek a pódiumra. José Cura, aki mindig képes az első pillanattól közel kerülni a közönséghez, most egy oldallelátóról sétált be, miközben a Bajazzók Prológját énekelte, és kezet rázott néhány nézővel, míg elért a színpadra. Ott énekelt is, vezényelt is. A Győri Filharmonikus Zenekart, amelyet amúgy Berkes Kálmán dirigált. Ahogy Cura vezényelt, az maga volt a szárnyalás. Hatalmas kivetítőn lehetett követni a keze, az arca rezzenéseit, ahogy a zenészek is láthatták. A velük való baráti, alkotó hangulat tapintható volt. Nem véletlenül szólt így a koncert közepe táján a közönséghez: „Ez a zenekar lehetne londoni, berlini, New York-i, de győri. Az önöké, győrieké!” Persze, hogy büszke taps volt a válasz, mert amit mondott, az igaz, és ahogy mondta, az őszinte volt. José Cura bármit tett, énekelt, mindig őszinte volt és szívből szólt. Otello mély fájdalmát épp úgy élte át előttünk, mint Alfréd hódítását, ahogy megnyerte magának Violettát a Traviatában. Vagyis Rost Andreát, aki a koncert elején szende és erényes áriákat énekelt. De a második rész csupa kacérság volt és hódítás. Violetta és Alfréd kettőse, áriája hatalmas érzelmi ívvel ragadta el nemcsak a közönséget, hanem José Curát, a férfit, akivel Rost Andrea eddig még nem szerepelt együtt. Most kölcsönösen elvarázsolták egymást és a közönséget. Ám mielőtt mindent elöntött volna a lila köd, feltört kettejükből a humor is. Helyben improvizálva énekelte el Rost Andrea másodszor is Margit Ékszeráriáját a Faustból. Az első részben, ahogy szokás, megbűvölve az ékszerektől. A második részben kacéran, megbűvölve, ámulatba ejtve José Curát. Miközben mindketten és a közönség is tudta: itt móka folyik. És persze briliáns ének és zene. Meg tombolás a végére. José Cura egy szál gitárral kísérte kettejüket, a Beatles Yesterday című dalát. És a koncert végén – ahogy kell, elénekelte Kalaf áriáját a Turandotból, és a pezsgőáriát a Traviatából. Ezt már hármasban, az ifjú Foki Dániellel. A Virtuózok tehetségkutató közönségdíjas baritonja is fellépett ezen az estén, Figaró áriájával, és a záró közös énekléssel. Néha nagyon jó felmenni Pestről vidékre.

432 macskás 2015-05-01 11:10:51
432

431 Cilike 2015-04-30 15:34:08
Vokálisan hihetetlen volt a pasi, de amúgy zéró személyiség. Én nagyon szívesen hallgattam, de baromira nem mozdított meg bennem érzelmi húrokat. Akkor már a nagy hangú kategóriában Galouzin fénykorában jobban bejött, benne azért volt spiritusz.

430 Heiner Lajos 2015-04-30 14:19:02 [Válasz erre: 429 telramund 2015-04-30 12:51:10]
Láttam vele a Margitszigeten az Aida első három felvonását, meg Bécsben mint Manricot. Egy másik, sajnos nem elég becsült, remek tenor volt Cecchele.

429 telramund 2015-04-30 12:51:10 [Válasz erre: 427 Heiner Lajos 2015-04-30 11:31:04]
És ebben bizony igaza is van.Volt szerencsém fénykorában Bécsben hallani.Fantasztikus volt!

428 Heiner Lajos 2015-04-30 11:31:36 [Válasz erre: 427 Heiner Lajos 2015-04-30 11:31:04]
Otelloját.

427 Heiner Lajos 2015-04-30 11:31:04 [Válasz erre: 419 szálkák 2015-02-25 19:15:15]
Giacomini Oellojat néhai atyai barátom, Alan Blyth többre értékelte, mint Domingoét.

426 Myway 2015-04-29 20:32:43 [Válasz erre: 423 Ametiszt 2015-04-29 15:15:01]
Az is lehet, hogy ez már a győri koncert felvétele lesz Rosttal!

425 Búbánat 2015-04-29 18:02:17 [Válasz erre: 423 Ametiszt 2015-04-29 15:15:01]
Én is köszönöm. Nem lehet hinni a műsorújságoknak már. Nem ez az első eset...

424 telramund 2015-04-29 16:54:08 [Válasz erre: 423 Ametiszt 2015-04-29 15:15:01]
Köszönöm!

423 Ametiszt 2015-04-29 15:15:01 [Válasz erre: 422 telramund 2015-04-29 15:07:20]
De az volt. A koncertfilm időpontja változott: május 11, 22:30 Duna TV.

422 telramund 2015-04-29 15:07:20 [Válasz erre: 421 Búbánat 2015-04-28 21:43:19]
Nem ez volt? 23:40, Kedd (április 28.), DUNA Televízió MüpArt classic - Formációk - Az Amadinda és a Pannon Filharmonikus Zenekar

421 Búbánat 2015-04-28 21:43:19 [Válasz erre: 416 Búbánat 2015-02-25 18:30:51]
Ma éjjel a DUNA TV sugározza 23.40 – 00.55: Mahó Andrea és José Cura koncert (2015. február 21, 19:30 Papp László Budapest Sportaréna) (75 perc) „Igazi zenei csemegének számít José Cura és Mahó Andrea közös koncertje. A világhírű argentin sztártenor és az eMeRTon, valamint Artisjus díjas énekesnő repertoárjában olyan világhírű zeneszerzők művei szerepelnek, mint például Leonard Bernstein, Giacomo Puccini, Andrew Lloyd Webber vagy John Lennon. A műfajok és hangulatok közötti zenei utazásban a művészeket kísérő Hungarian Studio Orchestra és egy 60 fős gyerekkórus is segít. A koncert vendége Miller Zoltán.”

420 parampampoli 2015-02-25 20:17:08 [Válasz erre: 419 szálkák 2015-02-25 19:15:15]
-:)))))

419 szálkák 2015-02-25 19:15:15
José Curától elnézést kérek, de a kedvencem. Giacominit kevéssé ismerők számára: [url]https://www.youtube.com/watch?v=JVQwNEptwac;Fedora, Amor ti vieta[/url]

418 szálkák 2015-02-25 19:04:27
Jav.:[url]http://www.szinhaziadattar.hu/web/oszmi.01.01.php?bm=1&as=4236&kv=188069;Radames[/url]

417 szálkák 2015-02-25 19:00:40 [Válasz erre: 412 telramund 2015-02-20 15:53:34]
A hajókürtöt leénekelte a Dunán, mikor '87-ben [url]http://www.szinhaziadattar.hu/web/oszmi.01.01.php?bm=1&as=4236&kv=188069;Radamest[url] énekelt a Margitszigeten. Igazi hőstenor! A szánk tátva maradt, mikor megszólalt.

416 Búbánat 2015-02-25 18:30:51 [Válasz erre: 414 Búbánat 2015-02-20 20:40:43]
[url] http://zene.hu/cikkek/galeria/popup.php?id=4599; José Cura & Mahó Andrea a Papp László Arénában – fotógaléria [/url] [url] http://zene.hu/20150223_jose_cura_maho_andrea_a_papp_laszlo_arenaban; Felejthetetlen José Cura és Mahó Andrea koncert a Papp László Arénában [/url] „Egy olyan koncertet élvezhettünk végig mely valóban és olyan értelemben is gazdag élményt nyújtott, hogy a műfajok közötti átjárással egy zenei utazásra vitte el a közönséget, melyben a zenei világ számos stílusába, hangulatába, előadásmódjába is betekintést nyert a hallgató, néző.” /Zene.hu – 2015.02.24./ „A koncert rendkívül színes és változatos hangulatokkal, stílusokkal és műfajokkal tele tűzdelt este volt, ahol megtörtént, hogy José Cura maestro egy gitárt lejmolt a zenekar gitárosától, mely hangszer innentől vissza-visszatért kezébe és szerelmes, vagy éppen Beatles dalokat adott elő, de a vége felé még egy kis dobot is kipróbált. Andrea sok ruhát váltott követve a zeneművek hangulatát, melyet a maestro minden alaklommal viccesen szóvá is tett, majd a végén, amikor nem váltott ruhát, azt is, és a ráadásban egy Jam-session keretében José egy gitárral, a karnagy Úr pedig egy csellóval a kezében búcsúzott a közönségtől.”

415 Héterő 2015-02-21 15:07:29 [Válasz erre: 396 Haandel 2015-02-14 16:19:07]
[url]https://my.pcloud.com/publink/show?code=XZOCxkZYY396j9IobYaRUGPDdUJIpxDTId7;Az eredeti Yesterday[/url] azért jobban tetszik; ha még azt is lehet tudni, hogy miről van szó, akkor méginkább (feliratos - 2 perc).

414 Búbánat 2015-02-20 20:40:43 [Válasz erre: 349 Búbánat 2015-02-01 10:49:02]
Holnap: [url] http://www.e-jegyiroda.hu/budapest/jose-cura-maho-andrea-miller-zoltan-koncert-2015-budapest-papp-laszlo-sportarena-jegyek; José Cura - Mahó Andrea - Miller Zoltán koncert [/url] Dátum: 2015.02.21. , 19:30 órakor Helyszín: Budapest, Papp László Sportaréna színpada

413 Petyus 2015-02-20 15:54:43 [Válasz erre: 407 Heiner Lajos 2015-02-20 08:37:00]
Rejtővonóval. :)

412 telramund 2015-02-20 15:53:34 [Válasz erre: 411 Heiner Lajos 2015-02-20 14:50:29]
Giacomini egy kíváló tenor volt amíg énekelt!

411 Heiner Lajos 2015-02-20 14:50:29 [Válasz erre: 410 joska141 2015-02-20 10:09:45]
Rost majd megmenti az estét. Sajnálom Curat, fiatalon elég jó adottságai voltak, láttam bécsi bemutatkozását - de nem tudott igazán nagy lenni. A jóval kevésbé sztárolt Giacomini számomra jelentősebb tenor.





A lapunkban megjelent szövegek a Café Momus, vagy a szerző kizárólagos szellemi tulajdonát képezik és szerzői jog védi őket.
A szerkesztőség külön, írásos engedélye nélkül mindennemű (részben vagy egészben történő) sokszorosításuk, felhasználásuk, kiadásuk és terjesztésük tilos.