Bejelentkezés Regisztráció

MET-es operaelőadások moziban


286 Robesz 2012-03-04 00:03:22 [Válasz erre: 285 Cilike 2012-03-04 00:02:39]
:))))))

285 Cilike 2012-03-04 00:02:39
- egy valahogy, asszem, inkább megyek aludni, már nem tudok fogalmaaaazniiii ilyeeeeen kéééésőn.....

284 Cilike 2012-03-04 00:01:58
komplex természetesen

283 Cilike 2012-03-04 00:01:33
Furlanetto nagyon tetszett, annyira jó minden alakítása, olyan komlex valahogy, semmi sem véletlen. Viszont Hvorosztovszkij meg annyira lehengerlő valahogy. Nemcsak a fortéi, hanem a szép puha frázisai is nagyon tetszettek. És ráadásul döglesztően néz ki -tudom, Rád ez nyilván nem hatott.

282 Robesz 2012-03-03 23:58:25 [Válasz erre: 281 Cilike 2012-03-03 23:43:21]
Nem tudom, engem halálra kínoznak ezekkel a fél órás szünetekkel! :S A sorrend nálam: Furlanetto, Hvorosztovszkij, Meade (nekem nem tetszik a hangszíne, és amúgy semmi extra) Giordano(egyértelműen nem az ő szerepe).

281 Cilike 2012-03-03 23:43:21
Szerintem egyértelműen Hvoroszkovszkij volt az előadás legjobbja, hangilag is, játékban is. Utána Furlanetto jön, nem sokkal lemaradva :-), a szoprán korrekt, gond nélkül leénekli a nehéz szólamot és kábé ennyi. A tenor problematikus, de hallottam már rosszabbat. A magas regiszterben nyom, és a váltóhangjai zűrösek. Játékban nulla. De minek van ennyi szünet?! Főleg, mikor ismétlés van?!

280 macskás 2012-02-28 11:30:09 [Válasz erre: 279 bermuda 2012-02-28 10:57:58]
:)) sajna, sokan csak virtuálisan:(((

279 bermuda 2012-02-28 10:57:58
Örömmel olvasom, h.mennyi kedves barát van itt a Momusön:-))

278 parampampoli 2012-02-28 09:36:18 [Válasz erre: 277 macskás 2012-02-28 08:21:08]
-:))

277 macskás 2012-02-28 08:21:08 [Válasz erre: 276 parampampoli 2012-02-28 08:13:20]
Én is kaptam egy nagyon kedves barátomtól egy felvételt, amit KÖSZÖNÖK!

276 parampampoli 2012-02-28 08:13:20 [Válasz erre: 270 bermuda 2012-02-27 22:39:21]
Mivel ezt a felvételt megkaptam egy nagyon kedves barátnémtől -:))), tegnap este végig is néztem.

275 parampampoli 2012-02-28 08:13:16 [Válasz erre: 270 bermuda 2012-02-27 22:39:21]
Mivel ezt a felvételt megkaptam egy nagyon kedves barátnémtől -:))), tegnap este végig is néztem.

274 Speranza 2012-02-28 01:23:02 [Válasz erre: 273 Orfeusz 2012-02-28 01:16:13]
Igen, ma valóban ő az egyik legjobb, botfülűség lenne ezt tagadni, de ez a mezőnyt minősíti negatíve. Nem a matériával és még csak nem is annyira az énektechnikával van a baj szerintem, hanem a jó ízlés és stílusérzék hiányával. Ettől lehet talán,hogy dalokat v orosz operát jól énekel, míg olasz operákat meglehetősen stílustalanul, urlatore módjára, hőzöngve. Az olasz baritonok akik ma vannak az élboyban, hanganyag alapján többnyire közelébe se jönnek Hvorostovskijnak, de mindegyikükben megvan az ami belőle annyira hiányzik,a hajlékony, olaszos stílus és formálás. Francia repertoárt nem nagyon hallottam még vele,de egy MET-es Valentinjére emlékszem, az nem volt rossz bár kicsit azt is túlordította.

273 Orfeusz 2012-02-28 01:16:13 [Válasz erre: 269 telramund 2012-02-27 22:38:46]
Véleményem szerint költői túlzás az, hogy csak daléneklésben lenne jó Hvorosztovskij. Operában is nagyon jó, leginkább persze az orosz vagy francia repertoárban. Nem a világ legjobb baritonja, persze nem lehet hasonlítani a régi nagy baritonokhoz..de ma ő az egyik legjobb, és ennek meg van jó oka. És itt nem a reklámra értem, hanem arra, hogy az az elegancia, kifinomult stílus amivel rendelkezik páratlan. Én nagyon szívesen hallgatom, nézem.

272 telramund 2012-02-27 22:44:42 [Válasz erre: 271 telramund 2012-02-27 22:42:30]
nem a pavarottis részletre gondolok,hanem az előzőre

271 telramund 2012-02-27 22:42:30 [Válasz erre: 270 bermuda 2012-02-27 22:39:21]
na már csak ez a scalas borzalom hiányzott-jól meghúzva,minden magas hang és cabaletta húzva, vagy kihagyva.

270 bermuda 2012-02-27 22:39:21 [Válasz erre: 268 bermuda 2012-02-27 22:30:14]
http://www.youtube.com/watch?v=lGrHyQClY4Y Egy másik ERNANI! (Domingónál nagyon hiányzott a befejező magas hang, itt megvolt)

269 telramund 2012-02-27 22:38:46 [Válasz erre: 265 márta 2012-02-27 21:52:13]
Ez azért kissé több,mint költői túlzás!És a mai operajátszásban igen kevés csoda van.Na már ha előkerült a Silvio -Nedda kettős-anno 2o éve egy koncerten Natalia Troitskaya-val valóban nagyszerű kettőst énekelt,de akkor még inkább csak dalénekléssel foglalkozott.Első 10 lemeze is csak dalokat tartalmazott.Abban tényleg jó.De operában sajnos nem jön be.(Lassan már oroszban sem)

268 bermuda 2012-02-27 22:30:14
Itt egy ERNANI: http://www.youtube.com/watch?v=8lF6A0M8a84

267 parampampoli 2012-02-27 22:16:48 [Válasz erre: 266 Speranza 2012-02-27 22:00:47]
Lényegében egyetértek.

266 Speranza 2012-02-27 22:00:47 [Válasz erre: 265 márta 2012-02-27 21:52:13]
Lunája nekem az ízléstelenségig túl van énekelve: a drámai részeket agyonacsarkodja,a líraiakat szétfinomkodja, Germontja rendkívül közönséges, az Ernaniban lehet hogy rossz napot fogott ki, de elég sokat hallottam már ahhoz, hogy ezt az énekmodort stílusnak és ne indiszpozíciónak könyveljem el. Csodának inkább azt nevezném (negatív értelemben), hogy a közönség ennyire ájultan rajong érte, és hogy ma már a METben sem képesek évek óta egy igazán jó és stílusosan éneklő olasz baritont felhajtani, és vagy Hvorostovski van vagy a szürke középeszer.

265 márta 2012-02-27 21:52:13
Hvorostowsky lehet jobb, roszabb formában, de ő a mai opera egyik csodája. A hangi csoda, és a művészi csoda, aki mindig a szituációt énekli, a figurát ábrázolja. Lunája vagy Boccanegrája maga a varázslat. No és az a Nedda-Silvio kettős Netrebkóval...

264 parampampoli 2012-02-27 19:24:11 [Válasz erre: 263 -zéta- 2012-02-27 18:39:08]
Na, igen! A három férfiú szuper, de a hölgy...

263 -zéta- 2012-02-27 18:39:08 [Válasz erre: 260 Heiner Lajos 2012-02-27 15:50:05]
Na, igen! Az én lemezemen a Del Monaco-Milanov-Warren-Siepi kvartett énekel és Mitropulos vezényel...

262 telramund 2012-02-27 16:27:31
Na és Bastianini!!!!

261 parampampoli 2012-02-27 16:17:23 [Válasz erre: 260 Heiner Lajos 2012-02-27 15:50:05]
Ő is!!

260 Heiner Lajos 2012-02-27 15:50:05 [Válasz erre: 256 Speranza 2012-02-27 14:52:37]
Leonard Warren

259 parampampoli 2012-02-27 15:45:18 [Válasz erre: 256 Speranza 2012-02-27 14:52:37]
Úgy van!! Bruson belcanto-király!

258 parampampoli 2012-02-27 15:09:54
Hallgatok egy 1985-ös Ernanit a MET-ből, nem különosen nagy sztárokkal: Ermanno Mauro, Leona Mitchell, Pablo Elvira, Paul Plishka. A szombati előadástól majdnem 30 év, minőségben egy VILÁG választja el. Pedig ez a szombati se volt rossz, az eddigi Verdi-előadások közt még az egyik legjobbnak mondható. A Trubadúrról tavaly a szünetben futva menekültem, most azért nem volt ilyen szándékom. Mégis: a 85-ös előadás lendülete, energiája, "verdisége" parancsoló mozdulattal utasítja maga mögé a szombatit. Giordani sajnos egyre fáradtabb, hangszíne egyre elhasználtabb. Még kiénekel mindent, de előadásról előadásra kellemetlenebb hallgatni. Hvorostovky élőben éppenhogy sokkal kisebb hangnak hallatszik, mint moziban vagy bármilyen más felvételen. Én minden MET-közvetítésen ezen filózom: hogy szólhat ez élőben? Ezért reális ítéletet mondani ilyen formában igencsak nehéz. Zéta megállapítását a Misurával való összevetésben értem és osztom: Meade hangja a magas regiszterben ugyanúgy elvékonyodik kissé, mint Misuráé egykor. Nem olyan szélesen nyílik ki, mint egy igazi drámai szopráné. Szép dolgokat csinált, bár itt-ott szokatlant (az első ária kadenciája pianoban!), ám engem nem zavart, hogy kövér. Már csak azért se!! Mert örültem, hogy egy énekesnő kiválasztásánál a hang számít, nem a manöken-alkat. Norma túl korai vállalás sztem is. Nekem is Furlanetto tetszett legjobban, aki ismét szép frazírozással és expresszíven énekelt, sokkal jobban, mint 2008-ban ugyanebben a szerepben, ugyanebben a házban, mikor az első felvonásban ráismerni alig lehetett, olyan pocsék volt. Egyetértek: nehéz lenne ma jobb Silvát találni nála, bárhol is keresnénk. Marco Armiliato egy hét alatt 6 előadást vezényelt a MET-ben, ez aztán érződött is a zenéjén. Lassú csörgedezés, álom, álom... időnkénti hirtelen ébresztéssel. 1985-ben Fulton nem hagyott elaludni egy percig se, igaz, ott az énekesek hangja se engedett semmi bóbiskolást.

257 telramund 2012-02-27 15:08:18 [Válasz erre: 256 Speranza 2012-02-27 14:52:37]
Nos a nagy baritonnal kapcsolatban anno nagy várakozásom volt lemezei alapján.Aztán a Puritanok /Wien/Riccardojaként okozott akkora csalódást mint kevesen,leginkább hangerejét tekintve.Csak orosz operákban viselem és dalénekesként.Részletektől eltekintek kinos vitát megelőzvén. Ja aztán kb 2 éve szintén Bécsben már Anyeginként sem tetszett főként morikáló stilusa miatt.Hősbariton:ugyan már..

256 Speranza 2012-02-27 14:52:37 [Válasz erre: 255 Orfeusz 2012-02-27 14:42:31]
Hvorostovski énekstílusa olasz bel canto szerepekben pont azért tűnik számomra annyira inadekvátnak, mert saját repertoárjában, az orosz operákban teljesen a helyén van. Számomra szinte hihetetlen hogy aki Jeleckij vagy Anyegin szólamát kongeniálisan formálja meg, az Luna, Posa vagy Don Carlos szerepéből teljesen egyforma, egysíkú, agresszív macsókat képes csak formálni. De ez az én vélkeményem, nem kell egyetérteni vele. (Kontrasztank ajánlanám ezekben a szerepekben mondjuk Renato Brusont. Na AZ bel canto-stílus és formálás!)

255 Orfeusz 2012-02-27 14:42:31 [Válasz erre: 254 Speranza 2012-02-27 14:23:59]
Furlanatto szerintem is jó volt..az hogy túl van a zenitjén, önmagához mérten kell nézni..pálytársai meg sem közelítik. Meade súlyfölöslege szerintem nem annyira zavaró, legalábbis a kosztümében nem volt az. Lefogyhat persze, csak nehogy Deborah Voigt sorsára jusson. Én nem érzem Hvorostovsky énekstíluást agresszívnek, ezt nem tudom mire érted. De abban egyetértek az ő igazi területe az orosz repertoár. Én pont a Jeleckij áriáját hallottam vele, és káprázatos volt.

254 Speranza 2012-02-27 14:23:59
Verdi ifjúkori művei közül az Ernani az egyik kedvencem, sok felvételem van belőle, ez a MET-es rendezés is megvan egy közel 30 éves felvételről Pavarotti, Milnes és Leona Mitchell főszereplésével (annak a DVD-nek a különlegessége hogy Pavarotti elénekli rajta az utólag komponált és a 2. finálé helyére beillesztett kétrészes nagy tenoráriát, ami ezúttal természetesen nem hangzik el. Az est szereplői közül nálam toronymagasan (sic!) kiemelkedett Furlanetto Don Silvája. Hogy a hang már túl van zenitjén? Lehet bár én ebből semmit nem vettem észre, de kérdezném tisztelettel: Fiatalabb pályatársai közül hol van egy is aki ilyen nemesés grandiózus Don Silvát lenne képes énekelni? Colombara? D'Arcangelo? Giorgietti? Ugyan már!... Második helyen a szopránt említeném. Meade nagyon szép színű hangot birtokol és többnyire egész jól is bánik vele, nekem a trillái nem tetszettek és az első áriában éreztem még némi bizonytalanságot, aztán az utolsó felvonásban volt a legjobb. Nagy reménység, de meg kéne szabadulnia a súlyfölöslegétől szerintem is. Giordanit olasz létére én jobban szeretem francia (nyelvű) szerepekben hallgatni. Ilyen a Hugenották Raoulja, a Tell Vilmos Arnoldja, vagy a Faust elkárhozása címszerepe. Olasz szerepekben nekem kevésbé tűnik szépnek a hang, főleg a közép regisazterben üresedik ki gaakran,elveszti nemes fényét. A magasságai viszont még mindig üzembiztosan ülnek, meg is csillogtatta párszor, a kottában nem szereplő, ossia-magas hangokkal. Hvorostovski ma élvonalbeli Verdi baritonnak számít. Természetesen elismerem a hangi kvalitásait, de sosem szerettem azt az arrogáns, agresszív énekstílust ami egyre inkább eluralkodik nála. Anyeginként vagy Jeleckijként nagyon tetszett, nagyon szívesen meghallgatnám Vele Igor herceg vagy az olasz repertoárból Scarpia szólamát is,ám a bel canto szerepekhez szerintem kicsit nyers, faragatlan a hangadása. Ugyanez volt a véleményem a Lunájáról is, most Carlosként még kevésbé tetszett.

253 Bambu 2012-02-27 12:41:40
Borzasztó alak vagyok, de Marcello Giordani még semmiben sem tettszett, és ez most sem változott. Dmitri Hvorostovsky nekem is egyik kedvencem, Carlosa hangilag és játékban is elvarázsolt. Bár sok ilyen csúnya hangot hallhatnék élőben itthon is! Tudom, hogy helytálló Orfeusz Furlanettóval kapcsolatos megjegyzése, de még mindig nagy élmény őt hallgatni és látni. Angela Meade és Misura Zsuzsa között sok hasonlóságot én sem találok. Misura egy óriási művész, Meade pedig egy nagy lehetőség, hogy majdan azzá váljon. Szerintem a hangszínük, sem egyforma. Szegedi lévén Misura Zsuzsán nőttem fel, mindig elkápráztatott. Termete sose zavart, eszembe se jutott, külsőleg is szépnek láttam. Ezzel szemben Angela Meade alkata többször kifejezetten idegesített. Nem értem, hogy a dvd és élő közvetítések korában egy fiatal nő mlért hagyja így el magát.

252 Orfeusz 2012-02-27 11:50:01 [Válasz erre: 251 telramund 2012-02-27 08:57:04]
Marcello Grioradnit én sem éreztem túl jónak, és Furlanetto már túl van zenitjén. Meade tekintetében egyetértek, hogy tehetség, üde színfolt..de azért vannak fenntartásaim. Kétségtelen, hogy az első felvonásbeli áriában gyönyörű dolgokat csinált, de néha kicsit bizonytalannak érzem. Bár a szombati estén nem, a youtube-n található felvételek alapján bizony nem mindig tudja kontrollálni a hangját, és engem kicsit zavar a vibrato a hangjában. De meglátjuk, hogy hogyan alakul a pályája. Mindenesetre a 2013/2014-es évadban Normát fog énekelni a Met-ben..én azt gondolom, hogy ez még igen korai neki. Hvorostovsky-al szemebn elfogult vagyok. Bár a hang nem is világszép hang (bár orosz operákban sokkal jobbnak hat), de egyszerűen fenomenális az a stílus, nemesség, elegancia ahogy használja és ahogy a színpadon jelen van. Hallottam egyszer élőben és a hang ugyanúgy szólt, szerintem nem is volt kicsi.

251 telramund 2012-02-27 08:57:04
Az Ernani hivatalos kritikájával szinte mindenben egyetértek,de hogy Angela Meade hangja Misura hangjához hasonlitható ez merő tévedés.Ha valamiben hasonlitanak a testalkatuk.Érdekes a Metben nem számit,ha valaki kövér,de van hangja és tudja is használni.

250 bermuda 2012-02-26 17:43:55
Most, h.a MÁOban már premierek sem lesznek (ha jól olvastam)örülök,h.van MET, ahol bőséges a választék ritkán játszott operákból(is). Az ERNANI-t csak rádióban hallgattam, egy hét múlva tudom megnézni-egyetértek Búbánattal, remek előadás, gyönyörű opera, s erre itthon hiába is várnék....

249 Búbánat 2012-02-26 01:10:52 [Válasz erre: 248 Búbánat 2012-02-26 00:57:56]
Bocs elírtam: nem 1978-as, hanem 2008-s philadelphiai énekverseny.

248 Búbánat 2012-02-26 00:57:56
A mai Ernani-előadás a MET-ből csodás zenei élményekkel traktált... Verdi géniusza minduntalan elbűvöl - bármit is hallgatok tőle; Ernanija, bizony, visszakívánkozik az Erkel Színházba is, ahol harminc évvel ezelőtt ezzel a fiatalkori, szenvedélyes, izzó, romantikus, erőtől duzzadó, ugyanakkor hangulatában oly megkapó, fájdalmas dallamokkal is teli Verdi-operával életemben először találkoztam. A mai előadás színvonala méltó volt Verdi szelleméhez, nagyszerű énekesek imponáló zeneiséggel és költészettel töltötték fel a megformált karaktereket. A négy főszerepet alakító énekes közül Hvorosztovszkij mindenféle szempontból hódított; hangja és charme-je ezúttal is ellenállhatatlan… Furlanetto basszusa és jellemteremtő ereje most is magával ragadó. Giordaninak szerintem jobban fekszik egy-egy Puccini-opera; Verdi korai, még a bel canto stílusvilágában fogant operájának tenor szerepével mintha küszködött volna; bizonytalannak éreztem az első tenor-áriát, később aztán fokozatosan belelendült, jobb lett, a magasságai is jöttek, bár továbbra is hiányolom nála a könnyed, hajlékony, biztos regisztereket, ami a címszereplő szólamában kívánkozik. Hullámzó teljesítménye ellenére mégis, neki is nagy része volt az előadás hatalmas sikerében. És akkor hadd szóljak az est (matiné) meglepetéséről: Elvira megformálójaként megismerhettünk egy ifjú tündöklő szoprán-tehetséget, aki hangjával ugyancsak elkápráztatott bennünket: Angela Meade, már most szinte érett Verdi-hősnő, aki előtt garantáltan nagy jövő áll; belcantója remek, hangjának vivő ereje van, és szárnyal, zeng, át a zenekaron, kóruson… Rokonszenves egyéniség, melyet nemcsak a Joyce DiDonatoval folytatott beszélgetése során szűrtem le; az első szünetben egy kis filmet vetítettek nekünk róla, az 1978-as philadelphiai énekverseny - kategóriájában - győztesével, melyben Meade mesélt magáról, zenei tanulmányairól, közben rövid jelenetekben láttuk, amint Norma kavatináját próbálja énekmesterével, felkészítve őt az énekversenybeli megmérettetésre: a kész produkció részletét is tartalmazza a filmecske, benne sikerét ezzel az igényes belcanto áriával és az eredményhirdetést. Kitűnő volt a Metropolitan Opera énekkara és a zenekara, Marco Armiliato irányítása alatt szépen szólaltak meg a nagy együttesek finálék is. A rendezésről röviden csak annyit, hogy hagyományosnak mondható kiállításban elevenedett meg a MET színpadán Verdi remeke, amit nagy szeretettel fogadott a közönség. Hosszú idő után a korai Verdi-operák nagyszerűségéből is végre ízelítőt kaptam-kaptunk – hála az élő műholdas kapcsolatnak. Nem éreztem azt, hogy a moziban ülök: a sokoldalú kameramozgásoknak is hála, ott voltam a helyszínen, hogy átadjam magam a gyönyörű, megható muzsikán keresztül a zenedráma hangulatának, varázsának. Számomra az évadból eddig látott MET-produkciók közül ez az Ernani viszi el a pálmát…

247 Haandel 2012-02-24 07:34:36 [Válasz erre: 235 Bambu 2012-02-21 15:01:53]
[url]http://www.metoperafamily.org/metopera/news/press/detail.aspx?id=21214;The Met’s 2012-13 Season[/url] Features Seven New Productions (Including Two Met Premieres) and 21 Revivals. [url]http://www.metoperafamily.org/metopera/news/features/new-production-videos.aspx;Click here[/url] to watch preview videos about this season’s new productions. The Met: Live in HD 2012-13 The 2012-13 season of The Met: Live in HD will feature 12 international movie theater transmissions of selected Saturday matinees. The HD season opens on October 13 with L’Elisir d’Amore and continues with Otello (October 27), The Tempest (November 10), La Clemenza di Tito (December 1), Un Ballo in Maschera (December 8), Aida (December 15), Les Troyens (January 5), Maria Stuarda (January 19), Rigoletto (February 16), Parsifal (March 2), Francesca da Rimini (March 16) and Giulio Cesare (April 27), offering a microcosm of the entire Met season. [url]http://www.metopera-digital.org/metopera/season2012-13#pg1;2012-13 Season Online Brochure[/url]

246 Búbánat 2012-02-22 21:30:30 [Válasz erre: 241 telramund 2012-02-22 14:39:42]
Bizonyos szempontból tök mindegy, hogy ki ő; nem az a kérdés, ismerjük-e őt közelebbről vagy nem, hallottuk-e hírét vagy sem, mit tudunk vagy nem tudunk a művészről és művészetéről, netán fűződik-e valami személyes élményünk is hozzá; mindazonáltal felkapja az ember a fejét, ha azt olvassa, hogy egy hazánkfia, egy magyar énekművész kap lehetőséget bemutatkozásra a New York-i Metropolitan Operában – egyelőre „névtelen kis senki” lép fel sztárok között a világot jelentő deszkákra. Kis szerep - nagy szerep, nem ezen van a hangsúly, persze az sem lenne baj, ha egy sikeres produkcióban a saját szerepének kiváló megformálásával kedvező benyomásokra tenne szert az amerikai publikum és a kritikusok körében, ezzel együtt dicsőséget hozna alakítójának s valami pozitívumot is generálva szeretett kis hazánknak.

245 Spangel Péter 2012-02-22 16:04:27 [Válasz erre: 244 Robesz 2012-02-22 15:06:15]
Remekül, méghozzá úgy, hogy a premier hetében kellett átállnia Kormányzóból Masettóba. Kész figurát hozott. Üde színfolt volt az előadásban.

244 Robesz 2012-02-22 15:06:15 [Válasz erre: 241 telramund 2012-02-22 14:39:42]
Masetto- t énekelte most a Don Giovannikban, itthon.

243 Orfeusz 2012-02-22 14:59:44 [Válasz erre: 235 Bambu 2012-02-21 15:01:53]
Remélem az Álarcosbál a moziba is kerül végül: Mattila, Hvorostovsky, Blyhte jó szereposztás

242 Orfeusz 2012-02-22 14:58:31 [Válasz erre: 240 Búbánat 2012-02-21 22:34:30]
részlet az interjúból: "A harminckét éves énekes egyébként a könnyűzenétől sem zárkózik el. Sőt: szabadidejében inkább rockot hallgat, mint klasszikusokat. Egyik alapítója volt a folkrock Holdudvar zenekarnak, amelynek jelenleg is tagja Torda-Molnár Tamás, az egyik legjobb barátja. Ő készített neki honlapot, ahol az extrák között hallhatók Sebestyén szerzeményei is. Például filmzenéi, számítógépen komponált számai, valamint a Don Giovanni rockfeldolgozásai. És bár nem énekelte el a Mozart-műben Budapesten a kormányzót, a rockverzió feltöltésre vár." ..jaj ne, annyira nem szeretem az ilyet operaénekesről olvasni Valaki hallotta őt ősszel itthon, milyen volt?

241 telramund 2012-02-22 14:39:42 [Válasz erre: 240 Búbánat 2012-02-21 22:34:30]
Ő ki?

240 Búbánat 2012-02-21 22:34:30 [Válasz erre: 235 Bambu 2012-02-21 15:01:53]
Egy érdekes interjú olvasható a NOL portálján [url] http://nol.hu/lap/kult/20111214-kiralykent_erkezik_a_metbe; Sebestyén Miklóssal [/url] , aki a következő évadban fellép a Metropolitan Operában! A 2012-13-as szezon összes Aida-előadásán (10 db) A király szerepét alakítja a világhírű operaház színpadán. Verdi’s Aida (10) November 23, 26, 29, December 3, 7, 12, 15m, 19, 22, 28 Conductor: Fabio Luisi Aida: Liudmyla Monastyrska (Nov, Dec. 12, 15) / Hui He (Dec 3, 7, 19, 22, 28) Amneris: Olga Borodina Radamès: Marco Berti (Nov, Dec 3, 7) / Roberto Alagna (Dec 12, 15, 19, 22, 28) Amonasro: Alberto Mastromarino (Nov, Dec 3, 7) / George Gagnidze (Dec 12, 15, 19, 22, 28) Ramfis: Stefan Kocán The King: Miklós Sebestyén

239 Bambu 2012-02-21 21:34:07
Jeleztem, hogy az információ nem 100%-os hitelességű, de ezt mint közvetítési tervet írtam.

238 Búbánat 2012-02-21 20:55:45 [Válasz erre: 235 Bambu 2012-02-21 15:01:53]
Ezek nem mindegyike kerül be a "moziba". Ez csak - mint írtad - az évadterv, nem pedig az élő mozis közvetítés terv. Arra még egy kis ideig várni kell.

237 telramund 2012-02-21 20:40:47 [Válasz erre: 235 Bambu 2012-02-21 15:01:53]
Na ebből egy sem jön be,mármint a szereplőket illetőleg





A lapunkban megjelent szövegek a Café Momus, vagy a szerző kizárólagos szellemi tulajdonát képezik és szerzői jog védi őket.
A szerkesztőség külön, írásos engedélye nélkül mindennemű (részben vagy egészben történő) sokszorosításuk, felhasználásuk, kiadásuk és terjesztésük tilos.