Bejelentkezés Regisztráció

Kolonits Klára


651 bermuda 2016-04-10 22:38:05 [Válasz erre: 650 Beatrice 2016-04-10 21:52:24]
Engem is meglepett az ária 2. versszaka, úgy emlékeztem, h.csak egy van.... jó,h. megjegyezted, mert tűnődtem ,,akkor választ kaptam. köszönöm.

650 Beatrice 2016-04-10 21:52:24
Én is nagyon örültem, hogy Violetta 1. felvonásbeli áriájának 2. versszaka is elhangzott. Imádom, és eddig még csak lemezen hallottam. Szubjektív sorok következnek: próbálom gondolatban összehasonlítani Kolonits Klára (ha jól emlékszem) 2013-ban látott Violettáját a mostanival. Úgy vélem, a korábbi Violetta kifejezetten életcentrikus volt. Amikor kiderült, hogy hamarosan meghal, elfogadta a halált, belenyugodott, hogy ez a vége az életnek, de a lényeg mégis az élet volt. A mostani Violetta - nem függetlenül a rendezéstől, persze - halálcentrikusabb. Meg akar halni, annyira megalázták és kiközösítették, hogy nincs más kiút, Alfrédot is már csak a búcsú-ölelésre várja. Nyilván a szerepfelfogásra befolyással van a rendezés. Ugyanakkor a MÁO-ban futó (azazhogy inkább már csak futott) régi rendezést több más Violettával is láttam, és ők nem voltak annyira életcentrikusak, mint Kolonits Klára Violettája volt. Nem tudom egyik felfogást a másik fölé helyezni, csak megjegyzem, hogy bennem ez így csapódott le.

649 telramund 2016-04-10 11:40:40
jav:Magyarul ezt a szimbólumot.......

648 telramund 2016-04-10 11:31:28
Csodálatos esetén vagyunk túl a tegnapi Traviata vagy egy zongora útja című produkcióval a Primavera ’2016 keretében a Debreceni Csokonai Színház jóvoltából. Nadine Duffaut rendezte előadásról,magáról a rendezésről csak szuperlativuszokban írtak.Valóban nincs kitekerve a történet.Mondjuk elmegy, hogy a háború alatt játszódik.Ehhez jól statisztálnak a díszletek,bár majdnem hagyományosak.Ami nekem nagyon nem tetszett és nem is értettem egy zongora szerepe.Ez a zongora ott volt a hotel előcsarnokában(látott már ilyet valaki?)aztán gondolom Violetta ebben a hotelben lakott,kertre néző lakosztályban,mert a zongora ott is megjelent,sőt miután a történet Violetta emlékeiben jelenik meg az utolsó felvonást kivéve a zongora a haldokló szobájába kerül csak azt nem tudom,hogy az alatt a pár perc alatt,amíg a bejárattól a szobájába ér milyen módon.Magyarul ezt a szimbolumot nem sikerült megértenem.Nem értettem és kifejezetten idegesítő volt és Verdi elképzelésével szemben teljesen idegen a Germont lány megjelenése ,sőt aktív részvétele,mint a francia ellenállásban működő nőknek a második felvonásban mindenbe belekontárkodik?? Violetta beállítása.Kicsit agresszívre sikeredett.Ez a nő minden férfit elheseget hol finoman ,hol durvábban holott belőlük él.Nem beszélve arról,hogy a rendezőnő kifejezett énekes ellenes beállításokat alkalmaz,többnyire a fontosabb részek a nézőtérnek háttal és a színpad mélyéről indulnak.A III felvonás Violetta beállítása pedig abszurd.A megalázott nő elkezd a kórus között mászkálni és Verdi egyik legszebb fináléjában a központból kikerülve hátravonul utána meg a kórus között panaszkodik,aztán szinte észrevétlenül távozik a színről.A IV felvonásban megtudjuk egy film bejátszásból,hogy ténylegesen miért is vágták le Violetta haját.Aztán hagyják egyedül meghalni,ja a zongoraszék itt is nagy szerepet játszik.Viszont szerelme Alfréd csak 5 méterrel arrébb mozdulatlanul veszi tudomásul szerelme halálát. A fentiekből azért kiderül,hogy ez a rendezés bár nincsenek ufók és egyéb dolgok,de nem igazán jött be,akármit is magyaráz a hivatalos kritika. DE!! Ez a lényeg Maga a mű!Valamiért több részt kinyitottak,többnyire helyesen hiszem sokkal több zenét hallhattunk.(mellesleg semmi nincs véletlen mi miért marad ki rendszeresen) Valery Violetta hangi csúcsformában éneklő Kolonits Klára.Azt hiszem ma a világelsők között van.EZT JÓ LENNE TUDOMÁSUL VENNI!Kikezdhetetlen technikával és gyönyörű hangon énekel.Én Scotto óta ilyen szépen megoldott Violettát nem hallottam.És ,ami érdekes furcsa szerepbeállításával is tudott azonosulni! Alfréd Boncsér Gergely!Hangja nem rossz,sőt helyenként szépnek is mondható.Az első felvonásban néhány zavaró intonációs probléma után a második felvonásra erőre kapott,áriájának cabalettájában nagyszerű záróhangot énekelt.Nekem kicsit merev a játéka,ahhoz képest,hogy bonviván szerepkörben is működött hosszú ideig. Florinn Estefen nekem tetszett mint öreg Germont bár áriájában kár a pillanatnyi intonációs probléma,amit valószínű egy váratlan rekedtség okozhatott. A többi szereplő is kitett magáért.Valamint szépen szólt a kórus és nagyon jó volt a zenekar.Szabó Sipos Máté kiválóan vezényelt!Szép este volt a fentieket leszámítva

647 Kaliban 2016-04-10 11:24:31 [Válasz erre: 646 Livingstone 2016-04-10 11:08:27]
Nem pályakezdő énekes már az igaz, de Miklósa se az. Így ez nem lehet indok. És különben is: tegnap nagyon jól mutatott a művésznő a színpadon - úgyhogy megjelenését tekintve igen is illúziókelt Violetta! Úgyhogy ez se lehet kifogás - de hát Gildát se énekel a Házban - ami számomra szintén érthetetlen. Mindegy. Le kalappal a tegnap estéért! Az évad egyik legjobb előadása volt. Ezt a Traviáta méltó volt Verdi emlékéhez és nem vallott volna szégyent az Andrássy úton se! Sőt! Én már alig várom a májusi Bellini koncertet :-).

646 Livingstone 2016-04-10 11:08:27
Nagy gratuláció Kolonits Klárának a Violetta alakításáért! Csodálatosan énekelt és játszott. Ha szabadna megjegyeznem, értetlenül állok az előtt, hogy kihagyták őt az Operaház új Traviata produkciójából! Miért? A Margitszigeten se gondoltak rá, de az évadban sem fogja énekelni! Felfoghatatlan szereposztási malőr! Igaz, mások esetében is tapasztalható, hogy a rosszabb magyar, vagy külföldi énekes énekel azok helyett, akik jobbak! Magyarázza meg valaki, hogy akkor hogy is van ez?

645 Búbánat 2016-04-10 10:40:19 [Válasz erre: 630 Beatrice 2016-04-01 16:13:20]
A belinkelt Kolonits-interjúból részlet: 2016-04-01 12:26:16 / Szerző: Gyürky Katalin, http://www.hajdupress.hu/ A művésznővel a Traviata debreceni bemutatója kapcsán beszélgettünk. „- Ha már a Violetta-kép építőköveinél tartunk: melyik rendezés áll Önhöz közelebb, a hagyományos Violetta-felfogás, amelyben ez a nő elszenvedi a sorsát, feláldozza magát és az életét a szerelemért, vagy Nadine Duffaut rendezése, ami teljesen más koncepción alapul? - Ez egy sokkal sarkítottabb, kicsit keményebb felfogás, ami most, a saját koromnak nagyon megfelel. Nyilván nem pályakezdő vagyok, hanem egy érett nő, érett személyiség, aki hoz döntéseket, ezért nagyon tetszik az a Violetta, aki nem elszenvedi az életét, hanem mer döntéseket hozni, s viseli is azok következményeit. Nadine koncepciójában Violetta egy modern nő, igazi személyiség. Nem egy kétdimenziós figura, hanem olyan, aki mer unszimpatikus is lenni a színpadon. Feladatomnak érzem, hogy ne erkölcsi felsőbbrendűséget közvetítsek általa a színpadon, hanem egy hús-vér nőt, aki az elején a neki udvarló fiatalemberrel mer „szemét” is lenni. S Nadine-nak van egy pár nagyon pontos ötlete, amelyekkel ezt meg tudjuk valósítani a színpadon. Ugyanakkor arra is gondolnunk kell, hogy ami a darab keletkezésekor erkölcsi mérce volt, az már nagyon távol van tőlünk. Ma már egy tüdőbeteg nő kiközösítését sem úgy éljük meg, mint azt akkoriban megélték, nem is beszélve a férfiak nőkön elkövetett erőszakáról. Ráadásul én már nem egy huszonéves, törékeny nő vagyok, s ezt nem is akarom közvetíteni a színpadon, mert az hamis lenne. Anakronisztikus lenne, ha egy jóval fiatalabb nőnek akarnék látszani. Ezért nagyon jó, ami Nadine Duffaut rendezésében a végén történik: amikor Violetta minden női attribútumától megfosztatik, az nagyon kemény dolog, de végtelenül igaz. A női szépségünket az idő múlásával elveszítjük, de nők maradunk, s anyák, akkor is, ha nincs gyerekünk. Ezért a darab végén, meglett nőként, lenyírt hajjal még én vigasztalom Alfredot, hogy meg fogok halni, mintha az anyja és szerelme lennék egy személyben ebben a produkcióban. Ez drasztikusan más felfogás, mint az eddigi Violetta-értelmezések, s nekem ez most nagyon stimmel. Ehhez az életkoromhoz rendkívül jól illik ez a rendezői koncepció.”

644 Búbánat 2016-04-10 10:34:36
Kolonits Klára tegnap esti Erkel Színház-beli káprázatos Violettája után nem igen tud az ember szavakat találni...

643 Búbánat 2016-04-08 18:27:29
A Bartók Rádió éjjeli adása 22.00-23.00 Ars nova - a XX-XXI. század zenéje 1. Bozay Attila: Pezzo sinfonico No. 2. Op. 25. (Fellegi Ádám, Almásy László zongora, Magyar Rádió Szimfonikus Zenekara, vez. Lehel György), 2. Durkó Zsolt: II. vonósnégyes (Kodály Vonósnégyes, tagjai: Duska Károly, Szabó Tamás - hegedű, Fias Gábor - mélyhegedű, Devich János - gordonka) 3. Soproni József: Te Deum KOLONITS KLÁRA – szoprán Meláth Andrea – alt Timothy Bentch – tenor Tóth János – basszus Nemzeti Énekkar, Magyar Rádió Szimfonikus Zenekara Vezényel: Lionel Friend A mikrofonnál: Varga János Szerkesztő: Bánkövi Gyula

642 Búbánat 2016-04-07 12:52:24 [Válasz erre: 641 Búbánat 2016-04-06 19:58:26]
[url] http://momus.hu/article.php?artid=6948&cat=48; Leszámolás a múlttal – A debreceni Traviatáról felsőfokban [/url] Café Momus, -zéta-, 2016-04-04 [ Operabemutatók ] 2016. április 1. Debreceni Csokonai Színház Violetta Valery - Kolonits Klára Alfred Germont - Boncsér Gergely Georges Germont - Florin Estefan Flora Bervoix - Bódi Marianna Annina - Fehér Éva Gastone - Böjte Sándor Douphol báró - Fülep Máté Grenvil doktor - Ürmössy Imre D’Obigny márki - Wagner Lajos Joseph - Kun Tibor Rendőrtiszt - Udvarhelyi Péter Alfred Germont húga - Gemza Iringó a Kodály Filharmonikusok Debrecen és a Csokonai Színház Énekkara vez. Szabó Sípos Máté „A címszerepben Kolonits Klára a papírformát is messze meghaladóan, teljes technikai felvértezettséggel, székbeszögezően hozta Violetta fájdalmas-kemény, de nagyon emberi és igen szerethető figuráját. Az a tény, hogy egy ilyen munkás színpadi alakítást ennyire kifinomult színpadi eszközökkel, árnyalt gesztusrendszerrel, összetetten tudott megvalósítani, gyakorlatilag BÁRMELY előadás bármely szopránszerepére alkalmassá teszi Őt. Zenei megvalósítása a korábbi kiemelkedő színvonalú Violetta-előadásokhoz képest is tovább fejlődött. Az „É strano”-t merte szétszaggatni tépelődő gondolatonként, ami tökéletes ellentéte tudott így lenni a „Sempre libera” katartikus szenvedélyének. A második felvonásban az „Ah! Dite alla giovane” indítását oly valószínűtlenül halkan és lassan kezdte, hogy emiatt az abból felépített crescendot elképesztő feszesre és hatásosra tudta húzni. Az utolsó felvonással pedig a hazai operajátszás koronáját tette fel, ami – ha lenne ilyen kategória – az évad első számú operai alakításáért jár(na). Bár korábban riadtan figyeltem Kolonits különös kalandozásait (Éj királynőjétől a Kékszakállú Juditjáig) a szólam végletei között, most azt gondolom, hogy e tapasztalatok mind ott vannak az utolsó jelenet hihetetlen összetett és mély ábrázolása mögött.”

641 Búbánat 2016-04-06 19:58:26
[url] http://www.eletforma.hu/hirek/nemetekkel-kollaboralo-violetta-debrecenben/; Németekkel kollaboráló Violetta Debrecenben [/url] http://www.eletforma.hu/ 2016. március 30. 15:00 | László Márta SZÍNHÁZI BWEMUTATÓ Április 1-jén új, izgalmas és nagyszabású bemutatóval rukkol elő a Csokonai Színház: a La Traviata című opera második világháborús környezetbe, Párizs egyik legjelentősebb luxusszállodájába, a Lutetia Hotelbe helyezve kerül színpadra. Az ideális szereposztás A debreceni előadás főszerepét a Kolonits Klára játssza, és énekli. A művésznő 2002 óta a Magyar Állami Operaház tagja, s számos külföldi vendégszereplést is magáénak tudhat. Különleges hangjához kifejezetten illik a Traviáta, hiszen a címszerep egy olyan szólamot takar, ami rendkívül összetett, koloratúr-, lírai és drámai szoprán hangot igényel. Kolonits Klára énekének komplexitása és egyedisége épp abban rejlik, hogy hangja nem sorolható be egyértelműen egyetlen kategóriába sem; a lírai szoprán és a koloratúraszoprán szerepek ugyanúgy megtalálhatóak a repertoárjában. A társasági élet középpontjában csillogó nőt őszintén szerető ifjút Boncsér Gergely alakítja. A tenor 2008-ban az Operaház ösztöndíjasa lett, az Operettszínházban játszott bonviván szerepeket, majd az Operaház tagjává vált. „A rendező az operáról és Debrecenről: - Úgy gondolom, hogy a partitúra teljes mértékben megfelel ennek a korszaknak, hiszen 1945-ben nagyon hasonló módon írtak zenét, mint a La Traviata keletkezési idejében. Ez az időbeli eltolás zeneileg egyáltalán nem nonszensz. Zavaros időszakról van szó, a társadalom nagyon rossz állapotban volt, és általános volt a nők kihasználása. Számomra a főszereplő a férfiközpontú társadalom áldozata, ezért történetének helye van ebben a korszakban. A helyszín emblematikus. A Lutetia Hotel történelemmel rendkívül telített hely: Párizs német megszállása alatt oda költözött be a Gestapo, a felszabadulás után pedig olyan kórházként működött, ahol a koncentrációs táborokból visszatérő embereket látták el. Debrecenben olyan emberi minőséggel és munkával találkozom, amit egyre ritkábban látok Franciaországban, ahol a színház dolgozói ma már főként úgy viselkednek, mintha hivatalnokok lennének. Itt sokszor munkaidőn túl is kedvvel dolgoznak az emberek. Az itteni legnagyobb probléma az óriási pénzhiány, amit a jó szándék és a jókedv ellensúlyoz. Ezért jövök mindig vissza. Nagyon kellemes meglepetés Violetta szerepében Kolonits Klára. Úgy értelmezi, érti a szerepet, ahogy én. Nagyon jól megértjük egymást. Georges Germont szerepét Florin Estefan énekli és játssza, őt a Kolozsvári Román Nemzeti Opera igazgatójaként már ismerem, s nagy örömömre egy nagyon emberi figurát teremt. A Csokonai Színház Énekkarával is többször dolgoztunk együtt, s úgy gondolom, egy jó kis csapatot alkotunk együtt. Számos pozitív dolgot tapasztalok tehát – mesélte el Nadine Duffaut.” A háromfelvonásos operát Szabó Sipos Máté és Kovács László vezényli, a díszlettervező Emmanuelle Favre, a jelmeztervező Gérard Audier

640 bermuda 2016-04-06 19:46:31
http://klarakolonits.com/traviata-2016-interview/

639 -zéta- 2016-04-04 18:06:20 [Válasz erre: 638 melisande 2016-04-04 13:47:24]
Az elmúlt 10 év bármely pesti operarendezője elfogadta volna ezt a premiersikert...:-)))

638 melisande 2016-04-04 13:47:24 [Válasz erre: 636 Edmond Dantes 2016-04-04 12:37:50]
A premieren nem volt búúúzás, a debreceni közönség őszintén ünnepelte az előadókat és a rendezőnőt is.

637 Heiner Lajos 2016-04-04 13:21:31 [Válasz erre: 633 telramund 2016-04-02 17:29:37]
Francescot jobb szeretem...

636 Edmond Dantes 2016-04-04 12:37:50 [Válasz erre: 633 telramund 2016-04-02 17:29:37]
A három vendég főszereplőről a cikk név szerint említést tesz (a többiekről és pl a két karmesterről: Szabó Sipos Máté és Kovács László már nem), de nekem látatlanban más bajom van ezzel a produkcióval. Ez lehet az a fajta rendezői megerőszakolása egy operának, ami miatt sokan m i n d e n átértelmezett, időben-térben áthelyezett rendezést elvetnek.,,pedig mindig egyenként kell megvizsgálni az adott produkció adott rendezését. Traviatát pl tették már régebben 100 évvel korábbra is (az sem bizonyult hitelesnek), na de 1945? Ráadásul a dátum sem stimmelhet: 1945-ben Párizs már régen felszabadult! (1944. augusztus 25.) A színház honlapja nagyvonalúan hallgat erről az átértelmezési "apróságról": http://csokonaiszinhaz.hu/muvek/giuseppe-verdi-traviata/ Nem irigylem a művésznőt és a többi közreműködőt sem...vajon volt-e/lesz-e ott is búúúzás? Ugyancsak el fog csodálkozni az ottani közönség..

635 Beatrice 2016-04-04 12:19:12
[url]https://www.youtube.com/watch?v=FR6jNshpMGg;Traviata trailer[/url] Kolonits Klára YouTube-csatornájáról Fotók a debreceni rendezésből, a zene az Addio del passato részlete

634 melisande 2016-04-02 18:39:53 [Válasz erre: 633 telramund 2016-04-02 17:29:37]
Majd 9-én mindenki eldönti saját ízlése szerint, de én láttam a tegnapi premiert és nagyon tetszett, az előadás sokkal jobb ennél a "kritikánál". Általam látott Traviatákból ez legközelebb áll a könyvhöz (paradox módon).

633 telramund 2016-04-02 17:29:37 [Válasz erre: 631 Beatrice 2016-04-02 17:08:50]
Egy operaelőadás kritikája erről szólna?Mintha egy néma filmet mutattak volna be Debrecenben.De a végén vagy az elején legalább a szerplőket anno felsorolták,pl Rudolf Valentino.Röhej!

632 Beatrice 2016-04-02 17:11:39
[url]http://www.naplo.hu/cimlap/2016/04/01/verdi-mestermu-az-operaszinpadon.naplo;Traviata-képgaléria[/url]

631 Beatrice 2016-04-02 17:08:50
[url]http://www.hajdupress.hu/cikk/tukor-altal-de-hogyan-a-traviata-premierje-a-csoko;Traviata-kritika[/url]

630 Beatrice 2016-04-01 16:13:20
[url]http://csokonaiszinhaz.hu/violettakent-ismet-debrecenben-interju-kolonits-klara-operaenekessel/;Violettaként, ismét Debrecenben[/url] (interjú)

629 -zéta- 2016-03-31 08:53:09
[url]http://www.eletforma.hu/hirek/nemetekkel-kollaboralo-violetta-debrecenben/;Traviata előzetes...[/url] képekkel is...

628 Beatrice 2016-03-30 13:13:37
[url]http://mezeinezo.blog.hu/2016/03/26/husvet_2016_ii_libera_me_requiem_a_kongresszusi_kozpontban;Mezei Néző beszámolója a március 23-i Verdi Requiemről[/url]

627 Kaliban 2016-03-16 00:29:25 [Válasz erre: 625 parampampoli 2016-03-03 13:31:11]
A már a honlapon is fenn lévő műsor kalendáriumban Dinyés Dániel neve olvasható. A honlapon Kesselyáké...

626 Búbánat 2016-03-03 16:07:54 [Válasz erre: 622 Kaliban 2016-03-03 12:02:12]
Nagyszerű hír!!!

625 parampampoli 2016-03-03 13:31:11 [Válasz erre: 623 -zéta- 2016-03-03 12:15:24]
Nem, Kesselyák van megjelölve karmesterként.

624 Kaliban 2016-03-03 12:43:00 [Válasz erre: 623 -zéta- 2016-03-03 12:15:24]
A lényeg, hogy lesz és végre!!!!!!!!!!!!!!!

623 -zéta- 2016-03-03 12:15:24 [Válasz erre: 622 Kaliban 2016-03-03 12:02:12]
A műsorfüzet szerint Dinyés Dániel vezényli, a többi stimmel...

622 Kaliban 2016-03-03 12:02:12
[url]http://www.opera.hu/musor/megtekint/bel-canto-reloaded-2016/;És októberben jön.[/url]

621 melisande 2016-02-19 11:01:26
[url]http://klarakolonits.com/liederabend-date-change/;Dalest - dátumváltozás[/url]

620 Beatrice 2016-02-18 19:40:06 [Válasz erre: 600 almapüré 2016-02-09 11:16:58]
A Jegymestertől kaptam ma ezt az üzenetet: "Értesítjük, hogy a(z) Magyar Állami Operaház Dalszínház utcai dalestek 2016. április 9. 16:00 órai előadásának időpontja megváltozott. Az új időpont: 2016. június 4. 16:00. Az Ön jegyei (vagy bérletei) erre az időpontra érvényesek vagy a váltás helyén 2016. április 8. 16:00-ig visszaválthatók." Az Operaház honlapján is már az új időpont van kint.

619 Búbánat 2016-02-18 11:30:14
Egy két évvel ezelőtti interjú: [url] http://www.eredetimiep.hu/fuggetlenseg/2014/januar/24/12.htm; Kolonits Klára: A méltatlanul mellőzött operákat is repertoáron kéne tartani [/url] Függetlenség lapja, Medveczky Attila, 2014.01.24. „Liszt Ferenc varázslatos dalaival külföldön is nagy sikert arattam.”

618 Petyus 2016-02-16 13:37:54 [Válasz erre: 617 parampampoli 2016-02-16 13:28:07]
Kolonits Klárát a Bánk bánba márciusban!!! Kettőt nyugodtan elnénekelhetne a program szerint. Legfeljebb a Hunyadyban is lehetne váltótársa.

617 parampampoli 2016-02-16 13:28:07 [Válasz erre: 616 Petyus 2016-02-16 13:19:50]
Kolonits Klárát a Bánk bánba márciusban!! (Csak felkiáltó jellel van értelme. -:))

616 Petyus 2016-02-16 13:19:50
Kolonits Klárát a Bánk bánba márciusban. Kettőt nyugodtan elnénekelhetne a program szerint. Legfeljebb a Hunyadyban is lehetne váltótársa.

615 tiberio 2016-02-16 10:24:29
Álmomban a Coppia iniqua-t énekelte, de sajnos nem tudom megmondani hogyan, mert a mellettem ülő Begányinak be nem állt a szája, folyton Dulcamaráról magyarázott. :)

614 telramund 2016-02-12 11:15:11
Végre különvált a politika és a művészet!Ezt minden szinten így kellene csinálni!(gondolom nem csupán jelen esetben )

613 parampampoli 2016-02-12 10:13:09
Ő az, igen. Polgár Lászlóval folytatott kisebb nyilatkozatcsatát. Politikai nézetei egyértelműek, melyek számomra elfogadhatatlanok, de másodlagosak. Zenélése csodálatos.

612 parampampoli 2016-02-12 10:12:13 [Válasz erre: 611 Edmond Dantes 2016-02-12 09:51:58]
Ő az, igen. Polgáér Lászlóval folytatott kisebb nyilatkozatcsatát. olitikai nézetei egyértelműek, melyek számomra elfogadhatatlanok, de másodlagosak. Zenélése csodálatos.

611 Edmond Dantes 2016-02-12 09:51:58 [Válasz erre: 607 parampampoli 2016-02-12 00:37:47]
Ő az a brácsás hölgy, akinek pár éve valami zizijével tele volt a sajtó? Már nem emlékszem az ügyre, de a neve ismerős.

610 Búbánat 2016-02-12 09:32:34 [Válasz erre: 608 Héterő 2016-02-12 03:16:53]
Igen, bennem is megmaradt Kolonitsnak ez a figyelmes, érző gesztusa Botos Veronikához (Amikor Domingo a "Brindisi" elvezénylését követően elhagyta a zenekari árkot, kifelé haladva odament Botos Veronikához, és külön köszöntötte, gratulált neki...)

609 Beatrice 2016-02-12 08:38:18 [Válasz erre: 586 Beatrice 2016-01-29 09:04:44]
A Magyar Katolikus Rádió riportot készített a sajtótájékoztatóról. A műsor 2. részének elején Donna Anna áriájának részlete, majd egy kb. 10 perces interjú Kolonits Klárával. Utána Hámori Mátéval beszélgetnek. [url]http://www.katolikusradio.hu/musoraink/adas/389433;http://www.katolikusradio.hu/musoraink/adas/389433[/url]

608 Héterő 2016-02-12 03:16:53 [Válasz erre: 607 parampampoli 2016-02-12 00:37:47]
Kiemelkedtek. A sztárvendég Botos Veronikát - megérdemelten - külön köszöntötte.

607 parampampoli 2016-02-12 00:37:47 [Válasz erre: 606 nizajemon 2016-02-11 23:39:31]
Gyönyörú volt! Éneke is, Botos Veronika viola d'amore kísérete is!

606 nizajemon 2016-02-11 23:39:31 [Válasz erre: 592 Beatrice 2016-02-06 23:48:10]
Most láttam a Dunán.Jókedve volt Urunknak amikor Klára volt soron.

605 Beatrice 2016-02-11 09:18:58
László Ferencnek a Shakespeare-estélyről szóló, a Magyar Narancs 2016/6 számában megjelent kritikájából: "Az mindazonáltal Domingo árnyékában is érzékletessé lett, hogy az Operaház mainapság egész jól áll szopránvonalon: a Melinda áriájával megdicsőülő Kolonits Klára és a Desdemona Ave Mariáját gyönyörű pianókkal előadó Pasztircsák Polina különösen kitett magáért."

604 Beatrice 2016-02-10 16:19:31 [Válasz erre: 584 márta 2016-01-20 12:53:02]
[url]http://tiszatajonline.hu/?p=92395;Beszámoló[/url] a január 19-i szegedi koncertről

603 macskás 2016-02-10 10:33:46 [Válasz erre: 602 -zéta- 2016-02-09 11:48:00]
Megszervezzük:)

602 -zéta- 2016-02-09 11:48:00 [Válasz erre: 601 parampampoli 2016-02-09 11:46:48]
Ha délelőtt a Bánk bán menne, oda is beugorhatna...;-)





A lapunkban megjelent szövegek a Café Momus, vagy a szerző kizárólagos szellemi tulajdonát képezik és szerzői jog védi őket.
A szerkesztőség külön, írásos engedélye nélkül mindennemű (részben vagy egészben történő) sokszorosításuk, felhasználásuk, kiadásuk és terjesztésük tilos.