Téma ismertetése: Erkel, Zak, zeneoktatás, amatőr mozgalmak, kultúrpolitika, zene és közélet etc
1437 zalbarna 2011-10-01 23:40:35 [Válasz erre: 1436 zalbarna 2011-10-01 23:38:40]
Tehát szülő és tanár ( és gyerek ) megbeszélnek egy tantervet az évre és ezt leírják. Na, ezt kell számonkérni.
Tehát szülő és tanár ( és gyerek ) megbeszélnek egy tantervet az évre és ezt leírják. Na, ezt kell számonkérni.
1436 zalbarna 2011-10-01 23:38:40 [Válasz erre: 1435 johanna 2011-10-01 21:42:56]
' A szülők és gyerekek többsége nem tudja, mi az a zeneiskola, amikor beíratják a gyereket. ' Igen, éppen ezt mondom...hogy meg kell beszélni, AKARNAK-E és hogy mit akarnak. És azt elvállalni, a megbeszéltet, vagy nem... Naná, hogy egy részletes , nem személyre szabott általános tantervet nem lehet ellenőrizni, meg számonkérni...de egy ' megbeszélt' tantervet igen..., ha nyilvánossá teszik.
' A szülők és gyerekek többsége nem tudja, mi az a zeneiskola, amikor beíratják a gyereket. ' Igen, éppen ezt mondom...hogy meg kell beszélni, AKARNAK-E és hogy mit akarnak. És azt elvállalni, a megbeszéltet, vagy nem... Naná, hogy egy részletes , nem személyre szabott általános tantervet nem lehet ellenőrizni, meg számonkérni...de egy ' megbeszélt' tantervet igen..., ha nyilvánossá teszik.
1435 johanna 2011-10-01 21:42:56 [Válasz erre: 1433 zalbarna 2011-10-01 16:22:40]
A szülők és gyerekek többsége nem tudja, mi az a zeneiskola, amikor beíratják a gyereket. Azt gondolják, az is csak egy amolyan szakkör, mint pl. a kosár, meg a rocky, meg ezek. Nem nagyon gondolkodnak azon, hogy gyakorlás is lesz, pláne nem, hogy mindennap kéne... A tanár eredményeit pedig igen nehéz ellenőrizni. Leginkább azt tartják jó tanárnak, aki elviszi a növendékeit az összes versenyre és lehetőleg meg is nyernek párat. De ez egy marhaság... Ez csak a felszín, ettől a tanár még lehet pocsék pedagógus és árthat a gyereknek. De ezt lehet mérni, a többit sokkal nehezebb.
A szülők és gyerekek többsége nem tudja, mi az a zeneiskola, amikor beíratják a gyereket. Azt gondolják, az is csak egy amolyan szakkör, mint pl. a kosár, meg a rocky, meg ezek. Nem nagyon gondolkodnak azon, hogy gyakorlás is lesz, pláne nem, hogy mindennap kéne... A tanár eredményeit pedig igen nehéz ellenőrizni. Leginkább azt tartják jó tanárnak, aki elviszi a növendékeit az összes versenyre és lehetőleg meg is nyernek párat. De ez egy marhaság... Ez csak a felszín, ettől a tanár még lehet pocsék pedagógus és árthat a gyereknek. De ezt lehet mérni, a többit sokkal nehezebb.
1434 zalbarna 2011-10-01 16:25:13 [Válasz erre: 1433 zalbarna 2011-10-01 16:22:40]
Hát hogy MEGTÖRTÉNT- E a tanítás, éérted!!!??? Merthogy itt most minden van, csak az nincs. Ebben a koncepcióban...
Hát hogy MEGTÖRTÉNT- E a tanítás, éérted!!!??? Merthogy itt most minden van, csak az nincs. Ebben a koncepcióban...
1433 zalbarna 2011-10-01 16:22:40 [Válasz erre: 1432 eccerű 2011-10-01 16:06:40]
Hát éppen ez az... Azért írtam, hogy a tanár beszél a szülővel...Hiszen nem lehet olyan gyereket tanítani, aki NEM AKAR HEGEDÜLNI ! És olyan szülővel beszélni, a tanulásról, aki NEM AKARJA, HOGY HEGEDÜLJÖN a gyereke !!! Evidenciákon nem érdemes huzakodni. A tanárnak azt kell elvállalnia, amiben a gyerekkel, meg a szüleivel megállapodik. Ennek kéne HELYET BIZTOSÍTANI , ennek a megállapodásnak. És feltételeket teremteni a megállapodás betartásához. Ezt kéne szem előtt tartania a köznevelési koncepciónak, nem azt, hogy a tanár hány órát hol van, micsoda ökörség....Inkább az eredményeit kéne ellenőrizni, a tanárnak de csakis a saját ( nyilvános ) vállalásai alapján, nem holmi 'köznevelési koncepció 'alapján.
Hát éppen ez az... Azért írtam, hogy a tanár beszél a szülővel...Hiszen nem lehet olyan gyereket tanítani, aki NEM AKAR HEGEDÜLNI ! És olyan szülővel beszélni, a tanulásról, aki NEM AKARJA, HOGY HEGEDÜLJÖN a gyereke !!! Evidenciákon nem érdemes huzakodni. A tanárnak azt kell elvállalnia, amiben a gyerekkel, meg a szüleivel megállapodik. Ennek kéne HELYET BIZTOSÍTANI , ennek a megállapodásnak. És feltételeket teremteni a megállapodás betartásához. Ezt kéne szem előtt tartania a köznevelési koncepciónak, nem azt, hogy a tanár hány órát hol van, micsoda ökörség....Inkább az eredményeit kéne ellenőrizni, a tanárnak de csakis a saját ( nyilvános ) vállalásai alapján, nem holmi 'köznevelési koncepció 'alapján.
1432 eccerű 2011-10-01 16:06:40
Ez így nem megy. Hogy ígérjen meg a tanár olyat, ami nem rajta múlik? Egy gyerek akkor fog az év végére alapszinten hegedülni, (ez mit is akar jelenteni?) ha gyakorol is. Csak amíg a zeneiskolák kulturált formájú gyermekmegőrzőként működnek, addig ez hiú ábránd. Ha pedig bejön az egésznapos iskola, akkor lehetősége sem lesz gyakorolni, mert az oké, hogy valószínűleg órákra elengedik, no de gyakorolni is?
Ez így nem megy. Hogy ígérjen meg a tanár olyat, ami nem rajta múlik? Egy gyerek akkor fog az év végére alapszinten hegedülni, (ez mit is akar jelenteni?) ha gyakorol is. Csak amíg a zeneiskolák kulturált formájú gyermekmegőrzőként működnek, addig ez hiú ábránd. Ha pedig bejön az egésznapos iskola, akkor lehetősége sem lesz gyakorolni, mert az oké, hogy valószínűleg órákra elengedik, no de gyakorolni is?
1431 zalbarna 2011-10-01 09:04:27 [Válasz erre: 1430 johanna 2011-10-01 08:42:23]
De mondjátok meg, nem lehetne, hogy mondjuk van egy hegedűtanár, van végzettsége és mondjuk tud is hegedülni, ( úgy került a zeneiskolába, ki lett vűálasztva ééted) és akkor járna hezzá egy gyerek mondjuk szerdán -pénteken 4-6-ig, és mondjuk hagynák a tanárt békén, meg a gyereket, meg hogy beszéljen a szülővel ahogy és amikor tud, de a tanár ( nyilván személyes felmérés alapján ) VÁLLALJA EL személyesen, ÍGÉRJE MEG személyesen, hogy a gyerek év végére alapszinten tud majd hegedülni. A többi meg legyen az ő, meg a gyerek dolga. Azért EZ a lényeg nem ?? Miért, hogy pont erről nincs szó soha? ( Svédcsepp-szindróma? ) Mi a francot akarnak most azzal, hogy ezt a tanár HOGYAN csinálja ???? Az ész megáll..
De mondjátok meg, nem lehetne, hogy mondjuk van egy hegedűtanár, van végzettsége és mondjuk tud is hegedülni, ( úgy került a zeneiskolába, ki lett vűálasztva ééted) és akkor járna hezzá egy gyerek mondjuk szerdán -pénteken 4-6-ig, és mondjuk hagynák a tanárt békén, meg a gyereket, meg hogy beszéljen a szülővel ahogy és amikor tud, de a tanár ( nyilván személyes felmérés alapján ) VÁLLALJA EL személyesen, ÍGÉRJE MEG személyesen, hogy a gyerek év végére alapszinten tud majd hegedülni. A többi meg legyen az ő, meg a gyerek dolga. Azért EZ a lényeg nem ?? Miért, hogy pont erről nincs szó soha? ( Svédcsepp-szindróma? ) Mi a francot akarnak most azzal, hogy ezt a tanár HOGYAN csinálja ???? Az ész megáll..
1430 johanna 2011-10-01 08:42:23 [Válasz erre: 1428 eccerű 2011-09-30 23:27:40]
Hát ez az... Ha a gyerek nem tud menni a zeneórára, a zenetanár mit fog csinálni a munkaideje 80 százalékában az iskolában? És hol? Mert ahol nem saját zeneiskolai épületben, hanem az általános iskolában vannak a zeneórák, nincs is helye a zenetanároknak. Meg aztán egy zenetanárnak - elvileg - gyakorolni sem árt. Mindenkinek külön termet biztosítanak majd, külön hangszerrel (pl. zongoristák)?
Hát ez az... Ha a gyerek nem tud menni a zeneórára, a zenetanár mit fog csinálni a munkaideje 80 százalékában az iskolában? És hol? Mert ahol nem saját zeneiskolai épületben, hanem az általános iskolában vannak a zeneórák, nincs is helye a zenetanároknak. Meg aztán egy zenetanárnak - elvileg - gyakorolni sem árt. Mindenkinek külön termet biztosítanak majd, külön hangszerrel (pl. zongoristák)?
1429 zalbarna 2011-10-01 08:26:56 [Válasz erre: 1427 eccerű 2011-09-30 23:22:08]
Ha ezermillió új szabály lesz is ( megint errefelé megyünk ) semmit nem haladunk, mert a pedagógiai ( és végső soron minden munka ) lelkiismereti kérdés - már ami a munkavállalót illeti. A hatékonyság növeléséhez, két forrás használható: 1. a lelkiismereti szabadság elősegítése, teret adni a személyes kezdeményezéseknek, koncepcióknak.. 2. Az eredmény megkövetelése.. Pl. : ' mindegy, hogy hogyan, de a gyereknek három év nyelvtanulás után LEGYEN MEG a nyelvvizsgája, tudjon. ( nem külön pénzért, külön tanfolyamon külön tanárral, plusz időben. röhej.)
Ha ezermillió új szabály lesz is ( megint errefelé megyünk ) semmit nem haladunk, mert a pedagógiai ( és végső soron minden munka ) lelkiismereti kérdés - már ami a munkavállalót illeti. A hatékonyság növeléséhez, két forrás használható: 1. a lelkiismereti szabadság elősegítése, teret adni a személyes kezdeményezéseknek, koncepcióknak.. 2. Az eredmény megkövetelése.. Pl. : ' mindegy, hogy hogyan, de a gyereknek három év nyelvtanulás után LEGYEN MEG a nyelvvizsgája, tudjon. ( nem külön pénzért, külön tanfolyamon külön tanárral, plusz időben. röhej.)
1428 eccerű 2011-09-30 23:27:40
Különösen úgy érdekes ez a munkaidő 80%-a, hogy közben az általános iskolát egész napossá akarják tenni. Mikor fog zeneórára járni a gyerek?
Különösen úgy érdekes ez a munkaidő 80%-a, hogy közben az általános iskolát egész napossá akarják tenni. Mikor fog zeneórára járni a gyerek?
1427 eccerű 2011-09-30 23:22:08
Idézet az új köznevelési koncepcióból: A tanárok kötelező óraszáma nem emelkedik, új szabály lesz azonban, hogy teljes munkaidejük 80 százalékát az iskolában kell tölteniük. A koncepció szerint az igazgató felelőssége, hogy a tanárokat beossza más "kötelezően ellátandó, az oktatás-neveléssel kapcsolatos feladatra, a nem állandó helyettesítésre, a felzárkóztató és tehetséggondozó foglalkozások megtartására, felügyeletre, és valamennyi, az intézmény helyi dokumentumai által rögzített tevékenységre." Tessék mondani, a zenetanárokkal mi lesz? Meg az is érdekelne, hogy a "délelőtti" tanárok mikor fognak dolgozatot javítani, készülni az óráikra, vagy ad absurdum haladni a korral és ismereteiket bővíteni?
Idézet az új köznevelési koncepcióból: A tanárok kötelező óraszáma nem emelkedik, új szabály lesz azonban, hogy teljes munkaidejük 80 százalékát az iskolában kell tölteniük. A koncepció szerint az igazgató felelőssége, hogy a tanárokat beossza más "kötelezően ellátandó, az oktatás-neveléssel kapcsolatos feladatra, a nem állandó helyettesítésre, a felzárkóztató és tehetséggondozó foglalkozások megtartására, felügyeletre, és valamennyi, az intézmény helyi dokumentumai által rögzített tevékenységre." Tessék mondani, a zenetanárokkal mi lesz? Meg az is érdekelne, hogy a "délelőtti" tanárok mikor fognak dolgozatot javítani, készülni az óráikra, vagy ad absurdum haladni a korral és ismereteiket bővíteni?
1426 macskás 2011-09-23 21:57:08 [Válasz erre: 1424 tiramisu 2011-09-23 20:51:41]
:) Már az apja is Mester:)))
:) Már az apja is Mester:)))
1425 eccerű 2011-09-23 21:50:14 [Válasz erre: 1423 SzJ 2011-09-23 20:37:01]
A probléma kettős. Egy opera megírása még egy zeneszerzői diplomával rendelkező egyénnek is nagy kihívás. Tessék megkérdezni mondjuk Gyöngyösi Leventét, hogy legalább korban hasonlót mondjak, neki mi kellett ahhoz, hogy képes legyen erre. És ne feledjük, ő még a zeneszerzők közül is magasan kiemelkedő tehetségű! A másik problémám, hogy a kortárs szerzőknek nagyon minimális esélyük van operaírásra, ezalatt persze azt értem, hogy be is mutatják, amit írt. Erre felkérnek operaírásra egy minden tekintetben outsidert, aki még a saját területén sem adu ász, ls nevetségessé teszik ezzel az egész ügyet.
A probléma kettős. Egy opera megírása még egy zeneszerzői diplomával rendelkező egyénnek is nagy kihívás. Tessék megkérdezni mondjuk Gyöngyösi Leventét, hogy legalább korban hasonlót mondjak, neki mi kellett ahhoz, hogy képes legyen erre. És ne feledjük, ő még a zeneszerzők közül is magasan kiemelkedő tehetségű! A másik problémám, hogy a kortárs szerzőknek nagyon minimális esélyük van operaírásra, ezalatt persze azt értem, hogy be is mutatják, amit írt. Erre felkérnek operaírásra egy minden tekintetben outsidert, aki még a saját területén sem adu ász, ls nevetségessé teszik ezzel az egész ügyet.
1424 tiramisu 2011-09-23 20:51:41 [Válasz erre: 1420 eccerű 2011-09-23 14:52:49]
Ez komoly? És hol végezte ezirányú tanulmányait? Persze,lehet autodidaktaként is jó valaki, főleg, ha Mester.
Ez komoly? És hol végezte ezirányú tanulmányait? Persze,lehet autodidaktaként is jó valaki, főleg, ha Mester.
1423 SzJ 2011-09-23 20:37:01
Mester Tamás a sajtótájékoztatón annyit kért mindenkitől, hogy akkor minősítsék munkáját, ha már hallották. A fesztiváligazgató megnyugtatta, mondván ne féljen a magyar sajtótól, először úgyis a New York Times fogja lehúzni :-)
Mester Tamás a sajtótájékoztatón annyit kért mindenkitől, hogy akkor minősítsék munkáját, ha már hallották. A fesztiváligazgató megnyugtatta, mondván ne féljen a magyar sajtótól, először úgyis a New York Times fogja lehúzni :-)
1422 zalbarna 2011-09-23 15:34:03 [Válasz erre: 1420 eccerű 2011-09-23 14:52:49]
Nem segít semmi fehér testvérek, csak az értékelés, a folyamatos értékelés....
Nem segít semmi fehér testvérek, csak az értékelés, a folyamatos értékelés....
1421 eccerű 2011-09-23 14:54:23 [Válasz erre: 1420 eccerű 2011-09-23 14:52:49]
És ha nem lesz sikere ennek a más műfajú kipróbálásnak, akkor kifizeti a bekerülési költséget?
És ha nem lesz sikere ennek a más műfajú kipróbálásnak, akkor kifizeti a bekerülési költséget?
1420 eccerű 2011-09-23 14:52:49
"A Megasztár egykori zsűritagja, Mester Tamás most félretett mindent és egy vadonatúj műfajban próbálja ki magát: operát komponál. Ezt a szegedi operaverseny sajtótájékoztatóján a komolyzene ismert művészeinek társaságában jelentette be. Mester Tamás a szervezők felkérésére írja Originum című szerzeményét, amiről most még csak annyit lehet tudni, hogy 2013-ban, New Yorkban lesz a premierje."
"A Megasztár egykori zsűritagja, Mester Tamás most félretett mindent és egy vadonatúj műfajban próbálja ki magát: operát komponál. Ezt a szegedi operaverseny sajtótájékoztatóján a komolyzene ismert művészeinek társaságában jelentette be. Mester Tamás a szervezők felkérésére írja Originum című szerzeményét, amiről most még csak annyit lehet tudni, hogy 2013-ban, New Yorkban lesz a premierje."
1418 Ritus 2011-09-23 09:41:28
Jól olvasom a Hírek-ben, h Mester Tamás ír operát a szegedi operafesztiválnak?
Jól olvasom a Hírek-ben, h Mester Tamás ír operát a szegedi operafesztiválnak?
1417 zalbarna 2011-09-16 10:07:04 [Válasz erre: 1416 zalbarna 2011-09-16 10:00:16]
Persze nem az " előadásmód " ban, hanem a régizene oktatásában...
Persze nem az " előadásmód " ban, hanem a régizene oktatásában...
1416 zalbarna 2011-09-16 10:00:16
[url]http://www.rzm.hu/konferencia/meghivo.pdf;a téma nagyon fontos...[/url] Vajon az előadók tudják-e, mennyire ?? Hogy ebben van a jövő zeneoktatásának a kulcsa ?
[url]http://www.rzm.hu/konferencia/meghivo.pdf;a téma nagyon fontos...[/url] Vajon az előadók tudják-e, mennyire ?? Hogy ebben van a jövő zeneoktatásának a kulcsa ?
1414 SzJ 2011-09-14 12:02:42 [Válasz erre: 1413 eszbe 2011-09-13 21:44:37]
Vagyis oda, hogy még ha mindenki korrekt, az eljárás akkor sem korrekt?
Vagyis oda, hogy még ha mindenki korrekt, az eljárás akkor sem korrekt?
1413 eszbe 2011-09-13 21:44:37 [Válasz erre: 1410 SzJ 2011-09-13 14:53:17]
Épp oda szerettem volna kilyukadni, hogy nem volt semmiféle döntés, vagy ha volt valami, az a főtárgyi pontszámokban jelent meg, és ahhoz képest ellentétes végeredmény született - köszönhetően a hatályos törvénynek.
Épp oda szerettem volna kilyukadni, hogy nem volt semmiféle döntés, vagy ha volt valami, az a főtárgyi pontszámokban jelent meg, és ahhoz képest ellentétes végeredmény született - köszönhetően a hatályos törvénynek.
1411 tiramisu 2011-09-13 17:04:18 [Válasz erre: 1410 SzJ 2011-09-13 14:53:17]
Jól mondod. Ezt mindig eljátsszák a ZAK-on, aki mégis bejut beledöngölik a földbe, hogy nélkülük is jó volt és sikeres :-(
Jól mondod. Ezt mindig eljátsszák a ZAK-on, aki mégis bejut beledöngölik a földbe, hogy nélkülük is jó volt és sikeres :-(
1410 SzJ 2011-09-13 14:53:17 [Válasz erre: 1409 eszbe 2011-09-13 14:24:52]
Nem lepődnék meg, ha a döntésben szerepet játszott volna az X-faktor-beli szereplés is - persze ki nem mondva (Jajjjj, ugyan, dehogy...)
Nem lepődnék meg, ha a döntésben szerepet játszott volna az X-faktor-beli szereplés is - persze ki nem mondva (Jajjjj, ugyan, dehogy...)
1409 eszbe 2011-09-13 14:24:52
Egy érdekes adalék a mostani felvételi szisztémához. Szabó Ádám neve valószínűleg többeknek mond valamit, mint azt a hangszere indokolná. Az X-faktorban is látott, és ezek ellenére valóban kivételes tehetségű harmonikás idén felvételizett a Zeneakadémiára. A két felvételiző közül azonban nem ő lett az, aki örült a végén. Nem azért, mert rosszul játszott volna, hiszen maximális főtárgyi pontszámot kapott. Nem azért, mert a kötelező tárgyakon elvérzett volna, elég jól teljesített ott is. Hanem a másik jelentkezőnek volt nyelvvizsgája, amiért pluszpontokat kapott, úgy látszik többet, mint ami a két főtárgyi pontszám különbsége volt, és ő került be.
Egy érdekes adalék a mostani felvételi szisztémához. Szabó Ádám neve valószínűleg többeknek mond valamit, mint azt a hangszere indokolná. Az X-faktorban is látott, és ezek ellenére valóban kivételes tehetségű harmonikás idén felvételizett a Zeneakadémiára. A két felvételiző közül azonban nem ő lett az, aki örült a végén. Nem azért, mert rosszul játszott volna, hiszen maximális főtárgyi pontszámot kapott. Nem azért, mert a kötelező tárgyakon elvérzett volna, elég jól teljesített ott is. Hanem a másik jelentkezőnek volt nyelvvizsgája, amiért pluszpontokat kapott, úgy látszik többet, mint ami a két főtárgyi pontszám különbsége volt, és ő került be.
1407 eccerű 2011-09-05 14:04:07
Valami nagy baj van ebben az országban. A múlt héten mesélte egy ismerősöm, valakik beadtak valahol egy programot zenei tárgyú továbbképzéshez, amit nagyon sok formai ok miatt visszadobott a bíráló bizottság. Ilyen komoly okok szerepeltek benne, mint "nincs megadva, hogy a kötelező irodalomként megjelölt X. könyv hányadik oldalát kell elolvasni", de volt pofájuk a tartalmi részt is érintő megjegyzéseket tenni (hogy nincs a kellő részletességgel kifejtve). A bírálók: dr. Tihanyi Katalin (Móricz Gimnázium igazgatója), és [url]http://www.mitegyesulet.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=8&Itemid=11;Dr. Gloviczky Zoltán[/url] Na igen, aki nem ért hozzá, annak persze nem elég részletes... és még hány ilyen döntést hoznak ezek a bizonyára tiszteletre méltó, csak éppen az adott témához fikarcnyit sem értő emberek. De ma ez a menő, az elmúlt 13 évben sikerült elérni, hogy minden fontos pozíció relatíve fiatal, dinamikus, nagy pofájú, és a rábízott szakterülethez még véletlenül sem értő emberek kerüljenek. Csak így tovább!
Valami nagy baj van ebben az országban. A múlt héten mesélte egy ismerősöm, valakik beadtak valahol egy programot zenei tárgyú továbbképzéshez, amit nagyon sok formai ok miatt visszadobott a bíráló bizottság. Ilyen komoly okok szerepeltek benne, mint "nincs megadva, hogy a kötelező irodalomként megjelölt X. könyv hányadik oldalát kell elolvasni", de volt pofájuk a tartalmi részt is érintő megjegyzéseket tenni (hogy nincs a kellő részletességgel kifejtve). A bírálók: dr. Tihanyi Katalin (Móricz Gimnázium igazgatója), és [url]http://www.mitegyesulet.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=8&Itemid=11;Dr. Gloviczky Zoltán[/url] Na igen, aki nem ért hozzá, annak persze nem elég részletes... és még hány ilyen döntést hoznak ezek a bizonyára tiszteletre méltó, csak éppen az adott témához fikarcnyit sem értő emberek. De ma ez a menő, az elmúlt 13 évben sikerült elérni, hogy minden fontos pozíció relatíve fiatal, dinamikus, nagy pofájú, és a rábízott szakterülethez még véletlenül sem értő emberek kerüljenek. Csak így tovább!
1406 Sipi 2011-09-05 09:19:33 [Válasz erre: 1405 SzJ 2011-09-04 20:17:29]
Van aki örökre ott marad, hogy komolyzene-könnyűzene felosztás és van, aki túllép ezen.
Van aki örökre ott marad, hogy komolyzene-könnyűzene felosztás és van, aki túllép ezen.
1405 SzJ 2011-09-04 20:17:29 [Válasz erre: 1402 Darer 2011-09-04 12:13:15]
Én hallottam már ezt olyanoktól is, akik hallgatnak komolyzenét. Olyat viszont, hogy "csak az az értékes, amit én hallgatok", eleddig csak hardcore komolyzene-baráttól. Szerintem ez is elgondolkodtató.
Én hallottam már ezt olyanoktól is, akik hallgatnak komolyzenét. Olyat viszont, hogy "csak az az értékes, amit én hallgatok", eleddig csak hardcore komolyzene-baráttól. Szerintem ez is elgondolkodtató.
1404 Darer 2011-09-04 12:15:32
na ezt fejtsd meg...
na ezt fejtsd meg...
1403 Darer 2011-09-04 12:15:08
Nae tag,dva,osszu multkját is merv jó persze DNI b.szás és sz.retk.zés megjegyzését h
Nae tag,dva,osszu multkját is merv jó persze DNI b.szás és sz.retk.zés megjegyzését h
1402 Darer 2011-09-04 12:13:15
Amúgy feltűnt Nektek, hogy olyan megjegyzéseket, hogy "jó zene" meg "rossz zene", tényleg csak azok mondanak, akik az ún. komolyzenét (DEFINITÍV!! komolyzent!) sosem hallgatj Megjegyzem pro secuno, hogy egészen pontos definiciora bukkantam a "komolyzene" illetőségét illetően (jaj ..... B.Á.) meg álatalában, az ún. "művészet" és "giccs" tekintetében (irodalom, képzőművészet).
Amúgy feltűnt Nektek, hogy olyan megjegyzéseket, hogy "jó zene" meg "rossz zene", tényleg csak azok mondanak, akik az ún. komolyzenét (DEFINITÍV!! komolyzent!) sosem hallgatj Megjegyzem pro secuno, hogy egészen pontos definiciora bukkantam a "komolyzene" illetőségét illetően (jaj ..... B.Á.) meg álatalában, az ún. "művészet" és "giccs" tekintetében (irodalom, képzőművészet).
1401 zalbarna 2011-09-03 22:50:06 [Válasz erre: 1400 eccerű 2011-09-03 22:22:57]
Apám, ez egyszerű, elektromos gitár, szinti, csutira a hangerő oszt hadd szóljon magyarosan éted....
Apám, ez egyszerű, elektromos gitár, szinti, csutira a hangerő oszt hadd szóljon magyarosan éted....
1400 eccerű 2011-09-03 22:22:57
"Középtávú elképzelés az oktatási rendszer átalakításával kapcsolatban, hogy minden iskolának, vagy akár osztálynak önálló zenekara legyen - jelentette ki Hoffmann Rózsa pénteken a zalaegerszegi általános iskola tanévnyitó ünnepélyén." Ezt hogy tetszik gondolni heti egy, azaz 1 db énekóra mellett?
"Középtávú elképzelés az oktatási rendszer átalakításával kapcsolatban, hogy minden iskolának, vagy akár osztálynak önálló zenekara legyen - jelentette ki Hoffmann Rózsa pénteken a zalaegerszegi általános iskola tanévnyitó ünnepélyén." Ezt hogy tetszik gondolni heti egy, azaz 1 db énekóra mellett?
1398 eszbe 2011-08-23 15:09:26 [Válasz erre: 1397 tiramisu 2011-08-23 15:05:13]
Az évfordulókra tekintettel lehetett volna az ő műveikből összeállított aláfestőzene. Mikor, ha nem most?!
Az évfordulókra tekintettel lehetett volna az ő műveikből összeállított aláfestőzene. Mikor, ha nem most?!
1397 tiramisu 2011-08-23 15:05:13 [Válasz erre: 1396 eszbe 2011-08-23 14:53:51]
....................................?
....................................?
1396 eszbe 2011-08-23 14:53:51
Köszönöm. Ezek szerint csak engem zavart ez a förtelem, ami a tűzijáték alatt szólt? Még jó, hogy tavaly volt Erkel-, idén pedig Liszt-év, illetve az még van.(?)
Köszönöm. Ezek szerint csak engem zavart ez a förtelem, ami a tűzijáték alatt szólt? Még jó, hogy tavaly volt Erkel-, idén pedig Liszt-év, illetve az még van.(?)
1395 tiramisu 2011-08-22 12:21:58 [Válasz erre: 1394 eszbe 2011-08-22 02:35:54]
Darvas Ferenc a a közvetítés stáblistája alapján.
Darvas Ferenc a a közvetítés stáblistája alapján.
1394 eszbe 2011-08-22 02:35:54
Nem tudja valaki, hogy ki "követte el" a tűzijáték alatt elhangzott zenét? Lemaradtam az elejéről...
Nem tudja valaki, hogy ki "követte el" a tűzijáték alatt elhangzott zenét? Lemaradtam az elejéről...
1393 SzJ 2011-08-18 11:07:56
Meg ne akarjunk nagyon okosnak látszani olyan témában, amit nem ismerünk.
Meg ne akarjunk nagyon okosnak látszani olyan témában, amit nem ismerünk.
1392 zalbarna 2011-08-13 17:55:16 [Válasz erre: 1391 Sipi 2011-08-13 17:42:19]
Volt egyszer egy Európa...
Volt egyszer egy Európa...
1391 Sipi 2011-08-13 17:42:19 [Válasz erre: 1390 zalbarna 2011-08-13 17:26:50]
Furcsa módon a "legkevésbé értékes" zene megáll a maga lábán is, ha a pénzről van szó, vagyis nemigen kell egyébként sem támogatni. És mi lenne az értékrend?
Furcsa módon a "legkevésbé értékes" zene megáll a maga lábán is, ha a pénzről van szó, vagyis nemigen kell egyébként sem támogatni. És mi lenne az értékrend?
1390 zalbarna 2011-08-13 17:26:50 [Válasz erre: 1389 Sipi 2011-08-13 17:02:01]
És, hogy ne a legkevésbé értékeset támogassuk, hanem a legértékesebbet. Továbbá, hogy ezt ne egy ember mondja meg, és hogy az értékrend legyen nyilvános....vannak ötleteim..
És, hogy ne a legkevésbé értékeset támogassuk, hanem a legértékesebbet. Továbbá, hogy ezt ne egy ember mondja meg, és hogy az értékrend legyen nyilvános....vannak ötleteim..
1389 Sipi 2011-08-13 17:02:01
Hogy ne vonjunk össze olyan dolgokat, amik különbözőek, mert akkor kiöntjük a fürdővízzel a gyereket is.
Hogy ne vonjunk össze olyan dolgokat, amik különbözőek, mert akkor kiöntjük a fürdővízzel a gyereket is.
1388 Sipi 2011-08-13 16:59:52 [Válasz erre: 1387 zalbarna 2011-08-13 15:34:45]
Meg arra, hogy ne keverjük a szezont a fazonnal.
Meg arra, hogy ne keverjük a szezont a fazonnal.