Bejelentkezés Regisztráció

Kedvenc előadók


Téma ismertetése: nem csak énekesek, hanem karmesterek, zongoristák és tekerőlantosok is

1721 Szilgyo 2006-07-27 14:56:07 [Válasz erre: 1720 Heiner Lajos 2006-07-27 14:46:38]
Állítólag a szünetben Kovács Pirire emlékeznek régi felvételekkel!

1720 Heiner Lajos 2006-07-27 14:46:38 [Válasz erre: 1719 Búbánat 2006-07-27 14:05:27]
Remélem, nem akad. Hanem jön Netrebko. Immáron osztrák állampolgár. (Azazhogy kettős osztrák-orosz).

1719 Búbánat 2006-07-27 14:05:27
Pavarotti nem jön, de jön helyette Domingo s ha minden igaz vele a mexikói tenor, napjaink egyik ásza, Rolando Villazon! Augusztus 24, Népstadion (Puskás). Még kerestetik hozzájuk egy szoprán partner - talán a hazai kiválóságaink közül akad majd valaki?

1718 Heiner Lajos 2006-07-17 19:25:54 [Válasz erre: 1715 telramund 2006-07-03 20:19:12]
Biztos vagy ebben?

1717 Momo 2006-07-17 18:57:41
1717.

1716 bemaria 2006-07-17 18:56:17
Az én kedvenc énekesnőm Dagmar Schellenberger. Egy operettben ismeretem meg a nevét, és nagyon megszerettem őt és ezt a műfajt is. Azóta már hallottam tőle operát és egyéb gyönyörűségeket is! Kb. másfél éve megpróbálok minden információt összegyűjteni róla az Interneten keresztül és most rendszereztem azokat és feltettem a honlapomra, ami az operettekkel foglalkozik. A címe: www.gportal.hu/operettek Ha valakinek van kedve, látogasson el oda, és olvassa el, nézze meg miket gyűjtöttem össze az énekesnőről. Rengeteg munkám van mögötte, hiszen magyar nyelven semmilyen információ nem állt rendelkezésemre. Találhattok ott képeket is, és az összes CD-ről DVD-ről infromációt, amin énekel. A saját véleményemet is leírtam azokról, amelyket én is láttam, hallottam, de természetesen kíváncsi vagyok mások véleményére is. A linkek között található két weboldal, ahol egy opera videó részletet és két opera ária hangfelételt hallgathattok meg tőle. Remélem tetszeni fog!

1715 telramund 2006-07-03 20:19:12 [Válasz erre: 1714 Alvaro 2006-07-03 14:15:18]
Igen ettől még minden idők legjobb Carmen felvétele.Talán hallgasd meg a finálét!

1714 Alvaro 2006-07-03 14:15:18
Corelli ahogy idősödött úgy vált egyre zavaróbbá beszédhibája, ami főleg a francia nyelvű felvételein érződik. (lásd: Carmen (Price/Karajan - RCA)

1713 WiseGentleman 2006-06-29 13:46:37 [Válasz erre: 1706 Franca 2006-06-28 13:19:12]
Mindenesetre, azért minden relatív, mert Corelli francia kiejtése jobb, mint Pavarotti angol kiejtése :). (O holy night, the stars are brightly shining)

1712 bermuda 2006-06-29 08:25:28 [Válasz erre: 1711 Estelle 2006-06-29 00:17:31]
Valóban így van. Viszont a honlapról próbálkoztam többször is, soha nem sikerült közép árfekvésben jegyhez jutnom. Ez drágább de biztonságosabb, s már 3 hónappal az előadás elött kezemben vannak a jegyek-ami igen megnyugtató számomra:-)

1711 Estelle 2006-06-29 00:17:31
Összehasonlítottam az árakat. A Vienna Classic-on 25%-kal drágábbak a jegyek, mint az operaházban. És, ha jól tudom, még kezelési költséget is felszámítanak.

1710 Estelle 2006-06-29 00:07:48 [Válasz erre: 1708 bermuda 2006-06-28 22:18:57]
Én a Staatsoper honlapjáról szoktam rendelni. Egész jövő évadra lehet előre rendelni, de csak 30 nappal az előadás előtt kezdik kiosztani a jegyeket. Sajnos, néha megesik, hogy közlik, már nincs jegy a kért kategóriákban. A jövő évi árakat még nem láttam, de a Vienna Classic-on elég drágák a jegyek.

1709 janomano 2006-06-28 22:49:50 [Válasz erre: 1708 bermuda 2006-06-28 22:18:57]
Éljen a sznobi-szörp család!

1708 bermuda 2006-06-28 22:18:57 [Válasz erre: 1707 Estelle 2006-06-28 22:11:18]
A Werther nekem is,a Bájital dvd formában most jön, cd-ben hallgatom folyton-imádom őket. A Vienna Classicon nem találok Angela Mimi-re jegyet:-( Viszont a Curás Lidércekre már megkaptam :-)) Az utolsó mondatoddal is egyetértek! Megnézve a MAÓ jövő évi kínálatát.

1707 Estelle 2006-06-28 22:11:18 [Válasz erre: 1705 bermuda 2006-06-28 08:12:26]
Nekem megvan jónéhány felvételük, többek között a Manon meg a Werther is. A kedvencem a Szerelmi Bájital a lyoni operaházból. Gheorghiu novemberben Bohéméletet énekel Bécsben. Azt hiszem, megajándékozom magam a szülinapomra egy jeggyel. :-) Csak az a gond, hogy abban a hónapban van még Bostridge, Röschmann, Quastoff koncert, meg Hampson koncert is. Bécsbe kellene költözni.

1706 Franca 2006-06-28 13:19:12 [Válasz erre: 1701 WiseGentleman 2006-06-27 22:04:03]
Corelli esetében mindig divat volt a \"nem idiomatikus\" francia dikcióját kifogásolni. Az embernek kicsit az az érzése, hogy valamit mindenképpen kell találni, amibe bele lehet kötni. Eszembe jut, hogy mit írt erről Rudolf Bing a könyvében: a kritikus, aki folyamatosan lehúzta Corellit francia kiejtése miatt, egyetlen szót sem tudott franciául. Alagnával kapcsolatban is olvastam már panaszt a francia kiejtésére, holott neki az anyanyelve.

1705 bermuda 2006-06-28 08:12:26 [Válasz erre: 1704 Estelle 2006-06-27 22:39:11]
Nekem is a negyedik Vargas,sőt abban is hasonlítunk,hogy én is szeretnék egy Manon próbát tenni márciusban Bécsben.Napokban hallottam a szerelmi kettőst Angelával ,elhatároztam,h megveszem a cd-t. Csodaszép volt.

1704 Estelle 2006-06-27 22:39:11 [Válasz erre: 1699 bermuda 2006-06-27 21:34:01]
Nagyjából ez nálam is így van. Eddig Vargas is bejött (Don Carlos). Domingot sem hagynám ki a sorból, bár élőben operaszínpadon még soha nem volt hozzá szerencsém. Alagna-t próbáltam már megnézniu Párizsban, de Villazón lett belőle (és nem sírtam bánatomban érte:-).Igencsak ért a lemondásokhoz. Jövőre még teszek egy próbát Bécsben, márciusban Massenet Manonját énekli. Reméljül, jó passzban lesz, és nem mondja le.

1703 telramund 2006-06-27 22:34:08
Volt szerencsém mindkét felállásban meghallgatni Cura Chenierjét.A Fantinis-Brusonos előadásban számomra Bruson volt a legjobb közel 7o évesen.Cura akkor dobta a szerepet.FDantini meg semmiről sem szólt.A másik előadáson Lukács mesze lesöpörte Curat aki az első duett magas hangját egyszerüen nem énekelte.A csodás záróduett magasságát pedig l épp hogy tartotta.Játéka pedig egy rezignált mai ember formáját muatta nem pedig a forradlami lelkületú,szerelmes költőt.Kár! Én Curat valamikor nagyon kedveltem.Azt hittem ,hogy érzékenység, hangja,játéka ,megjenése folytán Corelli utódja lehet.Nem lett!

1702 WiseGentleman 2006-06-27 22:07:47 [Válasz erre: 1698 Estelle 2006-06-27 21:07:12]
Számomra a fiatal generációból eddig Licitra volt maradandó benyomás, Cura, mint már előbb említettem, a STOP-ban nem hatott meg igazán (nem ugyanazt a Chenier-t láttuk, nálam Norma Fantini és Bruson volt a partnerem, mindkettő leénekelte), Alagnát egyszer láttam még a MET-ben a Bohéméletben, de akkor rossz passzban volt, azóta nem igazán foglalkoztam vele. Igazából, elég belépni Pavarotti honlapjára, ahol a Donna non vidi mai szól, és az ember megérzi, miről szól a tenor (tudom, ez szubjektív, ízlések és pofonok, stb.)

1701 WiseGentleman 2006-06-27 22:04:03 [Válasz erre: 1696 telramund 2006-06-27 12:50:02]
Azért annyi megjegyzés idekívánkozik, hogy Corelli a Faustot, mint olasz operát énekelte (vagyis az általam hallott felvételen a francia dikciója enyhén nem idiomatikus). Ami az olasz dalokat illeti, kérdés, melyiket...

1700 bermuda 2006-06-27 21:38:19
Mindhárman fellépnek a STOP-ban elég gyakran....ami igen közel van légvonalban is, országúton is,mégis hiú ábránd,hogy átugorjanak:-(

1699 bermuda 2006-06-27 21:34:01 [Válasz erre: 1698 Estelle 2006-06-27 21:07:12]
Az én jelenlegi kedvenc trióm: Alagna Cura Villazon

1698 Estelle 2006-06-27 21:07:12
Cura az egyik kedvenc tenorom, de karmesterként nem tartom igazán kiemelkedőnek. Sajnos, az operaszínpadon nyújtott teljesítménye elég hullámzó. A bécsi Chénier-be láttam Lukács Gyöngyivel és Lado Atanelivel, és véleményem szerint hangilag-színészileg remek teljesítményt nyújtott(társaival együtt). koncertjei eléggé show-műsor jellegűek, de engem nem zavar különösképpen, amíg olyan Canio áriát produkál, mint ezelőtt néhány évvel az Erkelben. Annak ellenben nem szoktam tapsolni örömömben, ha a karmesteri pulpitusra áll. Villazónt volt szerencsém színpadon is látni Romeo-ként, illetve a párizsi szilveszteri gálában, amikor Alagna helyett ugrott be. Színpadon látni játszani-énekelni mindig felejthetetlen élmény, de a lemezfelvételeit már nem élvezem annyira. A hangjában időnként érezhető enyhe vibrátó sokat elvesz a \"varázsból\".

1697 Alvaro 2006-06-27 20:04:57
Kedves Ametiszt! Cura - t élőben nem láttam, de koncertfelvételeiből sokat láttam, hallottam. Azért ezek alapján is lehet képet alkotni egy énekesről. Lehet, élőben másképpen hatna az éneklése. Egyébként most kezdődött a Manon Lescaut. Talán mondhatok kedvező dolgokat ezután róla. Mostanában nagyon tetszik Rollando Villazon éneklése, főleg a francia repertoárban remekel. Remélem nem teszi tönkre idő előtt a hangját.

1696 telramund 2006-06-27 12:50:02
Én meg hozzátennén az olasz-francia fachban Franco Corelli kifejezés,magasságok,megjelenés,játék felülmulhatatlan.Na és az olasz dalok:Senki úgy nem énekelte...

1695 Búbánat 2006-06-26 23:04:54 [Válasz erre: 1694 Búbánat 2006-06-26 22:34:30]
A félreértések elkerülése érdekében, különösebb gondom nem volt a helyes válaszadással... De kétségttelen tény, hogy ha nem a felvételeket számszerűsítjük, hanem a színpadon énekelt szerepeket, akkor Gedda nagyon sokáig tartotta az abszolút első helyet.

1694 Búbánat 2006-06-26 22:34:30 [Válasz erre: 1693 Heiner Lajos 2006-06-26 21:55:32]
A tegnapi játék-kérdés feladvány után már közel sem...

1693 Heiner Lajos 2006-06-26 21:55:32 [Válasz erre: 1687 Búbánat 2006-06-25 01:43:33]
Kedves Búbánat, Te ebben ABSZOLÚT biztos vagy?

1692 Ametiszt 2006-06-26 20:39:32 [Válasz erre: 1691 Alvaro 2006-06-26 16:19:15]
Kedves Alvaro! Ezen nem fogunk összeveszni. Maximálisan figyelembe veszem a véleményedet, de az enyémet is megtartanám, épp ezért írtam válaszomban azt, hogy \"ez egyéni zenei élmény és ízlés kérdése\". Csupán arra szerettem volna utalni, hogy ha valakiről/valamiről ennyire határozott és sarkos véleményt írunk, mint ahogy te írtad,és főleg negatív irányban, akkor azt ténylegesen \"meglévő és kiformált\" inf/vélemény birtokában tegyük: azaz ha JC-t már sokszor láttad élőben és operában fellépni- vagy DVD-n, hiszen színészi/énekesi alakításról mondtál kritikát - és ez a kép \"csapódott le benned\", ez alapján alakult ki nézeted színészi és énekesi teljesítményéről, akkor OK, minden teljesen rendben van, ez a te jól megalapozott, egyéni véleményed. De ha nem, akkor az nem megalapozott, félrevezető. Részemről a hozzászólásban is jelzett \"egyéni ízlés\" több mint egy tucat eleven opera/JC főszerep élmény alapján formálódott ki. Szerintem ennyi alkalom \"végigszenvedéséhez\" kevés lenne a \"jó kiállás\" és \"bájerő\", mivel az operában általában jó hangokért és színészi játékért megy az embert, a többit máshol is megkaphatja.

1691 Alvaro 2006-06-26 16:19:15
Kedves Ametiszt! Számomra Domingo a legnagyobb énekes - színészek egyike, akik valaha a pályán voltak.Elég sok felvételét hallottam, láttam és ezek alaján meggyőzött. Soha nem fogom magamnak megbocsátani, hogy tavaly nem voltam ott a koncertjén. Mindenesetre Cura hatásvadász, és szerintem igeneis felszínes. Bár a jó kiállásával a nőket nyilván jobban meg tudja győzni, de nekem csakis a zenei előadásmód a fontos. Persze, el kell fogadni a másoktól eltérő véleményeket is. Egyszer egy másik fórumon valakivel eléggé bosszantó vitába keveredtem emiatt,azóta tudom. (igaz nem az én hibámból)

1690 -zéta- 2006-06-25 14:17:12 [Válasz erre: 1688 bermuda 2006-06-25 07:15:04]
Elénekelte vagy hatszor Lohengrint Stockholmban. Gyorsan be is futott a bayreuth-i felkérés, de addigra rájött, hogy tönkretenné hangjának hajlékonyságát, ha tartósan énekelné a szólamot, ezért nemet mondott. Tanulságos!!!

1689 WiseGentleman 2006-06-25 14:04:48
S ha még mindig tenorokról van szó, hozzám természetesen Pavarotti is igen-igen közel áll.

1688 bermuda 2006-06-25 07:15:04 [Válasz erre: 1686 WiseGentleman 2006-06-24 22:09:51]
Természetesen lirai-spinto lévén a Lohengrin jöhet szóba,a Grál elbeszélést énekli.

1687 Búbánat 2006-06-25 01:43:33 [Válasz erre: 1685 bermuda 2006-06-24 21:53:47]
És hozzá tenném, Domingó után rögtön Gedda következik, kivel valaha a legtöbb operafelvételt készítették!

1686 WiseGentleman 2006-06-24 22:09:51 [Válasz erre: 1685 bermuda 2006-06-24 21:53:47]
Megkérdezhetem, hogy melyik Wagnert?

1685 bermuda 2006-06-24 21:53:47 [Válasz erre: 1681 Alvaro 2006-06-24 12:12:18]
Vedd meg a Best of Nicolai Gedda dupla albumot.Kb. 40 áriát és dalt énekel, kezdve a francia nagyoperákkal, belcanto operák következnek, majd Puccini , Verdi, Mozart, orosz operák, a dalirodalom legszebbjeivel folytatja, s végül izelítő pár klasszikus operett. Nem is drága ,80.ik születésnapjára adták ki, elképesztő a pali mindent tud. Ja Wágnert is!

1684 bermuda 2006-06-24 21:48:13
Bravo Ametiszt! Szerintem Domingo is jó énekesnek tartja Curát, sok felvételét Domingo vezényli. Jó hír ez a dvd-azonnal megveszem ,mihelyt kapható lesz.Vadászom Cura dvd-it és cd-it ,sötét bársonyos hangja ,fantasztikus megjelenése,kedvessége, közvetlensége számomra különleges élvezet. Jövő szombaton az M1 közvetiti 2004-es veszprémi koncertjét:-)

1683 WiseGentleman 2006-06-24 21:06:45
Ha már tenorokról van szó, Mario del Monaco is feltétlenül említést érdemel :)! Curát színpadon egyszer láttam Bécsben, az André Chenier-ben (nem a Lukács Gyöngyis szériában), akkor elég lagymatag volt az alakítása...

1682 Ametiszt 2006-06-24 20:58:19 [Válasz erre: 1678 Alvaro 2006-06-24 12:04:38]
\"Cura egyszerűen felszínes. Domingo-t utánozza szinte minden mozdulatával, gesztusaival, ami azért eléggé számalmas\"-aki ezt állítja, biztos nem látta még Curát a színpadon élőben, operában. Az a Manon Lescout DVD-n is kapható, meg lehet nézni és ítélni, valóban így van-e. De a napokban jelenik meg egy 2006-os bolognai Andrea Chénier DVD is vele és Guleghinával a főszerepben, ha valaki a jelenlegi kondíciójára kiváncsi. Szerintem Cura messze meghaladja Domingót a színészi játék minőségében és az ehhez társuló vokális előadás egységében, komplexításában. Nem állítom, hogy technikailag hibátlan lenne, de az egész egyszerűen eltörpül a hang izgalmasságával, az előadás intenzításával, mélységével !!!! és komplex élményével szemben. Persze ez már egyéni zenei élmény és ízlés kérdése.

1681 Alvaro 2006-06-24 12:12:18
Persze, Gedda és Kraus is remek énekesek voltak, bár tőlük nem hallottam olyan sok felvételt. Geddával megvan a Hoffmann meséi. (1965, EMI)

1680 Alvaro 2006-06-24 12:09:41
Kedves Lajos! Engem is érdekelne, hány éves valójában Domingo... Vajon miért kaptak szárnyra ilyen hírek, hogy nem 1941 - ben született? Talán a riválisok miatt, hiszen tudjuk, régebben bizony nem volt felhőtlen a viszonya Pavarottival.(lásd Daniel Snowman könyvét...)

1679 zitto 2006-06-24 12:08:46 [Válasz erre: 1678 Alvaro 2006-06-24 12:04:38]
Ha már tenor, akkor egy név ki ne maradjon: Nicolai Gedda!!!!! Csodálatos hang, a legtökéletesebb technika, muzikalitás és művészi intelligencia ritka elegye volt. A többi névvel én is egyetértek, Corelli valóban fantasztikus volt. Geddán kívülmég odabiggyszteném Kraus és pavarotti nevét is.

1678 Alvaro 2006-06-24 12:04:38
Szerintem José Cura sem nem nagy tenor, sem nem karmester. Nem értem, hogy sokan miért zengenek róla olyan lelkes dícséreteket,én sajnos semmi jót nem tudok elmondani róla. Ha tenor, akkor nekem di Stefano, Bergonzi, Carreras, Domingo és mindenekelőtt Franco Corelli. Hihetetlen, hogy milyen éneklésre volt képes, magasságai elképesztően hatásosak. Egyik este volt egy műsor róla a Bartókon, teljesen \"odáig voltam\" tőle. Nagyon - nagy énekes volt. Szerintem José Cura megtestesíti az operában ma tapasztalható tendenciát: legyen szimpatikus az előadó, rokonszenves dolgokat csináljon, és akkor máér mindjár meg is szeretjük. Cura egyszerűen felszínes. Domingo - t utánozza szinte minden mozdulatával, gesztusaival, ami azért eléggé számalmas. Technikailag elviselhetelen a számomra, ahogy a magasságait képzi, azonkívül kifejezéstelen és árnyalatok nélküli a hangja. Igaz, fiatalabb korában Domingo is erőltette a hangját, de Ő annyira intelligens énekes, hogy megtanulta ezt a hibáját kiküszöbölni. Aki szereti Curát, az hallgassa kedd este a Bartókon a Manon Lescautban. Élő felvétel a Scala - ból, Muti vezényel, a címszerepben Maria Guleghina.

1677 Búbánat 2006-06-23 09:47:15
[url]http://www.hetivalasz.hu/showcontent.php?chid=13821;Traviata-Netrebko[/url]

1676 kétked 2006-06-11 13:01:26 [Válasz erre: 1675 Ametiszt 2006-06-11 11:21:14]
Kedves Ametiszt, nem a Momusban van a probléma, hidd el. Az említett urat volt szerencsém egészen közelről szemlélni vezénylés közben, mondhatom a felszinességen kívül semmi nem maradt meg róla. Balett volt az egész, olykor tizenhatoddal elkésve ugyan a zenekar mögött, de vitathatatlanul szép koreográfiával kivitelezve. Látványosság, aminek nem sok köze volt a ZENÉhez. Az alaposságot, elmélyültséget hiányoltam, azt, amit énekében rendre meghallok. Vajon, miért fontos ez neki? Miért csinálja a zenének ezt a részét harmadosztályon, ha a másikat elsőrangúan tudja? Gondolod, hogy bármely koncertre meghívták volna vezényelni, ha nem a Nagy Tenorista lenne?

1675 Ametiszt 2006-06-11 11:21:14 [Válasz erre: 1674 kétked 2006-06-11 08:50:55]
Milyen más reakciót is várhatna az ember itt a Momuson, mint a tiéd, kedves Kétked. Arra kérlek, előbb tájékozódj, szánj rá időt, ismerd meg a művészt akiről nyilatkozol, eddig is már elég kárt okoztak a tájékozatlan, pletykákból vagy \"jólértesült\" félinformációkból táplálkozó, de tévedhetetlen és halálos következtetések. Örülök, ha tényleg láttál már ilyen fellépést, de a hazai koncert alkalmak (a Stabat Mater és az Új Világ Szimfónia kivételével, ott voltál, láttad?) csak kis, szeletét villanthajták fel a komplex egésznek, ami a világ minden táján elismerést élvez.

1674 kétked 2006-06-11 08:50:55 [Válasz erre: 1673 Ametiszt 2006-06-11 02:13:20]
Miért is kéne egy féldilettáns karmestert egy vagon pénzért sztárolnunk? Eddigi fellépései egy pillanatra sem győztek meg arról, hogy karmesteri képességei elérik a magyar harmadik vonal szintjét. Gondolom, Liszt iránti tapintatból maradt el koncertje. A közönségsiker pedig (Xavér Warnus óta láthatjuk) semmire sem garancia!

1673 Ametiszt 2006-06-11 02:13:20 [Válasz erre: 1670 Búbánat 2006-06-10 00:39:20]
Valóban elgondolkodtató szavak, de nem José Cura hibázott, hanem a tövidlátó és impotens hazai kultúrális menedzsment (tisztelet a kivételnek), amely nem képes kihasználni a lehetőséget, azt, hogy egy magyarországi felkérés JC számára számára érzelmi okokból kivételes alkalmat jelent, amit nem a \"piaci ár\" szabályoz, hanem a zenei érdeklődés. Azt is mondhatnám, hogy ott vagyunk a \"szíve csücskében\". Őt utoljára tavaly hallhattuk nagyszerűen vezényelni Miskolcon, 2004-ben pedig Veszprémben és Gyulán (a NFH-al!) énekelni és vezényelni is, kérdezzük aközönséget!. Az a művész, aki nagy örömmel fogadja el a felkéréseket azon sikerei helyszínén, ahol a közönséggel való kapcsolata egészen kivételes(Zürich, Bécs, London, Berlin, Barcelona, stb.)Budapestet és a vidéki fesztiválokat is ebbe a körbe sorolja, 2000 óta majd minden évben járt nálunk. És nem azért, mert csillaga leáldozóban lenne, hanem sokszor erőn felül is, az utolsó pillanatba naptárába illesztve a koncertet, a magyar zenészek és közönség szeretetéért. Valóban, ez a fellépés sorozat megtörni látszik 2006-tól és 2007-re is, ami annál inkább is fájdalmasabb, mert ez az énekes a hőstenori repertoárban ma az abszolút csúcsot képviseli, de kitűnő karmester is. Miért kell nekünk Bécsbe vagy még messzebb zarándokolnunk, hogy lássuk (!)művészetét, ha itthon is tehetnénk okos szervezéssel, menedzseléssel. A MÁO még egyszer sem kérte fel, hogy énekeljen az operában, ezért csak koncerteken láthattuk. Felépült a MÜPA, minden elismeresém műsorpolitikájukért, de szégyen, hogy az európai reprezentatív zenészek között, napjaink egyik legizgalmasabb művészét még nem hívták meg egy szimfónikus koncert vagy operaest kedvéért. Ez nem igazán pénz vagy az egyeztetés nehézsége, elég lenne egy zeneileg izgalmas mműsorötlet, amire ő is boldogan jönne. Állítom, hogy a közönségsiker is garantált. Még mindig adósak vagyunk neki Liszt Miséjével, aminek vezénylését 2003-ban a magyar fél hibájából el kellett halasztania. És miért ne lehetne bécsi fellépéseit egy budapestivel kombinálni, ehhez csak a koncertnaptárát kellene figyelemmel kísérni és előre gondolkodni.

1672 dreboot 2006-06-10 01:08:14 [Válasz erre: 1671 janomano 2006-06-10 00:44:05]
A \"Hajógyáropera felvételi +hallgatásáról\" szól az internyúzásra adott válasza ahol a \"Megfáradt kazánkovács János vitézüledékéből\" merített részleteket - nos ez a vizsgálat lett elrontva:-)





A lapunkban megjelent szövegek a Café Momus, vagy a szerző kizárólagos szellemi tulajdonát képezik és szerzői jog védi őket.
A szerkesztőség külön, írásos engedélye nélkül mindennemű (részben vagy egészben történő) sokszorosításuk, felhasználásuk, kiadásuk és terjesztésük tilos.