Bejelentkezés Regisztráció

Jonas Kaufmann


140 zalbarna 2013-07-08 15:21:12 [Válasz erre: 139 zalbarna 2013-07-08 15:14:52]
azt a " mekegést ".

139 zalbarna 2013-07-08 15:14:52 [Válasz erre: 138 zalbarna 2013-07-08 15:10:58]
Azért a kedvemért belehallgathatnál a linkbe..:))) Én is mindig figyelem, mit írsz...a kedvemért gondold át századszor miközben hallgatod...

138 zalbarna 2013-07-08 15:10:58 [Válasz erre: 137 telramund 2013-07-08 14:49:58]
Igen, az opera elég faramuci műfaj...mások a játékszabályok. De mindig azt hiszem, h egyetemes zenéről beszélünk, nekem csak az van. De itt mindenki operás. Ja. Simándy. Életem egyik legborzasztóbb zenei élménye. Pedig nagy név.

137 telramund 2013-07-08 14:49:58 [Válasz erre: 136 zalbarna 2013-07-08 13:21:31]
Figyi nem kell nekem linket hallgatni,mert hallottam élőben épp eleget.Nekem nem ok ,nem volt és a linkedtől sem lesz.Megismétlem dal ,oratórium oke, opera nem Réti esetében.....

136 zalbarna 2013-07-08 13:21:31 [Válasz erre: 134 telramund 2013-07-08 13:15:31]
Hát, telra, remélem meghallgatod az alábbi linket.. Ha ez neked mekegés, akkor neked a szarvast úgy tanították, hogy kecske...:))

135 zalbarna 2013-07-08 13:17:29 [Válasz erre: 133 márta 2013-07-08 12:29:40]
Aha..értem. [url]https://www.youtube.com/watch?v=S8n6r7fWVR0;Amit nem értek, [/url]hogy lehet, hogy soha nem hallok róla, Réti Józsefről? Minden magyar tenornál kiemelkedőbb. Nekem ifjúkorom óta Ő a tenor. Mióta mozgok, itthon nincs hozzá fogható. Nem én mondom, akinek füle van, az hallja. Itt a link mellett még egy pár felvétel. (És bizony élőben is hallottam, nemcsak felvételen.) Anélkül, hogy bárkivel tiszteletlen lennék.

134 telramund 2013-07-08 13:15:31
Talán megbocsájtható,de nekem Réti József egy mekegő hang volt.Elismerem dal és oratóriuménekesként,de ahány Manont végiszenvedtem vele az tragédia volt. Aki nem szereti Kaufmann söét hangját, hallgassa Villazónt,bár az odeonplatzio koncerten bizony neki is rendesen az alsó regisztere sötétedett. Miután nem kedvelem a tenor hangot,nem véletlen,hogy azok a tenorok jönnek be a fülemnek,akik kissé baritonálisak ld Corelli és no Gedda ( hiába a kitűnő technika)

133 márta 2013-07-08 12:29:40 [Válasz erre: 128 tiramisu 2013-07-08 10:39:24]
Vegyünk például egy nagyszerűen megcsinált hangot, Placido Domingót! (Bocs Rétiügyben a félreértésért. (Megjegyzem a szegedi Réti Csabát is Józsefnek keresztelték, pesti kollégája miatt változtatta meg a nevét.)

132 tiramisu 2013-07-08 10:50:36 [Válasz erre: 128 tiramisu 2013-07-08 10:39:24]
Bocsánat, félreérthető,( mielőtt kötözködés lenne)! MH mindig is ilyenek voltak a hangi adottságai, hál'Istennek! Így született, szokták volt mondani!

131 tiramisu 2013-07-08 10:46:49 [Válasz erre: 122 Haandel 2013-07-08 07:26:34]
A dátum 2006,MOST 2013-at írunk! 7 év még egy énekes életében is nagy idő! :-)

130 tiramisu 2013-07-08 10:43:44 [Válasz erre: 129 tiramisu 2013-07-08 10:42:30]
Réti József

129 tiramisu 2013-07-08 10:42:30 [Válasz erre: 118 zalbarna 2013-07-07 23:43:48]
Bizony nagyon magas minőség, mint egy érzékeny hangszer, olyan színekkel. amelyek egyedül rá jellemzőek! Egyedülálló muzsikus-énekes volt. Nem akart a hegedűből csellóhangot kihozni!

128 tiramisu 2013-07-08 10:39:24 [Válasz erre: 121 macskás 2013-07-08 00:06:20]
Vannak született hangok és csinált hangok! MH. született hang machináció nélkül is!

127 zalbarna 2013-07-08 10:38:22 [Válasz erre: 125 márta 2013-07-08 09:14:52]
Háde tenorhangról beszéltünk... [url]https://www.youtube.com/watch?v=mNGxA_7_FOI;Nagyon-nagyon magas minőség...[/url]

126 tiramisu 2013-07-08 10:36:47 [Válasz erre: 124 márta 2013-07-08 09:11:43]
:-) Bár vannak példák, hogy van olyan énekes is, aki olyan hangon is (tud?) énekelni, ami nincs neki!

125 márta 2013-07-08 09:14:52 [Válasz erre: 118 zalbarna 2013-07-07 23:43:48]
Melyik Réti? Volt tenor is, van bariton is. Attilának lányai vannak, lehet még szoprán, alt vagy mezzo is ma családban.

124 márta 2013-07-08 09:11:43 [Válasz erre: 117 tiramisu 2013-07-07 21:11:35]
Mindenki olyan hangon tud csak énekelni, amilyen van neki. És úgy, ahogy megtanult, vagy ahogy a szíve engedi. Nekem a hangszín bizonyos határok között kevesebbet számít. Tiramisu jól mondja, hogy fura, ha Marcello kezdi el a Che gelida maninát. Amikor viszont szépen megérkezik a C-re, én azért beleborzongok. Az viszont borzalmas, ha Richard gróf erőlteti az Eri tu-t.

123 chenier 2013-07-08 07:49:35 [Válasz erre: 117 tiramisu 2013-07-07 21:11:35]
Magam is így vagyok ezzel, de ezt még mindig jobban kedvelem. Amikor bariton szerepet énekelnek tenor színben, vagy mezzót szopránként.... Na ettől kiráz a hideg.

122 Haandel 2013-07-08 07:26:34 [Válasz erre: 121 macskás 2013-07-08 00:06:20]
[url]http://henschel.txt9.de/WebObjects/Frameworks/TXTUploads.framework/WebServerResources/Artikel/978-3-89487-669-2-Multi-20100706-192137.pdf;Brief von Marilyn Horne[/url] → 18 Oct. 12, 2006 Dear Jonas Kaufmann, You are a wonderful singer! Thank you so much for such beautiful singing. My warmest best wishes to you, & I look forward to many more performances. Marilyn Horne ***** [url]http://henschel.txt9.de/cgi-bin/WebObjects/TXTSVHenschel.woa/9/wo/Nv13mscy0n6X3r0i7HB2aI6pP6V/1.8.7.8.0.19;Thomas Voigt: Jonas Kaufmann »Meinen die wirklich mich?«[/url] 3. Auflage ISBN 978-3-89487-669-2

121 macskás 2013-07-08 00:06:20 [Válasz erre: 117 tiramisu 2013-07-07 21:11:35]
Akkor Merilinem sincs a pixisben?:))

120 IVA 2013-07-08 00:04:37 [Válasz erre: 117 tiramisu 2013-07-07 21:11:35]
Már hogyne érdekelne, hogy Te mit kedvelsz és mit nem szeretsz?

119 bermuda 2013-07-07 23:45:06 [Válasz erre: 117 tiramisu 2013-07-07 21:11:35]
"De én egy tenort középlágéban is tenor színben kedvelek! Ezt a baritonkodást csodálom, ámde nem szeretem!" Én egyetértek!

118 zalbarna 2013-07-07 23:43:48 [Válasz erre: 117 tiramisu 2013-07-07 21:11:35]
De... és mit szóltál Rétihez általában, mint tenorhanghoz?

117 tiramisu 2013-07-07 21:11:35 [Válasz erre: 116 telramund 2013-07-07 18:49:06]
Assszta!!! Ezen a felvételen, hirtelen nem tudtam, hogy mit keres Marcello a Rodolfo áriában, de Jónásunk szépen felment a C-re! Gyönyörű volt! De én egy tenort középlágéban is tenor színben kedvelek! Ezt a baritonkodást csodálom, ámde nem szeretem! De ez rajtam kívül úgysem érdekel senkit! :-)

116 telramund 2013-07-07 18:49:06
http://www.youtube.com/watch?v=NAliigy-4hE Nem semmi!

115 telramund 2013-07-06 09:33:54 [Válasz erre: 114 lujza 2013-07-05 22:47:53]
Egyetértek,mindketten nagyszerüek voltak.Az agyament,agyonmozgatott rendezésben énekelni ezeket a nehéz szerepeket nem kis erőfeszités.Nem is beszélve,hogy az események jó része a szinpad hátsó-közepére rendeződött,ami ismerve a Bayerische Staatsoper méreteit maga is egy megterhelés az énekesek számára.

114 lujza 2013-07-05 22:47:53 [Válasz erre: 113 márta 2013-07-05 21:20:09]
És viva Harteros!

113 márta 2013-07-05 21:20:09
Viva Kaufmann! Non viva Carignani!

112 márta 2013-07-05 21:20:03
Viva Kaufmann! Non viva Carignani!

111 Búbánat 2013-07-05 11:09:29
[url] http://momus.hu/images/glry_images/0010/jonaskaufmann.jpg; Momus: „A nap képe” [/url] Jonas Kaufmann a Bajnokok Ligája himnuszát énekli a 2012-es Bayern-Chelsea döntő előtt

110 Haandel 2013-07-05 07:03:31
[url]http://www.bayerische.staatsoper.de/866--~Staatsoper~bso_aktuell~aktuelles.html;Giuseppe Verdi: IL TROVATORE[/url] 05. Juli 2013 | 19 Uhr | www.staatsoper.de/tv Conte di Luna Alexey Markov Leonora Anja Harteros Azucena Elena Manistina Manrico Jonas Kaufmann Ferrando Kwangchul Youn Ines Golda Schultz Ruiz Francesco Petrozzi Ein Zigeuner Rafał Pawnuk Ein Bote Joshua Stewart Bayerisches Staatsorchester Chor der Bayerischen Staatsoper Musikalische Leitung Paolo Carignani Inszenierung Olivier Py Bühne und Kostüme Pierre-André Weitz Licht Bertrand Killy Chor Sören Eckhoff

109 lujza 2013-07-04 23:29:29 [Válasz erre: 108 telramund 2013-07-04 19:58:50]
Olyan, mintha szándékosan akarná rövid idő alatt tönkretenni magát. Ennél óvatosabbnak gondoltam.

108 telramund 2013-07-04 19:58:50 [Válasz erre: 106 Haandel 2013-07-04 15:46:49]
szép szép de életveszély,a közönség örülhetett a kappangangű helyett megkapta korunk legjobb Lohengrinjét. Aztán mi lesz holnap az még a jővő zenéje.

107 Haandel 2013-07-04 15:48:25
XXVI Festival Castell de Peralada [url]http://www.catmusica.cat/index_cm.htm?mainContent=http%3A//www.catmusica.cat/pcatmusica/cmItem.jsp%3Fitem%3Dfragment%26origen%3Dobra%26emissora%3Dcm%26idint%3DCON120822-1-1;''Gala lírica amb Jonas Kaufmann i l'Orquestra de Cadaqués''[/url] [url]http://www.festivalperalada.com/concert-de-clausura-de-jonas-kaufmann-al-26-festival-castell-de-peralada-bravo-bravo-bravo/?/feed/&lang=es; Concierto de cierre de Jonas Kaufmann del 26 Festival Castell de Peralada: “Bravo, bravo, bravo!”[/url] 05.07.2013 | 12:00 | [url]http://www.listenlive.eu/spain.html;Catalunya Música[/url] Enregistrat el 22/08/2012 Auditori Parc del Castell – Peralada ↓ + Programa

106 Haandel 2013-07-04 15:46:49
[url]http://www.abendzeitung-muenchen.de/inhalt.opernfestspiele-eine-sache-der-nerven.6ebb924a-a8bc-4571-a0cd-aae9f7ee6690.html;Jonas Kaufmann rettete den „Lohengrin“ und Annette Dasch als Elsa im Nationaltheater[/url] Gestern rettete er den „Lohengrin“ der Opernfestspiele im Nationaltheater. Jonas Kaufmann sprang am Mittwoch kurzfristig für den indisponierten Klaus Florian Vogt ein. Am Freitag singt Kaufmann wieder wie in der Premiere den Manrico in Verdis „Il trovatore“… (Abendzeitung München)

105 telramund 2013-07-03 22:18:28 [Válasz erre: 104 lujza 2013-07-03 21:49:44]
Ezt hogy érted?Az újságért igen,de ,ha küldesz egy e-mail cimet bescannaelem és elküldöm neked:)

104 lujza 2013-07-03 21:49:44 [Válasz erre: 103 telramund 2013-07-02 12:33:29]
Csak sajnos fizetni kell érte.

103 telramund 2013-07-02 12:33:29
Az Opernglas július-augusztusi számában 2 oldalt szentel a Marton 7o gálának,részletes kritikával és egy teljes oldalas képpel,amint Kaufmann letérdelt Marton előtt!

102 márta 2013-07-01 12:04:11
Egyre jobban várom a tévéközvetítést! Az a sejtésem, hogy Kaufmann jelentős fejlődést fog mutatni.

101 telramund 2013-07-01 10:51:08
MusicalAmerica Those locals, Anja Harteros and Jonas Kaufmann, made their scenic role débuts amid this nonsense. It was her night, not so much the troubadour’s, but both sang with consistent beauty of tone and expressive point. Aided, perhaps abetted, by conductor Paolo Carignani, the Greek-German soprano delivered a luxuriant, pleasingly inflected Tacea la notte placida and later fairly milked D’amor sull’ali rosee, bringing down the house. Then Carignani, otherwise robust of purpose, failed to inject tension for the Miserere, and Leonora’s ensuing stretta fell flat. Kaufmann traversed his seventh Verdi role with power to spare. Ah sì, ben mio, sung against a reflecting board, drew best use of his bronzed timbre and deft messa di voce. On the phrase O teco almeno he mustered (to these ears) a high B‑flat, and held it without strain for four seconds; he refused to push for volume in the All’armi! — a smart Manrico, no mad thriller. - See more at: http://www.musicalamerica.com/mablogs/?p=11748#sthash.nNTmmUhF.dpuf

100 telramund 2013-06-30 09:30:29
Fidelio Jonas Kaufmann: "Mindig légy önmagad!" 2013. június 20. - szerző:Zsoldos Dávid Marton Éva hetvenedik születésnapját ünnepelte az Operaház június 16-án. A gálakoncert bombameglepetéssel is szolgált: jeles magyar énekesek mellett két külföldi vendég is érkezett, hogy fellépésével a világhírű énekesnő előtt tisztelegjen. Az egyik: Grace Bumbry. A másik: Jonas Kaufmann. Vele készült az alábbi villámINTERJÚ. - Bár Magyarországon most lép fel először, magánemberként talán már járt nálunk - mi jut eszébe Magyarországról? - Először is Liszt, Bartók, Kodály, Lehár és Kálmán Imre zenéje. Azután olyan kiváló karmesterek, mint Reiner, Solti, Fricsay és Fischer, nagy zongoraművészek, mint Cziffra és Anda, természetesen kiemelkedő énekesek, mint Kónya Sándor, Hamari Júlia, Kelemen Zoltán és Marton Éva. Jonas Kaufmann (fotó: Dietmar Scholz) - Aligha van olyan jelentős operaszínpada a világnak, ahol ne énekelt volna már. Van-e kedvence? Hol jobb énekelni, egy klasszikus helyen, mint a milánói Scala vagy a barcelonai Liceu, vagy az új akusztikai csodákban? És egyáltalán: mitől jó egy operaszínpad, egy terem az énekesnek? - Nincs kifejezett kedvencem, de inkább a klasszikus zenei színpadokat részesítem előnyben. Rajongok a mi müncheni Nemzeti Színházunkért és a drezdai Semperoperért, számomra a legszebb operaházak közé tartoznak, amelyekben valaha is énekeltem. Ami a kérdés második felét illeti, a válasz rendkívül egyszerű egy operaénekes számára: legyen jó az akusztikája! Úgy hallottam, a Buenos Aires-i Teatro Colónnak például különlegesen kiváló az akusztikája. - Van olyan szerep, amely még nem találta meg, de mindenképp szeretné elénekelni? Egy énekes hangja folyamatosan változik. Mi az a szerep, amellyel majd tíz év múlva ér a csúcsra? - Meglehetősen sok ilyen van, de a nagy szerepálom, amelyet a leginkább szeretnék majd elénekelni, az az Otello. - Mi egy rendező legjobb és legrosszabb tulajdonsága, amely egy próbafolyamat során kiderülhet? Kik voltak azok, akikkel a leginkább szeretett dolgozni? És kik azok az énekes partnerek, akikkel a legtöbbet hozták ki egymásból? - Nem szeretnék neveket említeni, de azok a rendezők, karmesterek és énekes kollégák inspirálnak a leginkább, akik tisztelik a zenét, és képesek minden egyes előadást úgy életre kelteni, hogy a hangzás és a látvány megteremtse a pillanat varázsát - mintha minden ott és akkor születne meg. - Az operatörténet legismertebb fejezetei a dívák mellett leggyakrabban legendás tenorokról szólnak. Önhöz melyik legenda áll a legközelebb? - Nem vitás: az általam szeretve tisztelt Fritz Wunderlich. - Néhány kollégája, például Dietrich Fischer-Dieskau vagy Plácido Domingo egy idő után az éneklés mellett pálcát fogott a kezébe, mások rendezőként is kipróbálták magukat. Önt vonzza valamelyik feladat? - Néha eljátszadozom a gondolattal, milyen lenne filmszínészként dolgozni. Nem zenés vagy operafilmben, csak éneklés nélkül eljátszani egy szerepet, megjeleníteni egy karaktert. Ám mivel az operaénekesek többnyire évekre előre le vannak kötve, nem tudom, hová férne bele az életembe egy filmes ajánlat, ha megkeresnének egy ilyennel... de majd meglátjuk. - Mi a legfontosabb tanács, amelyet egy fiatal, a karrierje kezdetén álló kollégának adna? - „Mindig légy önmagad!" Soha ne próbálj meg más lenni, más hangzást produkálni, mint ami belőled fakad. Koncentrálj arra az adományra, a tehetségedre, ami csakis a tiéd, és hozd ki belőle a legtöbbet! Jonas Kaufmann 1969-ben született Münchenben. Előbb matematikusnak tanult, majd a Müncheni Zeneakadémián szerzett opera- és koncerténekesi diplomát 1994-ben. A diploma megszerzése előtt már több kisebb szerepet énekelt a Bajor Állami Operaházban. 1995-ben - egy krízis után - Michael Rhodes amerikai bariton segítségével új énektechnikát sajátított el. Előbb német operaházakban énekelt, majd Chicago, Párizs, Milánó operaszínpadai, illetve a Salzburgi Ünnepi Játékok hozták meg nemzetközi sikereit. Azóta a világ legjelesebb operaházainak visszatérő vendége, lemezei a legnevesebb lemezkiadóknál jelennek meg. Mozart- és Wagner-szerepei (legutóbb februárban debütált a Met Parsifaljában) mellett elsősorban a spinto-szerepekben ér el kiugró sikereket (például a Carmen Don Joséja vagy a Tosca Cavaradossija). Jonas Kaufmann így ír pályája kezdetéről saját honlapján: „Sokan azt hiszik, mindig is sikeres művész voltam, noha valójában hosszú ideig az is kétséges volt, egyáltalán énekesnek tanulok-e, és később sem tűnt úgy, hogy a siker elérhető közelségben lenne. Első saarbrückeni szerződésem idején még azzal a gondolattal is eljátszottam, hogy feladom a pályát. A zene kezdettől az életem része volt, a klasszikus zene szeretetét a családomnak, szüleimnek köszönhetem. A nagyszobában volt édesapám LP-gyűjteménye - kizárólag klasszikus zenéből -, köztük számos egyáltalán nem „könnyű" szerzővel (Bruckner, Mahler, Sosztakovics, Rachmaninov). Vasárnap délelőtti kedves elfoglaltságunk a közös zenehallgatás volt: nővéremmel helyet foglaltunk a barna heverőn, és „rendelhettünk" is. Egy pianinónk is volt; nyolcévesen kezdtem zongorázni, de nem ez volt a legkedvesebb elfoglaltságom. Nagyapám viszont gyakran ült le, hogy kedvenc Wagnereit játssza és énekelje (természetesen a női szólamokat is), Wagner-szeretetemet alighanem tőle örököltem. Emellett nővéremmel eljárogattunk a Bajor Állami Operaház gyerekelőadásaira. Iskolás koromban kezdtem kórusban énekelni, az énekkar végigkísérte a tanulmányaimat. Középiskolás koromban már München másik operaházának kórusában is énekeltem." Kaufmann ma generációjának legkeresettebb tenorja - ő az „ügyeletes sztártenor". S hogy mennyire nem véletlenül, arról most először a budapesti közönség" És,hogy mennyire nem sztár,hanem ember ,ennek számos jelét adta,mind a koncerten,mind a koncert után!Követendő!

99 telramund 2013-06-30 09:19:02
"Il Trovatore" bei den Münchner Opernfestspielen" Für das Dream-Team Harteros und Kaufmann sind ihre Partien Rollendebüts, sie singen sie allerdings, als seien sie damit auf die Welt gekommen. Auch wenn man Anja Harteros in München schon lange zu recht verehrt - es ist immer wieder unglaublich, mit welcher Ruhe und Souveränität sie ihre wunderbar warme, weiche und trotzdem so schön dramatische Stimme auf endlosem Atem durch die Partitur strömen lässt. Ihre Leonora ist eine glaubhafte Frau, voller Liebe, voller Sehnsucht, voller Erotik; blind in dieser Inszenierung, aber emotional hellsichtiger als alle anderen. Auch Jonas Kaufmann brilliert, sängerisch wie darstellerisch gibt er einen zornigen, feurigen, rachsüchtigen, glutvoll liebenden, vitalen, wo nötig auch beeindruckend schmerzlich-verletzten Manrico. Wer möchte von so einem nicht gerettet werden?

98 telramund 2013-06-30 09:12:00
Merker 2013 06 27.Verdi :Il Trovatore "Jonas Kaufmann lässt bei seinem Manrico-Debut seinen heldischen Super-Spinto-Tenor strahlen, dass es eine Wonne ist, die Stretta ist ein gefundenes Fressen für ihn, aber wie bei ihm üblich, zelebriert er gerade auch die Lyrismen der Partie mit Hingabe."

97 frushena 2013-06-29 12:27:42 [Válasz erre: 95 Ejj ejj 2013-06-29 00:02:06]
csatlakozom!

96 frushena 2013-06-29 12:27:14 [Válasz erre: 93 parampampoli 2013-06-28 21:56:55]
"Todo es mentira, la verdad" - nem feltétlen értek egyet a leírtakkal!

95 Ejj ejj 2013-06-29 00:02:06
Szép volt az f moll ária. Kedves Parampampoli Köszönjük. Szeretnénk akkor látni a pozitív véleményeket is. :) Valószínű több van. Egyébként nem értek egyet az olasz véleményekkel.

94 telramund 2013-06-28 22:18:44
itt néhányan bele akarnak dögleni Kaufmann és az én sárbataposásommal,legdurvább sértéseket irogatnak,de csak irjanak még durvábbakat. Ezek minösitik őket.Nem véleményt irnak,hanem belekötnek az élő fába is! Érvekkel Momus siserehad,érvekkel!Nem szoktam sem megijedni ,sem elszaladni sem itt ,sem máshol,néhány kisebbségi érzéstől vezérelt elme gonoszkodása miatt. De szép volt az f moll ária nem ?

93 parampampoli 2013-06-28 21:56:55
Ízelítő az olasz véleményekből: "Kaufmann mostra un bel legato, i trilli non sono una bellezza ma ci sono. Forzatissima invece la cabaletta, non mi piace per nulla. Il fatto è che in queste parti Kaufmann (mi ricordo il modesto Cavaradossi, o il cd dedicato alle arie italiane) diventa uno dei tanti senza avere la dote vocale dei...tanti. Manca di squillo, per esempio, e anche il timbro è meno affascinante che in parti più tormentate. Certo, bisognerebbe ascoltare tutto e in teatro, mica un pezzetto sul pc, ma ritengo Manrico personaggio estraneo al bel Jonas." "Kaufmann alla fine è stato quello più interessante,anche se non si può certo parlare di chissà quale meraviglia di interpretazione." "Kaufmann avra' ancora grossi problemi ai denti e presenta una salivazione eccessiva, per uno che lavora con la bocca non è proprio piacevole e l'imbarazzo si nota, poveraccio"

92 yatu92 2013-06-28 21:24:18
Most olvasom egy tébolyodott vádaskodásait. Közlöm mindenkivel, hogy nem vagyok parampampoli állítólagos másik nick neve. Hogy ki vagyok, ahhoz meg senkinek semmi köze.

91 Ejj ejj 2013-06-28 21:20:20
Pff hatalmasat énekel Kaufmann. Köszönöm a linket. Bár ez nem a c de jól szól. Mehetne a c is. A Beatrice által belinkelt interjúban, rögtön azt kérdezi a riporter, hogy fél a C től? Akkor ezek szerint igen. Talán lesz még később még feljebb is. Csatlakozom Telramundhoz és a Kaufmann rajongókhoz. Nem hagyjuk, hogy elvegyék a kedvünk :)





A lapunkban megjelent szövegek a Café Momus, vagy a szerző kizárólagos szellemi tulajdonát képezik és szerzői jog védi őket.
A szerkesztőség külön, írásos engedélye nélkül mindennemű (részben vagy egészben történő) sokszorosításuk, felhasználásuk, kiadásuk és terjesztésük tilos.