Bejelentkezés Regisztráció

Jonas Kaufmann


1146 Búbánat 2015-06-17 09:47:08 [Válasz erre: 1145 lujza 2015-06-17 00:59:52]
A Classica csatorna tegnap este adta le a Toscát (Kaufmann, Christian van Horn, Enrico Fissore, Juha Uusitalo - Fabio Luisi - Bayerische Staatsoper)

1145 lujza 2015-06-17 00:59:52 [Válasz erre: 1143 Haandel 2015-06-16 18:10:00]
Remélem, azt mi is látni fogjuk!

1144 smaragd 2015-06-16 18:25:39 [Válasz erre: 1142 Haandel 2015-06-16 18:09:33]
:-)

1143 Haandel 2015-06-16 18:10:00 [Válasz erre: 1142 Haandel 2015-06-16 18:09:33]
[url]http://www.adnkronos.com/intrattenimento/spettacolo/2015/06/15/dalla-scala-grande-schermo-jonas-kaufmann-pucciniano_EX0COld3e2CWl9qs0Tj2sM.html;Il concerto pucciniano di ieri alla Scala con protagonista Jonas Kaufmann diventa un film.[/url]

1142 Haandel 2015-06-16 18:09:33
[url]http://www.rai.tv/dl/RaiTV/programmi/media/ContentItem-71408658-0572-49ab-ba89-fd477f2c9040.html#p= ;TG3 del giorno[/url] → 18:00

1141 telramund 2015-06-07 13:04:50
https://www.youtube.com/watch?v=8uigCVgrBA8

1140 smaragd 2015-06-06 10:51:31 [Válasz erre: 1138 Haandel 2015-06-05 18:16:55]
Mind a két felvétel nagyon tetszett! (Ich frage nichts, a három mór leányka itt maradt.)

1139 Haandel 2015-06-06 08:19:23
[url]http://www.3sat.de/page/?source=/musik/181267/index.html;Operngala mit Kristine Opolais und Jonas Kaufmann[/url] 6. Juni 2015 | 20.15 Uhr | 3sat Boston Symphony Orchestra Andris Nelsons (Sept 27, 2014)

1138 Haandel 2015-06-05 18:16:55
Egy szövegíró [url]http://szotar.sztaki.hu/search?searchWord=b%C3%BCszke&fromlang=hun&tolang=ger&outLanguage=hun;büszke[/url] [url]https://www.youtube.com/watch?v=Lm9f7A9G9eI;dala[/url] ***** [url]https://www.youtube.com/watch?v=xb3PtXfgffU;Frag nicht warum ich gehe[/url] - Jonas Kaufmann

1137 Búbánat 2015-05-31 11:13:08
A Classica TV csatorna sugározza ma délután: Aus dem Teatro alla Scala in Mailand VERDI: REQUIEM 31.05.2015 17:35 LÄNGE DES PROGRAMMS: 01:33:26 DIRIGENT: Daniel Barenboim SOLIST GESANG: Anja Harteros (Sopran) Elīna Garanča (Mezzosopran) Jonas Kaufmann (Tenor) René Pape (Bass) CHOR: Chor des Teatro alla Scala ORCHESTER: Orchester des Teatro alla Scala BILDREGIE: Andy Sommer I, 2012 NÄCHSTE AUSSTRAHLUNGEN: 01.06., 07:35 01.06., 00:35

1136 Haandel 2015-05-30 17:08:15 [Válasz erre: 1135 Haandel 2015-05-23 08:52:49]
[url]http://www.br.de/radio/br-klassik/programmkalender/ausstrahlung-330350.html;Umberto Giordano: "Andrea Chénier"[/url] 30.05.2015 | 19:05 bis 21:20 Uhr | BR-KLASSIK

1135 Haandel 2015-05-23 08:52:49 [Válasz erre: 1037 Haandel 2015-01-31 10:11:04]
Aufgenommen am 31. Jänner im Royal Opera House, Covent Garden, London. [url]http://oe1.orf.at/programm/405119;Umberto Giordano: "Andrea Chénier"[/url] Samstag 23. Mai 2015 | 19:30 | Ö1

1134 Haandel 2015-05-10 08:51:34
Das Münchner Rundfunkorchester und [url]http://www.br.de/radio/br-klassik/programmkalender/sendung-896242.html;Jonas Kaufmann "Du bist die Welt für mich" [/url] 10.05.2015 | 19:05 bis 21:00 Uhr | BR-KLASSIK Leitung: Jochen Rieder Aus Operetten, Revuen und Filmmusiken von Emmerich Kálmán, Franz Lehár, Robert Stolz, Mischa Spoliansky und anderen. Aufnahme vom 24. April 2015 in der Philharmonie im Münchner Gasteig.

1133 telramund 2015-04-12 08:18:35
Tegnap este meghallgattam a Cavaleria Rusticana és az I Pagliacci salzburgi 2015 március 28-i premierjét. Egy napon nem lehet említeni a tv (2015 04 06)közvetítéssel.Egyszerűen csak hangzón fantasztikus volt.Minden és mindenki.A zene volt egyeduralommal jelen és nem zavart semmit az a rendezői förmedvény,amit aláraktak!Kaufmann valamilyen elmondhattalan hangi produkciót nyújott,de Monastyrska is elbűvölt.Mindenki a zenekar is sokkal jobbnak tűnt ,mert nem zavart be a látvány. Ódzkodtam, hogy meghallgassam ,de nagyon jól tettem,hogy így tettem!

1132 Búbánat 2015-04-11 11:58:02
A Bartók Rádióban hallhatjuk ma este: 19.00 – 21.26 Közvetítés a Bajor Állami Operaházból Puccini: Manon Lescaut Négyfelvonásos opera Szövegét - Antoine-François Prévost regénye nyomán - Domenico Oliva és Luigi Illica írta Vezényel: Alain Altinoglu Km. a Bajor Állami Operaház Zenekara és Énekkara (karig. Sören Eckhoff) Szereposztás: Manon Lescaut - Kristine Opolais (szoprán) Lescaut, a bátyja, a királyi testőrség őrmestere - Markus Eiche (bariton) des Grieux lovag, diák - Jonas Kaufmann (tenor) Geronte de Ravoir, adóbérlő - Roland Bracht (basszus) Edmondo, diák - Dean Power (tenor) Fogadós - Christian Rieger (basszus) Egy énekes - Okka von der Damerau (mezzoszoprán) Táncmester - Ulrich Ress (tenor) Lámpagyújtogató - Alexander Kaimbacher (tenor) Egy tiszt - Christoph Stephinger (basszus) Tengerészkapitány - Evgenij Kachurovsky (basszus) Rendező: Hans Neuenfels (München, 2014. november 15.)

1131 telramund 2015-04-11 11:32:43
Tudod hónapokig ment a vita Bánk bán ügyben.Ott a zene ürügyén.Itt meg a történet ürügyén megy,mert az eredeti történet hamisítva van.Ez nem rugalmasság kérdése,hanem tény!Maffiatörténet során Turiddut már rég kinyíírták volna, ha szül neki egy láény azaz Santuzza egy gyereker 1o vagy 12 évvel korábban.És miért nem léphetne a templomba 12 év után,hogy megejtették?Minden a szégyene miatt van.Ha a mába helyezzük még történet sincs nem halál!Ma dívik lányanyának lenni.Azért a sziciliai kék eget nem cserélem fel a salzburgi szürkés-lilás dobozokért.És a zene hangulat sem passzol ehhez a színhez és főleg nem Húsvéthoz..De tudod kinek a pap kinek a papné ,kinek mindkettő!

1130 Cilike 2015-04-11 11:01:10
Amúgy én is ismerem azokat a rendezéseket, amiket felsoroltál. Ez kimaradt.

1129 Cilike 2015-04-11 11:00:11
Semmi ironizáló szándékom nem volt. Értem én, hogy vannak, akik úgy állnak hozzá, hogy pontosan azt akarják látni, amit megszoktak. Én szerencsémre rugalmasabb vagyok, amennyiben a koncepció nem ellentétes értelmű vagy összeférhetetlen az eredetivel, el tudom fogadni, és ez itt egy szépen végigvitt történet volt. Ami a fekete-fehéret illeti, olyan volt, mint egy maffia-film, annak is volt szánva. Hiányolhatod a virágokat és a kék eget, szép is az, de ha nem mindig csudaszép szicíliai falut építenek fel virágzó narancsfákkal és mirtusszal, hát, azért nem tragédia. Akkor mindig minden Parasztbecsület egyforma lenne. Nem olvastam az eredeti írást, valahogy nem futottam bele, de pl. a Carmen eredetijét elolvastam és csalódást okozott, sokkal vérszegényebb volt a stílus, maga az egész történet, mint az opera a maga komplexitásában. Nem vagyunk egyformák, és bevallom, én szívesebben vagyok pozitív hozzáállású, mint hogy mindig siránkozzak a világ általános romlásán.

1128 telramund 2015-04-11 08:57:53 [Válasz erre: 1125 Cilike 2015-04-10 20:59:56]
Köszönjük a részvétet! De itt Verga műve alapján írt Mascagni Cavalleria Rusticana című művéről van szó! Megírták, megkomponálták az egyik legnépszerűbb operává nőtte ki magát-önerejéből és nem egy agyament rendező mániájából! ( Megnéztem két bécsi Cavalleria( Rysanek, Baltsa) hagyományos rendezését( Zefirelli, Ponell) és megsúgom a kék ég és az asszonyok fekete ruhájának kontrasztja több feszültséget váltott ki,mint a sazburgi redezés úgy,ahogy van.Nem beszélve arról,hogy arról szólt ,amiről kellett!)Tudod ez olyan,mintha Fejős Éva könyveibe belemagyarázod Thomas Mannt:):)

1127 Cilike 2015-04-11 07:54:28
Sőt újra meg fogom nézni, mert alaposabban meg szeretném figyelni a rendezést. (Így voltam Lars von Trier több filmjével, valahogy magamba kellett szívnom az élményt, a Melancholiát vagy két hétig néztem, elòször kétszer az egészet, aztán egyes részeit.)

1126 lujza 2015-04-11 02:20:14 [Válasz erre: 1125 Cilike 2015-04-10 20:59:56]
Te tényleg figyelmesen nézted meg! (De azért a nagynéniért nem irigyellek.)

1125 Cilike 2015-04-10 20:59:56
Sőt, közben megnéztem a Bajazzókat is (kulturális szabadfoglalkozáson vagyok ma, délelőtt Leánder és Lenszirom, délután Bar-Baj), és az is nagyon tetszett. Sose hittem volna, hogy egyszer Neddával együtt fogok érezni, mert utálom ezt a nőalakot, de most meggyőztek. Canio egy alkoholista, tetovált tahó. Már kiváncsi voltam, hogy fog ebből a második felvonás nagy áriája kijönni, de kijött. Miszerint Canio nem tudta kimutatni az érzéseit, de azért szerette Neddát. Kaufmann ezt a figurát is hihetetlenül jól hozta, most meggyőződhettem, hogy a Parasztbecsületben tényleg szándékos volt a tétova törés-zúzás, mert itten más volt a szint, itt komolyan röpültek a székek és az emberkék. Elképesztő, mennyire érzi a tempót, itt most a színészi részére értem. Tökéletes a stílusérzéke, minden eszköze megvolt hogy teljesen világosan ábrázoljon egy embert minden gyarlóságával, kereken. Itt is jól működött a filmszerű felrakás. Nekem tetszett, hogy láttuk a színpadot, láttuk a jelenésre várókat és látjuk a reagáló közönséget is, sőt a várakozó Silviót. Minden figura jól ki volt találva. Hát, részvétem annak, akinek ez már túl modern vagy emészthetetlen.

1124 Cilike 2015-04-10 17:42:41
Hát, sújtson bár megvetés, de nekem tetszett a Parasztbecsület. Érdekes megközelítés volt, nekem tetszett a filmszerű megjelenítés. Több mindennel nem értek egyet, amit leírtak itt mások. Először is Lola nekem nagyon nem volt szexbomba, ami azt illeti, Santuzza hatásosabb nő volt, túlsúly ide vagy oda. Szerintem nem nézett ki rosszul, viszont jól énekelt és jól játszott. Kicsit furcsának találtam néhol, hogy nagyon fojtott hangon énekeltették, őt is és Maestrit is a duettjükben, magyarázható azzal, hogy bent a templomban megy a mise. Az nem derült ki számomra, hogy Turiddu miért van feketelistán az anyjánál, de láthatóan durci volt köztük is, nem csak Santuzzára vonatkozott a kitaszítottság. Az egész tök világos volt, a megcsalás, a féltékenykedés, beárulás, és nagyon ütős volt a bordal környezete, az egész gyakorlatilag menekülés volt Alfio emberei elől, ezért a nagy ivászat, a pánik, amiben aztán Turiddu jól beivott, azért esett teljesen szét, "minden mindegy" alapon ráncigálva magával Lolát is. Nekem megrázó volt ez a koncepció, nem ütött különösebben el a darab eredeti történetétől, a lényeg mindenképpen megmaradt. Kaufmann mondjuk különösebb meggyőződés nélkül söprögette le a jelképes fekete edényeket az asztalról, nem túl nagy lelkesedéssel nyekkentette oda Santuzzát sem, inkább csak úgy a tisztesség kedvéért, ha már ezt várják el tőle. A gyermek szeme, ahogy az utolsó képen Santuzzára nézett, az igen, az ott volt. Maestri nem szólt jól, furcsán hátul szóltak a magasságai. A többiek igen jók voltak, ilyen fitt és jó hangú Luciát ritkán látni, egyik unoka-nagynénikémre emlékeztetett, aki egy nem kis céget vezet. :-)

1123 parampampoli 2015-04-10 11:04:22 [Válasz erre: 1118 Heiner Lajos 2015-04-10 04:45:28]
Bravooooooooo!!!!!!!!!!!! -:)

1122 telramund 2015-04-10 10:27:16 [Válasz erre: 1116 Heiner Lajos 2015-04-09 14:05:23]
:):):)

1121 smaragd 2015-04-10 07:17:08 [Válasz erre: 1120 Heiner Lajos 2015-04-10 06:39:09]
(Bravo! Ennyire azért nem szándékoztam személyeskedni :-) )

1120 Heiner Lajos 2015-04-10 06:39:09 [Válasz erre: 1119 smaragd 2015-04-10 05:07:47]
Magam részéről, szerencsére, még az első etápot sem értem el.

1119 smaragd 2015-04-10 05:07:47 [Válasz erre: 1116 Heiner Lajos 2015-04-09 14:05:23]
Ez saját élettapasztalat? :-) Mindenestre nagyon nagyon tanulságos...

1118 Heiner Lajos 2015-04-10 04:45:28 [Válasz erre: 1117 lujza 2015-04-10 01:22:00]
Remélem, uraktól kapok majd bravo, bravot!

1117 lujza 2015-04-10 01:22:00 [Válasz erre: 1116 Heiner Lajos 2015-04-09 14:05:23]
Ejnye, ejnye!

1116 Heiner Lajos 2015-04-09 14:05:23 [Válasz erre: 1115 telramund 2015-04-09 11:38:54]
A női félrelépések kapcsán: egy férfi csak kétszer szégyelli magát életében - először, amikor nem sikerül másodszorra, és másodszor, amikor másodszor sem sikerül előszörre. De egy nő hatszor. Először, amikor elveszti lányságát. Másodszor, amikor a vőlegénye ezt megtudja. Aztán amikor először csalja meg a férjét. Negyedszer, amikor ezt a férje megtudja. Ötödször, amikor először fogad el érte pénzt. Végül, amikor először fizet érte.

1115 telramund 2015-04-09 11:38:54 [Válasz erre: 1114 márta 2015-04-09 09:08:20]
Turriduként? Jonas Kaufmann Canioként! Nem arról szól a darab, hogy Turiddunak van fia vagy nincs,hanem arról,hogy korábban (nem 10 valahány éve) megejtette Santuzzat és a nő szégyenében és szerelmében folyamodik a bosszúhoz.Nem egy megunt szerető-(élettárs) nyüglődéséről van szó.Ne fordítsuk már ki a történetet.Ma egy nő legfeljebb félrelép 5-x mással és azután mintha mi sem történt volna élnek egy,más mellett,ki ki járva a maga útját!Természetesen vannak kivételek!(Ritka mint a fehét holló). Erről viszont nem írnak-minek is- operát! Szóval nekem Szicilia még ma is a kék eget, a szikrázó mnapfényt és bizonyos mértékig a konzervatizmust jelenti.De azt semmiképpen,amit a rendező vizionált ertre a marha nagy színpadra.Egyébként,ha moziba akarok menni akkor odamegyek.De az operában ne legyen mozi hatás.Más, sokkal fiatalabb műfaj.Az operába nem a vizuális élményért,hanem a hangi élményért megyek. Az pedig ,hogy "lehet"(akár Turiddu,akár Kaufmann fia) csak az jut eszembe(bocsánat!) Ha nagyanyámnak f.. lenne ő lenne a nagyapám.

1114 márta 2015-04-09 09:08:20
Lehet, hogy a fiú Kaufmann valódi fia. Miért olyan zavaró a jelenléte? Uraim Önök még kötődtek egyszer két nőhöz? Hölgyeim, még soha nem gyötrődtek két férfi között? Egyébként mondjanak ma egy jobb tenort!

1113 telramund 2015-04-09 08:55:34 [Válasz erre: 1111 Ametiszt 2015-04-08 21:32:07]
Hölgyem olvasson már vissza egy kicsit( értelmezze is saját írásait) és feledjen el engem békével!

1112 lujza 2015-04-09 00:09:34
Dicsérni nem akarnám a rendezést, de ennél sokkal rosszabbakat is láttam már. Kérdés, hogy szabad-e átértelmezni a szöveget? És árt-e ez az előadásnak? Az én olvasatomban Santuzza és Turiddu itt vadházasságban élnek, és van egy max. 10 éves fiuk, akit, úgy tűnik, Turiddu szeret. Ezért is őrlődik otthagyni Santuzzát. Ennyi. De idegbajnak nem láttam nyomát.

1111 Ametiszt 2015-04-08 21:32:07 [Válasz erre: 1109 telramund 2015-04-08 19:20:15]
Csak egy a bibi. Ezt a személyeskedést, meg a magácskázást mindig Ön teszi meg, hogy úgy mondjam kezdeményezi újra és újra, ellenállhatatlan vágyat érezve, hogy megszólítson, akármi a téma, szerintem ciki és elavult stílusban, szereti az embereket hülyének nézni, ha más a véleményük. Aztán elmondja mindig ugyanazt (kedveltem, de már nem stb., mintha ez bárkit is érdekelne vagy releváns lenne ..). Nem kell kedvelnie, nem kell hozzá szólnia, ez nem erről szól!! Majd miután a másikat úgymond "lefokozta" (vagy legalábbis azt hiszi, hogy így tett) nagy elégedetten úgy tesz, mintha semmi sem történt volna. Egyébként nem tudom milyen mondatomból derült ki lelkesedésem a rendezés iránt. Csupán annyit írtam, hogy eltűrtem, hozzáedződtem és önmagában koherens volt. Miért pont a fiún van kiakadva, ez adja a keretet, elrendezi a viszonyokat, nem kell a többin már agyalni. Tudja: kövér, öregedő feleség, aki csak főz- főz, kamaszodó gyerek, hosszú félrelépési időszak némi idegbetegséggel és félelemmel vegyítve.

1110 tiramisu 2015-04-08 21:17:52 [Válasz erre: 1098 IVA 2015-04-07 23:04:34]
:-)

1109 telramund 2015-04-08 19:20:15 [Válasz erre: 1108 Ametiszt 2015-04-08 18:23:01]
Nézze!Valamikor nagy rajongója voltam Curának ,Kaufmannak.Mára már csak utóbbi maradt némileg apadt lelkesedéssel.De erről nem Kaufmann tehet,sem a művészete. Semmivel sem ütöttem meg más hangot,mint Ön a nekem válaszolt beírásában.Vagy magácska nem így gondolja? Ügyesen akar kitérni,de csak erőlködésnek tűnik,hogy megmagyarázza a Cavalleria rendezésért való lelkesedését és pocskondiázza a tenort.Persze ettől még Kaufmann csillaga igencsak fenn van.Lehet talán az zavarja Önt,Kaufmann művészetében,hogy túl nagy szíve van és ez a prdukciókban is kifejeződik.Nem kell zavarba jönni,hogy érzelmeket vált ki esetleg önből és nem tud ezekkel mit kezdeni.Turidduja nagyszerű,Canioja kitűnő.A rendezés meg egy nagy rakás! Még mindig a fiatal fiúra várom az ésszerű magyarázatot,akinek jelenléte az egész darabot agyonvágja-szerintem. A régi lemezt pedig már le kellene venni,mert recseg,ropog:)

1108 Ametiszt 2015-04-08 18:23:01 [Válasz erre: 1107 telramund 2015-04-08 17:56:14]
Majd ha illően irogat ebbe a fórumba, kellő tisztelettel a másik iránt, akkor talán várhat választ, de addig ....úgy tűnik sportot űz abból, hogy személyeskedjen és egy bizonyos személyt mindig megemlítsen. Csak nem lett magácska rajongó?

1107 telramund 2015-04-08 17:56:14 [Válasz erre: 1106 Ametiszt 2015-04-08 17:48:23]
Kérdésemre várom válaszát !Illik,ha kérdést tesznek fel az embernek nem ? Kérdezze meg kedvencét mit is tud Kaufmann!

1106 Ametiszt 2015-04-08 17:48:23 [Válasz erre: 1104 márta 2015-04-08 14:35:34]
Engem csak az zavart - a többit meg tudtam emészteni - hogy miért kellet ledöfni szegény Turridut, ha a maffiózók (Alfio) mind testes piszollyal járkálnak a színen. Az meg végképp magas, miért kellett szegény Turridut egy remegő idegbetegnek ábrázolni? (lehet hogy Kauffman csak ezt tudja ..) Nem bírta a feszültséget (pedig jó ideje folytathatta félrelépését e dramaturgia szerint)?

1105 parampampoli 2015-04-08 15:22:00 [Válasz erre: 1104 márta 2015-04-08 14:35:34]
Egy végiggondolatlan (vagy nagyon is végiggondolt ?) elmebaj, az tény. Hogy miket írnak róla az olasz fórumokon, érdemes elolvasni. Hogy Maestri verhetetlen lenne?? Kétlem. Aki látta őt is, meg Agachét is szeptemberben, az tudja, tanúsíthatja is, hogy Maestri meg se közelíti.

1104 márta 2015-04-08 14:35:34
"Ahogy csak ösztönösen nem lehet, ugyanúgy csak tudatosan sem!" - egy mondat Tiramisutól, amire őszintén irigykedek. Mennyire pontosan odavág Thilemannak! Mindenkinek meg lehet a saját véleménye erről a Cavalleriáról, ám az viszont tény, hogy végiggondolt, profi előadás, sok jó ötlettel. Én még nem is láttam jobbat. Hogy Alfio helybéli maffiózó, az persze lábra jön. De hogy Lucia mama a főkeresztanya, az érdekes. Megmagyarázza pl., miért tűri el Alfio, hogy ölelgesse a feleségét. Magasan fölötte áll a Magyarországon ma látható rendezéseknek. Van aztán négy kitűnő, és egy elég jó énekes. Persze, nekem könnyű, mert szeretem Kaufmannt, mindig levesz a lábamról a gyönyörűségesen szomorú tónusa. Maestri verhetetlen, és az általam megjegyezhetetlen nevű szoprán is kitűnően énekel. Hogy valaki rosszat is mondjak, mindig bosszant, ha Alfio egy öregedő hájpacni (Predono Maestro Maesrti!), Santuzza hormonzavaros, duci lány (Prasenyija, Mic Monastryska!), Lola meg egy szexbomba, de legalábbis árad belőle a libidó. Ez mindent túl leegyszerűsít!

1103 telramund 2015-04-08 11:34:13 [Válasz erre: 1101 lujza 2015-04-08 01:57:27]
Pontosan erre utaltam.Csodálatosan énekelte különösen a végét!Más tenor meg végig üvölti!

1102 lujza 2015-04-08 02:01:47 [Válasz erre: 1091 parampampoli 2015-04-07 14:26:20]
Én különösebben nem szeretem Thielemannt, ezzel együtt elég valószínű,hogy ő lesz Rattle utóda. Salzburg végül is német fesztivál németeknek, ők így játszanak olasz operát (jövőre Otellót fog). De nem tudom, hogy az olaszok hogy játszanak ilyesmit mostanában?

1101 lujza 2015-04-08 01:57:27 [Válasz erre: 1093 telramund 2015-04-07 15:43:59]
A Siciliana gyönyörű volt, háttal ülve a manzárdban.

1100 lujza 2015-04-08 01:55:38 [Válasz erre: 1083 parampampoli 2015-04-07 09:06:18]
Megnyugtatlak, a Bajazzók ehhez képest hagyományos, lineáris rendezés, semmi különösebb belemagyarázás. Az osztott színpad megmaradt, de egész jól használják. És Kaufmann maszkja, alakítása kiváló, az éneklését ítélje meg más. De azért én nem ítélném jobbnak a pesti Parasztbecsület szörnyű boxait és rendezését. És ugyanolyan sötét van benne, igaz, semmi belemagyarázás.

1099 parampampoli 2015-04-07 23:20:45 [Válasz erre: 1098 IVA 2015-04-07 23:04:34]
Sajnos konkrét recepttel nem szolgálhatok. Mindössze annyit tudok ill. sejtek, hogy bizonyos rendezők kevésbé lennének ártalmasak sütve, mint nyersen. -:)

1098 IVA 2015-04-07 23:04:34 [Válasz erre: 1085 -zéta- 2015-04-07 12:04:56]
A gasztronómia a kultúra része. Lehet, hogy -Ppp-nek van egy receptje, amely szerint a rendező jobb sütve, mint nyersen. Én egy szakácskönyvhöz gyűjtök anyagot erről.

1097 Heiner Lajos 2015-04-07 22:57:34 [Válasz erre: 1096 Heiner Lajos 2015-04-07 22:56:49]
Bocs, mUtatni.





A lapunkban megjelent szövegek a Café Momus, vagy a szerző kizárólagos szellemi tulajdonát képezik és szerzői jog védi őket.
A szerkesztőség külön, írásos engedélye nélkül mindennemű (részben vagy egészben történő) sokszorosításuk, felhasználásuk, kiadásuk és terjesztésük tilos.