Bejelentkezés Regisztráció

Giuseppe Verdi


818 kobzos55 2007-10-22 15:37:05 [Válasz erre: 817 Sesto 2007-10-22 15:34:16]
Több dolgok vannak földön és színpadon, amit NEM tudok elképzelni. Az egyik Pavarotti és Otello...

817 Sesto 2007-10-22 15:34:16
G. Verdi, \"Otello\" * Otello: L. Pavarotti * Desdemona: K. te Kanawa * Jago: L. Nucci * Cassio: A. Rolfe Johnson etc. MET Children´s Choir - Chicago Symhony Choir - Chicago Symphony Orchestra - Sir Georg Solti (DECCA - live- 1991)

816 Hangyász 2007-10-01 14:55:00 [Válasz erre: 812 Búbánat 2007-09-30 17:09:47]
A művésznő a bécsi operában a most kezdődött szezonban a Toscában szerepel.

815 karla1 2007-10-01 12:19:24 [Válasz erre: 813 Búbánat 2007-09-30 17:11:35]
Arra gondoltam, akkor ez nem jött össze. Üdv.karla1

814 vichy 2007-10-01 10:09:56 [Válasz erre: 808 brünnhilde 2007-09-30 11:47:00]
Kedves Brünhilde! Köszi a beszámolót! Én is ott voltam, még mindig az élmény hatása alatt vagyok és egyetértek az általad leírtakkal.

813 Búbánat 2007-09-30 17:11:35 [Válasz erre: 811 karla1 2007-09-30 13:46:14]
Kedves karla1! Ha a MET Luisájára gondolsz (Scotto, Domingo,Milnes), az nekem is megvan DVD-n.

812 Búbánat 2007-09-30 17:09:47 [Válasz erre: 809 Hangyász 2007-09-30 13:34:46]
Erre nem emlékeztem, köszönöm ezt az információt. Egyébként megvan nekem videón az a Verdi: Requiem- előadás, melyet \"Sir George Solti\" és \"Lady Diana\" emlékére,1997-ben adtak elő Londonban, a Royal Albert Hallban. Itt figyeltem fel először a fekete bőrű csodás hangú szépségre: Michele Criderre A többi szólamot Olga Borodina, Frank Lopardo és Renée Pape énekelte. Közreműködött a London Voices és a Londoni Szimfonikus Zenekar Sir Colin Davies vezényletével. A videokazettát már előkészítettem, hogy a tegnapi felejthetetlen Leonórája után, Cridert Verdi fenséges oratóriumában újra hallhassam-láthassam!.

811 karla1 2007-09-30 13:46:14 [Válasz erre: 579 Búbánat 2007-07-12 16:03:15]
Keedves Búbánat! Új fiú vagyok a fórumon, beleolvasgattam, és megtaláltam egy korábbi hozzászólásodat.Nekm meg van az általad említett Luisa Miller DVD-n ugyan abban az előadásban.Amennyiben érdekel, le tudom másolni.Üdv karla1

810 Hangyász 2007-09-30 13:42:46 [Válasz erre: 808 brünnhilde 2007-09-30 11:47:00]
Szegény Alvaro a 3. felvonás eleji nagy áriája elején rémes volt - nyilván pillanatnyi indiszpozició - innen viszont csak felfelé ívelt a produkciója. Engem az 1. felvonás elején eldobott játékpisztoly zavart, amely a szünetig ott hevert; a vetített képekkel kapcsolatban ha a 2. felvonásban már 3 tarokkártyát mutattak, akkor a negyedik miért a cigány vetőkártya halál lapja volt? Ha tarokkal jósolnak, nem a pagát vagy a skíz a halál/nagy baj jele? Ugyanilyen apróság a vége, amikor a libretto szerint Carlos hosszú köpenybe burkolt két karddal jelenik meg. Nem volt 2 kard az Opera kelléktárában, amit ki lehetett volna kölcsönözni? Ami a fordítást illeti, a zárda nekem is szemet szúrt, de úgy gondoltam, a szótagszám miatt szerepelt ez a szó.

809 Hangyász 2007-09-30 13:34:46 [Válasz erre: 807 Búbánat 2007-09-30 03:09:10]
Ha nem tévedek, Michele Crider Berlioz Rómeó és Juliájában énekelt pár éve a Tavaszi Fesztiválon, Kocsis keze alatt. Remek akkori teljesítménye dacára sajnos csak a keresztnevét és a bőrszínét jegyeztem meg.

808 brünnhilde 2007-09-30 11:47:00
Gyönyörű volt A végzet hatalma a MüPa-ban. Sajnos nem volt teltház, nyilván sokan megvárják inkább az operaházi bemutatót - nem mindenki szereti a szinpadtechnika és kosztüm nélküli, szcenirozott rendezéseket. Bánhatják, mert ritka művészi élményben volt részünk, egész kiváló előadás volt a mai. Csodálatos énekeseket hívtak meg. Kezdjük rögtön a Leonórát éneklő Michèle Criderrel. A művésznő hajlékony és minden regiszterben atombiztos, erős hangjával és nagyszerű színészi játékával fél perc alatt meghódította a közönséget. Hasonló, tomboló sikert aratott a bátyját, Don Carlost éneklő Lado Atanelli. Őneki a III. felvonásra kissé a fejébe szállt a dicsőség megpróbálta túlénekelni önmagát, de azért a ló innenső oldalán maradt, nem esett túlzásba. Hatalmas, erős baritonjával ő is belopta magát a pesti közönség szívébe, visszavárjuk. Az én személyes kedvencem ma este a Melitone-t éneklő Tomasz Konieczny lett. Őt már jól ismerem, énekelt a Wagner Napokon is, de ma egy új oldaláról mutatkozott be. Remekül énekelte a besavanyodott libidótól szenvedő, embergyűlölő barátot. Imádtam az alakítását és a tapsviharból ítélve nem csak én voltam így ezzel. Don Alvaro szerepében Badri Maisuradze igen hitelesen, bár kissé nazális, vagy még inkább fogfájós hangon énekelte a szerencsétlen sorsú, indián származású hősszerelmest. Igen szép zengésű, erős tenorja ma talán nem volt a legjobb állapotban, legalábbis nekem úgy tünt. Ettől persze még maradhatna itt pár évig, mert még így is leénekelt volna a szinpadról fél tucatnyi átlag magyar tenort. Diogenes Randes Gvardiánja bölcs volt és jóságos, mindamellett bársonyosan zengő is. Az a helyzet azonban, hogy Crider, Atanelli és Konieczny valósággal ellopta előle a show-t, ma ők hárman voltak az abszolut sztárok. Randes sorsában osztoztak a magyar szereplők is, kissé ők is háttérbe szorultak - nem érdemelték pedig. A Debreceni operatársulatban éneklő Tréfás Györgyöt most hallottam először élőben, teljesen rendben van a basszusa, szép Calatrava grófot hallottunk tőle. Hasonló jókat mondhatok a Preziosilla szerepében tündöklő Pánczél Éváról is. Neki talán jobb lett volna, ha egy picit alacsonyabb sarkú cipőt vesz fel, egy markotányosnő nem szokott tipegni a katonák körül. De a hangja, hát az gyönyörű. De így igaz ez a másik két szereplőre, Sánta Jolánra és Böjte Sándorra is. A nemzetközi élvonalból válogatott főszereplők mellett is megállták a helyüket, hála és köszönet érte. Csodálatos volt a kórus és a zenekar is. Előadás után éppen az egyik csellista mellett oldottam el a bringámat. Onnan tudom, hogy csellista, mert a hátán hordta a hangszerét. El is borzadtam kicsit, egy tokba zárt cselló óriási, azzal kész életveszély elindulni. Megköszöntem neki a szép estét és dícsértem a zenekart, mondtam, egész máshogy hangzottak mint az Operaházban, sokkal finomabbak, áttetszőbbek voltak. Azt mondta, hogy ez az előadás nekik majdnem akkora élmény volt mint nekünk, a közönségnek. Amikor először meghallották az énekeseket, mindenki azonnal összekapta magát, mert ilyen hangok alá játszani nekik is nagy megtiszteltetés. Hát, ebben lehet valami, tényleg nagyon jó volt a zenekar is és a kórus is. Aki nagyon tetszett még az Kovács János, a karmester. Őróla ritkán írok a blogban, vagy tán egyáltalán nem is. Szinte minden harmadik - negyedik előadást ő vezényli az Operaházban, tudom hogy jó, de annyira természetes a jelenléte, mint a függönyé. Az is szép, mégse szokta senki dícsérni, hogy milyen súlyos az esése és mennyire egyenletesen van redőzve. Még mielőtt nagyon belekeverednék a hasonlatba; lehet, hogy a függöny hiánya vagy a más operákhoz képest igen hosszú nyitány miatt, de ma valahogy jobban figyeltem rá is és így a munkájára is. Nagyon, nagyon-nagyon jó karmester Kovács János, tökéletesen szólt a keze alatt a zenekar. Legyen még itt pár szó a rendezésről. Káel Csabának igen nehezen tudom megbocsátani, hogy a 2000-ben készült Bánk bán filmben olyan apró darabokra tördelte a balettbetétet és pláne hogy az igen jó kiállású Kiss B. Attilát úgy rendezte és fényképeztette [url]http://youtube.com/watch?v=ChPyg29FGNA;Bánk nagyáriája[/url] közben, hogy inkább nézett ki vállatlan - nyakatlan törpének, mint egy nagyúrnak, aki \"bárkit felszúr a bajszára\". Nos, ezzel a rendezéssel Káel valamennyit ledolgozott nálam ebből a hátrányból. A szinpadtechnika nélküli, félig szcenirozott előadásokban már megszokott digitális kivetítőt használta és bár néha enyhe túlzásokba esett, alapvetően ízléses és visszafogott rendezést láthattunk. A \"néha enyhe túlzásokba esett\" alatt azt értem, hogy időnként túlságosan részletező és szájbarágó volt. A súlyosan megsebesült Don Alvaro például átad egy kulcsot frissen szerzett barátjának, a kivetítőn átúszik egy kulcs képe. Más, dramaturgiailag ennél jóval fontosabb jeleneteknél viszont vak maradt a vászon, vagy valami semleges márványozás vibrált csak rajta. Ugyanakkor jó lett volna ügyelni olyasmikre például, hogy amikor Don alvaro azt énekli, hogy \"kicsi kezed hideg, mint a halál...\" akkor jó lenne, ha a duettet éneklő szerelmes pár fogná egymás kezét és nem a szinpad két végében, egymástól jó tíz méterre állna. Vagy amikor a két álnéven bemutatkozó férfi hirtelen felindulásból egyféle katonabarátságot köt és kijelentik, hogy együtt indulnak a csatába - ehhez képest a jelenet végén az egyik jobbra el, a másik balra el. Szóval azért lett volna még mit dolgozni ezen a rendezésen, de a koncepció alapvetően tetszett és voltak egészen gyönyörű megoldások. Nagyontetszett például, amikor a remetének álló Leonóra beöltözésekor gyertyák lobogtak a kivetítőkön. Számomra ez tökéletesen megteremtette a templomi áhitatot. Pár szót még a fordításról. Az operafordítások általában borzasztóak, magyartalanok és gyakran csak egymás után leírt szavak halmazára emlékeztetnek. Ez most azért nem volt olyan rettenetes, bár a férfi szerzetesek nem zárdában élnek.

807 Búbánat 2007-09-30 03:09:10
A félig szcenírozott színrevitelű A végzet hatalma-bemutató hatalmas lelkesedést váltott ki a Nemzeti Hangversenyterem közönségéből! Az operaelőadás végén zúgott a vastaps, és röpködtek a bravók, azt hiszem, jogos volt a felállva tapsolás!!! Az ováció elsősorban a Leonórát megformáló neves amerikai énekesnőnek, Miche\'le Cridernek (szoprán) szólt, aki tudomásom szerint most először lépett fel Budapesten, és akit azonnal kegyeibe zárta a hazai publikum. A grúz Lado Ataneli (bariton) és a lengyel Tomasz Konieczny (bassz-bariton) is megbecsült sztárművészei minden dalszínháznak, ahol csak föllépnek, és most nekünk ismételten bizonyították ragyogó művészi képességüket. De ugyanez mondható el a grúz Badri Maisuradzeről (tenor) és a brazil Diagonesz Randesről (basszus) is, akik szintén ízelítőt nyújtottak át egy más kulturális alapokon gyökeredző énekes-iskola ékköveiből, bizonyítva, hogy Verdit énekelni nekik ugyanolyan szépség, öröm és hála, mint bárki másnak, akinek ez a lehetőség megadatik. A Magyar Állami Operaház Énekkarát, zenekarát Kovács János vezényelte, aki a Nabucco után ismételten értésre adta, hogy Verdi partitúrája számára ugyanolyan értékes, fontos, mint bármely más zeneszerzőé… A rendező Káel Csaba immár rutinosan szervált, panelekből építkező minimális díszletkompozíciója betölti funkcióját. Az összes közreműködő és alkotó által ambiciózus munkával színre hozott Végzet hatalma-produkció végeredménye nem lehetett kétséges: Verdi operája ebben a különleges atmoszférájú teremben, és ebben a rendhagyó megvalósításban megérdemelt, óriási sikert aratott!

806 bermuda 2007-09-29 15:35:09 [Válasz erre: 805 Búbánat 2007-09-29 11:38:54]
Én már egy hete.... hangolódom: Domingo, Price,Milnes,Cossotto, Levine.

805 Búbánat 2007-09-29 11:38:54
Ma este a MüPában: A végzet hatalma Kezdem a ráhangolódást: Martina Arroyo, Carlo Bergonzi, Piero Cappuccilli, Ruggero Raimondi, Florindo Andreolli,Virgilio Carbonari, Bianca Maria Casoni, Mila Cova, Sir Geraint Evans, Derek Hammond-Stroud Ambrosian Opera Chorus, Royal Philharmonic Orchestra, Lamberto Gardelli

804 Sesto 2007-09-10 15:23:28
....sok esetben -különsen Myto, Gala és Bella voce kiadványok esetén- (=s nem feltétlenül betegség, rosszúllét etc. miatt) a teljes operaelöadás mellett az utolsó CD-n általában különbözö \"Bonustrack-ek\" szerepelnek,...amelyek nem feltétlenül ugyanannak a münek részletei,...de ha mégis, akkor is könnyen megtörténhet, hogy azt már más elöadásokról vágták össze=más karmester dirigálta...

803 tarnhelm2 2007-09-10 15:20:42 [Válasz erre: 802 tarnhelm2 2007-09-10 15:19:30]
jav: Nem mintha nem ismernénk...

802 tarnhelm2 2007-09-10 15:19:30 [Válasz erre: 801 vichy 2007-09-10 14:55:04]
Nem mintha nem ismernék ilyen eseteket. Van nekem pl egy ilyenem: Parsifal (WWV 111) Artur Bodanzky (dir.:1, 3. felvonás), Erich Leinsdorf (dir.: 2. felvonás), Metropolitan Opera Chorus and Orchestra, Lauritz Melchior (Parsifal), Kirsten Flagstad (Kundry), Emanuel List (Gurnemanz), Friedrich Schorr (Amfortas), Normann Cordon (Titurel), Arnold Gabor (Klingsor)(stb.) New York, Metropolitan, 1938. 04. 15. [live]. Myto (1998, ADD), 982.H013 A második felvonásra Bodanzky rosszul lett, és Leinsdorf vette át a pálcát, a 3. felvonásra azonban Bodanzky összekapta magát és visszatért a pulpitusra.

801 vichy 2007-09-10 14:55:04 [Válasz erre: 799 Heiner Lajos 2007-09-10 14:47:45]
Hmm, tényleg. Már csak az a kérdés egyszerre, vagy felváltva?

800 Búbánat 2007-09-10 14:53:51
800

799 Heiner Lajos 2007-09-10 14:47:45 [Válasz erre: 798 vichy 2007-09-10 14:34:21]
Biztos jó, ha ketten is vezénylik.

798 vichy 2007-09-10 14:34:21
[url]http://www.amazon.com/Verdi-Nabucco-Giuseppe/dp/B0007NH29W/ref=sr_1_3/102-9019084-5200139?ie=UTF8&s=music&qid=1189427514&sr=8-3;Ezt a Nabuccót[/url] ismeri valaki? Milyen?

797 Búbánat 2007-09-10 12:51:37
A Don Carlos 1867-es, párizsi, francia nyelvű, eredeti verziójának elhíresült 2004-es bécsi felújítását a TDK megjelentette DVD-n. Remélhetőleg,nemsokára nálunk is a lemezboltok polcaira kerül ez a - sok tekintetben világelső - kiadvány. A címszerepet a mexikói Ramon Vargas formálja meg, az előadás rendezője a nézőközönséget ötleteivel provokáló, vagy legalábbis megosztó német Peter Konwitschny. Emlékezetes pl. a nagy balettjelenet: meghökkentő benne „Eboli álma” - erről volt már szó itt a fórumon is. Közreműködik Chor und Orchester der Wiener Staatsoper, vezényel: Bertrand de Billy. 2 DVD, 247 perc

796 Heiner Lajos 2007-09-03 19:56:35
Mindenki figyelmébe ajánlom Fodor Géza írását a Don Carlos DVD-változatairól a Muzsikában!

795 Sesto 2007-09-02 22:23:34 [Válasz erre: 794 Estelle 2007-09-02 21:51:46]
...nem rossz!!! és ezen a felvételen -hihetetlen, de igaz- a fiatal Mesheriakova jobb(!), mint az \"Orfeo\" által készitett felvételen az \"érett\" Cotrubas,...akinek számos más felvétele nyilván csodálatos értéket képvisel,...DE az Alzira vhogy. nem igazán jött neki össze...

794 Estelle 2007-09-02 21:51:46
Ez lesz kedden este a Bayern 4-en: 19:05 Giuseppe Verdi: \"Alzira\" Tragedia lirica in einem Prolog und zwei Akten In italienischer Sprache Alvaro - Slobodan Stankovic Gusmano - Paolo Gavanelli Zamoro - Ramón Vargas Alzira - Marina Meschtscheriakowa und andere Choeur du Grand Théâtre de Genève Orchestre de la Suisse Romande Leitung: Fabio Luisi Aufnahme von 1999

793 Sesto 2007-09-02 09:50:09 [Válasz erre: 792 WiseGentleman 2007-09-01 21:52:44]
\"jólfésült, szép hangú, kulturált, igazi \"bel canto\" Azucena.\"-nekem meg pont EZ a bajom vele: olyan vértelen, \"aranyos-kedves\",...mellesleg egyáltalán nem úgy szól, mint egy drámai mezzoszoprán,...hanem sokkal inkább, mint egy magasság nélküli szoprán, annyira világos a timbre - ha a Price-szal együtt énekelnek, a szoprán Leonora sokkal \"kormosabb, dögösebb\", mintha szerepet cseréltek volna...

792 WiseGentleman 2007-09-01 21:52:44 [Válasz erre: 790 Sesto 2007-09-01 21:32:47]
Ezen a felvételen, bevallom, a szívemhez közel áll a teljesítménye, jólfésült, szép hangú, kulturált, igazi \"bel canto\" Azucena. Persze, ha az én kedvenceimet vesszük sorra, Simionato talán drámaibb lenne...

791 Sesto 2007-09-01 21:39:23 [Válasz erre: 789 WiseGentleman 2007-09-01 21:29:30]
...na jó,...azért a zarójelenetben (=most) kissé belehúzott, ha elötte is legalább ilyen intenziv lett volna,...akkor az összbenyomás is sokkal szebb lenne!... hmmm...

790 Sesto 2007-09-01 21:32:47 [Válasz erre: 789 WiseGentleman 2007-09-01 21:29:30]
...kissé unalmas, annak ellenére, hogy nagyon muzikális meg minden,...de pl. egy Verrett-nek, Obrazcova-nak vagy d´Intino-nak a közelébe se kerül!...

789 WiseGentleman 2007-09-01 21:29:30 [Válasz erre: 788 Sesto 2007-09-01 21:15:54]
És Cossoto? :)

788 Sesto 2007-09-01 21:15:54 [Válasz erre: 785 Sesto 2007-09-01 18:57:29]
....Price, Milnes zseniálisak!!! ;-)

787 Sesto 2007-09-01 19:15:12 [Válasz erre: 786 bermuda 2007-09-01 19:06:39]
...szivesen! ;-) Abszolút igazad van,...hiszen ezeket a szertelen, hanggyilkos-hétpróbás \"soprano drammatico d´agilitá-szerepeket\" nem lehet a sokkal szelidebb \"lirico-spinto\" Desdemona-val egy lapon emliteni: teljesen más \"súlycsoport\"!... Liu-ként is inkább más énekesnöket preferálok -akár felvételen is,...de Ricciarelli Desdemona-ját viszont tényleg kedvelem!... Carreras-Ricciarelli szimbiózisa legendás volt szinfalakon innen és túl,...de Carreras tüzes, temperamentumos és tényleg nagyszerü közremüködése sem segitett/segithet azon, hogy Ricciarelli ebben a szerepkörben egyszerüen túl volt terhelve!

786 bermuda 2007-09-01 19:06:39 [Válasz erre: 784 Sesto 2007-09-01 18:51:09]
Köszönöm! Véleményem szerint-bár nem igazán ismerem a Foscarit-1-1 áriát leszámitva, Desdemona nem olyan gyilkos szerep mint Verdi korai hősnői!? Nekem pl.Ricciarelli egy élő Turandotban Liuként nagyon is tetszik-ott is Carreras a tenor.Ök ketten sokat szerepeltek együtt-mint kortársak?-élőben is és cd-n is.

785 Sesto 2007-09-01 18:57:29
...de Verdi Mesternél maradva,...végre sikerült beszerezni: \"Il Trovatore\" * Leonore: Leontyne Price * Manrico: Plácido Domingo * Count di Luna: Sherill Milnes * Azucena: Fiorenza Cossotto * Ferrando: Bonaldo Giaiotti * Inez: Elizabeth Bainbridge Ambrosian Opera Chorus - New Philharmonic Orchestra- Zubin Metha (BMG/RCA-1970)

784 Sesto 2007-09-01 18:51:09 [Válasz erre: 783 bermuda 2007-09-01 17:41:25]
...Carreras és a többi férfi szereplö -ugyanúgy, mint a Legnanoi csatában- nagyon de nagyon jó(!), abszolút topformában,...nos, Ricciarelli-röl -ne haragudj- csak annyit: ugyanolyan lapos, szintelen vagy inkább jellegtelen \"fehér\" hangon, intonációs gondokkal megáldva-á la June Anderson hasnonló szerepkörben- /sajnos!/ \"visitozik\",...szerintem nagyon gáz, egyszerüen \"szereposztásbeli tévedés\"! Nyilván énekesnö legyen a talápn, aki ebben a pokolian nehéz és összetett szerepkörben tündökölni tud! (Csak azt nem értem, hiszen a \"Foscari\" ´77-ben készült, hogy lehet az, hogy pl. a ´86-os \"Otello\" felvételen Ricciarelli tényleg azért nagyon szép Desdemona-t énekelt(!)!-azt -kivételesen- szivesen hallgatom vele!) A \"korai Verdi\" darabok közül nekem -azt hiszem most már végleg- a \"Lombardok\" lesz/marad az abszolút favorit,...de ha kbözö forrásoknak hinni lehet, akkor maga Verdi is nagyon kedvelte az \"I due Foscari-t\". ;-) Conclusio: pont Ricciarelli miatt tétováztam olyan sokáig, és abszolút utoljára hagytam az \"I due Foscari\" és \"La battaglia di Legnano\" beszerzését.

783 bermuda 2007-09-01 17:41:25 [Válasz erre: 782 Sesto 2007-09-01 10:27:50]
Szia,tudom, a kisbetűvel irt énekesnőt nem kedveled, de milyen összességében? Most rendeltem meg ugyanis, pont Carreras miatt,meg a Legnanói csatát is velük:-) Alig várom, lassan meglesz az összes korai Verdim!

782 Sesto 2007-09-01 10:27:50
G. Verdi, \"I due Foscari\" * Ricciarelli * CARRERAS * CAPPUCCILLI * RAMEY ORF Symphony Orchestra and Chorus- LAMBERTO GARDELLI (Philips 1977)

781 Sesto 2007-08-30 13:42:45 [Válasz erre: 780 Heiner Lajos 2007-08-30 13:27:20]
...még nem vettem meg,...de tegnapelött sikerült egyben meghallgatni(!) -most a héten egy másik Trovatore-t: Mehta, Price, Cossotto, Domingo, Milnes fogok -végre- beszerezni,...s nem vitás,...hogy az Orfeo-kiadás, Váradyval hamarosan sorra fog kerülni + az \"új\" szólóCD-je, szintén az Orfeo-tól,...szenzációs! ;-)))

780 Heiner Lajos 2007-08-30 13:27:20 [Válasz erre: 769 Sesto 2007-08-28 14:47:30]
Légyszi... Cserébe mit?

779 -zéta- 2007-08-29 19:22:01 [Válasz erre: 778 bermuda 2007-08-29 15:13:00]
A Rádió rögzítette, talán egyszer hallhatjuk is...

778 bermuda 2007-08-29 15:13:00 [Válasz erre: 777 -zéta- 2007-08-29 15:02:14]
Köszönöm.

777 -zéta- 2007-08-29 15:02:14 [Válasz erre: 776 bermuda 2007-08-29 14:55:04]
Zeneakadémia - 2001. november 22-én

776 bermuda 2007-08-29 14:55:04 [Válasz erre: 775 -zéta- 2007-08-29 13:30:05]
Volt Pesten Pünkösdi? Mikor?

775 -zéta- 2007-08-29 13:30:05 [Válasz erre: 774 bermuda 2007-08-29 13:12:08]
A pesti Pünkösdire eredetileg Gregort kérték fel, aki a koncert előtt 1 hónappal lemondta, akkor ugrott be Pantea...

774 bermuda 2007-08-29 13:12:08
A Pünkösdi királyságot hallgattam tegnap. Gregor jutott eszembe, remek szerep lehetett volna számára, ha bemutatták volna. Nem is értem miért bukott meg, nagyon kellemes , dallamos,igazi belcanto vigopera, engem Donizettire emlékeztet, mindensetre az Ezred lányával felveszi a versenyt. Van benne egy remek tenor Juan Oncina, amolyan Florezes hang-lehet,hogy Flo egyszer elénekli?

773 bermuda 2007-08-29 12:52:12 [Válasz erre: 772 Sesto 2007-08-29 11:14:55]
Akkor én is felteszem:-))))))))

772 Sesto 2007-08-29 11:14:55
....ne hiányozzék már innen se, ha Vichy ilyen szép Verdi muzsikát hallgat: Verdi: I Lombardi Deutekom Domingo Raimondi Grant Dean cond. Lamberto Gardelli Ambrosian Singers Royal Philharmonic Orchestra Philips Classics Productions, 1989

771 Sesto 2007-08-29 10:36:32 [Válasz erre: 770 vichy 2007-08-29 09:54:52]
...hála Neked! ;-)

770 vichy 2007-08-29 09:54:52 [Válasz erre: 769 Sesto 2007-08-28 14:47:30]
Igen, tényleg ő. Milyen jól értesült vagy!

769 Sesto 2007-08-28 14:47:30
...igaz nem most, hanem még de. ezt a felvételt hallgattam: Verdi - Il Trovatore / Varady · Toczyska · O\'Neill · Brendel · Sinopoli (LIVE Bayeriche Staatsoper 1992) [Doppel-CD] von Julia Varady (Künstler), Dennis O\'Neill (Künstler), Wolfgang Brendel (Künstler), Stefania Toczyska (Künstler), Giuseppe Verdi (Komponist) Várady szenzációs, míg Toczyska is jó,..továbbá Brendel is meglepöen drámai Luna,...de a cimszereplöröl inkábbb egy szót se,...ja és Ines-t Georgina von Benza énekelt: ö énekel majd a MáO-ban Abigaille-t, ugye?...





A lapunkban megjelent szövegek a Café Momus, vagy a szerző kizárólagos szellemi tulajdonát képezik és szerzői jog védi őket.
A szerkesztőség külön, írásos engedélye nélkül mindennemű (részben vagy egészben történő) sokszorosításuk, felhasználásuk, kiadásuk és terjesztésük tilos.