Bejelentkezés Regisztráció

Edita Gruberova


1277 frushena 2006-07-06 18:09:22 [Válasz erre: 1274 Búbánat 2006-07-06 10:59:10]
Érdekes! Én mindkettőjüket szeretem és mindkettőjüket másért!

1276 frushena 2006-07-06 18:08:40 [Válasz erre: 1273 Bruderlein und Schwesterlein 2006-07-06 10:35:23]
Annyiszor ki lett pedig már hangsúlyozva, (nem csak általam) hogy ha nem szereti koptovári & ne írjon. Mi ezen oly érthetetlen. Lehetne nyitni egy csomó énekesről fórumot, topicot, de sokakat az tarthat vissza, hogy mi lesz ha csak negatívum kerül oda. Teljesen jogos a félelem.

1275 Bruderlein und Schwesterlein 2006-07-06 11:06:32 [Válasz erre: 1274 Búbánat 2006-07-06 10:59:10]
Így van, nem tudom mért kell piszkálni Rost Andreát is. Valakinek bejön, valakinek nem, de hogy jó énekes, azt úgy sem mi döntjük el. Lukács Gy-vel ugyanez a helyzet. Feszt csak a rosszmáj!

1274 Búbánat 2006-07-06 10:59:10 [Válasz erre: 1273 Bruderlein und Schwesterlein 2006-07-06 10:35:23]
Hasonló szitu volt-van pld. a Lukács- és a Rost- topicokban is.

1273 Bruderlein und Schwesterlein 2006-07-06 10:35:23
Igazad van Fruzsi. Én még azt nem bírom, hogy a Gruberova-ellenesek belepiszkítanak a Gruberova-topicba. Mondjuk a Gruberova-hívő Telramund is ezt csinálta a Fleming-topicban.

1272 frushena 2006-07-06 08:44:36
Hihetetlen! Akárhányszor a Gruberova fórum előkerül nekiálltok ping-pongozni, hogy \"öreg, nincs hangja, de van hangja, királynő, nem királynő, jó, rossz\" ... Nem unjátok? Mert ez már viccccc ...

1271 borlo 2006-07-06 08:23:09
nem kell hallgatni, ilyen egyszerű. vannak elegen akik hallgatják/nézik

1270 Köcsög 2006-07-06 00:53:32 [Válasz erre: 1267 Orfeusz 2006-07-04 17:13:32]
Gruberova már 20 éve is a megtestesült dögunalom volt, amit mára egyre szörnyűbben visító magasságaival csak tetéz.

1269 Orfeusz 2006-07-04 17:33:53
..és? attól még az (egyik) legnagyobb, a kor semmit nem változtat a tényen.

1268 sphynx 2006-07-04 17:23:58
Gruberova alaposan benne jár a korban. Ezt én mondom (meg a Jessye Norman).

1267 Orfeusz 2006-07-04 17:13:32
Szerintem Gruberova ma a legnagyobb élő énekesnő-legenda, aki 60 éves korában is a csúcson áll!..és még sokáig ott lesz.

1266 parampampoli 2006-07-04 17:03:32 [Válasz erre: 1260 gorittole 2006-06-06 11:46:25]
Ő agg, te meg egy ....vagy!! A megfelelő jelzőt most inkább nem írom be, nehogy megint kitöröljenek vagy letiltsanak!) Az ellenben biztos, hogy az ifjú pacsirták hasonló csodaéneklés helyett csak messziről ugatni képesek a már nem éppen fiatal kartársnőt. Pedig, ugye, az ugatás nem igazán a pacsirták ideális hangja...

1265 -zéta- 2006-07-04 10:06:56 [Válasz erre: 1264 orlandofurioso 2006-07-04 00:19:44]
:-) már ott is válaszoltam...

1264 orlandofurioso 2006-07-04 00:19:44
Egy másik topikban már rosszallásomat fejeztem ki az írással kapcsolatban. \"Sara összetörik és reszket, a közömbös fiatalember meg helyeselve bólogat. Afféle köznép, aki örül, ha nyilvánosan megszégyenítenek egy főurat.\" Az idézett jelenetet nem Brian Large rendezte, hanem az a tehetségtelen Christof Loy. Akarhatta volna mutatni Large ezt a jelenetet, ha nincs belerendezve az előadásba. Large csak egy médium, igaz a nézők közül talán neki kell a legkoncentráltabban mérlegelnie, hogy mit néz, mit mutat, de azért túlzónak tartom az általánosító többest: \"ha csak a darabot néznénk, nyilván az énekest figyelnénk\", s még rosszabbnak, ha valaki így néz színházat. A halálbüntetésnek meg pont annyi köze van ehhez az előadáshoz, mint ahogy azt helyesen írja Gremin, Thatcernek Erzsébethez.

1263 telramund 2006-07-03 20:17:57 [Válasz erre: 1260 gorittole 2006-06-06 11:46:25]
Igen agg a nagymamád,nézd meg mit jelent az aggkor-mikortól agg valaki...

1262 Gremin 2006-07-03 14:18:00 [Válasz erre: 1261 Gremin 2006-07-03 14:11:40]
Elfelejtettem, hogy jövő márciusban Drezdában a Semperoperben meg lehet tekinteni háromszor is a Beatrice di Tendát!

1261 Gremin 2006-07-03 14:11:40 [Válasz erre: 1258 parampampoli 2006-06-04 20:01:35]
Bizonyára olvastátok ZÉTA beszámolóját a Roberto Devereux DVD-ről. Tulajdonképpen egyetértek vele, egy két kiegészítéssel. A halálbüntetésen én nem akadtam fenn, se Münchenben, ahol már többször is sikerült megnézni ezt a darabot, se a dvd nézése közben. Azt mondanám, hogy keveseknek sikerült ily módon leporolni egy kevéssé ismert, de nagyszerű Donizetti operát, mint Ch. Loynak. De hát ízlések és pofonok. Aronicát pedig meg kell védenem! Hallottátok már Todoroviccsal? Aronica beugró volt a megbetegedett Todorovics helyett, még csak nem is az egész szériát énekelte. Hangilag pedig egyszereűen fenomenális volt. Igaz, én a dvd élményét nem tudom teljesen elvonatkoztatni a helyszínitől. Jó volt egy egészséges hangú tenort hallani, aki még a stílusban is ott van! B Large tényleg profi. Szegény karmestert azért nagyon sajnáltam. Hiszen ő tanította be az egészet, az ő vállán nyugodott az előadás és nagyon jó teljesítményt nyújtott, de a megérkezési és a meghajlási nagytotálon kívül egyetlen snitt sem jutott neki. Ez maga a pofátlanság a filmrendező részéről! Egy-egy Mutis vagy C. Kleiberes dvd-n látható, amint bár már sztárok nyűglődnek a színpadon, a kamera még hosszan elidőz a nagy pultsztárok mozdulatain...Igazságtalanság! Gruberova pedig maga volt a vaslady, majd I. Erzsébet. Betty Davis meg elsárgult az irigységtől!

1260 gorittole 2006-06-06 11:46:25 [Válasz erre: 1258 parampampoli 2006-06-04 20:01:35]
Sajnos agg már a pacsirta... :-))))

1259 mimi59 2006-06-06 11:30:00 [Válasz erre: 1254 -zéta- 2006-06-04 13:21:48]
Csodálatos volt, uralta a színpadot, nagyon örülök, hogy legalább a TV- ben hallhattam, láthattam. Pedig 2002- ben túl volt az.....X- en, de ez csak a közeli képeken látszott. A hangján nem.

1258 parampampoli 2006-06-04 20:01:35 [Válasz erre: 1256 gorittole 2006-06-04 17:18:09]
Minden magas hangja csodálatos volt, makulátlan intonációjú produkció. Ez az az eset, amikor a A HIBA AZ ÖN KÉSZÜLÉKÉBEN VAN! Vagy a televíziód cseréld le, vagy a füled!

1257 frushena 2006-06-04 17:19:17 [Válasz erre: 1255 sphynx 2006-06-04 13:29:28]
Jó bizony! És maga az előadás is tetszett. Jöv7en ismétlik.

1256 gorittole 2006-06-04 17:18:09 [Válasz erre: 1253 Búbánat 2006-06-04 12:08:16]
Pedig sajnos ezen a felvételen sok a bizonytalan intonációja, és a magasságok bizony bántóan élesek.

1255 sphynx 2006-06-04 13:29:28
Belenéztem egy picit. Jó volt a Grubi.

1254 -zéta- 2006-06-04 13:21:48 [Válasz erre: 1253 Búbánat 2006-06-04 12:08:16]
Tényleg lenyűgöző volt. Persze arra esély sincs, hogy ez egyszer ITT is elhangozzon, bár a Roberto-ról is így gondolkodtam még két éve, azután mégis lett.

1253 Búbánat 2006-06-04 12:08:16 [Válasz erre: 1252 frushena 2006-06-03 21:41:45]
Negyedik éve ismétli a Mezzo, DVD-n is hozzéférhető. Nem tudom megunni...

1252 frushena 2006-06-03 21:41:45
Remélem nézitek a Mezzot! Beatrice di Tenda ...

1251 telramund 2006-03-26 16:01:59
The 20-Mar-06 \"I Puritani\" in Vienna: Excerpt from a review (in German) in \"Der Neue Merker\": \"Phänomenal war die Elvira der Edita GRUBEROVA. Die Jahre scheinen spurlos an ihr vorüberzugehen. Man müsste alle Superlative, welche je über sie gesagt worden sind, nochmals wiederholen. Sie hat wahrlich eine „Jahrhundertstimme“. Als ihre absoluten Höhepunkte an diesem Abend seien erwähnt das erste Finale und die Wahnsinnsszene im zweiten Akt – man war wie gebannt und vergaß fast aufs Atmen.\" (M. R. Botz Hát azért ez nem semmi!Hallani is pedig maga a csoda!

1250 WiseGentleman 2006-03-17 10:23:45 [Válasz erre: 1248 telramund 2006-03-17 08:20:34]
Mellesleg az egy nappal azelőtti Don Carlo is szuper előadás volt, igaz ez nem tartozik ebbe a fórumba :).

1249 WiseGentleman 2006-03-17 10:22:58 [Válasz erre: 1248 telramund 2006-03-17 08:20:34]
Sajnos, élő előadásokon nem hallottam Pavarottival, úgyhogy no comment. A Carnegie Hall-ban hallott tenor (még mindig nem ugrik be a neve, talán Kunde volt) az kiénekelte, bár ami igaz, hangilag egészében nem vehette fel a versenyt sem Pavarottival, de még a bécsi beugró tenorral sem. Viszont a D nem hiszem, hogy problémát okozhatott Pavarottinak.

1248 telramund 2006-03-17 08:20:34 [Válasz erre: 1247 WiseGentleman 2006-03-16 19:56:08]
Ha már ennél a magas F-mél tartunk megjegyzem, hogy studióban azért valamivel más a helyzet.Egyébkén t előadáson Pavarotti sosem énekelte ki. Vele szemben akár Gedda akár Mateuzzi viszont igen.Gremin irta tenorokat nekem is sikerült hallanom.Hát bizony mind küzdött nem F hanem a D problémájával is.

1247 WiseGentleman 2006-03-16 19:56:08 [Válasz erre: 1246 telramund 2006-03-16 16:21:24]
Tényleg szépen énekelt, azt aláírom. Mellesleg a Carnegie Hall-ban egy hangversenyszerű előadáson (Eve Queler Opera Orchestra of New York társaságával, amelyik ritka operák előadására specializált) a tenorista kiénekelte a magas f-et, a nevére sajnos nem emlékszem. Pavarotti is kiénekli a Decca-lemezen, dehát olyan tenor, mint ő 100 évben van egy (Karajan még Carusonál is nagyobbnak tartotta).

1246 telramund 2006-03-16 16:21:24 [Válasz erre: 1242 WiseGentleman 2006-03-16 09:00:29]
a beugró tenorista a harmadik felvonás végén a magas f-et mintha \"megsunnyogta\" volna, azaz d-t énekelt ..... az igaz,de azért az a csodás tartott érces D csak felért egy falzettben énekelt F-el. Aztán a hangszin szépsége és a többi magasság valamint a játéka Mukeriának bőven kárpotolt.Aztán vedd hozzá,hogy elöször énekelt a szerepet IGY!!!!!!!

1245 Gremin 2006-03-16 13:40:40 [Válasz erre: 1242 WiseGentleman 2006-03-16 09:00:29]
Igen, két változatban is elő szokták adni. Engem kicsit zavar a negatív befejezés. Két őrülés után már jó lenne egy igazi happy end. Azt a f-t pedig jobb, ha megsunnyogják. Nagyon kevés olyan énekes van, aki csak úgy séróból megénekli az f-t (akár falsetto) és az összes többi magas hangot. Én hallottam háromtól: Klein Otokar, Paul Groves és Gregory Kunde. Otokar énekelte a hangot talán legszebben, de aztán igencsak nehézségei akadtak...Groves so-so, bár általában alacsony volt és nem is nagyon szép (mármint a hang maga). Kundéról jobb nem szólni. Szóval jobb mindenkinek, ha a tenor nyugodtan énekel egy d-t (ha tud!!!). és ízlésesen megformálja az egészet, mintha már a darab elején arra koncentrál, hogy kijön az az f vagy nem. Ez nek az éj királynője. Itt ezek mellett is van mit énekelni...A probléma az, hogy a tenorok többsége még d-t sem tud énekelni, fortéban sem, hát még a megkövetelt diminuendóval...Szerencsétlen Ottavio Arevalo jut mindig eszembe, akinek Zürichben igen csak meggyűlt a baja a darabbal és a magas hangokkal. Gixer gixer hátán! És mind ezt Gruberova oldalán!

1244 Gremin 2006-03-16 13:23:39 [Válasz erre: 1239 sphynx 2006-03-15 09:36:02]
Ha, ha, ha. Rendkívül szellemes.

1243 Búbánat 2006-03-16 09:15:24 [Válasz erre: 1242 WiseGentleman 2006-03-16 09:00:29]
\"...végén még megszeretem Bellinit, már úgyis annyi csúnyaságot írtam össze róla a fórumokon (wagneriánus szemszögből persze).\" Wagner szerette Bellinit! Ennek többször több helyen is hangot adott. Egyébként azért szerette Bellinit, hogy ne kelljen szeretnie a legnagyobb riválisát: Verdit. Tehát ez az \"engedménye\" Bellini irányában - szerintem - nem egészen őszinte dolog volt a részéről (ebből a szempontból, lehet, hogy a \"csúnyaságaidban\" van logika...) és bizony: álságos!

1242 WiseGentleman 2006-03-16 09:00:29 [Válasz erre: 1239 sphynx 2006-03-15 09:36:02]
Igen, általában énekeltek, villogtatták koloratúratudásukat (mellesleg, tényleg szuper volt Gruberova, és persze minden egyéb énekes, bár a beugró tenorista a harmadik felvonás végén a magas f-et mintha \"megsunnyogta\" volna, azaz d-t énekelt helyette), lehet, hogy a végén még megszeretem Bellinit, már úgyis annyi csúnyaságot írtam össze róla a fórumokon (wagneriánus szemszögből persze). Mellesleg azt nem értem, hogy tényleg létezik a Puritánoknak ilyen \"nem happyendes\" változata, ahol a szerelmi rivális hátulról, orvul leszúrja a boldogságában tobzódó hősszerelmest, vagy csupán a rendező nem akart hepiendes hollywoodi befejezést adni az operának?

1241 parampampoli 2006-03-15 21:26:26 [Válasz erre: 1239 sphynx 2006-03-15 09:36:02]
Majd ha egyszer hallottad őt élőben, akkor nyilatkozz róla. Addig a neved: hallgass!! Tudatlanságodat enyhítendő, kérdéseket feltehetsz, de az amit feltettél, csak tudatlanságod -- és rosszindulatod! -- manifesztuma. Egyébként Telramund minden szavával egyetértek, a 12-i bécsi Puritánok az igazi NAGY ELŐADÁSOK, NAGY ESTÉK egyike volt. Gruberova és Mukeria (tanuljuk meg ezt a nevet!!) csodás műveltek!!

1240 telramund 2006-03-15 10:25:08 [Válasz erre: 1239 sphynx 2006-03-15 09:36:02]
Bizonyára ott voltál-mint mindig-igy az éneklését nem kell ismét leirnom-bár nem derült ki kiről is irtad szösszeneted:)

1239 sphynx 2006-03-15 09:36:02
\"néha pppp hangokkal, néha siró könyörgéssel, néha pedig -szinte füsértő- fortisszimókkal\" Énekelt is?

1238 telramund 2006-03-15 09:28:21
Wien 2006.03.12.Csillagfényes csodás este a bécsi Puritánok produkciója.Mind a négy főszereplő csodás hangon közvetitette Bellini muzskáját.Elvira szerepében Gruberova brillirozott és a csillagos égih hergelte énekével a publikumot.Az első felvonás fináléja illetve a nagy örülési jelent után leállt az előadás a közönség örjöngésétől.A II fel. nagy kettősét Arturral pedig nem emlékszem, hogy szinpadon valah is hallottam ilyen csodálatosan énekelni.Ebben nagy szerepe volt Arturt beugróként éneklő S Mukeiranak/ hált Isten Calleja helyett/aki a belépő megszólalásától az egész szerepen át csodát művelt.Nagyon szép hanszin és korlátlan nem falzettos maggaság birtokosa,aki a D-t úgy tartotta mintha valami középhangot kellett volna.Játékban pedig a sablonok helyett a szenvedélyeesség dominált.Nem csoda ,hogy a közönség a beugrót hallatlan módon ünnepelte.Riccardo szólamát F Vassalo énekelte nagyszerüen és szintén csodás magasságokkal.Méltó partnere volt Giorgio szerepében Scandiuzzi.Kettősük az est egyik fénypontja volt.Nagyszerüen dirigált Friedrich Haider és a zenekar is kitett egy-két fúvóst leszámitva magáért: Csodás este volt ami nagyon nagyon ritkán jön össze.Megint csak arról győzött meg,hogy az opera a zenéne kivül az énekesekről szól és igenis nagyszerű csodás hangokat együtt hallani mert csak fokozzák egymás teljesitményét.Ha lehet csillagokkal értékelni nem 5 hanem 8 csillagos produkció volt

1237 Gremin 2006-02-22 13:30:14 [Válasz erre: 1236 parampampoli 2006-02-16 08:20:47]
Egyetértek! Én a 18-i előadást láttam: egyszerűen fantasztikus volt! Bár egyesek -maga Gruberova is - a 11-it tartotta kicsit jobbnak, nekem ez maga volt a gyönyörűség, a fájdalom! Mert a drámát nem csak erős mellhangokkal és üvöltéssel lehet érzékeltetni, hanem úgy, ahogy ezt Gruberova tette: néha pppp hangokkal, néha siró könyörgéssel, néha pedig -szinte füsértő- fortisszimókkal. Szerintem ez az előadás nagyságrendekkel volt jobb mint a rádiókban ladott premier. Pedig a rendezés nem nagyon segíti a karmester és a szereplők munkáját. A rendezési koncepcióval - egy-két pontot leszámítva- nincs különö9sebb bajom, de az operaellenességével igen. A 20 méter mélyen a színpad beljesében álló kórussal igencsak nehéz a kommunikáció, monitor ide, monitor oda. Hallhattuk ezt a premier egyik duettjében...18-án minden sokkal flottabb volt, és még az általam nem kedvelt Todorovics is jót nyújtott (önmagához képest, no meg persze Kiss B.-hez képest...). Birta elővel, hanggal - igaz c nélkül...- de hát a hang nem szép és üvölt. És Flavio! Az egyedüli borzadály az előadáson. Iszonyat volt. A két főszereplő nő azonban leirhatatlan. Még hangfelvételt sem tudnék idézni, ahol a duettek így szólnának. Egyszerűen hihetetlen az a muzikalitás, stílusérzék és hangszsépség, ahogy ezek a gyilkosan nehéz számok megszülettek. Badeb-Badenben és a cd-n Garanca nagyszerű volt, gyönyörű magasságokkal, de Ganassi mennyire más! Ő OLASZ, ő belcanto, ő - fantasztikus! Mint ahogy a müncheni opera lapjában a TAKT-ban írta valaki (Stignaniról és Garancáról): \"majdnem\" (fast!) egyszinten a címszereplővel (Callas és Gruberova). Hát, valahogy így volt! S a közönség nagyon hálás volt nekik, csakúgy, mint az egyébként sztrájkoló díszletmunkásoknak, akik ezt az egy előadást megcsinálták, pedig a müncheni opera egész héten koncertszerűen adta darabokat munkabeszüntetésük miatt!

1236 parampampoli 2006-02-16 08:20:47 [Válasz erre: 1235 telramund 2006-02-16 05:51:22]
Minden szavaddal egyetértek ! A február 11-i előadáson Gruberova soha nem látott átéléssel énekelt és játszott, ha ez átjönne a videón is, csodálatos lenne. Ganassi alighanem a történelem egyik legjobb Adalgisája, igazi belcanto mezzo, akinek a hangja úgy passzol a Gruberováéhoz, hogy a kettősökben az embernek az az érzése, hogy nem is kettő, hanem egy hangot hall, úgy összesímulnak hangszínben, hangerőben. Sokat kéne énekelniük együtt, és de szép lenne egy cd kettőjükkel, ahol belcanto duetteket énekelnének !! De szép lenne!!

1235 telramund 2006-02-16 05:51:22
Lassan végefelé közeledik a möncheni Norma sorozat.Gruberova szinte hihetetlen estéről estére jobb.Nemcsak a hangi megoldások pazarsága de a szereppel történő teljes azonosulás egy ragyogó pálya mintegy összegzése látható-hallható. Sonja Ganassival -Adalgisa-két duett a bel canto éneklés diadala-egyszerűen leirhatatlan.Ebben természetesen a partnernő kitűnősége ,kiegyenlitett egy vonalban szóló gyönyörű hangja is nagy szerepet játszik.talán sosem éreztem,hogy két hang igy \"egymásra találjon\". Kiváncsian várom,hogy a később megjelenő dvd-én hogyan jön át az este hangulata./II.11./

1234 Momo 2006-02-03 17:01:26
1234.

1233 parampampoli 2006-02-03 16:59:56 [Válasz erre: 1232 sajtkukac 2006-02-03 13:43:55]
Köszönöm az örömhírt!!! Az előadást látva sejtettem, hogy így lesz, de nem számítottam rá, hogy ilyen hamar eldöntik, hogy ezt a csodás alakítást meg kell örökíteni. Jó döntés volt!!

1232 sajtkukac 2006-02-03 13:43:55
Ezt nektek gyûjtöttem be, hogy örüljetek: Unitel produziert \"Norma\" mit Edita Gruberova Unitel, der Bayerische Rundfunk und der Premiere-Musikkanal Classica setzen ihre erfolgreiche Zusammenarbeit mit der Bayerischen Staatsoper und der weltberühmten Sopranistin Edita Gruberova fort. Die Oper Norma von Vincenzo Bellini wird ab heute an mehreren Abenden für Fernsehen und DVD aufgezeichnet. Neben Edita Gruberova, einer der führenden Koloratursopranistinnen unserer Zeit, singen Zoran Todorovich und Roberto Scandiuzzi. Die musikalische Leitung hat Friedrich Haider, für die Inszenierung zeichnet Jürgen Rose verantwortlich. Bildregie bei der Aufzeichnung führt der mehrfach mit dem Emmy ausgezeichnete Brite Brian Large. Norma wird in High Definition (HD) und im Dolby Surround System 5.1 produziert. Die DVD wird bei der Deutschen Grammophon erscheinen. (Klassik Heute)

1231 Bungalow Bill 2006-01-30 13:25:24 [Válasz erre: 1230 pancsova 2006-01-30 13:03:27]
Éppen rád fogok emlékezni......és ki tudja, lehet, hogy addigra szép emlékké szelidülsz........ :-))))))))))

1230 pancsova 2006-01-30 13:03:27 [Válasz erre: 1228 Bungalow Bill 2006-01-30 10:53:56]
Röhögj csak, röhögj, bárgyú billykém, amig röhöghetsz! nagyobb örömöd se legyen mostanában! Amúgy meg...ki tudja, hol leszel te 50 év múlva!

1229 Gremin 2006-01-30 11:07:35 [Válasz erre: 1228 Bungalow Bill 2006-01-30 10:53:56]
De megnézhetsz bárkit! Dörgő hangon deklamáló színészeket (talán nem kell neveket mondanom, talán nem is hallottál még ilyeneket...), meghallgathatsz ma porosnak, avittnak ható olasz operafelvételeket. A mát nem kérheted számon a tegnapon! Az örök emberi kérdések ábrázolása mellett az opera azért valamiféle múzeum is, még ha ezt sokan, sok rendező nem is veszi tudomásul. Régebbi korok előadásainak felvételei korlenyomatok, és mégis, ma DVD-n is reneszánszukat élik ezek a felvételek...Az emberek erre is vágynak. Sokan voltak odáig Karádi Katalinért vagy Jávor Pálért. Ma pl. fiatal színészek már a nevüket sem ismerik talán.

1228 Bungalow Bill 2006-01-30 10:53:56 [Válasz erre: 1226 parampampoli 2006-01-30 10:37:39]
Hehehehehehehehehehehehehehehehehehehe... Én megnézem 50 év múlva....... :-)))))))))





A lapunkban megjelent szövegek a Café Momus, vagy a szerző kizárólagos szellemi tulajdonát képezik és szerzői jog védi őket.
A szerkesztőség külön, írásos engedélye nélkül mindennemű (részben vagy egészben történő) sokszorosításuk, felhasználásuk, kiadásuk és terjesztésük tilos.