19 Sesto 2006-10-19 13:16:28 [Válasz erre: 17 Estelle 2006-10-18 22:36:16]
...akinek nem inge nem veszi magára!... ;-)
...akinek nem inge nem veszi magára!... ;-)
18 frushena 2006-10-19 08:37:57
[url]http://www.youtube.com/watch?v=ZtiENLpeF7E;Thomas Hampson sings Largo al factotum[/url] elég jó! :) [url]http://www.youtube.com/watch?v=9Y-CZdfFGmw;Tell Vilmos[/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=ZtiENLpeF7E;Thomas Hampson sings Largo al factotum[/url] elég jó! :) [url]http://www.youtube.com/watch?v=9Y-CZdfFGmw;Tell Vilmos[/url]
17 Estelle 2006-10-18 22:36:16 [Válasz erre: 16 Sesto 2006-10-18 14:41:28]
Az \"eldobott kesztyűt\" muszáj felvennem :-)Az igaz, hogy szoktam áradozni néha,(nemcsak Hampsonról), de hogy teljesen kritikátlanul ...lásd a salzburgi Traviata-ról és Don Giovanniról szóló szösszeneteimet a fórumban. Közben megnéztem a Traviata dvd-t, és meg kell mondanom, hogy mint produkció tetszett. Ettől függetlenül, csak cd-n biztos nem fogom megvenni. Maradok a Kleiber-féle Traviatanál.
Az \"eldobott kesztyűt\" muszáj felvennem :-)Az igaz, hogy szoktam áradozni néha,(nemcsak Hampsonról), de hogy teljesen kritikátlanul ...lásd a salzburgi Traviata-ról és Don Giovanniról szóló szösszeneteimet a fórumban. Közben megnéztem a Traviata dvd-t, és meg kell mondanom, hogy mint produkció tetszett. Ettől függetlenül, csak cd-n biztos nem fogom megvenni. Maradok a Kleiber-féle Traviatanál.
16 Sesto 2006-10-18 14:41:28 [Válasz erre: 15 Szilgyo 2006-10-18 08:47:40]
...egészen biztosan igazad van!... Gondolom a kritikátlan \"áradozás\", az viszont sosem elfogult(?)!... ;-)))
...egészen biztosan igazad van!... Gondolom a kritikátlan \"áradozás\", az viszont sosem elfogult(?)!... ;-)))
15 Szilgyo 2006-10-18 08:47:40 [Válasz erre: 8 Sesto 2006-10-17 17:22:38]
Nem tudom, ki hogy van vele, de valahogy Búbánat véleményére jobban adok. Sesto, Te egy hangyányit elfogultnak tűntél az eddigi 1317 db, Hampsont szapuló hozzászólásodban.
Nem tudom, ki hogy van vele, de valahogy Búbánat véleményére jobban adok. Sesto, Te egy hangyányit elfogultnak tűntél az eddigi 1317 db, Hampsont szapuló hozzászólásodban.
14 Estelle 2006-10-17 23:13:16 [Válasz erre: 13 Búbánat 2006-10-17 23:02:28]
Boccanegra és Hamlet - ez nekem egyelőre hiányzik. A Boccanegrat megnézem jövő szombaton Zürichben (Hampson, Shicoff, Frittoli, Polgár). Nekem Don Carlos, Macbeth, Tell Vilmos, Parsifal, illetve a salzburgi Traviata és Don Giovanni van meg, és egy igazi gyöngyszem: Mahler koncert Wolfram Riegerrel a Chateletből. A daléneklés magasiskolája. Az énekhang és zongora tökéletes szimbiózisa, ahol nem az énekes a \"főszereplő\", hanem egyenlő résztvevők a mondanivaló kifejezésében. (Ezt, ugyanilyen mértékben még a Bostridge-Drake párosnál szoktam érezni.) A Hadley-vel készített közös cd-ből egyelőre csak néhány rádióban leadott részlet van. Azonban cd gyűjteményem lassan megközelíti az 50-et. Lenne egy-két linkem, de eddigi próbálkozásaim kudarcba fulladtak.
Boccanegra és Hamlet - ez nekem egyelőre hiányzik. A Boccanegrat megnézem jövő szombaton Zürichben (Hampson, Shicoff, Frittoli, Polgár). Nekem Don Carlos, Macbeth, Tell Vilmos, Parsifal, illetve a salzburgi Traviata és Don Giovanni van meg, és egy igazi gyöngyszem: Mahler koncert Wolfram Riegerrel a Chateletből. A daléneklés magasiskolája. Az énekhang és zongora tökéletes szimbiózisa, ahol nem az énekes a \"főszereplő\", hanem egyenlő résztvevők a mondanivaló kifejezésében. (Ezt, ugyanilyen mértékben még a Bostridge-Drake párosnál szoktam érezni.) A Hadley-vel készített közös cd-ből egyelőre csak néhány rádióban leadott részlet van. Azonban cd gyűjteményem lassan megközelíti az 50-et. Lenne egy-két linkem, de eddigi próbálkozásaim kudarcba fulladtak.
13 Búbánat 2006-10-17 23:02:28 [Válasz erre: 10 Estelle 2006-10-17 22:18:32]
Nekem eddig a Simon Boccanegra, Don Carlos, Macbeth, Hamlet, Tell Vilmos és az a bizonyos Lehár-operettgála Bad Ischl-ből (Domingo, Carreras, Albano, Eva Lind, és Rost Andrea -Viotti partnereként) DVD-felvétele van meg Hampsonnal. Ez nem sok,de remélem, bővülni fog a lista! Jerry Hadleyvel közös,lemezre vett opera-duetteket is szívesen hallgatom meg vele: Donizetti: Belisario - Belisario és Alamiro kettőse a II. felvonásból, Meyerbeer: Dinorah - Hoel és Corentin kettőse a II. felvonásból, Verdi: A sziciliai vecsernye -Arrigo és Monforte kettőse az I. felvonásból, Bizet: A gyöngyhalászok - Nadir és Zurga kettőse az I. felvonásból, Donizetti: Lammermoori Lucia - Edgar és Ashton kettőse az I. felvonásból, Verdi: Don Carlos - Szabadságkettős, Puccini: Bohémélet - Rodolphe és Marcel kettőse a IV. felvonásból, Donizetti: A szerelmi bájital - Nemorino és Belcore kettőse a II. felvonásból km.: a Walesi Nemzeti Opera Zenekara, Carlo Rizzi vezényletével. Hogy mennyi mindent lemezre énekelt,itt van még pár cím: Rossini: A sevillai borbély - Figaro belépője Mozart: Don Giovanni - Zerlina és Don Giovanni kettőse az I. felvonásból (km.: Barbara Bonney), Verdi: A haramiák - Francesco jelenete a IV. felvonásból (km.: Timothy Robinson és a Felvilágosodás korának Zenekara, vez.: Richard Armstrong), Verdi: Don Carlos - Posa és Fülöp kettőse az I. felvonásból (km.: Samuel Ramey és a Müncheni Rádió Zenekara, vez.: Miguel Gómez-Martínez), Verdi: Ernani - Don Carlos áriája a III. felvonásból
Nekem eddig a Simon Boccanegra, Don Carlos, Macbeth, Hamlet, Tell Vilmos és az a bizonyos Lehár-operettgála Bad Ischl-ből (Domingo, Carreras, Albano, Eva Lind, és Rost Andrea -Viotti partnereként) DVD-felvétele van meg Hampsonnal. Ez nem sok,de remélem, bővülni fog a lista! Jerry Hadleyvel közös,lemezre vett opera-duetteket is szívesen hallgatom meg vele: Donizetti: Belisario - Belisario és Alamiro kettőse a II. felvonásból, Meyerbeer: Dinorah - Hoel és Corentin kettőse a II. felvonásból, Verdi: A sziciliai vecsernye -Arrigo és Monforte kettőse az I. felvonásból, Bizet: A gyöngyhalászok - Nadir és Zurga kettőse az I. felvonásból, Donizetti: Lammermoori Lucia - Edgar és Ashton kettőse az I. felvonásból, Verdi: Don Carlos - Szabadságkettős, Puccini: Bohémélet - Rodolphe és Marcel kettőse a IV. felvonásból, Donizetti: A szerelmi bájital - Nemorino és Belcore kettőse a II. felvonásból km.: a Walesi Nemzeti Opera Zenekara, Carlo Rizzi vezényletével. Hogy mennyi mindent lemezre énekelt,itt van még pár cím: Rossini: A sevillai borbély - Figaro belépője Mozart: Don Giovanni - Zerlina és Don Giovanni kettőse az I. felvonásból (km.: Barbara Bonney), Verdi: A haramiák - Francesco jelenete a IV. felvonásból (km.: Timothy Robinson és a Felvilágosodás korának Zenekara, vez.: Richard Armstrong), Verdi: Don Carlos - Posa és Fülöp kettőse az I. felvonásból (km.: Samuel Ramey és a Müncheni Rádió Zenekara, vez.: Miguel Gómez-Martínez), Verdi: Ernani - Don Carlos áriája a III. felvonásból
12 Estelle 2006-10-17 22:40:29
Szerintem nem fog csalódást okozni. Érdemes a karmestert is figyelni. Külön tanulmányt megérne. A Mezzo a \"Musique au coeur\" című műsorában közvetített néhány részletet, többek között a teljes utolsó felvonást. A részletek között Michel Plasson beszélt a műről, a baritonváltozatról, az előadásról.
Szerintem nem fog csalódást okozni. Érdemes a karmestert is figyelni. Külön tanulmányt megérne. A Mezzo a \"Musique au coeur\" című műsorában közvetített néhány részletet, többek között a teljes utolsó felvonást. A részletek között Michel Plasson beszélt a műről, a baritonváltozatról, az előadásról.
11 Búbánat 2006-10-17 22:26:25 [Válasz erre: 10 Estelle 2006-10-17 22:18:32]
Sürgősen megveszem ezt a Hampson-Werther-DVD-t - ezekután rém kíváncsi vagyok rá ebben a kuriózum-szerepében is.
Sürgősen megveszem ezt a Hampson-Werther-DVD-t - ezekután rém kíváncsi vagyok rá ebben a kuriózum-szerepében is.
10 Estelle 2006-10-17 22:18:32
Kedves Búbánat! Köszönöm a topiknyitást. Most éppen csomagolnom kellene, de nem tudom megállni, hogy ne írjak le néhány gondolatot. Tegnap éppen a Werther dvd-t néztem (immár sokadszorra). Különben nekem ez a szerep volt az első \"találkozásom\" Thomas Hampsonnal, az 1998-as MET-es rádióközvetítésben. (Ha jól emlékszem, akkor is Graham volt Charlotte) Én biztos nem tudtam volna oly szépen megfogalmazni azt az élméynt, amit az előadás nyújtott, és amelyet a kritikus oly szépen öntött szavakba. A két főszereplő igazi csoda. Milyen lehetett a teljes színpadi előadás, ha koncerten, a kotta előtt állva ilyen alakítást nyújtanak? Sajnos, a kép néha elég amatőr szintű. Néhány drámai jelenetben láthatjuk a hárfás kezét, vagy egy hegedűs fél vállát, esetleg a karmester tarkóját, vagy éppen Hampson hátát madártávlatból. De ez nem von le semmit az interpretációból. Biztos, hogy Plassonnak is igen jelentős szerepe volt benne. Március 17-én Graham - Hampson koncert lesz Londonban.
Kedves Búbánat! Köszönöm a topiknyitást. Most éppen csomagolnom kellene, de nem tudom megállni, hogy ne írjak le néhány gondolatot. Tegnap éppen a Werther dvd-t néztem (immár sokadszorra). Különben nekem ez a szerep volt az első \"találkozásom\" Thomas Hampsonnal, az 1998-as MET-es rádióközvetítésben. (Ha jól emlékszem, akkor is Graham volt Charlotte) Én biztos nem tudtam volna oly szépen megfogalmazni azt az élméynt, amit az előadás nyújtott, és amelyet a kritikus oly szépen öntött szavakba. A két főszereplő igazi csoda. Milyen lehetett a teljes színpadi előadás, ha koncerten, a kotta előtt állva ilyen alakítást nyújtanak? Sajnos, a kép néha elég amatőr szintű. Néhány drámai jelenetben láthatjuk a hárfás kezét, vagy egy hegedűs fél vállát, esetleg a karmester tarkóját, vagy éppen Hampson hátát madártávlatból. De ez nem von le semmit az interpretációból. Biztos, hogy Plassonnak is igen jelentős szerepe volt benne. Március 17-én Graham - Hampson koncert lesz Londonban.
9 Búbánat 2006-10-17 21:49:24
Nem beszéltem össze Ókovács Szilveszterrel, de épp most olvastam el mai cikkét a Magyar Nemzetből, benne Massenet Werthere új DVD-felvételének recenziója. És Thomas Hampson nagy méretű fényképét látjuk, az önmarcangoló, halálvágyó Werther szerepében. Ez az a bizonyos bariton-változat. A becsvágyó Hampson már jóval korábban, 1989-ben, az eredetileg tenor hangra írt szerepet közel nyolcvan évvel a komponista punktírozását követően, életre hívta.(Massenet ugyanis a lírai operája sikere után továbbgondolta az elégikus címszerepet, mégsem hősként, inkább Anyegin-szerű, \"önmarcangoló, halálvágyó\" férfinak szerette volna Werthert látni - vagyis hallani...) Ez a DVD-lemez egy tavalyelőtti koncerten készült a párizsi Chetelet Színházban, a toulouse-i zenekarral, Michel Plasson vezényletével. (A mezzoszoprán Susan Graham formálja meg Charlotte-ot.) Én még nem láttam ezt a verziót, látatlanban elfogadom, amit Ókovács erről ír: \"...a két amerikai művész példát ad, hogyan kell a librettista trió borzalmát, a teljesen meghamisított zárójelenetet\'a fausti pillanat\" szférájába juttatni. Goethe hőse főbe lövi magát, amikor világossá válik, hogy élete szerelme soha nem lesz övé. A búcsúlevél után szenvtelen - s, mily posztmodern! - áldokumentum-leírás áll: kifröccsent agyvelő, félnapnyi haldoklás, pap és főleg Charlotte nélküli temetés. A zenésített változat utolsó képe halántéklövés után szerelmi duettező, ajakérintésben összeforró szerelmespárt mutat..,. A rossz operai kliséből Hampson és Graham intim csodát teremt, koncertkörnyezete absztakcióját köbre emeli, és elcsókolja a legszebb, legzeneibb és legbeszédesebb csókok egyikét. Még néhány ernyedt, lírai frázis, a bariton arca meghal - odakünn karácsonyi gyerekkar szól. Ennek ugyanúgy semmi köze Goethéhez, csak a szokásos operai túlkontraszt, de így is katarzis érzünk, amely a regény publikálásakor még döbbenetes öngyilkossági hullámba torkollt. Ma csak ujjongó cikkírásba...\" EMI-Virgin DVD 2006
Nem beszéltem össze Ókovács Szilveszterrel, de épp most olvastam el mai cikkét a Magyar Nemzetből, benne Massenet Werthere új DVD-felvételének recenziója. És Thomas Hampson nagy méretű fényképét látjuk, az önmarcangoló, halálvágyó Werther szerepében. Ez az a bizonyos bariton-változat. A becsvágyó Hampson már jóval korábban, 1989-ben, az eredetileg tenor hangra írt szerepet közel nyolcvan évvel a komponista punktírozását követően, életre hívta.(Massenet ugyanis a lírai operája sikere után továbbgondolta az elégikus címszerepet, mégsem hősként, inkább Anyegin-szerű, \"önmarcangoló, halálvágyó\" férfinak szerette volna Werthert látni - vagyis hallani...) Ez a DVD-lemez egy tavalyelőtti koncerten készült a párizsi Chetelet Színházban, a toulouse-i zenekarral, Michel Plasson vezényletével. (A mezzoszoprán Susan Graham formálja meg Charlotte-ot.) Én még nem láttam ezt a verziót, látatlanban elfogadom, amit Ókovács erről ír: \"...a két amerikai művész példát ad, hogyan kell a librettista trió borzalmát, a teljesen meghamisított zárójelenetet\'a fausti pillanat\" szférájába juttatni. Goethe hőse főbe lövi magát, amikor világossá válik, hogy élete szerelme soha nem lesz övé. A búcsúlevél után szenvtelen - s, mily posztmodern! - áldokumentum-leírás áll: kifröccsent agyvelő, félnapnyi haldoklás, pap és főleg Charlotte nélküli temetés. A zenésített változat utolsó képe halántéklövés után szerelmi duettező, ajakérintésben összeforró szerelmespárt mutat..,. A rossz operai kliséből Hampson és Graham intim csodát teremt, koncertkörnyezete absztakcióját köbre emeli, és elcsókolja a legszebb, legzeneibb és legbeszédesebb csókok egyikét. Még néhány ernyedt, lírai frázis, a bariton arca meghal - odakünn karácsonyi gyerekkar szól. Ennek ugyanúgy semmi köze Goethéhez, csak a szokásos operai túlkontraszt, de így is katarzis érzünk, amely a regény publikálásakor még döbbenetes öngyilkossági hullámba torkollt. Ma csak ujjongó cikkírásba...\" EMI-Virgin DVD 2006
8 Sesto 2006-10-17 17:22:38 [Válasz erre: 6 Búbánat 2006-10-17 15:50:05]
...igen, ha már nincs anyag, akkor jön a \"filozófikus- Scheiss´\"(=porhintés a paraszt szemébe!)-azt ismerjük elég jól... s mindez tv-közvetitésen keresztül,...valóban hatásos!... :-((( Hampson-t csupán fényévek választják el egy optimális Tell-töl és akkor ne is emlegessünk olyan neveket, mint Bacquier, Milnes etc. ...nem énekelné ezeket a kemény szerepeket, hanem megmaradt volna \"Anyegin-nél\", \"Figaro-nál\" etc. még simán ott lenne a top-on, és nem is akármilyen szinten! PS.: az emlitett elöadás Párizsból pedig eleve az üvöltösebb fajtából lehetett-ki merem jelenteni látatlanban is-erre örök \"garancia\" egy Papian(=a VOP üvöltös Norma-ja, vagy a STOP szintén csak hangos Rachel-je!) és/vagy Giordani személye!
...igen, ha már nincs anyag, akkor jön a \"filozófikus- Scheiss´\"(=porhintés a paraszt szemébe!)-azt ismerjük elég jól... s mindez tv-közvetitésen keresztül,...valóban hatásos!... :-((( Hampson-t csupán fényévek választják el egy optimális Tell-töl és akkor ne is emlegessünk olyan neveket, mint Bacquier, Milnes etc. ...nem énekelné ezeket a kemény szerepeket, hanem megmaradt volna \"Anyegin-nél\", \"Figaro-nál\" etc. még simán ott lenne a top-on, és nem is akármilyen szinten! PS.: az emlitett elöadás Párizsból pedig eleve az üvöltösebb fajtából lehetett-ki merem jelenteni látatlanban is-erre örök \"garancia\" egy Papian(=a VOP üvöltös Norma-ja, vagy a STOP szintén csak hangos Rachel-je!) és/vagy Giordani személye!
7 Búbánat 2006-10-17 15:54:39
Nagy kár, hogy a két éve? hirdetett pesti koncertje valamilyen oknál fogva elmaradt. Sokan lettünk volna rá kíváncsiak!!!
Nagy kár, hogy a két éve? hirdetett pesti koncertje valamilyen oknál fogva elmaradt. Sokan lettünk volna rá kíváncsiak!!!
6 Búbánat 2006-10-17 15:50:05 [Válasz erre: 5 Sesto 2006-10-17 14:23:17]
Paris Opéra Bastille, 2003 Mathilde - Hasmik Papian Jemmy - Gaële Le Roi Hedwige - Nora Gubisch Arnold - Marcello Giordani Un pêcheur - Toby Spence Rodolphe - Janez Lotric Guillaume Tell - Thomas Hampson Walter:Wojtek Smilek Melcthal - Alain Vernhes Gesler - Jeffrey Wells Leuthold - Gregory Reinhart Vezényelt: Bruno Campanella Rendező: Francesca Zambello Összességében nekem tetszett, és egyáltalán nem bömbölt, mondom, inkább olyan filozofikusra és visszafogottra vette; persze a nagy tuttikban nyilván ő is kieresztette...
Paris Opéra Bastille, 2003 Mathilde - Hasmik Papian Jemmy - Gaële Le Roi Hedwige - Nora Gubisch Arnold - Marcello Giordani Un pêcheur - Toby Spence Rodolphe - Janez Lotric Guillaume Tell - Thomas Hampson Walter:Wojtek Smilek Melcthal - Alain Vernhes Gesler - Jeffrey Wells Leuthold - Gregory Reinhart Vezényelt: Bruno Campanella Rendező: Francesca Zambello Összességében nekem tetszett, és egyáltalán nem bömbölt, mondom, inkább olyan filozofikusra és visszafogottra vette; persze a nagy tuttikban nyilván ő is kieresztette...
5 Sesto 2006-10-17 14:23:17 [Válasz erre: 4 Búbánat 2006-10-17 12:29:41]
...igen és MIKOR készült a felvétel?!... Végül lényegtelen: 2005-ben mindkét emlitett szerepben nagyon gyatra volt, söt a Traviata-ban kritikán alul \"bömbölt\"-persze egyesek (=sznobék!) felfalták nagykanállal: \"Micsoda átélés etc.!\"-csak a hallottaknak énekléshez/énekmüvészethez nem sok köze volt,...igaz, mindez ott és akkor nem a Mezzo-n... Az emlitett \"teljesitményeknek\" -sajnos- már részleteiben sem volt az a varázsa, amire Thomas Hampson,, a LIRAI BARITON, évekkel ezelött letett az asztalra, hanem egy nagynevü/nagymúlttal rendelkezö Müvész próbálkozott vmivel, ami végképp´nem ment... Vagy a 2005-ös STOP Gálán énekelt Don Giovanni is helyenként az artikulálatlan és/vagy modoros üvöltözésen túl nem sok mást kinált-\"Kern\" ott sem volt hallható(!!!)-szomorú emlék pl. az est CD-felvétele, az \"Orfeo-nál\"-az eredmény még konzerven is szomorú képet fest!...
...igen és MIKOR készült a felvétel?!... Végül lényegtelen: 2005-ben mindkét emlitett szerepben nagyon gyatra volt, söt a Traviata-ban kritikán alul \"bömbölt\"-persze egyesek (=sznobék!) felfalták nagykanállal: \"Micsoda átélés etc.!\"-csak a hallottaknak énekléshez/énekmüvészethez nem sok köze volt,...igaz, mindez ott és akkor nem a Mezzo-n... Az emlitett \"teljesitményeknek\" -sajnos- már részleteiben sem volt az a varázsa, amire Thomas Hampson,, a LIRAI BARITON, évekkel ezelött letett az asztalra, hanem egy nagynevü/nagymúlttal rendelkezö Müvész próbálkozott vmivel, ami végképp´nem ment... Vagy a 2005-ös STOP Gálán énekelt Don Giovanni is helyenként az artikulálatlan és/vagy modoros üvöltözésen túl nem sok mást kinált-\"Kern\" ott sem volt hallható(!!!)-szomorú emlék pl. az est CD-felvétele, az \"Orfeo-nál\"-az eredmény még konzerven is szomorú képet fest!...
4 Búbánat 2006-10-17 12:29:41 [Válasz erre: 3 Sesto 2006-10-17 10:31:07]
A párizsi előadást nem láttad a Mezzón? Ott nagyon intellektuális Tellt formált meg. Tetszett!
A párizsi előadást nem láttad a Mezzón? Ott nagyon intellektuális Tellt formált meg. Tetszett!
3 Sesto 2006-10-17 10:31:07
...minden esetre 2005 öszén nagyon gyatra Tell-t hallottam töle: lirai bariton minek kisérletezik basszbariton/hösbariton szólammal?!... Semmi \"Kern\" nem volt a voce-ban, csupán meleg levegö és manirok... Nem igy szeretnék rá emlékezni: természeteses adottságainak megfelelö szerepekben (korábban) nagy élmény tudott lenni... Nem csak Tell-ként, hanem elötte a salzburgi Traviata-ban is nagy csalódás volt: ott is csak \"bömbölni\" próbált etc. Na mindegy, ö tudja mit csinál!...
...minden esetre 2005 öszén nagyon gyatra Tell-t hallottam töle: lirai bariton minek kisérletezik basszbariton/hösbariton szólammal?!... Semmi \"Kern\" nem volt a voce-ban, csupán meleg levegö és manirok... Nem igy szeretnék rá emlékezni: természeteses adottságainak megfelelö szerepekben (korábban) nagy élmény tudott lenni... Nem csak Tell-ként, hanem elötte a salzburgi Traviata-ban is nagy csalódás volt: ott is csak \"bömbölni\" próbált etc. Na mindegy, ö tudja mit csinál!...
2 Búbánat 2006-10-17 08:56:23 [Válasz erre: 1 frushena 2006-10-17 08:53:29]
Igazad van. Túltengenek a nők...
Igazad van. Túltengenek a nők...
1 frushena 2006-10-17 08:53:29
Estelle örülni fog! :) Most jönnek a férfi fórumok? :))
Estelle örülni fog! :) Most jönnek a férfi fórumok? :))
0 Búbánat 2006-10-17 08:51:49
Talán akkor kezdem egy ajánlattal: Ma délután a Bartók adón Thomas Hampson énekel operarészleteket: 15.00: Thomas Hampson operafelvételeibôl 1. Bellini: A puritánok – Richard áriája (km. Plácido Domingo és a Philharmonia Zenekar, vez. Eugene Kohn), 2. Donizetti: Don Pasquale – Norina és Malatesta kettôse, I. felv. (km. Ruth Ann Swenson), 3. Rossini: Tell Vilmos – Tell Vilmos áriája, III. felv., 4. Verdi: Stiffelio – Stankov áriája, III. felv.
Talán akkor kezdem egy ajánlattal: Ma délután a Bartók adón Thomas Hampson énekel operarészleteket: 15.00: Thomas Hampson operafelvételeibôl 1. Bellini: A puritánok – Richard áriája (km. Plácido Domingo és a Philharmonia Zenekar, vez. Eugene Kohn), 2. Donizetti: Don Pasquale – Norina és Malatesta kettôse, I. felv. (km. Ruth Ann Swenson), 3. Rossini: Tell Vilmos – Tell Vilmos áriája, III. felv., 4. Verdi: Stiffelio – Stankov áriája, III. felv.