Bejelentkezés Regisztráció

Lucia Popp


760 Sesto 2008-12-21 20:03:38 [Válasz erre: 759 macskás 2008-12-21 19:49:47]
...sértegecccc?! Azon a CD-n max. a csaj ruhájának a színe szép: intenzív kék, olyan kissé kobaltos/királykék tónus,....de amit produkál, attól nem voltam elájulva - miért, Neked tetszett?...........

759 macskás 2008-12-21 19:49:47 [Válasz erre: 758 Sesto 2008-12-21 14:33:07]
HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ, ez jó! Szóval ismered az Sonys Watts-féle nyervogást? Hogy tetszett?

758 Sesto 2008-12-21 14:33:07
Franz Schubert - Lieder * An mein Herz * Der Fluß * Der Knabe * Die Rose * Der Schmetterling * Die Forelle * Der Wanderer an den Mond * Der Einsame * Fülle der Liebe * Die junge Nonne * Auf dem Wasser zu singen * Gretchen am Spinnrade * Fischerweise * Der Jüngling an der Quelle * An Sylvia * Seligkeit LUCIA POPP - soprano IRWIN GAGE - piano (EMI)

757 joska141 2008-12-19 11:58:13 [Válasz erre: 752 mimi59 2008-11-25 11:51:11]
Aragall nálunk énekelte először Cavaradossi-t. A Levéláriát meg kellett ismételnie. Már nem tudom, ki volt akkor Tosca. Emlékezetes előadás volt. Rég volt, én is évtizedekkel fiatalabb voltam, de azért ilyen és ehhez hasonló sikerek mintha ma nem lennének az Operában...Igaz, ez még az Erkel Színházban volt...

756 Sesto 2008-12-18 23:44:00 [Válasz erre: 755 parampampoli 2008-12-18 18:19:36]
...és nem is rosszúl - bár Giulini-nél pedig Obrazcova vagy Bonynge-nél Tourangeau etc-etc. De elég az OFF-ból.......

755 parampampoli 2008-12-18 18:19:36 [Válasz erre: 749 Sesto 2008-11-24 22:26:59]
És Takács Klára énekli Maddalénát!

754 Sesto 2008-12-18 18:04:08
..."bemelegítés" címen a ma esti elöadás elött: R. Strauss, Intermezzo * LUCIA POPP * Philipp Brammer * Dietrich Fischer-Dieskau * Gabriele Fuchs * ADOLF DALLAPOZZA * Klaus Hirte * Gudrun Greindl-Rosner * Martin Finke * Raimund Grumbach * Jörn W. Wilsing * KURT MOLL * Elisabeth Woska * Erika Rüggeberg * Karin Hautermann Sinfonie-Orchester des Bayerischen Rundfunks - WOLFGANG SAWALLISCH (EMI 1980)

753 Sesto 2008-11-25 12:50:54 [Válasz erre: 752 mimi59 2008-11-25 11:51:11]
...írtam privátot! :-)

752 mimi59 2008-11-25 11:51:11 [Válasz erre: 751 Sesto 2008-11-25 10:20:40]
Szép napot, kedves Sesto, meg kell mégegyszer hallgatnom Weikl miatt, eddig csak a Hercegre figyeltem. Igen, tudom, Marton Évával, Sass Sylviával is énekelt. Láttam itthon Renata Scotto- val énekelt La Boheme-t is. Miért nem lett olyan nagy sztár, mint Domingo vagy Pavarotti? Mi hiányzott ehhez?

751 Sesto 2008-11-25 10:20:40 [Válasz erre: 750 mimi59 2008-11-24 23:39:56]
...szép jó reggelt kedves Mimì! Szóval ilyen nagy Aragall-rajongó vagy?! :-) (Említetted Ágai Karolát is: ö Aragall-lal még a Wexford-i Operafesztiválon is énekelt - ott is a Lammermoori Lucia-t.) De vissza a topichoz és az általad felvetett Rigoletto-hoz; hogy tetszett pl. Weikl a címszerepben? (=azon kevés németajkú baritonok egyike, aki az olasz szerepkörben is keresett volt,......) :-) Szép napot - és üdv' Sesto

750 mimi59 2008-11-24 23:39:56 [Válasz erre: 749 Sesto 2008-11-24 22:26:59]
Igen, Aragall, ifjúkorom nagy szerelme!!!!!!!!!! Amikor előszőr énekelt Edgardot az Operában (Lucia ÁGAI KAROLA volt), írtam Neki egy angol nyelvű levelet, a Művészbejárónál adtam le és képzeld, válaszolt és kaptam egy dedikált fotót, amire minden itthoni fellépése után újabb aláírást kértem és kaptam. Dehát akkor még harmatosan ifjú voltam és szép. Azért írom le ezeket Neked, mert Rajtad kívűl nem sokan olvassák el, amit írok, amúgy már elég későre jár. Szóval, Aragall, van egy Sass Sylviás Traviatám is, Vele, 1976-ból. Úgylátszik, megártott a sok munka. Jó éjt, sesto, Neked is.

749 Sesto 2008-11-24 22:26:59 [Válasz erre: 748 mimi59 2008-11-24 22:25:43]
...Weikl a címszerepben és Aragall a herceg, vagy netán egy másik felvétel?

748 mimi59 2008-11-24 22:25:43
G.Verdi:Rigoletto Gilda: Lucia Popp

747 Sesto 2008-11-24 17:32:05
...kivételesen egy DVD: Dvořák, Requiem Op. 89 * LUCIA POPP - soprano * EVA RANDOVA - mezzo soprano * Josef Protschka - tenor * Peter Mikulas The Prague Symhony Orchestra - Prague Symphonic Choir - Petr Altrichter (live - Alte Oper Frankfurt, 1993)

746 Sesto 2008-11-16 18:47:02
E. Humperdinck, "Hänsel und Gretel" * Hänsel - B. FASSBAENDER * Gretel - L. POPP * Der Vater (Peter) - W. BERRY * Die Mutter - HAMARI J. * Die Knusperhexe - A. Schlemm * Sandmännchen - N. Burrows * Taumännchen - E. Gruberova * Kuchenkinder - Wr. Sängerknaben Wr. Philharmoniker - Sir G. SOLTI (DECCA)

745 Sesto 2008-11-16 11:37:44 [Válasz erre: 744 zsoly 2008-11-16 11:28:39]
...ja. :-/

744 zsoly 2008-11-16 11:28:39 [Válasz erre: 743 Sesto 2008-11-16 11:19:27]
Akkor ez tényleg közel esik egymáshoz.

743 Sesto 2008-11-16 11:19:27 [Válasz erre: 742 zsoly 2008-11-16 11:16:45]
...nov.12.-én volt a születésnapja és pár nappal késöbb: nov. 16.-án hunyt el...

742 zsoly 2008-11-16 11:16:45 [Válasz erre: 741 Sesto 2008-11-16 10:25:55]
Jobbat nem is választhattál volna. A Teremtés egy CSODA, imádom! Most azon morfondírozok, hogy lehet, hogy a születésnapja egy pár napja volt Poppnak, mintha láttam volna a jobb oldalon a listában (?).

741 Sesto 2008-11-16 10:25:55
...Lucia Popp halálának 15. évfordulóján, s szomorú megemlékezés helyett - vagyis egy tragikus-sokkoló "Reqiuem" helyett, sokkal inkább egy optimista és Lucia Popp sugárzó természetét idézö darab: J. Haydn, "Die Schöpfung". Nincs (talán?) még egy olyan alkotása az oratórium-irodalomnak, amit Lucia Popp gyakrabban énekelt volna, mint a "Teremtés" - interpretációját számos studió és live-felvétel dokumentálja: szerencsére többször Gabriel és Eva szólamában is, míg egyes felvételeken hol Gabriel-t, hol Eva-t énekelte. Most legelsö "hivatalos" felvétele van "terítéken": J. Haydn, "Die Schöpfung" * LUCIA POPP - soprano * WERNER HOLLWEG - tenor * KURT MOLL - bass * Helena Döse - soprano * Benjamin Luxon - bariton Brighton Festival Chorus - Royal Philharmonic Orchestra - DORÁTI ANTAL (DECCA)

740 Sesto 2008-11-09 15:34:50 [Válasz erre: 738 Sesto 2008-11-04 08:44:32]
Ad Rosenkavalier: a már korábban kiadott C. Kleiber-es "Der Rosenkavalier" Scala-produkciójában is feltünt, hogy C. Watson egy harmatgyenge, vernyákoló Marschallinlein; sajnos itt a müncheni produkcióban is csapnivaló volt! :-( Vhogy. szégyen és gyalázat - ilyen partnerek mellett, mint Popp, Fassbaender és Ridderbusch egy ennyire gyenguska és rondahangú Tábornagynét felléptetni,.........hol volt pl. a fiatal G. Jones, aki pár évvel késöbb (lásd DVD) kiváló Marschallin volt - és egyáltalán nem "szirénázott",.......................... G. Unger - míg máskor és különösen karakterszerepekben - kivaló és szenzációs, itt az Olasz énekes áriájával - még ha pokolian nehéz, kényelmetlen szólam - keményen megküzdött és "tisztességesen" alulmaradt..... C. Kleiber "és zenekara" csodálatos! - bár ez eddig sem volt titok. :-) (Az "Orfeo" eleve remek munkát végzett és kiváló SACD-minöségben dobta piacra a legendás münchen-i Rózsalovagot; s a korábban alkalmazott Momus kritikák tradiciójától - "iskolai osztályzatok kiosztása" - ezen felül - természetesen szívesen eltekintek!) :-D

739 Sesto 2008-11-07 22:03:51
Lucia Popp - soprano * Mozart, Die Zauberflöte * Weber, Der Freischütz * Goetz, Der Widerspenstigen Zähmung * Verdi, Rigoletto * Puccini, Gianni Schicchi * Mozart, Le nozze di Figaro * Massenet, Manon * Charpentier, Louise * Smetana, Die verkaufte Braut * Dvorak, Rusalka (Acanta/PILZ 1982)

738 Sesto 2008-11-04 08:44:32
R. Strauss, "Der Rosenkavalier" * C. Watson * K. RIDDERBUSCH * B. FASSBAENDER * L. POPP * B. Kusche * A. Waas * D. Thaw * M. Bence * A. Peter * G. UNGER Chor der Bayerischen Staatsoper - Bayerisches Staatsorchester - C. KLEIBER - Bayerische Staatsoper München, 1973. júl.13. live - (Orfeo 2008)

737 frushena 2008-10-27 08:14:03
[url]http://www.youtube.com/watch?v=e4aQXuOXzGg;W.A.Mozart : "A Berenice e Vologeso sposi... Sol nascente in questo giorno", KV 70/61c[/url] Lucia POPP - soprano

736 Sesto 2008-09-09 13:15:38
HARNONCOURT

735 Sesto 2008-09-09 13:15:17 [Válasz erre: 734 zsoly 2008-09-09 13:00:18]
...most lett vége - s következö lépésként fintázok egy kicsit Harncourt-tal... :-0)

734 zsoly 2008-09-09 13:00:18 [Válasz erre: 732 Sesto 2008-09-09 10:01:07]
Légy irigyelve! :)

733 Sesto 2008-09-09 10:02:13
\"IDOMENEO\"!!! :-0)

732 Sesto 2008-09-09 10:01:07
W.A. Mozart, Idomeno * Luciani Pavarotti (=háááááát, MócART-ban még mindig nem a legjobb...attól még szenzációs énekel volt,....) * AGNES BALTSA * LUCIA POPP * Edita Gruberova (=s ha Elettra, akkor természetesen nekem: EDDA MOSER, CAROL VANESS az etalon - míg Behrens is meglepöen jó tudott lenni ebben a szerepben,...) * LEO NUCCI Konzertvereinigung Wr. Staatsopernchor - Wr. Philharmoniker - Sir J. Pritchard (DECCA 1988)

731 frushena 2008-08-28 23:55:57 [Válasz erre: 730 frushena 2008-08-28 23:55:04]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=QdlK4pPwymU;TELEMANN : \"Ich danke dem Herrn von ganzem Herzen\"[/url] Psalm 111 LUCIA POPP

730 frushena 2008-08-28 23:55:04
[url]http://www.youtube.com/watch?v=QdlK4pPwymU;TELEMANN : \"Ich danke dem Herrn von ganzem Herzen\" Psalm 111 - LUCIA POPP[/url]

729 Pancoletti 2008-08-27 09:23:28 [Válasz erre: 728 zsoly 2008-08-26 23:23:19]
jaja :-)

728 zsoly 2008-08-26 23:23:19 [Válasz erre: 727 Pancoletti 2008-08-26 12:20:11]
Örülök, hogy neked is tetszik ez DP! :)

727 Pancoletti 2008-08-26 12:20:11 [Válasz erre: 721 tarnhelm2 2008-08-23 22:11:18]
:-) Én is meghallgattam és teljesen egyetértek zsoly-lyal (!). :-) Remek felvétel. Végre egy jó Don Pasquale-felvétel! Talán tényleg egy jó karmesterrel még színesebb lehetne.

726 Sesto 2008-08-25 22:37:11 [Válasz erre: 725 zsoly 2008-08-25 21:16:57]
...nehéz és hálátlan szerep: ha vki. jól énekli akkor sem kap igazán nagy elismerést (=míg egy jó Nemorino-t mindenki megjegyez magának - de egy Ernesto-t?!)

725 zsoly 2008-08-25 21:16:57 [Válasz erre: 724 Sesto 2008-08-25 10:38:46]
Igen, bár szép és nehéz áriái vannak Ernestonak, de összességében olyan semmilyen a szerep.

724 Sesto 2008-08-25 10:38:46 [Válasz erre: 723 zsoly 2008-08-24 22:56:15]
...micsoda recenzió kérem! :-) (Araiza produkciója itt eléggé larmoyant, bár a szerep is - a másik 3 föszereplövel szemben - meglehetösen májbajos...)

723 zsoly 2008-08-24 22:56:15 [Válasz erre: 721 tarnhelm2 2008-08-23 22:11:18]
Végighallgattam a felvételt és nagyon-nagyon tetszik! Nyesztyerenkónak van humora! És pl. a Son tradito-ban nagyon jól adja a megtörtet is. Széles skálán mozog a vokális szerepformálása. Nyilván nem Gregor-buffo, de nekem szerethető Don Pasquale. Popp is nagyon sokszínű, igazi csipkelődő-kacér Norina, Sofronia \"átváltozása után\" pedig vérbeli fúria (vokálisan perfekt, ez asszem nem meglepetés). Weikl az elején igazi intrikus, utána kicsit talán szürkébb, de a Bella siccome un angelo-ban még nagyon jól hazudik és vetít. Araziaról nem tudok különösebbet írni, különösebb hatással nem volt rám, de nagyon jól illik a csapatba. A karmester néhol talán kissé lagymatag, de az ensemble ellensúlyozza. Összességében egy kiváló felvétel, nagyon élveztem, jó kedvre derített. :)

722 zsoly 2008-08-23 22:35:45 [Válasz erre: 721 tarnhelm2 2008-08-23 22:11:18]
A karmesterrel eddig különösebb gondom nem volt. Majd írok, ha sikerült végighallgatni a felvételt.

721 tarnhelm2 2008-08-23 22:11:18 [Válasz erre: 720 zsoly 2008-08-23 21:56:51]
És van Nyesztyerenkónak humora? És milyen ez a karmester? (Olyan rég szeretnék egy igazán jó Don Pasqualét venni...)

720 zsoly 2008-08-23 21:56:51 [Válasz erre: 719 Sesto 2008-08-23 19:54:07]
De, de! :) Jó volt ma este felrakni ezt a felvételt, mégha nem is értem a végére. Élvezem azt a profizmust, amit ez a nem mindennapi szereplőgárda képvisel. Weikl Bella sicome-jétől padlót fogtam, hihetetlen énekkultúrát képvisel. Na ja, és Popp, a végén egészen nagy volumennel zárja az első áriát, meg is lepődtem, hogy ekkorát szól a voce! Nyeszterenkóval volt a szüleimnél egy LP ária válogatás, azon is rajta van az 1. kép beli ária, viszont ezen a CD-n sokkal, de sokkal jobban énekli, és főleg stílusosabban!

719 Sesto 2008-08-23 19:54:07 [Válasz erre: 718 zsoly 2008-08-23 18:34:58]
...csak nem?! :-) Jó szórakozást!...

718 zsoly 2008-08-23 18:34:58
Donizetti: Don Pasquale Popp, Arazia, Nyesztyerenko, Weikl Münchener Rundfunkorchester, Heinz Wallberg

717 zuniga 2008-08-13 21:26:07
1987-ben megjelent egy könyv a Bécsi Staatsoperről. Többek között ebben található egy beszélgetés Lucia Popp-pal. Íme: \"Az Éj királynőjétől a Tábornagynéig Lucia Popp A kapcsolat Bécs és olyan városok, mint Pozsony, Brno vagy Prága között igen intenzív. A közelséget sok ismert név bizonyítja: Leo Slezak Maria Jeritza egykor, ma pedig Peter Dvorsky, Gabriela Benackova-Cap, Edita Gruberova és Lucia Popp. Éppen a valamikori Éj királynője, aki ma igazi bécsi Tábornagyné révén nemes hangjával és vidám melankóliájával ejti rabul a közönséget bizonyítja, hogy a földrajzi közelség és a Monarchia hagyománya mind a mai napig - legalábbis kulturális szinten - Keleten és Nyugaton átível. A magyar származású szlovák szoprán énekesnő a Pozsonyi Operában véres kezdő volt és ezért kevés szinpadi gyakorlattal rendelkezett 1963-ban, amikor a Bécsi Staatsoperhez szerződött. Nemzetközi karrierjét - Gruberovával ellentétben - nem a Staatsoperben kezdte, hanem Kölnben. De ha a bécsi Opera hívja, hogy énekelje el az Arabella-t, vagy Evchen-t, Elvira-t, vagy a Grófnőt, akkor minden más szerződést visszautasít. Mert a valamikori Blondchen és a Bernstein-féle \"Rózsalovag\" Sophie-ja új szerepkört hódított meg és az egész világon keresett énekesnővé vált - de szíve mindig Bécsben dobog. Hol gyakorolta ki az 1963-ban bemutatott Éj királynőjét? A szerepet egyetlen alkalommal énekeltem korábban, növendékként egy pozsonyi színházban. Egyetlen egyszer. Akkoriban azt gondoltam, nem értem az embereket, a szerep nem is olyan nehéz. Csak két ária az egész! De tényleg, ha valaki tudja, akkor akár ötször egymás után is elénekelheti. Aztán valami történik, és állandósul a harc. Ha sikerül, szeretik az embert, ha nem sikerül, akkor utálják. Nincs idő jóvátenni a hibákat, rögtön \"ott\" kell lenni. 1963 májusában szerződtettek Bécsbe, az Éj királynőjét csehül énekeltem elő, ez bizony komikus dolog. Valaki azt mondta, olyan volt, mint valami polka. Tehát szerződtettek és azt mondták, ősszel énekelni fogom az Éj királynőjét. Egyszer aztán az ügynökömtől kaptam egy táviratot: \"Varázsfuvola\" Salzburgban, azonnal jöjjön! Összekapartam a másodosztályra való menetjegy árát, és nagy-nagy félelemmel utaztam Salzburgba, mert azt hittem az Éj királynőjét kell énekelnem. Aztán nagy megkönnyebbülésemre kiderült, hogy az első fiút fogom alakítani. Walter Legge nagyon meg volt elégedve az első fiúmmal és azt mondták neki, hogy én az Éj királynőjét is tudom. Előénekeltem neki és így szerződtettek a lemezre. Az Éj királynője után visszavetették a repertoár mindennapokba, Bécsben mindent énekelt, a sólyom hangjától a najádig mindent. Mikor jött el a nemzetközi áttörés ideje? Az Éj királynőjével sikerült magam elismertetni a világgal, de úgy érzem, a házat a tető építésével kezdtem, ugyanis semmiféle repertoárom nem volt. Még az iskoláimat se fejeztem be, amikor Bécsben szerződtettek. Egyetlen más szerepem se volt. És Bécs nem az a hely, ahol szerepeket lehet tanulni. Illetve tanulni lehet, de kipróbálni nem. És úgy adódott, hogy néhány kivételtől eltekintve az itteni premierjeim szerepeit máshol dolgoztam ki. A \"Rózsalovag\" Sophie-ját Linzben énekeltem először, az \"Álarcosbál\" Oscarját Londonban, vagyis vidéken, ugye? Mikor lett tudatos Önben, hogy operaénekesnő lesz? Mikor kezdett el énekelni? Óh, azt, hogy operaénekesnő leszek, még ma is nagyon kétlem. Mindig is zenével foglalkoztam, és soha nem akartam foglalkozássá tenni, ami talán sikerült is. Orvosnak készültem, az érettségi után két szemesztert el is végeztem. Aztán mégis csak túl nehéznek tűnt számomra. Fiatal koromban néhány filmet is forgattam, úgy képzeltem, hogy én leszek talán a második Duse. Aztán kerültem az akadémiára. Az se tetszett különösebben, mindig is a világba akartam menni, a zene nemzetközi dolog! De mindig is énekeltem, gyerekkoromban kórusokban. Hogyan került Bécsbe? Édesanyám osztrák, Niederösterreich-ben született, és jól emlékszem, hogy a nagyanyámmal és a nénikémmel elvillamosoztak Bécsbe az Operába. A sineket mostanra benőtte a gaz, de úgy gondolom, a kapcsolat még mindig megvan. Az osztrák zenei kultúrával, de általánosságban is azzal a kultúrával nőttem fel. Otthon egy kép lóg a falon, ami Lohengrin búcsúját ábrázolja, \"Elza, szeretlek...\". Tehát mindent ismertünk. Tulajdonképpen nem is az előéneklés miatt utaztam Bécsbe. A rokonaimat akartam felkeresni. Minden tisztességes pozsonyi embernek van egy nénikéje Bécsben. Oda lehetett menni, egy kis kikapcsolódásra. Különösen abban az időben volt ez kellemes, mert akkoriban nehezen ment nekünk. Tehát megérkeztem és a nénikém kérdezte: \"Micsoda? Te énekelsz? Miért nem mész az Operába?\" Azt válaszoltam: \"Megbolondultál? - az Operába? Az a Mekka!\" Tíz méterre mertem csak megközelíteni a bejáratot! Pedig mindenki előénekelhet a Bécsi Operában - tudta ezt? Persze egy bizonyos szelekció van. Nem mindenki, aki besétál - akkoriban Karajan volt az igazgató - énekelhet neki, bizonyos szinteken kell áthaladni. Három ilyen grémium elé kerültem, és végül felvettek. És akkor aztán azt gondoltam, hogy na és akkor most mi lesz? Szerződtettek és benne vagyok a levesben. Mert hát vissza kellett mennem, de azt mondták: \"Rögtön el kell kezdenie!\" Nem mentem vissza. Nagyon izgalmas időszak volt ez. Édesanyám egyedül utazott haza és nem tudta, hogy valaha is látni fogjuk-e egymást. Ez valóban nehéz kezdet volt. Két szoknyám volt és egy fogkefém, egy Mozart-quartett partítúrám és egy Erna Sack koloratúr-albumom az előéneklésekre. És Bécs különös város maradt? Bécs az otthon. Szidja az ember, de mindig hazatér. Mégpedig szívesen. Mindenki szeretne a Staatsoper tagja lenni, legalábbis honoris causa. És valóban őszintén mondom, hogy Bécs az otthonom. Az a házam.\"

716 Búbánat 2008-08-10 17:53:36
Bartók Rádió, 2008. augusztus 14. 14.00 óra A hét zeneszerzője: Leos Janacek IV. Vokális művek 1. A ravasz rókácska – részletek az operából Lucia Popp, Eva Zigmundová, Ivana Mixová, Libuse Marová. Gertrude Jahn, Dalibor Jedlicka, Vladimir Krejcik. Vaclav Zitek, Beno Blachut, Bécsi Opera Énekkara, Bécsi Filharmonikus Zenekar Vezényel: Charles Mackerras Szerkesztő-műsorvezető: Magyar Kornél

715 Sesto 2008-07-31 09:42:15
Lucia Popp \"Opernhighlights\" - Bayerische Staatsoper live Orfeo • 1 CD • 77min - Bestellnr.: C 580 031 B R. Strauss: Mir ist die Ehre widerfahren (Überreichung der Rose und Szene Sophie - Oktavian, 2. Akt) R. Strauss: Marie Theres\'! ... Hab mir\'s gelobt (Terzett Sophie/Marschallin/Oktavian und Finale, 3. Akt - aus: Der Rosenkavalier) W.A. Mozart: Alfin siam liberati ... Là ci darem la mano (Rezitativ und Duett Don Giovanni - Zerlina, 1. Akt) W.A. Mozart: Masetto ... Batti, batti, o bel Masetto (Rezitativ und Arie der Zerlina, 1. Akt - aus: Don Giovanni KV 527) W.A. Mozart: Signor! Cosa bramate? ... Crudel! perché finora (Rezitativ und Duett Conte - Susanna, 3. Akt) W.A. Mozart: Giunse alfin il momento – Deh vieni non tardar (Rezitativ und Arie der Susanna - aus: Le nozze di Figaro KV 492) L.v. Beethoven: O wär\' ich schon mit dir vereint (1. Akt: Arie der Marzelline - aus: Fidelio op. 72) O. Nicolai: Nun eilt herbei (Arie der Frau Fluth) R. Strauss: Mein Elemer (Szene der Arabella, 1. Akt - aus: Arabella) R. Strauss: Sie sehn\' nicht aus wie jemand (Szene und Duett Arabella - Mandryka, 2. Akt) G. Puccini: O mio babbino caro (Arie der Lauretta - aus: Gianni Schicchi) Lucia Popp (Sopran) Bayerisches Staatsorchester (Orchester) Carlos Kleiber (Dirigent) Karl Böhm (Dirigent) Wolfgang Sawallisch (Dirigent)

714 Sesto 2008-07-20 12:56:40
E. Grieg, \"Peer Gynt\" Op. 23 1. Prélude (1. Akt, Im Hochzeitshof) 2. Hochzeitsmarsch 3. Prélude (2. Akt, Der Brautraub und Ingrids Klage) 4. In der Halle des Bergkönigs 5. Tanz der Bergkönigstochter 6. Aases Tod 7. Prélude (4. Akt, Morgenstimmung) 8. Arabischer Tanz 9. Anitras Tanz 10. Solvejgs Lied 11. Prélude (5. Akt, Peer Gynts Heimkehr - Stürmischer Abend an der Küste) 12. Solvejgs Wiegenlied * L. Popp - soprano Academy of St. Martin in the Fields - Sir Neville Marriner (EMI 1983)

713 Sesto 2008-07-19 14:24:02
\"Die schönsten deutschen Kinder- und Wiegenlieder\" Orfeo • 1 CD Alle Vögel sind schon da Hoppe, hoppe, Reiter Hänsel und Gretel Widele, wedele Fuchs, du hast die Gans gestohlen Trarira, der Sommer, der ist da Ward ein Blümlein mir geschenket Guter Mond, du gehst so stille Taler, Taler, du mußt wandern A, B, C, die Katze lief im Schnee Es tanzt ein Bi-Ba-Butzemann Über Stock und über Steine Die Blümelein, sie schlafen Kuckuck, Kuckuck Guten Abend, gut\' Nacht Aba Heidschi, Bumbeidschi Weißt du, wieviel Sternlein stehen Eia popeia Brüderchen, komm tanz mit mir Ein Männlein steht im Walde Hopp, hopp, hopp! Pferdchen, lauf Galopp Im Märzen der Bauer Hänschen klein Der Kuckuck und der Esel Der Mai ist gekommen Summ, summ, summ Müde bin ich, geh\' zur Ruh\' Lucia Popp (Sopran) Instrumentalensemble (Ensemble) Reinhard Seifried (Dirigent)

712 Sesto 2008-06-28 14:59:12
J. Brahms, \"Ein deutsches Requiem\" * LUCIA POPP - soprano * THOMAS ALLEN - bariton London Philharmonic Choir - London Philharmonic Orchestra - Klaus Tennstedt (- live - Royal Albert Hall, 1984. aug. 26.) BBC Music 2008

711 Sesto 2008-06-20 13:24:05
W.A. Mozart, \"Il rè pastore\" * Aminta: Reri Grist * Elisa: Lucia Popp * Tamiri: Arlene Saunders * Agenore: Nicola Monti * Alessandro: Luigi Alva The Orchestra of Naples - Denis Vaughan (BMG/RCA 1967)





A lapunkban megjelent szövegek a Café Momus, vagy a szerző kizárólagos szellemi tulajdonát képezik és szerzői jog védi őket.
A szerkesztőség külön, írásos engedélye nélkül mindennemű (részben vagy egészben történő) sokszorosításuk, felhasználásuk, kiadásuk és terjesztésük tilos.