Operabemutatók
Toronykőy Attila rendező felfogása alapvetően a színpadi játékra épült és megint bebizonyosodott, hogy a színház, mint műfaj nem, vagy legalábbis nem feltétlenül pénzfüggő. Úgy is fogalmazhatunk, hogy Toronykőy 2 forint 50 fillérből többet hámozott ki a darabból, mint nagynevű kollégája ott, messzi Ámerikában.
Operabemutatók
Az előadás legfőbb értékeként Novák Eszter rendezését kell megjelölnöm. Színpadilag olyan homogén produkció született, mely az utóbbi években hiány volt a Magyar Állami Operaház színpadán. Minden szereplő ugyanazt a játéknyelvet beszélte, s ez alatt nemcsak a szólistákat, hanem a sok önálló feladatot profin megoldó Énekkart is értem.
Operabemutatók
A legjobb és legkiegyenlítettebb teljesítményt számomra mindenképpen Sümegi Eszter nyújtotta. Aida régi, sokat énekelt szerepe, nagyszerű és egykor mostohán kezelt, szinte elfeledett Elsája mellett véleményem szerint a legjobb is.
Operabemutatók
Az előadást a színház interenetes közvetítésében a világon minden operarajongó elérhette. Ennél a demokratizmusnál csak az tetszik jobban, hogy csakis aznap, december 28-dikán este. A színház egyszeri élmény, s ez a XXI. században is megoldható.
Operabemutatók
Az előadást Kolonits Klára Luisája miatt kellett létrehozni. Hang és szerep, figura és alakítás gyönyörű és ritka nemes egységét csodálhatta ezen az estén az Erkel Színházat többé-kevésbé megtöltő publikum. Ez a Luisa nemcsak szenvedő, de szenvedélyes is, nemcsak önfeláldozó, hanem harcos is.