Bejelentkezés Regisztráció

Szentély az isteni Anna Nyetrebko-nak


1640 telramund 2014-03-01 08:03:44 [Válasz erre: 1639 IVA 2014-03-01 05:39:09]
Na ez azért kissé más.Ugye nem gondolod,hogy Netrebko nem tudja elénekelni Margitot.Azt a szerepet lírai szoprántól,drámai szopránig nagyon sokan énekelték.Ha csak magyar vonatkozás Orosz, Szecsődy,Vámos, Ágay,Dunszt Mária,Pitti. Amikor vége lett Carreras és Ricciarelli évekig tartó kapcsolatának.Ricciarelli minden közös fellépést lemondott.pl bécsi Turandot második szériája.IGy énekelte Liut Marton ,Carreras mellett Tokody Ilona. Aztán egy szerződés évekkel korábban,de minímun 2 évvel korábban köttetik,amikor még bőven nem volt probléma a kapcsolatukban. És szerinted egy magánéleti konfliktus (kapcsolat vége) kicsinyes ok?Lehet Nálad igen,de nem vagyunk szerencsére egyformák. lehet Nálad igen.De nem vagyunk egyformák

1639 IVA 2014-03-01 05:39:09 [Válasz erre: 1637 telramund 2014-02-28 20:58:28]
Szerintem ez messze van attól az esettől, hogy nem akarok a ruhagyárban abban a részlegben varrni, ahol a volt párom a varrógépműszerész. Nem hiszem, hogy egy komoly művész ilyen kicsinyes ok miatt kihagyná egy pálya jelentős állomását és szerződést bontana három ilyen jelentős intézményben. Nyetrebko már a szerződés aláírásakor is tudhatta, kik lesznek a partnerei. Margitnak és Mefisztónak még csak szerelmeskednie sem kell a darabban.

1638 IVA 2014-03-01 05:25:13 [Válasz erre: 1586 IVA 2014-02-03 21:42:01]
Ezek szerint nem csak az Erkel Színházban fogjuk nélkülözni a 4. Margitot.

1637 telramund 2014-02-28 20:58:28 [Válasz erre: 1636 Bambu 2014-02-28 20:42:03]
Lehet nem akar Schrottal énekelni.Van ilyen!

1636 Bambu 2014-02-28 20:42:03 [Válasz erre: 1633 Haandel 2014-02-28 16:43:51]
A májusi bécsi előadásokat is törölte arra hivatkozva, hogy a szerepet nem veszi fel a repertoárjába.

1635 parampampoli 2014-02-28 19:23:59 [Válasz erre: 1634 Orfeusz 2014-02-28 18:55:44]
Az olasz híradások szerint a Manonban kolosszális sikert aratott, és még olyanok is, akiknek ez nem szokásuk, szuperlatívuszokban méltatják. Azt is megállapítják azonban, hogy a hangja nagyon megsötétült és nagy volumenű lett, lehet, hogy épp ezért érzi úgy, hogy már túl van a kis szőke Margerithe figuráján. (Sztem is jobb lett volna megcsinálnia, noha engem ugyan nem zavarna egy szép telt hangú szopránhang a szerepben.) Amiben viszont szinte biztos vagyok: Lady Macbethet nem kéne énekelnie. Most biztos nem, de szerintem később se nagyon.) De jó lenne, ha a RAI3 közvetítené a Manon előadások valamelyikét Rómából. Ha nem maradnak el sztrájk miatt, mert a premier megtartását illetően is rezgett a léc az utolsó pillanatig.

1634 Orfeusz 2014-02-28 18:55:44 [Válasz erre: 1633 Haandel 2014-02-28 16:43:51]
Ha visszalép a Fausttól, mert nem neki való, akkor hogy akar elénekelni Puccini Manon Lescaut és főleg Lady Macbethet??

1633 Haandel 2014-02-28 16:43:51
[url]http://www.roh.org.uk/news/cast-change-anna-netrebko-withdraws-from-faust;Cast change: Anna Netrebko withdraws from Faust[/url] [url]http://translate.google.com/translate?sl=en&tl=hu&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.roh.org.uk%2Fnews%2Fcast-change-anna-netrebko-withdraws-from-faust;Google translate[/url]

1632 IVA 2014-02-10 02:44:36 [Válasz erre: 1627 telramund 2014-02-09 11:02:01]
Köszönöm. Elragadó!

1631 taber 2014-02-10 00:34:41 [Válasz erre: 1610 IVA 2014-02-07 22:31:54]
Itt megtalálható az olimpiai himnusz eléneklése a zászló bevonulás után: [url]http://rutube.ru/video/b2bf587f177b4aea97be7c77ecd3504a/?ref=logo;link[/url]

1630 taber 2014-02-09 23:54:38 [Válasz erre: 1626 IVA 2014-02-09 06:32:34]
Ó bocsánat, rosszul linkeltem. Telramundé helyes :)

1629 Haandel 2014-02-09 14:08:30 [Válasz erre: 1621 telramund 2014-02-08 22:07:14]
Hangtár → [url]http://www.francemusique.fr/emission/soiree-lyrique/2013-2014/la-boheme-de-giacomo-puccini-02-08-2014-19-00;écouter l’émission[/url] disponible jusqu'au 15/02/2014

1628 frushena 2014-02-09 12:41:03
[url]http://4.bp.blogspot.com/-hxhuDzz4zqE/UvW4BKJGZ0I/AAAAAAAAGnI/2khZHra_K0U/s1600/Sochi%2BOlympics%2BAnna%2BNetrebko%2B2014.png;@ Sochi[/url]

1627 telramund 2014-02-09 11:02:01
[url]http://www.youtube.com/watch?v=mceQrl9tpcw;Netrebko dokumentum film 2014[/url]

1626 IVA 2014-02-09 06:32:34 [Válasz erre: 1619 taber 2014-02-08 19:09:51]
Köszönöm, kedves Taber, de sajos nekem does Not Found.

1625 Licht Alberich 2014-02-09 01:26:51 [Válasz erre: 1624 lujza 2014-02-09 01:15:07]
2016-ban Drezdában végre Elsa (Thielemannal), amit pár éve már lebegtetett Eva Wagner Pasqiuer. Bayreuthban 2018-ban lesz Lohengrin premier - Thielemanal... Reménykedjünk!!!

1624 lujza 2014-02-09 01:15:07 [Válasz erre: 1622 telramund 2014-02-08 22:09:32]
http://www.merkur-online.de/aktuelles/kultur/manon-lescaut-kaufmann-netrebko-3348978.html

1623 frushena 2014-02-09 00:20:13 [Válasz erre: 1621 telramund 2014-02-08 22:07:14]
tényleg pazar volt!

1622 telramund 2014-02-08 22:09:32 [Válasz erre: 1621 telramund 2014-02-08 22:07:14]
Eredetileg tervben volt egy Manon Lescaut Münchenben Jonas kaufmannal,de nagy csend van körülötte.Talán.

1621 telramund 2014-02-08 22:07:14
Most hallgattam a chicagoi Bohémélet előadást.Azt tudtuk mindig,hogy gyönyörű hang birtokosa ,kiváló technikával énekel és mára már előjött benne az érzelmek közvetítése is.Fantasztikus Mimit énekelt. Azt hiszem felkerül nálam az első helyre. Persze a csoda számomra továbbra is Gruberova,de Ő minden ragsoron kívül és felül áll. Igen az érzelmi kifejezéshez,a lelki finomságokhoz érni kell.Sajnos negativ élmények is kellenek és ebben Netrebkonak volt bőven része.De ugyanez elmondható Gruberova lelki éréséről is.Nagyon várom a Faust Margitját,Manon Lescaut és nagyon vágynék egy Neddára,mert az a szerep kiabál utána. Mindenesetre ma este nagyon megfogott lelkileg és az nem semmi!

1620 frushena 2014-02-08 21:45:52 [Válasz erre: 1618 Búbánat 2014-02-08 14:44:50]
:)

1619 taber 2014-02-08 19:09:51
Egy újabb riportfilm Netrebkoról: [url]Anna Netrebko: And Then I Appear;https://www.youtube.com/watch?v=mceQrl9tpcw[/url] 2014

1618 Búbánat 2014-02-08 14:44:50 [Válasz erre: 1615 frushena 2014-02-08 11:53:48]
Magyarul írom: köszönöm.

1617 frushena 2014-02-08 12:12:36 [Válasz erre: 1616 Haandel 2014-02-08 12:11:10]
спасибо!

1616 Haandel 2014-02-08 12:11:10 [Válasz erre: 1615 frushena 2014-02-08 11:53:48]
[url]http://en.wikipedia.org/wiki/Olympic_Hymn;Lyrics[/url] [url]http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%BF%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%B3%D0%B8%D0%BC%D0%BD;Русский перевод[/url]

1615 frushena 2014-02-08 11:53:48
[url]http://www.dailymotion.com/video/x1bhub2_anna-netrebko-olympic-anthem-opening-ceremony-sochi-2014_sport;Anna Netrebko performs during the opening ceremony of the 2014 Winter Olympics in Sochi, Russia.[/url]

1614 telramund 2014-02-08 11:40:59 [Válasz erre: 1611 frushena 2014-02-07 23:10:43]
Nemcsak gyönyörű volt,de nagyon jól is énekelt!(mint mindig)!

1613 IVA 2014-02-08 08:18:31 [Válasz erre: 1612 IVA 2014-02-08 08:17:21]
Jó volt látni és hallani. Megszületett az első bajnok.

1612 IVA 2014-02-08 08:17:21 [Válasz erre: 1611 frushena 2014-02-07 23:10:43]
Jó olvasni.

1611 frushena 2014-02-07 23:10:43 [Válasz erre: 1610 IVA 2014-02-07 22:31:54]
káprázatosan szép volt, mint mindig!

1610 IVA 2014-02-07 22:31:54 [Válasz erre: 1609 Licht Alberich 2014-02-07 13:48:46]
... pazar, világoskék ruhában. De a produkcióra még nem sikerült rátalálnom.

1609 Licht Alberich 2014-02-07 13:48:46
[url]http://en.ria.ru/sochi2014/20140207/187289467/Anna-Netrebko-to-Sing-Olympic-Anthem-at-Sochi-Opening-Ceremony.html;Nyetrebko énekli az olimpiai himnuszt az esti megnyitón Szocsiban.[/url]

1608 telramund 2014-02-06 10:09:54 [Válasz erre: 1596 IVA 2014-02-05 03:56:44]
Ez egy nagy tévedés.Nemcsak a művészetével. Tudnék írni néhány művészt,aki számomra csak mint művész érték,emberileg pedig,hát ezt hagyjuk.....

1607 telramund 2014-02-06 10:07:35
Ja és minden kabátot nem kell felvenni. Valóban Netrebkoról szólna a topic.Pont azért írtam,amit írtam!

1606 IVA 2014-02-06 08:12:07 [Válasz erre: 1604 telramund 2014-02-06 07:43:20]
Ezt a topicot az isteni Anna Nyetrebko szentélyének nyitották, nem az enyémnek. Tessék előbb elolvasni a címét, aztán nevetni, sorokat számlálgatni és időt irigyelni: valahol kívül!

1605 telramund 2014-02-06 07:44:29 [Válasz erre: 1604 telramund 2014-02-06 07:43:20]
filozofálás

1604 telramund 2014-02-06 07:43:20
Szinte nevetséges ez a filozofálatás,összemosás a témával kapcsolatban.Egy ember kiállt és beszélt a problémájáról és annak hatásairól őszintén.A cikk 5o sor az okoskodás 5oo és az utóbbi senkinek sem használ.Csak azt mutatja,hogy van,akinek mindenről van véleménye és sok ideje,hogy az egyszerű tudomásulvétel,helyett megmagyarázza azt ,amit nem kell!

1603 IVA 2014-02-06 04:15:14 [Válasz erre: 1600 Búbánat 2014-02-05 13:21:07]
Van most egy ilyen divat, hogy pl. érintett és nem érintett színésznők arcukat adva harcolnak a mellrák ellen, vagy nyilvánosságra hozzák gyermekük rendellenességét (lehet, hogy a kifejezés ma nem szakszerű) és az ezzel való együttélést. Mintha ebbe a vonulatba tartozna Netrebko hozzáállása is. A sorscsapások mellett nyilván a traumák feldolgozása is nehéz, de megoldásként sajnos nem hiszek az ilyen nyilvános szerepvállalásban. Hiszen éppen itt nem különbözik az „elérhetetlen magaslatokba” képzelt művész az „esendő embertől” (Franca). Anna Moffo is csak haladékot kapott a sorstól.

1602 IVA 2014-02-06 03:59:07 [Válasz erre: 1599 chenier 2014-02-05 09:55:06]
Mi szüksége van erre Netrebkónak? A gázsikról nekem csak egy szűk közegben van részleges ismeretem. Nyilvánossá tették, hogy az Operában egy kamaraénekes, ha legalább 20 fellépést abszolvál a kitüntetés évadjában, egymilliót kap fellépésenként. Egy hazai sztár (leginkább celeb) egy hazai kereskedelmi tévé erősen nézett talkshow-jában adott interjúért ennél sokkal többet kap, alkalmasint a többszörösét. Anna Netrebkót, aki a világ legnagyobb operaszínpadainak sztárja, most talán pályájának zenitjén jár, nyilván jobban honorálják, mint nálunk egy kamaraénekest. Ebben a televíziós portré-showban sokkal többet, összetettebbet adott, mint egy szál riportalany pl. a Frizbi három vendége közt; a miénknél sokkal nagyobb nyelvterületen sugárzott, majd az interneten az egész világ elé tárt műsorban. Vegyük még hozzá, hogy a nagyvilágban (Nyugaton és Oroszországban) semmi (fogászat, lézeres szemműtét, enni-innivaló, opera) sem olyan olcsó, mint Magyarországon (másoknak). Úgy saccolom, Netrebko több honoráriumot kapott ezért műsorért, mint amennyit a Manon Lescaut-szériáért fog. A pénznek pedig mindig van helye. Bármilyen szakértelemmel vezetik is az életben az énekesnő gyermekét, bármilyen toleráns közegben fog is élni, nehezebb lesz az élete, mint másoknak, tehát drágább is.

1601 IVA 2014-02-06 03:55:13 [Válasz erre: 1598 Franca 2014-02-05 08:24:38]
Ferdítés, hogy a műsor kiverte a biztosítékot nálam: megjegyeztem, hogy formája, keretének hangvétele a mai világ ízléstelenségére jellemző. Az ízlések különbözőségével nem alsóbb- és felsőbbrendű ízlésre utaltam. Ízlésünk eltérése tartalmi jellegű: az operaműfaj és a közönség kapcsolatának szükséges viszonyában és építésében is merőben különbözik az eszményünk és a tapasztalatunk. Úgy gondolom, az opera az operairodalomnál kezdődik, a zeneszerzőknél és a műveknél. Ezeket kell közel hoznia a közönséghez: az interpretáló művésznek, elsősorban az énekesnek. Az énekes a zeneszerző üzenetének közvetítésével, előadói személyiségével, színészetével, hangjával, atmoszférateremtő erejével jut közel a közönséghez. A művésznek mint magánembernek nem kell közeledő lépéseket tennie, sőt, mindig meg kell őriznie egyfajta titokzatosságát. Minél több a titka, annál izgalmasabb, annál több meglepetés, felfedezés várhat még a közönségre. Aki mindent kiad magáról, nyitott könyv lesz, amelyet már kiolvastak és előbb-utóbb megunnak. Tulajdonképpen valamennyi érvednek a fordítottját vallom. Közhely, hogy a művész is emberből van, és ugyanolyan gondokkal küzdhet, mint más: szeretteinek elvesztése, társkapcsolati problémák, betegség, testalkattal való harc, sőt anyagi gondok is. A művésznek legfeljebb annyival könnyebb, hogy többnyire a szenvedélyéből élhet meg. Szerintem Netrebko nevére és minőségére megtelnek az operaházak, mindenféle magáninformáció-áradat, ilyen műsor nélkül is. Íme egy mondat, amelyben sehogy sem találom az összefüggéseket. „Kellenének hasonlók magyar énekesekkel is, átalakítva azt a sztereotípiát, hogy az operába csak megcsontosodott sznobok járnak, vagy hogy minden énekes kövér, stb.” Akiben ilyen (ál)sztereotípia él, annak azért élteti magában, mert úgysem akar elmenni operába. S ha lennének is ilyen műsorok magyar énekesekkel, operába még mindig ugyanazok járnak, köztük bizony „megcsontosodott sznobok” is, többnyire nincs rájuk írva; különben is, kit érdekelnek? Ha néhány jó megjelenésű énekes megnyilatkozik a tévében, az előítéletes néző akkor is fog kövér énekessel találkozni. Ez sosem lesz másképp. A sztereotípiát csak az a tapasztalat oldhatja, hogy a kövér énekes is hódítóvá, a kövér énekesnő is légiessé, éterivé válhat a hangja, a személyisége révén, és a fiatal, csinos énekes is lehet hatástalan. Ezen semmilyen előzetes vagy utólagos magánéleti információ nem változtat. Régebben az kelthette fel egy néző érdeklődését egy opera iránt, hogy a Kossuth rádió hír-, gazdasági és könnyűzenei műsorai között meghallott operarészleteket és teljes előadásokat, legalább fele részükben magyar nyelvűeket, amelyeket megértett és memorizált, mint a slágereket. Később a tévé is segítette ebben. Ma nem jön ilyen önkéntelenül a kínálat. Az Operaház kísérletei reklámklipekben, plakátokon stb., valami eszement gagyit sejtetnek, nem operát. A tárgyalt Netrebko-portré-show különben nem szolgált egy tisztességes opera(előadás)részlettel sem, csupán néhány képpel utalt arra, hogy a bemutatott személy, élet hátterében van egy hivatás is, de azzal most nem foglalkozunk. A műsor zenei szerkesztése sem minőségi. Nemegyszer felcsendült valami a Carmenből (pl. Traviata-jelenet alá), a zene csak annyiban kapcsolódott a témához, hogy Erwin Schrott szerepe Escamillo. De a zene mutatós, kétségtelenül. Mit mondjak, Rost Andrea nekem megnyilvánulhatott a médiában bárhogyan. Az 1996-os szupergálán, vagy min, amit csak felvételről láttam, annyira nem tetszett, hogy jó ideig nem érdekelt. Desdemonájára, Pillangókisasszonyára sem azért lettem kíváncsi, mert olvastam a magánéletéről, láttam képeken az otthonát és megtudtam, hogy cukor helyett mézzel édesít, hanem kíváncsi voltam arra, hogyan hat rám a korábbiaktól eltérő hangot és hangvételt kívánó szerepekben. Kissé másképp fogadjuk a magánéletét olyan énekesnek, akinek a pályája vagy az élete lezárult. De egy mégoly jól megírt életrajzi könyv sem adhat egy énekesről olyan érdekes információt, mint az éneklése.

1600 Búbánat 2014-02-05 13:21:07
Itt most azért érdekes ez a téma, mert autista a kisgyermeke. Ha "normális" lenne, a bulvár média sem kapná fel ezt a "story"-t.

1599 chenier 2014-02-05 09:55:06
Miért ne lehetne arról írni, hogy egy világsztár elvált? Szerintem mindenki kíváncsi a sztárok magánéletére is. Engem például nagyon szíven ütött, hogy autista a kisfia, és erről őszintén beszél.Azért ez nem lehet neki könnyű. Az már nem annyira tetszik nekem, -de hangsúlyozom, attól még más nem biztos, hogy kivetni valót talál benne, - hogy a bulvártudósítások egyike erről a szétmenésről főcímként hozza, hogy Schrottal csak a szex működött! Nyilván a művésznőtől tudják a fontos információt, nekem mégis égnek áll a hajam az ilyen bulvárbugyros, Cicciolina-szagú tudósítástól! Az Olaszországba szakadt hazánk lányától lehetett ugyanilyen híreket olvasni, amikor elvált a gyereke apjától! De hát az egy más szakma ugye! Szerény paraszti eszemmel nem tudom felfogni, hogy Nyetrebkónak mi szüksége van erre!

1598 Franca 2014-02-05 08:24:38 [Válasz erre: 1597 IVA 2014-02-05 04:03:01]
Megértem, hogy az ilyen jellegű műsorok kiverhetik a biztosítékot szigorú operakedvelőknél. Az én véleményem szerint azonban jót tesznek a műfajnak. Közelebb hozzák az énekest a közönséghez, beláthatunk a mindennapi életébe, problémáiba, láthatjuk, hogy hiába a siker, ő is csak esendő ember, akinek gerincroppantó gondokkal kell megküzdenie. Lehozva az elérhetetlen magaslatokból, felkeltik olyanok érdeklődését is, akik emiatt mennek el előadásaira, érdekelni kezdi őket a műfaj, később más énekesek előadásait is megnézik, esetleg megnézik ugyanazt az operát, amit Netrebkóval láttak, mással is, rászokva ezzel az operába járásra. Miután az iskolákban - legalább is nálunk - szinte megszűnt a zeneoktatás, kellenek eszközök a műfaj megszerettetéséhez. Egy énekes ilyen módon - vagyis bulvárosan, de távolról sem rossz indulatúan, kerülve a szenzációhajhászást - történő bemutatása egyik eszköz lehet ehhez, ezért semmiképpen sem tartom károsnak, sőt kifejezetten hasznosnak. Kellenének hasonlók magyar énekesekkel is, átalakítva azt a sztereotípiát, hogy az operába csak megcsontosodott sznobok járnak, vagy hogy minden énekes kövér, stb. Emlékszem, sok évvel ezelőtt az akkor nagyon fiatal Rost Andreáról olvastam hasonló bulváros cikket a Nők Lapjában, mesélt az életéről, divatról, stb., kíváncsivá tett és elkezdtem figyelni az operaénekesi pályafutását is. Hiszen felkutatják más nagy énekesek - Caruso, Del Monaco, Callas, Corelli, hosszú a sor - magánéletét is, olvashatjuk könyvekben, feldolgozzák filmen, miért lenne ez másképp pl. Netrebkóval? Az ízlések valóban nem lehetnek egyformák, de nem gondolom, hogy a Netrebkóról szóló műsor miatti jó véleményem az enyémet alsóbbrendűvé tenné.

1597 IVA 2014-02-05 04:03:01 [Válasz erre: 1594 Franca 2014-02-04 21:54:57]
A „járták körül”-t idézőjelbe tettem, de úgy látszik, nem elég láthatóan. Valamennyi témával a válást járta körül (ez a kereskedelmi tévék bulvárjellegű műsorainak közkedvelt, fontoskodó kifejezése) a műsorvezető, de úgy látszik, a hosszú és alapos riport egyes részeit (amelyeket vélhetően reklámblokkok szakítottak meg) összekötő ismétlő összefoglalók végén nem elég hangosan mondta, és a stúdió díszletében nem elég nagy betűkkel volt feltüntetve a főtéma: АННА НЕТРЕБКО РАЗВОДИТСЯ. Ízlés kérdése, hogyan fogadunk egy művészről szóló majd' egyórás műsort ennyi, szinte mindenre kiterjedő privát információval. Mivel számomra Netrebko művészként és magánemberként igen meggyőző és szeretetre méltó, elfogadom ezt a műsort, sőt érdeklődéssel néztem végig. Az jóval kevésbé tetszik, hogy bárhol olvassuk pl. azt a hírt, hogy Anna Netrebko a Manon Lescaut-t fogja énekelni Rómában, a szalagcímben megemlítik autista kisfiát. Az operaénekesnő, akinek autista gyermeke van – ez valami epitheton ornans lesz ezután Anna Netrebko neve mellett? És persze legkevésbé sem tetszik, hogy ezt az egyszerre gondos és mégis könnyed, korántsem tehetség nélkül készített riportfilmet egy, a kereskedelmi televíziózással érkezett típusú, a közönséget, mint tudjuk, vezénylésre tapsoltató talkshow keretében mutatják be. Idegen ez attól a világtól is, amelyet a film önkéntelenül szintén megmutat; ettől súlytalanabbak a témák, ez az igazán ízléstelen benne. Persze, az ízlések nem lehetnek egyformák.

1596 IVA 2014-02-05 03:56:44 [Válasz erre: 1592 telramund 2014-02-04 20:59:31]
Valaki (Netrebko) egy másik ember szemében a művészetével nőhet... naggyá. A „másik embernek” is van ám füle és szeme, nem érdemes lebecsülni. Óriásról pedig senki sem beszél.

1595 IVA 2014-02-05 03:55:19 [Válasz erre: 1591 telramund 2014-02-04 20:15:54]
De a Magyar Színházi Portál, a Fidelio, a Kultúrport.hu – nyilván az MTI-től – úgy tudja. Az a legszebb, hogy a tudósítások szövegébe egyáltalán nem kívánkozik az opera felvonásszámának jelzése. (Lehet, hogy a hír egyik stációjában a szükséges karakterszámhoz kellett, a négy viszont túl sok lett volna.)

1594 Franca 2014-02-04 21:54:57 [Válasz erre: 1589 IVA 2014-02-04 19:42:12]
Nem a szakítást járja körül Andrej Malakov a műsorban. Arról mindössze pár mondatot mond Netrebko a legelején, korrektül és tényszerűen. Sokkal inkább arról szól a műsor, hogy hogyan él egyedül, hogyan birkózik meg a nehézségekkel, hogy a nővére odaköltözött hozzá, hogyan békült ki az új alakjával, főzésről, az édesapjáról, operaénekessé válásáról, a kisfia autizmusáról stb. Én egyáltalán nem látom ízléstelennek.

1593 Búbánat 2014-02-04 21:05:14 [Válasz erre: 1590 IVA 2014-02-04 19:43:57]
A cikket tegnap a Fidelio honlapjára is feltették (MTI forrásra hivatkozva). Épp most akartam belinkelni, de megelőztél...

1592 telramund 2014-02-04 20:59:31 [Válasz erre: 1590 IVA 2014-02-04 19:43:57]
Igy nőhet valaki (Netrebko) egy másik ember szemében óriássá!

1591 telramund 2014-02-04 20:15:54
Nem is tudtam, hogy a Manon Lescaut két felvonásos...





A lapunkban megjelent szövegek a Café Momus, vagy a szerző kizárólagos szellemi tulajdonát képezik és szerzői jog védi őket.
A szerkesztőség külön, írásos engedélye nélkül mindennemű (részben vagy egészben történő) sokszorosításuk, felhasználásuk, kiadásuk és terjesztésük tilos.