vissza a cimoldalra
2021-01-18
részletes keresés    Café Momus on Facebook
Bejelentkezés
Név
Jelszó
Regisztráció
Legfrissebb fórumaink
Olvasói levelek (11567)
A csapos közbeszól (95)

Társművészetek (2226)
Régizene (5878)
És te mit láttál a youtube-on? (431)
Kemény Egon zeneszerző (Wien, 1905 - Budapest, 1969) (2139)
Házy Erzsébet művészete és pályája (5047)
Operett a magyar rádióban (1949-től napjainkig) (4345)
Verdi-felvételek (596)
A MET felvételei (1352)
Mi újság a Magyar Állami Operaházban? (62488)
Eiffel Műhelyház (519)
A nap képe (2262)
Franz Schmidt (3764)
Opera, operett, dalciklus, librettók, szövegkönyvek, versek (632)
Lisztről emelkedetten (1032)
Magyar Televízió opera-, balett- és operett közvetítései - hazai produkciók (1470)
Balett-, és Táncművészet (6051)

Fórumok teljes listája
Impresszum

megjelenteti:
Café Momus Egyesület
adószám:
18240531-1-43

apróhirdetés feladása:

3848   daunerni • előzmény3846 2020-11-22 14:02:41

Azért ez nekem is komoly fejtörés...
Rám speciel tényleg nagy hatással volt a darab. Gyerekkorom óta foglalkoztat, de alig pár éve hallottam először élő koncerten.

Hogy mi a fejtörés? Közeledve a nyugdíjhoz, lassan tényleg meg kéne próbálni megfogalmazni - magam számára is - hogy miben rejlik a művészi hatás. Nem tűnik könnyű feladatnak.
Egyvalamiben biztos vagyok: a kompozíciónak nem kell a szó köznapi értelmében szépnek lennie. A Bűn és bűnhődés, vagy a Legyek ura sem az.

3846   MarcoRosenthal 2020-11-20 20:27:11

A mai nap kérdése kapcsán már nagyon aktuális lenne, ha Daunerni tanár úr elmagyarázná, amit évekkel ezelőtt egyszer megigért, hogy az ilyen zene miért szép.

Műsorajánló
Mai ajánlat:
Nincs mai ajánlat
A mai nap
született:
1835 • Cezar Antonovics Kjui, zeneszerző († 1918)
1841 • Emmanuel Chabrier, zeneszerző († 1894)
1907 • Ferencsik János, karmester († 1984)
1943 • Lencsés Lajos oboaművész