vissza a cimoldalra
2022-08-07
részletes keresés    Café Momus on Facebook
Bejelentkezés
Név
Jelszó
Regisztráció
Kiemelt fórumaink
Haladjunk tovább... (235)
Nemzeti Hangversenyterem - és más helyszínek (5582)
Társművészetek (2550)
Opernglas, avagy operai távcső... (21470)
Momus társalgó (6396)
Kedvenc felvételek (683)
Mi újság a Magyar Állami Operaházban? (63543)
Élő közvetítések - HAANDEL emléktopik (8723)
Hozzászólások a Momus írásaihoz (7675)
Kedvenc előadók (2930)
Digitális kerekasztal (128)
Milyen zenét hallgatsz most? (25110)
A komolyzene jelene és jövője Magyarországon (2387)

Olvasói levelek (11890)
A csapos közbeszól (99)
Legfrissebb fórumaink
Mi újság a Szegedi Nemzeti Színházban? (3254)
Operett, mint színpadi műfaj (5192)
Radnai György művészete (67)
Callas (476)
Kolonits Klára (1223)
Pantheon (3113)
Operett a magyar rádióban (1949-től napjainkig) (5208)
Edita Gruberova (3172)
A nap képe (2319)
Rost Andrea (2113)
Kimernya? (4574)
Momus-játék (6308)
Wagner (2701)
Jonas Kaufmann (2526)
Házy Erzsébet művészete és pályája (5388)
Bende Zsolt (178)

Fórumok teljes listája
Impresszum

megjelenteti:
Café Momus Egyesület
adószám:
18240531-1-43
számlaszám:
11711003 20016193

apróhirdetés feladása:

6329   joska141 • előzmény6325 2018-05-03 20:24:13

Maximálisan egyetértek Önnel: Jorge de Leon-t volt "szerencsém" most, május1-jén a STOP/Aida-ban látni-hallani. A románcnál udvarias taps, utána az együttesekben alig hallani, a felvonás végén (bevonulás, stb.) szinte ott se volt. Talán az előadás végére, amikor a zene már kellően halk volt, összeszedte magát és valami érzelem is kifejeződött az alakításban.

Igaz, az egész előadás - Amneris kivételével - szinte teljesen alkalmazkodott hozzá, szürke, egyhangú, csak már legyünk túl rajta hangulat.

A színlapon pontosan feltüntetik a szünet várható kezdetét és az előadás várható befejezését. Jelenthetem: sikerült 5 perccel előbb befejezni, utána mindenki azonnal kiözönlött a különféle, állandóan nyitva tartó Würstelstandokhoz.

6325   telramund • előzmény6320 2018-05-03 14:35:14

Jorge de Leon korábban azt hittem itt egy jó tenor,de  Radamesként és Kalafként sajnos nem győzött merg semmiről csak arról ,hogy egy átlagos tenor.Cernoch Tamino ,de szép hang és miután bőven benne a 4o-ben olyan nagy durranás nem váható tőle-kaufmann féle produkció semmiképpen.Seifert német szerepekben még mindig jó,de olasz operában(csak Turridut hallottam vele Berlinben)nagyon nem győzőtt meg és nem is erőltette nagyon az olasz szerepeket.

6320   ladislav kozlok • előzmény6317 2018-05-03 10:48:01

Lírai tenor - Cammarena, Brownlee, spinto - Jorge de Leon, Pavel Cernoch,drámai/hos/ tenor - Antonenko, Peter Sefert. Ezeket eloben látttam és 3 koncertet Kaufmannal is.

6317   Klára • előzmény6316 2018-05-02 22:24:51

Csatlakozom az előttem szólóhoz: hol vannak a jobb tenorok?

6316   ebera 2018-05-02 20:26:45

A jobb tenorok nevét én is kíváncsian várom Trisztántól!

Műsorajánló
Mai ajánlat:

18:30 : Vértesacsa
Pajta

Király Ádám, Csalog Gábor (zongora), Bognár Fanni (hegedű), Tóth Barnabás (gordonka), Réti Eszter Boglárka (fuvola), Sárréti Márton, Várallyay Eszter, Varga Oszkár (hegedű), Koppán Kata (brácsa)
"Pajtakoncert"
Mozart: D-dúr szonáta négy kézre
Beethoven: D-dúr szonáta I. tétel
Liszt: Die Zelle in Nonnenwerth
Bach: 5 Brandenburgi verseny - 1. tétel
Bach: E-moll partita - Sarabande - Air -Tempo di Gavotta - Gigue
Schumann: A-moll szonáta
Debussy: Szonáta

19:00 : Fertőd
Esterházy Kastély

Pulzus Quartet:
Lesták Bedő Eszter, Sipos Gábor, Rajncsák István, Mahdi Kousay
Haydn: Esz-dúr vonósnégyes Op. 33 No. 2
Haydn: d-moll „Quinten” vonósnégyes Op. 76 No. 2
Mozart: F-dúr divertimento KV 138
Mendelssohn: a-moll vonósnégyes Op. 13 No. 2
A mai nap
született:
1920 • Radnay György, operaénekes († 1977)