vissza a cimoldalra
2022-08-15
részletes keresés    Café Momus on Facebook
Bejelentkezés
Név
Jelszó
Regisztráció
Kiemelt fórumaink
Társművészetek (2564)
Opernglas, avagy operai távcső... (21472)
Nemzeti Hangversenyterem - és más helyszínek (5594)
A komolyzene jelene és jövője Magyarországon (2390)
Mi újság a Magyar Állami Operaházban? (63559)
Momus társalgó (6402)
Kedvenc felvételek (684)
Haladjunk tovább... (237)
Élő közvetítések - HAANDEL emléktopik (8723)
Hozzászólások a Momus írásaihoz (7675)
Kedvenc előadók (2930)
Digitális kerekasztal (128)
Milyen zenét hallgatsz most? (25110)

Olvasói levelek (11891)
A csapos közbeszól (99)
Legfrissebb fórumaink
A Magyar Zenekarok helyzetéről (115)
Verdi-felvételek (633)
Miklósa Erika (1273)
Rost Andrea (2126)
Pantheon (3118)
Operett, mint színpadi műfaj (5197)
Mi újság a Szegedi Nemzeti Színházban? (3261)
Operett a magyar rádióban (1949-től napjainkig) (5209)
Házy Erzsébet művészete és pályája (5389)
Radnai György művészete (67)
Callas (476)
Kolonits Klára (1223)
Edita Gruberova (3172)
A nap képe (2319)
Kimernya? (4574)
Momus-játék (6308)

Fórumok teljes listája
Impresszum

megjelenteti:
Café Momus Egyesület
adószám:
18240531-1-43
számlaszám:
11711003 20016193

apróhirdetés feladása:

Név: Kolonits Klára
Leírás:
Honlap:
   


Kolonits Klára (4 hozzászólás)
 
 
Mi újság a Szegedi Nemzeti Színházban? • 31522022-05-15 16:09:45

Ehhez még hozzátartozik, hogy a végső kézjegy az előadó idegrendszere, érzései. Sok énekes a kapott instrukcióval párhuzamosan, vagy akár ellenében belül végigéli a saját igazát, a szerepről alkotott zsigeri véleményét. 


Mi újság a Szegedi Nemzeti Színházban? • 30182022-01-28 11:00:39

Kedves közönségünk!



Sorozatos megbetegedések miatt



Donizetti: Maria Stuarda c. operájának



magyarországi bemutatóját



2022.április 8 és 10, este 7 órakor



tartjuk a Szegedi Nemzeti Szinházban!



Megértésüket előre is köszönjük!



A megváltott jegyekkel kapcsolatban hamarosan megosztom a színház hivatalos értesítését!


Kolonits Klára • 8232016-11-25 16:05:32
Tisztelt Fórumozók,
ez nem egy nickname, valóban Kolonits Klára vagyok. Azért kell most megszólalnom ebben a formában, mert az önök párbeszéde sajnos olyan irányt vett, amit nem szeretnék szó nélkül hagyni.
Én mélyen elítélem, hogy egy világsikeres kollégámat le „csak celeb”-ezzenek és elkezdjenek róla olyanokat írni, amik vagy megalapozatlanok, vagy szimplán rossz szándékúak, emberi és női mivoltában megalázzák. Természetesen mindenkinek van egy hangi és szerep ideálja, és számomra megtiszteltetés sokuké lenni, de kollégám már eddig is befutott pályáját nem tisztelni, negligálni, ez számomra elfogadhatatlan! Pláne, hogy sokuk önök közül olyan fényben tüntetik fel, mintha ellenemben történne Erika életében bármi is! Ki kell ábrándítsam önöket, mi Erikával jóban vagyunk, egyik első szurkolója voltam már akkor, amikor AZ első színházi fellépésemen vettem részt a Kamaraopera Varázsfuvolájában 1994 tavaszán. Első dáma lehettem az ő bombasztikus Éj királynője mellett. A Lammermoori Luciát is vele láttam először és szerettem meg 1997-ben. Karrierje nem kelthet mást az emberekben, mint minimum tiszteletet.

Ókovács igazgató úrnak köszönhető tények: az első Verdi: Requiemem; Don Giovanni beugrás; a személyes Traviata „maratonom” az operaházban; a Szöktetés beállás; a Hunyadi Szilágyi Erzsébetje; Kammersängerin kitüntetés (és az ezáltali anyagi fedezet a Bel Canto Reloaded CD elkészüléséhez!!); a Szinetár féle Varázsfuvola Éj királynője; a koprodukciós Luisa Miller a kolozsváriakkal; a Menzel féle Cosi fan tutte; a Székely Mihály plakett; az Erkel Színház béli októberi jutalomjáték: Bel Canto koncert; a Bátori Mária; és mindennek koronájaként a Lammermoori Lucia. Senki másnak nem köszönhettem ennyit.

Mindenkori feladatomnak a gyakorlást és a szerepekben való elmélyülést tekintem, nem pedig a pálya-ívemmel való állandó foglalatosságot. Aki ismer, az tudja, hogy számomra a Művészet az értékek megkeresése és megtalálása bárkiben és bármiben.
Nem helytálló, hogy nem énekeltem soha külföldön (csak a fix évad szerződések: 2012/13 Weimar; 2013-15 Linz) de aki a nagy házakban való éneklést hiányolja a pályafutásomból, annak a válaszokat a személyiségem és a kor ütközésében kell keresnie.

Végső megfontolandó gondolatnak szeretném ideírni: nem azzal magasztalunk fel egy énekest, hogy a másikat sárba tiporjuk.

Erkel Színház • 70042016-11-25 16:04:34
Tisztelt Fórumozók,
ez nem egy nickname, valóban Kolonits Klára vagyok. Azért kell most megszólalnom ebben a formában, mert az önök párbeszéde sajnos olyan irányt vett, amit nem szeretnék szó nélkül hagyni.
Én mélyen elítélem, hogy egy világsikeres kollégámat le „csak celeb”-ezzenek és elkezdjenek róla olyanokat írni, amik vagy megalapozatlanok, vagy szimplán rossz szándékúak, emberi és női mivoltában megalázzák. Természetesen mindenkinek van egy hangi és szerep ideálja, és számomra megtiszteltetés sokuké lenni, de kollégám már eddig is befutott pályáját nem tisztelni, negligálni, ez számomra elfogadhatatlan! Pláne, hogy sokuk önök közül olyan fényben tüntetik fel, mintha ellenemben történne Erika életében bármi is! Ki kell ábrándítsam önöket, mi Erikával jóban vagyunk, egyik első szurkolója voltam már akkor, amikor AZ első színházi fellépésemen vettem részt a Kamaraopera Varázsfuvolájában 1994 tavaszán. Első dáma lehettem az ő bombasztikus Éj királynője mellett. A Lammermoori Luciát is vele láttam először és szerettem meg 1997-ben. Karrierje nem kelthet mást az emberekben, mint minimum tiszteletet.

Ókovács igazgató úrnak köszönhető tények: az első Verdi: Requiemem; Don Giovanni beugrás; a személyes Traviata „maratonom” az operaházban; a Szöktetés beállás; a Hunyadi Szilágyi Erzsébetje; Kammersängerin kitüntetés (és az ezáltali anyagi fedezet a Bel Canto Reloaded CD elkészüléséhez!!); a Szinetár féle Varázsfuvola Éj királynője; a koprodukciós Luisa Miller a kolozsváriakkal; a Menzel féle Cosi fan tutte; a Székely Mihály plakett; az Erkel Színház béli októberi jutalomjáték: Bel Canto koncert; a Bátori Mária; és mindennek koronájaként a Lammermoori Lucia. Senki másnak nem köszönhettem ennyit.

Mindenkori feladatomnak a gyakorlást és a szerepekben való elmélyülést tekintem, nem pedig a pálya-ívemmel való állandó foglalatosságot. Aki ismer, az tudja, hogy számomra a Művészet az értékek megkeresése és megtalálása bárkiben és bármiben.
Nem helytálló, hogy nem énekeltem soha külföldön (csak a fix évad szerződések: 2012/13 Weimar; 2013-15 Linz) de aki a nagy házakban való éneklést hiányolja a pályafutásomból, annak a válaszokat a személyiségem és a kor ütközésében kell keresnie.

Végső megfontolandó gondolatnak szeretném ideírni: nem azzal magasztalunk fel egy énekest, hogy a másikat sárba tiporjuk.

   
Műsorajánló
Mai ajánlat:

17:00 : Mezőzombor
Disznókő Pincészet

Nagy Szilvia (hegedű), Nagy Veronika (gordonka)
"Zempléni Fesztivál"
Cirri: 6 duó hegedűre és csellóra, Op.12 No.4. G-dúr
Halvorsen: Passacaglia
Glière: 8 Pieces Op.39.
No1. Prelude
No3. Berceuse
No7. Scherzo
No8. Etude

18:00 : Sárospatak
A Művelődési Háza és Könyvtára

Berán Gábor (hegedű), Markó János (brácsa), Helecz Dániel (gordonka), Guido Mancusi (zongora)
"Zempléni Fesztivál"
Mozart: Esz-dúr divertimento, K.563 – I. tétel
Schubert: D-dúr szonatina, Op.137
Piazzolla: Négy évszak Buenos Aires-ben – Nyár
Mancusi: "Musivische Reisen" für Klavierquartett

19:00 : Kaposvár
Kossuth tér

Liszt Ferenc Kamarazenekar
TanBorEn Trió
vez.: Várdai István
Georges Bizet - Rogyion Scsedrin: Carmen-szvit

20:00 : Szerencs
Kisboldogasszony római katolikus templom

Megyesi Schwartz Lúcia (mezzoszoprán)
Aura Musicale Kamaraegyüttes
"Zempléni Fesztivál"
Scarlatti: Salve Regina, c-moll
Händel: D-dúr concerto a quattro
Bach: "Wie furchtsam wankten meine schritte..." – ária a BWV 33-as kantátából
Boccherini: G-dúr csellóverseny
Bach: "Bekennen will ich seinen Namen..." – ária a BWV 200-as kantátából
A mai nap
elhunyt:
1907 • Joachim József, hegedűs (sz. 1831)
1951 • Artur Schnabel, zongorista (sz. 1882)
2014 • Licia Albanese, operaénekesnő (sz. 1909)