| |  |
Eiffel Műhelyház • 295 | 2020-10-01 12:50:05 |
Senki nem nézett-hallgatott bele a tegnapi Manonba?
|
Eiffel Műhelyház • 293 | 2020-09-26 15:00:51 |
Ízlések és pofonok,de a hölgyet sosem láttam-hallottam "ízléstelen ripacsnak".Finomnak viszont igen,akinek az alkatától messze áll az említett jelző.
|
Balett-, és Táncművészet • 6032 | 2020-08-29 19:27:01 |
Itt nagy dívat köldöknézegetően leszólni mindenkit,aki nem vágja úgy a dolgokat,mint aki hivatásszerűen foglalkozik velük. Hölgyek-urak....annyit elmondhatok az agráriumban töltött évtizedek után,hogy bár ott sem angolkisasszonyok teázgatnak grófokkal, elhálják a nászt,ha az idők szava megköveteli,de ilyen undorító hatalommal visszaéléseket,alázásokat nem tapasztaltam.Hányinger az egész.Egy-két szemet csak ki kellett volna kaparni hölgyek.Hierarchia ide-oda.
|
Mi újság a Magyar Állami Operaházban? • 62259 | 2020-08-19 17:23:40 |
Életemben nem untam úgy darabot,mint azt.
|
Mi újság a Magyar Állami Operaházban? • 62250 | 2020-08-19 14:05:28 |
Árnyék nélküli asszony,Mónika.
Zseniális.
|
Mi újság a Magyar Állami Operaházban? • 62196 | 2020-08-07 18:44:24 |
Ilyen esetekben miért nincsen nevesítve az elkövető?
|
A MET felvételei • 736 | 2020-07-16 05:50:41 |
Meghallgattam amikor adta a Bartók adó,elénekelhetetlennek hatott,
|
A MET felvételei • 687 | 2020-07-11 20:15:50 |
Nagyszerű énekesnő volt.
|
A MET felvételei • 651 | 2020-07-09 12:43:37 |
Érdekes,a Trubadúrt sokáig ki lehetett állítani 4 elsőrangú énekessel itthon.Csillagos esték sorát láttam belőle.
|
Kedvenc magyar operaelőadók • 1182 | 2020-06-28 15:43:27 |
Így nagyon jó :) Más kérdés,hogy nem egyről beszélünk, de ezt mindketten vágjuk :)
|
Kedvenc magyar operaelőadók • 1180 | 2020-06-28 11:59:11 |
Ne vidd félre.Egy neves énekes kereshetett annyit a pályája során, hogy annak végeztével ne jelentsen gondot bárhol élni. A többi része nemkívánatos polémiát szülne :)
|
Kedvenc magyar operaelőadók • 1178 | 2020-06-27 18:38:24 |
Komoly. Évek óta olvasgatom a művésznő gondolatait, ha jól emlékszem Montreal volt az otthona,ahonnan hazatelepült. Mivel már befejezte a pályát,kizártnak tartom,hogy pénzkérdés volt a hazajövetele.
|
Kedvenc magyar operaelőadók • 1175 | 2020-06-27 13:45:56 |
Nagyon tisztelem és becsülöm azokat a művészeket, akik ragaszkodnak a hazájukhoz,és szeretettel beszélnek róla. Bravó,és respect maximálisan!
|
Marton Éva • 809 | 2020-05-29 14:19:30 |
Az Opera honlapján.
|
Marton Éva • 802 | 2020-05-29 08:09:02 |
-l-
|
Marton Éva • 801 | 2020-05-29 08:02:18 |
Olvasom a férje visszaemlékezéseit. Szeretem, de kicsit sok nekem a luxus emlegetése.Gondoljuk, hogy nem egy útszéli kalyibában szálásolták el a művészmőt :) Manonként viszont nem tudom elképzelni.
|
Marton Éva • 800 | 2020-05-29 07:57:48 |
Én is. Mondjuk nem is összehasonlítható repertoárt énekeltek. Ilona nekem az örök Mimi.
|
Hozzászólások a Momus írásaihoz • 7305 | 2020-02-20 09:30:03 |
Azt hiszem,hogy Mario del Monaco könyvében olvastam,hogy a nagy Renata Tebaldinak is meggyűlt a baja a Gioconda eléneklésével.
|
Hozzászólások a Momus írásaihoz • 7300 | 2020-02-19 20:57:51 |
Ebben az esetben kit nem engedtek színpadra?
|
Hozzászólások a Momus írásaihoz • 7298 | 2020-02-19 20:26:35 |
Csak magamon nevettem magamban,eszembe sem jutott az össztársadalom.Egy nagyobb itthoni influenzajárványhoz is társul nagyon sok haláleset. Sajnos.
|
Hozzászólások a Momus írásaihoz • 7295 | 2020-02-19 20:08:37 |
Máris támogatom a felvetést.
|
Hozzászólások a Momus írásaihoz • 7293 | 2020-02-19 19:58:14 |
Szólok is a főnökömnek,hogy holnaptól egy hét karantén alá vonom magam.Biztosan díjazza majd.
|
Hozzászólások a Momus írásaihoz • 7292 | 2020-02-19 19:56:46 |
Ettem kínait egy hete.Előttem sem félt senki,ahogy láttam,a mögöttem állók sem váltottak sápadtra az idegességtől.
|
Hozzászólások a Momus írásaihoz • 7290 | 2020-02-19 19:47:09 |
Bocs,nem ide tartozik,de Szűcs Márta Violettaként,Gildaként. Abba is mondtam :)
|
Hozzászólások a Momus írásaihoz • 7289 | 2020-02-19 19:43:06 |
Klára,én is szeretem. Pont az előbb gondolkodtam,hogy az általam hallott Giocondák közül kit szerettem a legjobban. Persze tudtam a választ rá. Misura Zsuzsát. Elfogult vagyok vele. Ahogyan Sümegi Eszterrel is. Meg a számomra örök Pillangóval,Kincses Veronikával is. Mimiként Tokody Ilonával.Páncél Évával.Szerettem Kováts Kolost.Nagyon.Kelen Pétert. Kálmándy Mihályt.
|
Hozzászólások a Momus írásaihoz • 7287 | 2020-02-19 19:23:12 |
Nem lenne rossz,ha a Műpa koncertszerűen előadatná a Giocondát Saioa Hernandezzel. Giocondának ,Laurának és Enzonak fénykorban érdemes nekikezdeni,de úgy úgy elvisz a darab,hogy haza sem találnék.
|
Hozzászólások a Momus írásaihoz • 7278 | 2020-02-19 09:26:24 |
Pedig azon darabok egyike,ahol a szárnyaló hanggal megáldott énekesek tarolnak.
|
Hozzászólások a Momus írásaihoz • 7276 | 2020-02-19 08:26:29 |
Tegnap este hallgattam meg a Metropolitan 1939-es előadásának a felvételét. Zinka Milanov énekelte Giocondát.
|
Kolonits Klára • 1157 | 2020-02-17 19:07:43 |
A Tudor királynőket nagyon várom :)
|
Nemzeti Hangversenyterem - és más helyszínek • 4505 | 2020-02-10 14:49:30 |
Köztünk szólva azóta sem értem,hogy az Operaház miért nem csinált Aleszja Popovával magának egy jó promót. A hölgy igen dekoratív,érett gyönyörű asszony,finom,mint a Duán átfújó májusi szél,Kolonits Klára énekelt volna alá a Normából.
|
Nemzeti Hangversenyterem - és más helyszínek • 4504 | 2020-02-10 14:43:25 |
Igen. Ausztriában is rendezett,és ötletesen,nem kiforgatva a darabot,nem lilaködös rendező :DD
|
Nemzeti Hangversenyterem - és más helyszínek • 4501 | 2020-02-10 14:06:28 |
Tehetséges a rendező Úr,ha esetleg felmerülne a neve,biztosan nem kellene elborult rendezésű darabra számítani tőle.
|
Nemzeti Hangversenyterem - és más helyszínek • 4493 | 2020-02-10 09:47:30 |
Nem hallottam még egyben a darabot,de szerintem nem mérhető a Puritánokhoz,a Normához meg semmiképp sem. Konu Kim szenzációsan énekelt.
|
Erkel Színház • 10495 | 2020-02-05 15:22:19 |
A történetre igaz,de ha az ember "felül" a zenére,az énekekre,képes kikapcsolni a napi taposómalomból hetekre.
|
Opernglas, avagy operai távcső... • 20393 | 2020-02-05 15:17:48 |
Félreérthető volam. A Gardelli vezényelte premiertől gondoltam kb 2005-ig. Az évek alatt úgy éreztem,hogy összefort az a csapat,szólisták és a kórus. Elsőrangú előadások sorát láttam velük. És ilyen benyomásom volt a Trubadúrral is.Mivel az énekesek is emberek,bármi közbejöhet,de a 4 főszereplőből hárman mindig királyul adták a legjavát a tudásuknak.Imádtam. Sümegi Eszter,Wiedemann Bernadett,Kelen Péter,Kálmándi Mihály...És emlékeim szerint nem voltam vele egyedül :) Ma is a "megnyaltuk a tíz ujjunkat" kategória lenne.
|
Opernglas, avagy operai távcső... • 20389 | 2020-02-04 16:47:52 |
Örülök,hogy olvashatlak. Egyre biztosabb vagyok benne,hogy a Gardelli vezényelte Aida,és a későbbi beállókkal frissített előadások ma is bárhol megállnák a helyüket.
|
Erkel Színház • 10487 | 2020-02-04 16:45:19 |
Van még pár. Nabucco , Trubadúr, Rigoletto,
és míg játszották,a Végzet is pompás házakkal ment. Pillangó, Bohémélet, Tosca
Szeretik az emberek az Álarcosbált is.
|
Erkel Színház • 10460 | 2020-02-03 06:57:44 |
Az ünnepek alatt sétáltunk többször a belvárosban. Január elsején késő délután annyi túrista volt,hogy az egyik hídon csak lapjával tudtunk átmenni.Ami csodálatos érzés,látván,hogy mennyire megfogja őket a csodaszép Budapest. A koreaiak pl imádják az operát,működik a marketing az irányukba?
|
Erkel Színház • 10458 | 2020-02-02 22:49:26 |
Amikor a Vámos-féle Trubadúrt bemutatták a boldogtalan kilencvenes évek közepén Tokody Ilonával,abszolút teltházas volt,pedig az fehér holló volt akkoriban.Miért kellett lecserélni arra a förmedvényre?Jó volt a régi is.
|
Erkel Színház • 10457 | 2020-02-02 22:42:41 |
És továbbra sem értem,hogy miért nem lehet egy darabot 2 blokkra szétbontani az évadban?
|
Erkel Színház • 10456 | 2020-02-02 22:33:24 |
Hol a Trubadúr,mint abszolút közönségkedvenc? Hol a Nabucco,igen,évről évre,annyiszor,ahányszor el lehet adni. Nem szégyen a teltház belőlük.
|
Milyen zenét hallgatsz most? • 25050 | 2020-01-21 14:57:01 |
Pillangót. Eugénia Moldoveanu-Giacomo Aragall. A szerelmi kettős olyan szép,hogy le is ragadtam annál.
|
Szentély az isteni Anna Nyetrebko-nak • 3045 | 2020-01-19 11:47:53 |
Nem értem,hogy miért nem tartozik a legnépszerűbb darabok közé.
|
Erkel Színház • 10420 | 2020-01-14 14:48:50 |
Értem én :) Netrebko nem tudom hogyan nevet,Abban Rost Andrea világbajnok.
|
Erkel Színház • 10418 | 2020-01-14 14:31:04 |
Ez az élet rendje.Egyébként Rost Andrea sem csúnyább nő mint Netrebko.
|
Erkel Színház • 10416 | 2020-01-14 11:25:42 |
Csak annyi volt a párhuzam,hogy pl Netrebko még akkor is Elvirázott,lásd Met,amikor már nem volt szerencsés.
|
Erkel Színház • 10413 | 2020-01-14 09:04:11 |
Kedves IVA,én láttam mindkettőben.Violettaként talán 96 januárjában,hangja teljében.Luciaként már erősen hanyatló korszakában, Vagy csak gyengébb periódusban fogtam ki.Annyi közös van nekem a művésznőben és Netrebkóban,hogy pályájuk során egy időben mindketten magasabb matériát kívánó szerepeket erőltettek,mint amennyi rendelkezésre állt.De ez csak szubjektív benyomás.
|
Társművészetek • 1567 | 2020-01-07 17:50:31 |
Nem nem, politikáról egy szót se.Pusztán annyi akart lenni,hogy ne csak balról avagy jobbról nézzük azt az ebet.Ismét leírom,reményeim szerint legalább 8 millió embernek tele a hócipője a mesterségesen gerjesztett feszkóval,kultúrharccal,és normális beszélgetésre,együttélésre vágyna az állandó műbalhék helyett.
|
Társművészetek • 1565 | 2020-01-07 15:11:34 |
Csodállak a szelektív memóriádért.Kb 800-szor olvastam már a stadionépítésekről,kerülhettek kb 300milliárd forintba.Az ország kifizet kamatokra egy év alatt kb 4 milliárd dollárt,10 év alatt cirka 40milliárdot,az forintban bagatell,kb 12000 milliárd.És ami a lényeg,hogy azt a nagyon demokrata,ősájrópai(bocs,azóta azok,mióta Moszkva hátsójából előugrottak,és azzal a lendülettel a nyugat leghűségesebb talpnyalói lettek),címzetes ballib hozta össze.Az ország kiárusításával. Ebben Orbának nem volt szerepe.Emlékszel még,hogy mennyi piszkot-mocskot hordtak rá össze,amikor először minelnök lett?Pedig ha volt pöpec kormányzás,az övé az volt.Az országnak jutott a gúny,az ócsárlás.És ha stadionra ment a pénz,jutott azok előtt is pl senki által nem nézett filmek sokaságára is évi 10 milliárd gyenge forint.Az 10 év alatt 100 milliárd.Csekélység,ugye?
Nem tudom értelmezni a hisztit a színházi,a független színházi sírámokat az állami lóvéért.Függetlenek tetszenek lenni?Akkor minek az állami gempa?Sírni a színpadon a szörnyű "diktatúra"mihán?Ócskálni a magyart?A világ legszarabb helyének lefesteni az országunkat.600 "nagyon független"lapnak zokogni? Sok-sok kérdés.Kardinális kérdések,dehát itt nincs más csak Orbán-Orbán-Orbán.Pedig nem :)Nagyrabecsüléssel.
|
Erkel Színház • 10402 | 2019-12-31 21:05:38 |
Mindössze 1 szopránra emlékszem aki nem oda való hanggal bír.
|
Pitti Katalin • 833 | 2019-12-30 15:17:40 |
A 80-as évek elején a csapból is ők foly.ak a (kevésbé kellemes hangú), Leblanc Győzővel.
|
Opernglas, avagy operai távcső... • 20370 | 2019-12-26 17:54:34 |
Remek beszámoló,kösz :)
|
Szentély az isteni Anna Nyetrebko-nak • 3042 | 2019-12-23 08:58:13 |
Kár beengedni az ilyen ifjúságo..
|
Mi újság a Magyar Állami Operaházban? • 62019 | 2019-12-14 11:36:10 |
Akkor mondom máshogy.Nem .űrhe.ő,hogy a magyarságnak közös sikerélményei legyenek,legalábbis addig nem,míg az erre maguka. felken.nek érzők engedély. nem adnak.Pénzszórásról addig nem beszélhe.ünk,míg rendbe nem rak.uk a 2002-2010 közö..i 35 milliárd dolláros államadósságnövekmény. Igaz,akkor úgy virul. a demokrácia a honunkban+fékekellensúlyok,hogy minke. lá..ak a görögök elő.. bebukni.
|
Mi újság a Magyar Állami Operaházban? • 62017 | 2019-12-14 10:26:50 |
Szörnyű dolog,hogy a re.ek Lige. helyén egy élhe.ő közösségi .ér jönne lé.re. Pár éve az O.Palme-sé.ányon parkol.unk,ami kosz/elhanyagol.ság/kivénhed. fák vol.ak,az nem közönséges.Borzasz.ó.hogy lenne egy remek hely,ahol a pes.iek,és az egyre szaporodó .úris.ák egy napo. el.öl.he,nek,nem .űrhe.ő....a progresszív ájrópaisághoz egekbe szökő államadósság,állandó seggnyalás dukálna,a magyarok számára a sarok a kijelöl. hely.Gondolom lá.ják mi folyik...:(
|
Szentély az isteni Anna Nyetrebko-nak • 2973 | 2019-12-08 21:14:56 |
ÓÓÓÓÓ....de jól énekel S. Hernandez!
|
Szentély az isteni Anna Nyetrebko-nak • 2961 | 2019-12-08 15:59:57 |
A mellezős hangok nélkül remekül énekel. Anna.Kémia az 1 felvonásban semmi Melivel,úgylám Scarpia jobban bejöve neki :)A rendezés ok (nekem).
|
Társművészetek • 1509 | 2019-12-01 23:51:40 |
Nagyon remélem,hogy ebből a kul.úrharcos szarságból legalább 8 millió honfi.ársamnak elege van.Oldalszimpá.ia ide-oda
|
Opernglas, avagy operai távcső... • 20347 | 2019-11-08 17:03:32 |
Pedig az (is) szárnyaló hanggal az igazi.
|
Opernglas, avagy operai távcső... • 20344 | 2019-11-08 15:42:04 |
Figlio del cielo jobban sikerül.?
|
Gaetano Donizetti • 965 | 2019-11-02 20:34:52 |
Az járja,hogy Lucia bravúrszerep,csak akkor olyan énekesnő énekelje,aki bírja. Olga P. nem való Luciának. Ilyenkor mocsokul sajnálkozok,hogy nem ajánlják a bécsiek figyelmébe a mi ké. kiváló bravúrénekenőnke. K.K. és R.O. leénekelné a hajuka. is.
|
Gaetano Donizetti • 964 | 2019-11-02 19:50:06 |
Nem az igazi ez a Lucia.50 euró. sem adnék ér.e. Komolyan.Florez ide-oda.
|
Balett-, és Táncművészet • 5910 | 2019-10-31 09:01:10 |
Főleg úgy,hogy ez klasszikus gyerekdarab.
|
Balett-, és Táncművészet • 5909 | 2019-10-31 08:47:44 |
Kedves IVA,igen drága,eszemen.en. A MÁO árképzésé. sem üdvözlöm,lásd az üres soroka. Józanság,2 lábbal állni a földön,ezeke. nagyon hiányolom.
|
Balett-, és Táncművészet • 5903 | 2019-10-30 12:47:30 |
Vevő vagyok arra,hogy az ille.ékesek elmagyarázzák a "koherens" műsor és jegyár képzés.
|
Balett-, és Táncművészet • 5902 | 2019-10-30 12:39:47 |
Nem nyugszanak,míg ki nem végzik a Háza. 20000 egy jegy? Ehh...:(((((((
|
Magyar Televízió opera-, balett- és operett közvetítései - hazai produkciók • 1358 | 2019-10-26 11:53:34 |
Muszáj? Annyi régi előadás van felvéve.
|
Pantheon • 2417 | 2019-10-06 10:17:39 |
Dehogynem.
|
Pantheon • 2410 | 2019-10-05 19:18:57 |
Marcello Giordani
|
Plácido Domingo • 896 | 2019-09-29 17:44:11 |
Klára,köszönöm,részemről elmond.am a véleményeme..
|
Plácido Domingo • 894 | 2019-09-29 15:51:40 |
Nem .udom,hogy az evolúció vagy más a ludas,de a férfiak egyre nőiesebbek lesznek,a nők pedig elférfiasodnak.Ez igen sajnála.os.
|
Plácido Domingo • 893 | 2019-09-29 15:33:11 |
Domingo nem serdülő-fia.alkorú nőkkel búj. ágyba. Akár mi,akár a .ermésze.ben élő élőlények elsődleges célja a szaporodás. Ennek megkönnyí.éséről gondoskodo.. a .ermésze.,lásd a madaraknál a díszes .ollaka. Hódí.ani akarnak,min. a férfiak.A nők pedig .e.szeni.Ezér. öl.öznek csinosan,viselkednek nőkén. Melyik nő nem szere.i,ha a férfiaknak .e.szik?Hansúlyosan nem a hiénákról beszélek.Megérjük,hogy nem lesz ismerkedés,hódí.ás,flör. mer. egyik fél sem .udja,hogy a másik szexuális zakla.ásér. feljelen.i?Emberek,hol .ar. a dolog az amcsiknál??? Mi. múvelnek a főbíróval?Nem a gyerekek-fia.alok ellen elköve.e.. gyaláza.o. mosda.om.az. a legszigorúbban szankcionálni! Ám egy nö,amikor odaér,hogy énekeljen a színpadon,már legalább 25-28 éves.Kész ember,kész nő,aki felméri,hogy mennyi az annyi,ha van benne kurázsi,menni fog a pálya,ha nincs .olha.ja bárki,hosszabb .ávon nem fog menni.Jelen erüle.en alighanem nagyobb gond a hangnak nem megfelelő szerepek eről.e.ése,min. a Domingóval való hancúr.
|
Plácido Domingo • 873 | 2019-09-28 14:33:28 |
Lá,ni amcsi beszámolókon a ME:OO nevében megvesze.. hölgyeke..Az ember a fejé. a kezébe .eme.i.
|
Plácido Domingo • 872 | 2019-09-28 14:30:47 |
Nem elbaga.ellizálva....buzgón köve..e a "szaporodja.ok és sokasodja.ok" parancsá.
|
Plácido Domingo • 869 | 2019-09-28 13:59:04 |
Mennyire releváns info az,hogy Domingo mondjuk 1980-ban lefeküd. egy ifjú reménységgel? Aki kilibben. a színpadra,és vagy elénekel.e az elénekelnivaló.,vagy belesül. . Aki mos. pálcá. .ör,jelen vol.? Igen? akkor miér. vár. 20-30-40 éve.? Ese.leg azér. mérges,mer. ő kimarad. a ke.ymepüpüből? Bosszú? Mi van akkor,ha épp abban az időszakban hál.ák el a nász.,amikor a .ermésze. ősi szabályai szerin. az. el kelle.. hálni??Ezerfelől is megközelí.ha.ő,nagyon nehéz .erep ez.Mi a re.ekér. ju.o.. ez egyszerre eszébe minden nőnek? Nem lehe. kölcsönös vonzódás egy nő és egy férfi közö.. beosz.ás.ól fögge.lenül? Mer. a szerepe. el kell énekelni a mézes órák u.án is. Apropó...ME:OO (és i.. bocs,nem bán.ás köv) akik a legjobban harsogják,puszi a kevés kivé.elnek,úgymond nem annyira szép hölgyek.Mondha.ni. a vasorrú bába Csipkerózsikának képzelhe.i magá. melléjük állva. Őke. mi mo.iválja? Öngyülöle.? Boldog.alanság?A szexhiénákkal bör.önbe,a józan észnek meg vissza.érni volna az ideje.
|
Plácido Domingo • 864 | 2019-09-25 10:04:16 |
Akkor minden szex ügyvéd/közjegyző/a szabad-kölcsönös akarvány,lepapír.....nincs a baromságnak ha.ára .(
|
Mi újság a Magyar Állami Operaházban? • 61894 | 2019-09-13 20:27:10 |
Akkor 10 év múlva egy énekesnőnek szabad örökkön örökké 26 évesnek lenni.a pálya végéig 33 kilósnak,ajánlva:cson.os áll,nőnek még véle.lenül sem kinézni.
Szigorúan nem lehe. :melle,feneke,semmi női báj.
"szép új világ"
|
Mi újság a Magyar Állami Operaházban? • 61893 | 2019-09-13 20:05:13 |
Zafír Hannuskának:ha frissen üdén,23kilósan el.eccik énekelni mondjuk a Császárné lepkefingnyi súlyú szerepé..akkor elmondha.ja,hogy nem biz.os,hogy ez mnni fog 20 év múlva is.
|
Verdi-felvételek • 548 | 2019-08-24 16:00:41 |
Ildar Abradzakov és "Odabella" szenzációsak :)
|
Élő közvetítések • 8026 | 2019-07-21 18:18:51 |
Plusz Odabella :)
|
Hozzászólások a Momus írásaihoz • 6997 | 2019-07-21 10:11:01 |
Hiányolom a közbeszédből az. ami. Zé.a képvisel.
Emberi hang,nyugod.ság,érvelés.
|
Hozzászólások a Momus írásaihoz • 6996 | 2019-07-21 10:08:07 |
Schilling úr fényességes csillaga ragyogjon a még fényességesebb nyuga. örök dicsőségére,Van pár filmecske a munkásságáról,akinek bejön,nosza.
|
Hozzászólások a Momus írásaihoz • 6992 | 2019-07-21 08:02:49 |
Amikor a közeljövő esélyes kancellárjelöl.je meri mondani,hogy neki a hazája semmi,akkor az ember mond egy (nagyon) csúnyá. magában. Soha ne jöjjenek vissza a 90-es évek megmondói nálunk.Reménykedem.
|
Hozzászólások a Momus írásaihoz • 6925 | 2019-07-17 10:15:34 |
Amikor egy Ház van,a másik Újul,semmi különös nem lenne a dologban,max ésszerűség.
|
Hozzászólások a Momus írásaihoz • 6918 | 2019-07-16 10:42:18 |
És hány milliárd-csilliárd vol. a sok rendezés?Fölöslegesen.
|
Hozzászólások a Momus írásaihoz • 6917 | 2019-07-16 09:03:46 |
Fixa ideám,hogyha az egy nagy befogadóképességű Házban pár évig a 25 legnépszerűbb darab megy,random nem nyúlnak a jegyárhoz,nincs eszemen. újrarendezési láz,a közönség nem fogyna.
|
Olvasói levelek • 11351 | 2019-07-15 19:39:18 |
Kemény,igaz írás.Köszönöm!
|
Alexandru Agache, a bariton • 144 | 2019-06-26 13:48:03 |
Már nem kell bizonyí.aniuk senkinek semmi. :)
|
Alexandru Agache, a bariton • 143 | 2019-06-26 13:47:13 |
Ifjú ember,2 nagynevű remek énekesnőről beszélünk.Pályájuk okán mindke..en kalapemelés. érdemelnek.Mindke..en megjár.ák a csúcsoka. Egyik sem szolgál. rá mél.a.lan jelzőkre.(bocs a klaviér. nem .ud.am megállni).
|
Alexandru Agache, a bariton • 139 | 2019-06-26 13:02:28 |
A korod (ha a 28 jelöli),alapján nem vol.ál szerencsés,hogy halld milyen Aida,Leonora vol. Sümegi E.
|
Alexandru Agache, a bariton • 138 | 2019-06-26 12:57:43 |
Egy dolog elénekelni egy áriá. és más elénekelni az egész szerepe. :)
|
Alexandru Agache, a bariton • 137 | 2019-06-26 12:53:50 |
Sümegi E pedig bármely háznak a dísze lenne ezzel a pályával,remek,nagyszerű énekesnő.
|
Alexandru Agache, a bariton • 136 | 2019-06-26 12:50:26 |
Lukács művésznő nem szorul erre....
|
Erkel Színház • 10182 | 2019-06-11 14:59:07 |
Majd mindig Lukács Ervinnel,máig bennem él.
|
Erkel Színház • 10181 | 2019-06-11 14:47:03 |
Amikor Misura/Sümegi/Pánczél/Wiedemann/Bándi/Fokanov/Kálmándy énekel.ék,nos az ma AAA lenne mindenhol,+a kórus!
|
Hozzászólások a Momus írásaihoz • 6758 | 2019-05-31 15:29:48 |
Énekelni a legfainabb dolgok egyike.Zuhany közben pl.Hang sem kell,nekem (sajnos),nincs :(( Ám gond nélkül nekiugrok a legnehezebbeknek is,hangfaji korlá. nélkül.Nagy kedvenc a Lady.
Csak ne hallja senki :)
|
Erkel Színház • 10153 | 2019-05-30 09:01:12 |
Az nem gyűlölködés,hogy nincs ésszerűség/logika a Ház működésében...Sok fölösleges darabra kevés a néző.Okok alább leírva.Lóvé folyik elfelé.Üres Háznak jó énekelni???
|
Erkel Színház • 10058 | 2019-05-20 11:40:29 |
A magyarul éneklés ér.ésére gondol.am :)
|
Erkel Színház • 10055 | 2019-05-20 08:59:47 |
Ki énekel a hölgyek közül ma magyarul úgy,min. pl Gyurkovics Mária?
|
Erkel Színház • 10035 | 2019-05-18 20:33:00 |
Néha nem hi..em a fülemnek.
|
| |  |