vissza a cimoldalra
2019-06-19
részletes keresés    Café Momus on Facebook rss
Bejelentkezés
Név
Jelszó
Regisztráció
Legfrissebb fórumaink
Olvasói levelek (11348)
A csapos közbeszól (95)

Opernglas, avagy operai távcső... (20232)
Jacques Offenbach (476)
Mi újság a Magyar Állami Operaházban? (61813)
Élő közvetítések (7916)
Operett a magyar rádióban (1949-1990) (3270)
Társművészetek (1305)
Erkel Színház (10237)
Komlóssy Erzsébet (42)
Operett, mint színpadi műfaj (3938)
Erkel Ferenc (1058)
Momus-játék (5689)
Jonas Kaufmann (2389)
Új lemezek (99)
Kemény Egon zeneszerző (Wien, 1905 - Budapest, 1969) (1679)
Franz Schmidt (3349)
Pantheon (2355)

Fórumok teljes listája
Impresszum

megjelenteti:
Café Momus Egyesület
adószám:
18240531-1-43

apróhirdetés feladása:

61   Janus • előzmény58 2014-01-08 18:13:36
A Wagner-felvételei tényleg nem rosszak: az előző megjegyzésemben a Lohengrint emeltem ki, mert nekem az tetszett a legjobban, de a többi Wagner-felvétele se rossz. Csak azt akartam jelezni, hogy a legnagyobbakhoz nem jöhet szerintem. De tény, hogy a maik között az élmezőnyben van és ha ötven évvel korábban lennénk akkor is egy jó, ha nem is magasan kiemelkedő karmester lenne. Persze tudom, hogy az ilyen hasonlítgatásoknak nem sok értelme van. Meg ez csak az én véleményem, aki tanult zenélni anno, de távolról se szakmabeli.
58   Licht Alberich 2014-01-08 00:28:03
Ugyan a MÁO topikban vetődött fel, de ott elég off téma, ezért itt kérdezem meg: Mi a probléma Barenboimmal? Tényleg olyan gáz volt szerintetek az idei Neujahrskonzert??? Tényleg érdekelnének szakmai vélemények, érvek, mert én csak a Wagner-felvételeit ismerem és azok bár valóban nem eget rengető mesterművek, de egyáltalán nem rosszak. Ha Barenboimhoz viszonyítom a ma aktív mezőnyt (szigorúan a Wagner-repertoár tekintetében), akkor szerintem több nála rosszabb karmester van, mint a jobb...
Műsorajánló
Mai ajánlat:
16:00 : Budapest
Zeneakadémia, Solti György Kamaraterem

Demeter Áron (zongora)
Rippert Péter (zongora), Hencz Kornél, Láposi Dániel (ütőhangszerek)
Demeter Áron zongora diplomakoncertje
BEETHOVEN: 32. (c-moll) zongoraszonáta, op. 111
RAVEL: Gaspard de la nuit
BARTÓK: Szonáta két zongorára és ütőhangszerekre, BB 115

19:00 : Budapest
Zeneakadémia, Solti György Kamaraterem

Javorková Ildikó (ének)
Közreműködnek: Kaffehr Zsuzsanna, Szenthelyi Krisztián, Katona Lóránt, Ilyés Zsanett, Híves Boglárka, Csölley Martin, Fenyvesi Gabriella Rea, Mráz Nikolett, Erdős Róbert (ének), Kiss Enikő (hegedű), Bárkányi-Horváth Éva (zongora)
Javorková Ildikó ének diplomakoncertje
MOZART: „L’amerò sarò costante” – Aminta áriája A pásztorkirály második felvonásából
MENDELSSOHN: „Zion streckt ihre Hände aus” – duett és kórusrészlet az Éliás oratóriumból
MENDELSSOHN: „Höre, Israel, höre des Herrn Stimme!” – ária az Éliás oratóriumból
BRAHMS: Dalok – Wie Melodien zieht es mir leise durch den Sinn, op. 105/1; Dein blaues Auge, op. 59/8; Mein wundes Herz, op. 59/7; Junge Lieder I., op. 63/5; Lerchengesang, op. 70/2
PUCCINI: Dalok – Sole e amore; Terra e mare; Storiella d’amore; Casa mia, casa mia; Canto d’anime
ELGAR: „The sun goeth down” – ária A királyság című oratóriumból

19:00 : Budapest
Erkel Színház

VERDI: Az álarcosbál
A mai nap
született:
1913 • Gyurkovics Mária, énekes († 1973)