Bejelentkezés Regisztráció

Kolonits Klára


1023 Robesz 2018-01-17 15:32:02 [Válasz erre: 1022 -zéta- 2018-01-17 11:53:16]

Hurrá! :)


1022 -zéta- 2018-01-17 11:53:16

Az utazáshoz: terveződik egy Norma-busz Debrecenbe, majd írom, ha lesz konkrétum...


1021 -zéta- 2018-01-17 11:50:19 [Válasz erre: 1020 parampampoli 2018-01-17 11:26:58]

Remek felvételei vannak a YT-on (bár a legfrissebb is 4-5 éves), igazi hősies színű hang. Jó nemzetközi B-kategóriás helyeken is fellép rendszeresen. https://theoperastage.com/artist/12557/calin-bratescu/&page=0

Én is üdvözlöm a váltást...


1020 parampampoli 2018-01-17 11:26:58 [Válasz erre: 1018 parampampoli 2018-01-17 10:45:45]

Megnéztem a honlapot, és örömteli fejleményt olvastam: Pollione mégse Mendoza lesz, hanem egy CALIN BRATESCU nevű román tenor. Meg merem kockáztatni, hogy a csere kedvező hatással lesz a készülő produkcióra, bár még sose hallottam. Mendozát viszont sokszor.


1019 Pristaldus 2018-01-17 11:08:14 [Válasz erre: 1018 parampampoli 2018-01-17 10:45:45]

De úgy is szólnak ezek az agyonlestrapált hangok!


1018 parampampoli 2018-01-17 10:45:45 [Válasz erre: 1012 Robesz 2017-11-18 21:26:34]

Hogy ilyen szerepléseket látunk, az a mai magyar operai élet szomorú realitása. A hozzá nem értés tombol minden szinten. Már egy másik topicban is hangot adtam ebben az ügyben, de úgy látszik, nem érdekel senkit különösebben. Azelőtt nem létezett énekeseket legalább egy nap szünet nélkül énekeltetni, ami minimálisan szükséges a hangszalagok pihenéséhez (valójában kettő kell, egy a pihenéshez, egy a regenerálódásra), ráadásul egymástól eltérő szerepekben. Talán emlékszik még valaki arra az esetre úgy 25 évvel ezelőtt, amikor három egymás utáni napon volt Aida előadás, Misura énekelte volna az elsőt és a harmadikat, a másodikat Szilfai Márta. Szilfai beteg lett, és Misura, hogy megmentse az előadást, elvállalta azt is. De csak kivételesen, mondta, és csak Gardellivel. Akkor ebből sajtóhír lett, újságcikkek és tv riport. Ma kit érdekel az, hogy egymás utáni napokon kell énekelni egy énekesnek, egyszerre három szerepet próbálni, és közben egy negyediket énekelni? Ez ma már nem hír. Talán az ellenkezője lenne az...


1017 parampampoli 2018-01-17 10:37:53 [Válasz erre: 1014 nickname 2017-11-18 22:00:00]

Megértelek, egyrészt. De azt ne hagyd ki a számításból, hogy Mendoza lesz Pollione, és őt is ki kell bírni egy nem jelentéktelen szerepben. -:)


1016 bermuda 2018-01-17 00:23:39 [Válasz erre: 1010 nickname 2017-11-18 20:32:08]

IGEN én ma vettem a Bp.i Normára máj 18. jegyet.

 


1015 Robesz 2017-11-18 22:03:21 [Válasz erre: 1014 nickname 2017-11-18 22:00:00]

 Szerintem leszünk páran így :)


1014 nickname 2017-11-18 22:00:00 [Válasz erre: 1013 Robesz 2017-11-18 21:34:06]

Akkor két szereposztása lesz az Ernaninak és nem Kolonitsal láthatjuk Pesten - mondjuk teljesen mindegy nekem, mert így is, úgy is elmegyek Szegedre is Ernanit nézni, Debrecenbe Normát nézni. Debrecenbe annyi Norma lesz,hogy még tán kétszer-háromszor is elutazok Norma ügyben a kálvinista Rómába. 


1013 Robesz 2017-11-18 21:34:06 [Válasz erre: 1007 nickname 2017-11-18 19:44:37]

Egyébként máj.16.-án Debrecenben Norma van, szóval egyelôre még csak találgatunk, hogy mi történhet.. 2 helyen nem tud egyszerre lenni az biztos :)


1012 Robesz 2017-11-18 21:26:34

Bárhogy is lesz, a mûvésznô kellôképp okos és ismeri saját képességeit, erejét, hogy el tudja dönteni mit vállal.

Egyébként láttunk már hasonló szerepléseket, hogy nagyon  ne menjek messzire, Sümegi Eszter és Rálik Szilvia például az idei évadban egymàst követô napon énekelnek Az árnyék nélküli asszonyban és a Turandotban. 

Na az se volt normális aki a programot így rakta össze...


1011 Heiner Lajos 2017-11-18 20:33:45 [Válasz erre: 1007 nickname 2017-11-18 19:44:37]

Ha Debrecenben két egymást követő napon elvállalta Normat...


1010 nickname 2017-11-18 20:32:08 [Válasz erre: 1009 IVA 2017-11-18 20:16:24]

Vajon lesz majd Norma premier az Erkelben is Kolonitsal? Lehetne. Modnjuk Ernani is lehetett volna, vagy Boleyn Anna, vag Puritánok - egyiknek sincs nagy esélye. Talán a Normának van. 


1009 IVA 2017-11-18 20:16:24 [Válasz erre: 1007 nickname 2017-11-18 19:44:37]

Tulajdonképpen énekelhetné Kolonits Rosinát is a győri Sevillaiban, Elvirát is a szegedi Ernaniban, az Éj királynőjét is a miskolci Varázsfuvolában és Rosalindát is a pécsi Denevérben. Csupán át kellene nevezni a rendezvénysorozatot: PRIMACLARA ’18.


1008 IVA 2017-11-18 19:55:40

Kedves Rajongótársak!
Már lehet jegyeket váltani a Primavera '18 előadásaira.
Az internetes vásárlás a Normára egyelőre akadályba ütközik, de a pénztárban lehetséges.


1007 nickname 2017-11-18 19:44:37

Egybéként most azt írja a MÁO honlapja, hogy Primaverara Hernanit hozza a Szegedi Nemzeti Színház, a Normát meg Debrecen. Kolonits mindkettőt elvállalja egy hét alatt? Az egyik máj. 16, a másik máj. 18. 


1006 Robesz 2017-11-18 18:37:33 [Válasz erre: 1005 -zéta- 2017-11-18 18:03:40]

Tuti :)


1005 -zéta- 2017-11-18 18:03:40 [Válasz erre: 1004 Robesz 2017-11-17 21:42:51]

Figyeld meg, jövő nyárra már túl leszünk a kétezren...;-)


1004 Robesz 2017-11-17 21:42:51

Hopp, észre sem vettük de átléptük az 1.000-et :)


1003 Búbánat 2017-11-17 21:37:21

A KULT50 bemutatja: Kolonits Klára

Nem csupán a régen-most szembeállítás miatt kell őt újra és újra megnézni, hanem amiatt a kíváncsiság és elsöprő játékszenvedély miatt is, ami nála estéről estére tapasztalható. Kolonits Klára portréja a Fidelio gondozásában megjelent KULT50 kiadványból.

/Papp Éva - Fidelio. hu, 2017.11.04. 16:00/


1002 Cilike 2017-11-17 16:55:29 [Válasz erre: 1001 nickname 2017-11-17 10:07:44]

CSak ez a beírás nem erre vonatkozott eredetileg. Nem a szereposztásokról volt szó. Legalábbis úgy rémlik, hanem a Filharmóniai társaság megszüntetésének lehetőségéről. Ehhez semmi köze annak, hogy ki énekli Violettát.


1001 nickname 2017-11-17 10:07:44 [Válasz erre: 1000 Cilike 2017-11-17 07:51:11]

Maradjunk annyiban, hogy a művészi szemptonok érdekesen érvényesülnek - vagy inkább hol érvényesülnek, hol nem. Miklósáról minden kritika megállapította, hogy alkalmatlan a szerepre, Violetta nem az ő szerepe sdtb.. Ennek ellenére ki énekli a főszerepet ismnét? Miklósa. És igen ez nyilván nem az énekesek döntése és ezt ők nyilván nem kommentálják se egymásnak, se másnak amennyiben kulturálnak adnak hozzá, de nekem, meg bárkinek akinek megnéz egy előadást felvetődhet a kérdés, miért? Miért? Miért? Ez a művészeti érdekek kivétel nélküli érvényesülése?


1000 Cilike 2017-11-17 07:51:11

Nyilán pusztán anyagi szempontok miatt nyitották újra az Erkelt is, a művészeti szempontok mellőzésével...ezért futott két ház egyszerre, ezért vettek fel egy csomó embert, hogy működtessék...


999 Klára 2017-11-17 07:37:11 [Válasz erre: 998 ebera 2017-11-17 00:12:15]

Mint az imént MÁO fórumban tett bejegyzésemben említettem, nálunk már a politika és a politikusok "vannak a spájzban" - és ez mindenre és mindenkire hatással van. Ha egy művészeti intézmény - Opera, Szinház, Múzem, stb - vezetősége nem tisztán csak művészeti szempontok alapján választ, bocs a vulgáris stílusért, megette a fene az egészet! Nem mellesleg, az ilyen megalkuvó vezető/vezetőség messzemenően szégyellhetné magát,  de persze nem teszi, Miért is? Hiszen őket valaki kinevezte, megbízta, stb.


998 ebera 2017-11-17 00:12:15 [Válasz erre: 996 Robesz 2017-11-16 20:13:39]

T.Z.  Eötvös Péter operájában fantasztikus volt, valószínúleg Violettának is jó lesz, főleg Leo Nuccival, mint idősebb Germonttal. ( A pocsék rendezést próbáljuk feledni.) Hogy itthon miért nem lesz Violetta K.K. valóban nagy kérdőjel.


997 Heiner Lajos 2017-11-16 20:34:54 [Válasz erre: 989 Edmond Dantes 2017-10-22 20:11:23]

Ahelyett, hogy hét estén adták volna elő...


996 Robesz 2017-11-16 20:13:39 [Válasz erre: 994 nickname 2017-11-16 18:40:10]

A lényeg, hogy hívtak inkább egy ukrán énekesnôt az Erkeles elôadásokra... 


995 Beatrice 2017-11-16 19:04:59

19-én, azaz most vasárnap ünnepi hangverseny lesz a Zeneakadémia nagytermében Orbán György zeneszerző 70. születésnapja tiszteletére, A műsor második felében a szerző Stabat Matere hangzik fel, ebben Kolonits Klára is közreműködik.

Jegyek ingyenesen igényelhetők a Zeneakadémia jegypénztárában.

További információ


994 nickname 2017-11-16 18:40:10

Na hol lesz legközelebb Violetta a művésznő? Hát nem Budapesten. Örülök neki, hogy énekelheti a szerepet, és no comment a budapesti Traviata előadásokkal kapcsolatban. Az előadás karmestere Dinyés Dániel lesz. 


993 Klára 2017-10-27 13:59:18 [Válasz erre: 991 Beatrice 2017-10-27 12:01:48]

Valóban! Csodálatos!


992 Búbánat 2017-10-27 12:08:18 [Válasz erre: 991 Beatrice 2017-10-27 12:01:48]

Csodálatos!!!...


991 Beatrice 2017-10-27 12:01:48

Hugenották - ízelítő


990 telramund 2017-10-22 22:31:00 [Válasz erre: 986 -zéta- 2017-10-10 20:33:50]

A Facebookon elolvasható a Kolonist Klára oldalon és több más helyen.


989 Edmond Dantes 2017-10-22 20:11:23 [Válasz erre: 984 Beatrice 2017-10-10 13:16:23]

Szünettel játszották A teremtést? Brrr...


988 melisande 2017-10-22 20:07:42

És az alábbi linken mind egy helyen.. :)

http://klarakolonits.com/hu/uj-cikkek-interjuk/


987 -zéta- 2017-10-11 11:22:56

Még egy nagyon érdekes, páros interjú Kolonits Klárával és Dinyés Dániellel:

http://bcmagazin.hu/2017/10/09/az-ujdonsag-mindig-a-mondanivalo-es-az-ember-lesz-kolonits-klara-es-dinyes-daniel/


986 -zéta- 2017-10-10 20:33:50

http://muzsika.net/muzsika/index.php?area=present

Az októberi MUZSIKA címlapján Kolonits Klára, belül egy hosszú és igen tartalmas interjú....:-)


985 Beatrice 2017-10-10 13:40:49

Müpa Fesztivál Színház, december 3, 11 és 15 órakor:

Operamacera - a Nemzeti Filharmonikusok családi matinéja

Rossini: A sevillai borbély

Vezényel: Dinyés Dániel

Rendező: Göttinger Pál

Közreműködők: Kolonits Klára, Horváth István, Cseh Antal

"(...) a közönség nemcsak passzív, ám jól szórakozó megfigyelőként van jelen, hanem az alkotói folyamatba való betekintés révén részesévé is válik a mű születésének, megismeri kulisszatitkait. A műhelymunkában a két alkotó a nagyszerű énekesekkel együtt egy elképzelt előadás rendelkezőpróbáját tartja előttünk, a zenei és történetmesélő elemzéstől kezdve az énekesek színpadon megtett első lépéseiig." (forrás: mupa.hu)


984 Beatrice 2017-10-10 13:16:23

Jó egy hete volt, 1-jén, de csak most jutok hozzá, hogy írjak róla:

Óriási örömzenélés színhelye volt a Zeneakadémia, ahol Haydn A teremtés c. oratóriuma volt műsoron, az Óbudai Danubia Zenekart Vásáry Tamás vezényelte, közreműködött a Nemzeti Énekkar, valamint Kolonits Klára, Rab Gyula és Bakonyi Marcell. Eredetileg egy másik szopránnal volt meghirdetve a koncert, és amikor megtudtam, hogy Kolonits Klára fogja énekelni a szopránszólót, válaszút elé kerültem, mert aznap délelőttre már volt jegyem a Rigolettóra, és nem nagyon szeretek "duplázni", de most mégis megtettem (végül is épp a Zene Világnapja volt), és jól is jött ki a dolog, mert ugyan várakozásomon felül sikerült a Rigoletto is, de az igazi eksztázist A teremtés hozta el. Ezt a művet addig csak felvételről ismertem, és nekem a művek mindig élőben nyílnak meg igazán. Nem akarom elemezni az előadást, úgy volt jó, ahogy volt. Nagyszerű, rituális, vallásos jellegű élmény. Azt hiszem, a közönség nagy részére így hatott. Már az első rész végén bejött a vastaps, Vásáry Tamás még szólt is, hogy lesz még egy második rész is. :-)

A karmester, a zenekar, az énekkar és a szólisták is derekasan helytálltak. Kolonits Klárát élmény volt nemcsak hallgatni, de még nézni is, amint a kottából végig követi az előadást (akkor is, amikor nem ő következik), és szinte együtt él, együtt mozog a zenével.


983 Beatrice 2017-09-26 17:04:48
A [url]https://lanchidszalon.hu/index.php/top-blocks/22-personal-training;Lánchíd Szalonban[/url] október 26-án: "Papageno klasszikus zenei estek A hugenották, avagy mi is az a francia nagyopera Kezdés: 19.00 Nézőtér nyitás: 18.30 Jegyár: 1 500,- Ft Jegyek kaphatók az InterTicket országos hálózatában valamint a JEGY.HU oldalon. Az Operaház Hugenották-bemutatója akkor is időszerű lenne, ha nem idén lenne a reformáció 500. évfordulója. A francia nagyopera szinte önálló műfaj az operán belül, a maga idejében elsöprő népszerűségnek örvendett, Meyerbeer itthon évtizedek óta nem játszott mesterműve pedig a műfaj egyik legjellegzetesebb darabja. Vendégeink: a főszerepet éneklő Kolonits Klára operaénekesnő és az ebben a darabban kitüntetett szerepet játszó kórust vezető Strausz Kálmán karigazgató."

982 -zéta- 2017-09-19 23:57:23
Most találtam [url]http://est.hu/cikk/124013/az_utolso_hangig_-_interju_kolonits_klaraval_es_stohl_andrassal;ezt[/url] az interjút....

981 Beatrice 2017-08-16 11:47:45 [Válasz erre: 980 bermuda 2017-08-14 17:27:35]
Még egy részlet ugyanebből a pécsi Puritani-előadásból: [url]https://www.youtube.com/watch?v=xnDrxo7EFNU;https://www.youtube.com/watch?v=xnDrxo7EFNU[/url] (Son vergin vezzosa)

980 bermuda 2017-08-14 17:27:35
Ma került fel a You Tube-ra a Puritani részlet. https://www.youtube.com/watch?v=Sn_MHiW__JA&t=12s

979 Búbánat 2017-08-09 12:32:26
Bartók Rádió közvetíti ma este hangfelvételről 19.35 – 20.41 A Budapesti Vonósok hangversenye Művészeti vezető: Botvay Károly Hangversenymester: Pilz János Vezényel: Gráf Zsuzsanna Km.: Kolonits Klára, Rajk Judit - ének és az Angelica Leánykar (karig.: Gráf Zsuzsanna) 1. Johann Adolph Hasse: c-moll Miserere 2. Pergolesi: Stabat Mater (MTA Díszterem, 2017. május 4.) (Ism. augusztus 21., 12.36)

978 Beatrice 2017-07-28 17:26:18
A holnapi martonvásári [url]http://www.filharmonikusok.hu/koncertek/beethoven-2017-martonvasar-3/;Beethoven-koncerthez[/url]: [url]http://gemeinden.erzbistum-koeln.de/stifts-chor-bonn/dokumente/werkbeschreibung/Beethoven_op85.html;Az oratórium szövege[/url] (németül)

977 Búbánat 2017-07-21 19:08:09 [Válasz erre: 975 Beatrice 2017-07-21 16:22:33]
Köszönöm a részletes beszámolót. Csak az a kerekesszék ne lenne: már a könyökén jön ki a nézőnek - úgy látszik, világjelenség az operaszínpadokon, ma ez (is) oly trendi.. Kolonits Klára minden elismerést megérdemel, hogy ezt az "őrültséget" is bevállalva tudja Odabella-alakítását érzékletesen megoldani. Sikerrel!

976 Beatrice 2017-07-21 16:27:08 [Válasz erre: 974 Búbánat 2017-07-13 17:17:57]
[url]https://szinhaz.org/csak-szinhaz/csak-szinhaz-fesztival/2017/07/21/nekem-katlan/;Fellépő művészek az Ördögkatlanról[/url] Kolonits Klára: NEKEM A KATLAN egy Kalandpark, a “minden másképpen van”, sőt, a “minden másképp kell legyen,” terepe. Itt nem élhetek meg az évközi színházi reflexeimből, reszkírozni kell, hogy minden eleven, jelen idejű legyen, ne valami előre bepróbált attrakció. Az a fajta “finom-hangolás”, ami bátorságot igényel, de nagy örömet és pezsgést ad, mint az a habzó rosé, amivel egy-egy jól sikerült produkció után koccintunk Villányban.

975 Beatrice 2017-07-21 16:22:33 [Válasz erre: 973 Búbánat 2017-07-05 11:18:06]
17-én megnéztem az Attilát Nürnbergben. Élőben most először láttam ezt az operát. Peter Konwitschny rendezése modern, logikus, gondolatébresztő. Eredetileg a Theater an der Wienben mutatták be. Egy pillanatra sem unalmas, mindig történik valami. Én két fő gondolatot azonosítottam benne (mások láthatják esetleg másképp): az egyik a szereplők előrehaladása az életben: először gyerekek, akik a csatában fakanalakkal és lábasfedőkkel harcolnak (majdnem teljes komolysággal), majd felnőttek (modern civil ruhában), végül öregemberek, már nagyon életük végefelé, tolószékben meg mankóval. A másik fő motívum a bosszú gondolata (ez teljesen a librettóból jön): Odabella még az opera elején (vagy inkább még az előtt) elhatározza, hogy bosszút áll Attilán, aki a csatában megölte az ő apját, mégpedig (Odabella) saját kezűleg akarja megölni a hun királyt. Ezt végig és véghez is viszi, azt sem engedi, hogy más ölje meg, az elől inkább megmenti, csak hogy ő szúrhassa le. Odabellának a bosszú fontosabb minden másnál, így programozta be magát, és végrehajtja a programot. Ennek a döntésnek a moralitása eleve megkérdőjelezhető, hiszen a csatában való ölés nem ugyanaz, mint valakit orvul leszúrni (amit Odabella tesz a végén Attilával, aki pedig nem volt hozzá rossz: megkímélte az életét, megajándékozta a kardjával, sőt, feleségül akarta venni). Persze egy párbajban Odabellának nem sok esélye lenne Attilával szemben. Érzésem szerint a zeneszerző és a rendező is nyitva hagyja ennek a bosszúnak a morális értékelését. Az unaloműző rendezői megoldások széles skálán mozogtak: a legbájosabbak a felülról belógatott, kecsesen mozgó madárfigurák voltak (l. [url]https://www.youtube.com/watch?v=vP5-Ph59A7s;ebben a videóban[/url] 2:45-től - itt csak egy madárka látszik, de valójában 6 volt). Aztán voltak sokkoló momentumok is: újságpapírlap nyílt színen való elégetése (nyilván vannak tűzvédelmi vonzatai, de határozottan látványos, bár kissé ijesztő), valamint szereplő ária közbeni legéppuskázása - elesik, de szürreális módon feltápászkodik, és folytatja az áriát). Leó pápa (akinek nem volt pápa-külseje) a jelenetében rágyújtott egy cigarettára, és végig is szívta azt (ennek értelmét nem sikerült megfejtenem). A rendező mindig gondoskodott arról, hogy a nagyérdemű ne unatkozzon. A nagyérdemű, benyomásom szerint, a zenei és a színpadi megoldásokat is tetszéssel fogadta. Az előadásban az összes szereplő látható kedvvel és lendülettel vett részt, igazi csapatjátékban. Örömmel voltak gyerekek, felnőttek, majd öregek is. Egy kivételével az összes szereplő a társulat - vagy az operastúdió - tagja volt, és hangilag is elég jól teljesítettek, a férfiak közül nekem legjobban a lengyel bariton, Mikołaj Zalasiński (Ezio) hangi produkciója tetszett, szép hang, jól használja, picit néha öntetszelgőnek tűnt, de a figura is ilyen. A címszerepet a bolgár Nicolai Karnolsky alakította, első pár frázisában nem nagyon zengett a hangja, aztán ez javult, de valahogy végig egy kicsit egysíkú volt a hangzás. A koreai tenor, David Yim hangszíne megfelelő a szerepkörhöz, de időnként valahogy kevésnek tűnt, máskor viszont jól kieresztette a hangját. Az igazi világszínvonalat számomra Kolonits Klára (Odabella) képviselte, belépőáriáját ([url]https://www.youtube.com/watch?v=7WIwaeBk0SQ;itt[/url] meghallgatható) lelkes tapssal és bravókkal honorálta a közönség, amely határozottan vevő volt az énekesnő hangjára és művészetére. Kolonitstól kaptunk jó néhány impresszív magas hangot (a mély hangok persze nem egy drámai szopránéi voltak, de nekem nem volt hiányérzetem), meg remekül kidolgozott koloratúra futamokat. A karmester Guido Johannes Rumstadt volt. A legelején volt egy kis összhanghiány közte és a zenekar pár tagja között (tudtommal nem volt próbájuk előtte, a széria korábbi előadásait Káli Gábor vezényelte), de hamar összerázódtak. Profi, jól kidolgozott előadás volt. Korántsem állítom, hogy most már csak ilyen produkciókat szeretnék nézni, de a hagyományos rendezések mellett időnként jöhet valami ilyesmi is. Érdekes lehet elolvasni a Konwitschnyvel készült [url]http://www.staatstheater-nuernberg.de/media/Public/Downloads_Stuecke/14654_Peter_Konwitschny_im_Interview_Attila.pdf;interjút[/url], melyben a rendező többek között a darab háborúellenességét emeli ki.

974 Búbánat 2017-07-13 17:17:57
Tíz éves az Ördögkatlan Fesztivál Az idén augusztus 1. és 5. között megvalósuló dél-baranyai rendezvény a múltat is megidézi majd, de új programokkal is készülnek a szervezők - hangzott el a köztévében. Bérczes László, az egyik főszervező elmondta: 6-700 műsorszámmal várják a közönséget az idei fesztiválon, amelynek díszvendége Kolonits Klára operaénekes és Dinyés Dániel zeneszerző lesz. A Nagyharsányba, Kisharsányba, Beremendre és Villánykövesdre látogatókat számos kulturális program várja az ötnapos rendezvény alkalmával. A főszervező a programokat sorolva kiemelte: Verdi Requiemjét a Nemzeti Filharmonikusok adják elő a beremendi Megbékélés Kápolnánál Dinyés Dániel vezényletével. Verdi-operagálát is hallhat a közönség, továbbá Dinyés Dániel és barátai templomi kamarahangversenyt is tartanak, Kolonits Klára és László Boldizsár fellépésével. /MTI/





A lapunkban megjelent szövegek a Café Momus, vagy a szerző kizárólagos szellemi tulajdonát képezik és szerzői jog védi őket.
A szerkesztőség külön, írásos engedélye nélkül mindennemű (részben vagy egészben történő) sokszorosításuk, felhasználásuk, kiadásuk és terjesztésük tilos.