vissza a cimoldalra
2020-10-28
részletes keresés    Café Momus on Facebook rss
Bejelentkezés
Név
Jelszó
Regisztráció
Legfrissebb fórumaink
Olvasói levelek (11562)
A csapos közbeszól (95)

Operett, mint színpadi műfaj (4568)
Régizene (4776)
Jacques Offenbach (484)
Kemény Egon zeneszerző (Wien, 1905 - Budapest, 1969) (2081)
Házy Erzsébet művészete és pályája (4965)
Operett a magyar rádióban (1949-től napjainkig) (4148)
Momus-játék (5927)
Kimernya? (3827)
Lehár Ferenc (727)
Pantheon (2744)
Társművészetek (2196)
Erkel Színház (10734)
Hibajelenségek - fejlesztési napló (35)
Franz Schmidt (3710)
Kolonits Klára (1184)
Magyar Televízió opera-, balett- és operett közvetítései - hazai produkciók (1454)

Fórumok teljes listája
Impresszum

megjelenteti:
Café Momus Egyesület
adószám:
18240531-1-43

apróhirdetés feladása:

4630   diosjeno • előzmény4628 2020-10-14 15:53:08

Valahogy tehetséged van, ( vagy nekem ) hogy félreérts : Evidenciákról okítasz.. de én nem erről beszélek, hanem a SZEXUÁLIS TARTALOM BELEKEVERÉSÉNEK a stupidságáról beszélek. Engem elkap tőle a röhögés, ahogy meglátok egy hegedűs nőt a lába között a hegedűjével köldökig kivágott ruhában félig fekve, miközben csábosan ( vagy szenvedőn ) belebandzsít a kamerába. 

   És azt mondom magamban :  - Akinek ez belefér, az NEM LEHET az a hegedűs, aki nekem jó lenne. Játszhat ő akármilyen jól, de valamit nem tud a zenéről, ami nekem mindennél fontosabb.

 

4628   chord • előzmény4627 2020-10-14 15:41:57

Szerintem meg az előadóművész, ha kimegy a deszkára, vegye tudomásul, hogy igenis számít a megjelenés. 
Hölgyeknél az igénytelen lefonnyadt állapot is éppúgy feltétlen kihat a zenéjükre, mint a testi szépség túlságos kihangsúlyozása.

Ha esetleg hallottad Sinkovsky-t a Zeneakadémián,

Nem csak az ő megjelenése emelte az estet, hanem a modellügynökség-hegedűs ladyk szem-melengető ruhakölteményei és egyéb bájai is...

És nem tartom a zenéről való leszakadásnak, hogy pár éve, amikor Dorothee kijött a színpadra a 2.10-es magasságával, én jól emlékszem, egy felháborítóan szoros bőrnaciba volt alul becsomagolva.... q..vajól nézett ki. És ennek megfelelően is zenélt.

Ez egy ilyen műfaj.
Hogy a közönség az néz a színpadra erősen.

4627   diosjeno • előzmény4626 2020-10-14 14:55:02

" Túl szép, hogy igaz legyen " :))

 

 Állítólag a szép nők károsan hatnak a férfiak egészségére..

 Most viccen kívül, nekem mindig gyanús a testi szépség kihangsúlyozása, ha zenéről van szó...Nem az a tárgy ugyanis éppen. Egy jó testű, vonaglós, hegedűjével éppen intim testtartásban lévő szólista képe nálam absz hatást vált ki arra nézve. hogy : - Na, ezt meg nem hallgatom...és 99 %-ban be is jön.

( " Hirdessen nővel "  - emlékeztek erre??? )

 De ami jó, az jó. 

4626   Corvette 2020-10-14 13:33:10


Tegnap négy fórumtárs kapott tőlem privátban egy áriát. Az alábbi albumról idéztem:

Örülök, hogy tetszett az előadás. A jövő nagy énekes sztárját hallhattátok. A lemez idén októberben jelent meg, a felvétel 2019 júliusában készült.

Műsorajánló
Mai ajánlat:
19:00 : Budapest
Zeneakadémia, Solti Terem

"Doktorandusz koncertek 1."
Janáček: Hegedű-zongora szonáta
Kökény Eszter (hegedű), Várallyay Kinga (zongora)
Gounod: „Ah! Je ris de me voir si belle” – Margit ékszeráriája a Faust című opera harmadik felvonásából
Csajkovszkij: „Otcsevo eta prezsgye ne znála” – Jolanta ariosója a Jolanta című opera első felvonásából
Bede Blanka (ének), Szabó Ferenc János (zongora)
Hindemith: Brácsa-zongora szonáta, op. 11/4
Enescu: Koncertdarab
Bor Péter (brácsa), Dani Imre (zongora)
Gershwin: „My man’s gone now” – Serena siratója a Porgy és Bess című opera első felvonásából
Bede Blanka (ének), Szabó Ferenc János (zongora)
Bartók: 1. hegedű-zongora szonáta, BB 84
Osztrosits Eszter (hegedű), Dani Imre (zongora)

19:30 : Budapest
Bartók Béla Nemzeti Hangversenyterem

Kovács Csilla, Balogh Eszter, Varga-Tóth Attila, Christian Immler
Purcell Kórus
Orfeo Zenekar
Vezényel: Vashegyi György
Werner: Der Gute Hirt (1739) - Introductio
Werner: c-moll Salve Regina (1762)
Werner: Holoferne & Judith (1742) - Introductio
Albrechtsberger: c-moll Salve Regina
Werner: Die allgemeine Auferstehung (1745) - Introductio
J. S. Bach: Ich will den Kreuzstab gerne tragen - kantáta, BWV 56
Werner: Der verlorne Sohn (1747) - Introductio
Werner: g-moll Salve Regina (1729)

19:30 : Budapest
Zeneakadémia, Nagyterem

Kelemen Barnabás (hegedű), Claudio Bohórquez (cselló), Nagy Péter (zongora)
"Kamarazene nagyteremre"
Brahms: 1. (G-dúr) hegedű-zongora szonáta, op. 78
Brahms: 2. (F-dúr) cselló-zongora szonáta, op. 99
Brahms: 1. (H-dúr) zongoratrió, op. 8
Élő közvetítés!
A mai nap
történt:
1893 • Csajkovszkij VI. ("Patetikus") szimfóniájának bemutatója (Szentpétervár)
elhunyt:
1755 • Joseph Bodin de Boismortier, zeneszerző (sz. 1689)
1973 • Gyurkovics Mária, énekes (sz. 1913)