vissza a cimoldalra
2018-07-17
részletes keresés    Café Momus on Facebook rss
Bejelentkezés
Név
Jelszó
Regisztráció
Legfrissebb fórumaink
Mi újság a Magyar Állami Operaházban? (60953)
Momus társalgó (6347)
Nemzeti Hangversenyterem - és más helyszínek (4053)
Társművészetek (1259)
Milyen zenét hallgatsz most? (24997)
Haladjunk tovább... (213)
Kedvenc előadók (2821)
A komolyzene jelene és jövője Magyarországon (2277)
Kedvenc művek (143)
Kedvenc felvételek (148)

Olvasói levelek (11286)
A csapos közbeszól (95)

Erkel Színház (9432)
Operett a magyar rádióban (1949-1990) (2806)
Verdi-felvételek (539)
Balett-, és Táncművészet (5529)
A magyar zenei élet elfeledett vagy kevéssé ismert művészei (940)
Operett, mint színpadi műfaj (3634)
Házy Erzsébet művészete és pályája (4306)
Palcsó Sándor (220)
Kemény Egon zeneszerző (Wien, 1905 - Budapest, 1969) (1441)
Mi újság a Szegedi Nemzeti Színházban? (2603)
Élő közvetítések (7302)
Jonas Kaufmann (2260)
Erkel Ferenc (1048)
Franz Schmidt (3154)
Kimernya? (2722)
Évfordulók, jeles napok, születésnapok etc. (742)

Fórumok teljes listája
Impresszum

megjelenteti:
Café Momus Egyesület
adószám:
18240531-1-43

apróhirdetés feladása:

2386   tiberio • előzmény2380 2017-04-07 08:44:10
Nagyon igaz! Aki lemaradt róla, érdemes felkerekedni és Szegedre utazni. Ilyen énekeseket bármikor szívesen hallgatnék a MÁO-ban, ide értve még a kisebb szerepek alakítóit is mint Inez vagy Ruiz.A legösszetettebb alakítást Wiedemann Bernadett nyújtotta, neki aztán mindegy, hogy a színpad mélyére helyezi a rendezés vagy, ha a nézőtérnek háttal énekel. Valódi őserő szólal meg instrumentumán, egész egyszerűen fantasztikus! És olyan jó látni, hogy játszik!Nem győzöm hangsúlyozni, hogy milyen nagyra értékelem azokat az énekeseket akik nem érik be azzal, hogy a színpad széléről nagy terpeszben szemmel tartják a karmestert, hanem élnek a szerepükben.
A rendezésben voltak meghökkentő pillanatok, némelyik ötlet inkább megmosolyogtatott - mint például Manrico előkerülése a súgólyukból, majd az azt követő bágyadt heverészése -, másikukat erőltetettnek találtam - mint a rögtönzött disznóvágást és az állat tetemével kapcsolatos túlkapásokat -, de összességében hálás vagyok, hogy a rendező nem egy holdbázison játszatta a történetet. A díszletre nem lehet sok szót vesztegetni azt hiszem. Ami elsőre eszembe jut az az, hogy olcsó. A kivitelezése is, és funkciói is. A
szegediek parókakészítőire keresem a szavakat. Ha majd megtalálom, szólok. :)
2380   Heiner Lajos 2017-03-29 22:39:36
Valószínűtlennek tartom, hogy van ma Magyarországon olyan operatársulat, amelyik egy Trubadúr-előadásra olyan dirigenst, és négy főszereplőt tud kiállítani, mint ma este a Szegedi Nemzeti Színház tette.
Aki nem hiszi, járjon utána.
Április 6-án, az Erkel Színházban.
Műsorajánló
Mai ajánlat:
Nincs mai ajánlat
A mai nap
született:
1960 • Dawn Upshaw, énekes
elhunyt:
1998 • Lamberto Gardelli, karmester (sz. 1915)