vissza a cimoldalra
2019-06-19
részletes keresés    Café Momus on Facebook rss
Bejelentkezés
Név
Jelszó
Regisztráció
Legfrissebb fórumaink
Olvasói levelek (11348)
A csapos közbeszól (95)

Eiffel Műhelyház – Bánffy terem (72)
Kemény Egon zeneszerző (Wien, 1905 - Budapest, 1969) (1680)
Franz Schmidt (3350)
Ilosfalvy Róbert (846)
Házy Erzsébet művészete és pályája (4505)
Simándy József - az örök tenor (606)
Operett a magyar rádióban (1949-1990) (3271)
Opernglas, avagy operai távcső... (20232)
Jacques Offenbach (476)
Mi újság a Magyar Állami Operaházban? (61813)
Élő közvetítések (7916)
Társművészetek (1305)
Erkel Színház (10237)
Komlóssy Erzsébet (42)
Operett, mint színpadi műfaj (3938)
Erkel Ferenc (1058)

Fórumok teljes listája
Impresszum

megjelenteti:
Café Momus Egyesület
adószám:
18240531-1-43

apróhirdetés feladása:

390   parampampoli • előzmény389 2016-11-05 19:53:10
Talvelát negyediknek. Giaiottit ötödiknek.
389   Heiner Lajos • előzmény385 2016-11-05 12:03:14
Pinzat oda tenném harmadiknak...
385   parampampoli • előzmény383 2016-11-05 07:21:01
Amit Scotto a Libera me középrészében csinál, az a mű előadástörténetében is rendkívüli és tökéletes interpretáció. Ha pedig Daniela Barcellonát valaki bármilyen szempontból jobbnak találja Marilyn Horne-nál, azzal én nem vitatkozom, de még jelzőket se keresek rá. Pavarotti és Alagna összevetéséről nem is beszélve. Ghiaurov pedig, a mű történetének Siepi mellett legnagyobb basszus szólistája, nem tudja, miről énekel... bizonyára... Karajan, Abbado, Muti, Solti, Mehta és a többi karmester óriás biztos nem magyarázta el neki...

Nagyon kedvelem Héterőt, de ilyen véleményekkel, mint az övé itt alább, soha nem vitatkoztam. Mert felesleges. Hátat fordítottam, és otthagytam az illetőt. Ő maradjon a neki tetsző felvételnél. Én maradok az óriásoknál. Jól érzem magam a társaságukban, a fene se tudja, miért..
383   lujza • előzmény381 2016-11-05 03:19:18
Szerintem mindkét produkció osztályon felüli, köszönhetően a zenekarnak és a karmesternek. Az énekeseknél már lehet csemegézni, kinek ez tetszik, kinek az, egyik se tökéletes. Így van ez, ha nagy nevek kiállnak, úgyis találunk hibát bennük.
381   kétked • előzmény380 2016-11-04 23:19:41
A hölgyek esetében Héterőnek van igaza, az uraknál neked.
380   parampampoli • előzmény378 2016-11-04 22:31:29
Véleményeddel valószínűleg egyedül vagy, nem baj, ehhez jogod van.
378   Héterő • előzmény375 2016-11-04 21:09:31
A zenekari hangzás értékelhetetlen, a hang egyébként is fakó, a kép fekete-fehér.
Scotto visong, mint a fába szorult féreg; ha nem te ajánlottad volna a felvételt, az első vijjogásnál abbahagyom...
Horne hangban végig csodálatos, de az az [unde mundusz judicsátúr - 18:00] (sic, 2x !) kihozott a sodromból - és a műélvezetből.
Nem azt hívják "sötétítésnek", amit 23 és 30 táján, majd a Lacrimosa elején csinál?
Pavarotti túl lágynak tűnik erre a szerepre, folyton Pinkertont juttatja eszembe, vagy a Canale Grande gondolását, nem a haláltól rettegő bűnöst.
Gyaurov csillogtatja hangját, de mintha nem értené, miről énekel.
A négyesek gyönyörűek, kár, hogy Scotto gyakran belemadártrillázik.
Abbado fejből vezényel; pár évtized után (a sírhoz közelebb?) - ld. 374 - már jobban tudja, miről szól a darab.
Nagyon sokat kell nézni a mennyezetet, a falat, - az operatőr tisztára huzatott: idegbaj!

Azt hiszem, a nagy nevek fogságából könnyebben szabadul, aki kevésbé ismeri - és csodálja - őket, mint te, ezért (mea culpa) maradok a 374-nél.
375   parampampoli • előzmény374 2016-11-03 22:22:57
No, no, no. Ezzel az énekes kvartettel?

Akkor maradjunk inkább ennél.
374   Héterő 2016-11-03 21:43:57
NON PLUS ULTRA.
Requiem - Download
Műsorajánló
Mai ajánlat:
16:00 : Budapest
Zeneakadémia, Solti György Kamaraterem

Demeter Áron (zongora)
Rippert Péter (zongora), Hencz Kornél, Láposi Dániel (ütőhangszerek)
Demeter Áron zongora diplomakoncertje
BEETHOVEN: 32. (c-moll) zongoraszonáta, op. 111
RAVEL: Gaspard de la nuit
BARTÓK: Szonáta két zongorára és ütőhangszerekre, BB 115

19:00 : Budapest
Zeneakadémia, Solti György Kamaraterem

Javorková Ildikó (ének)
Közreműködnek: Kaffehr Zsuzsanna, Szenthelyi Krisztián, Katona Lóránt, Ilyés Zsanett, Híves Boglárka, Csölley Martin, Fenyvesi Gabriella Rea, Mráz Nikolett, Erdős Róbert (ének), Kiss Enikő (hegedű), Bárkányi-Horváth Éva (zongora)
Javorková Ildikó ének diplomakoncertje
MOZART: „L’amerò sarò costante” – Aminta áriája A pásztorkirály második felvonásából
MENDELSSOHN: „Zion streckt ihre Hände aus” – duett és kórusrészlet az Éliás oratóriumból
MENDELSSOHN: „Höre, Israel, höre des Herrn Stimme!” – ária az Éliás oratóriumból
BRAHMS: Dalok – Wie Melodien zieht es mir leise durch den Sinn, op. 105/1; Dein blaues Auge, op. 59/8; Mein wundes Herz, op. 59/7; Junge Lieder I., op. 63/5; Lerchengesang, op. 70/2
PUCCINI: Dalok – Sole e amore; Terra e mare; Storiella d’amore; Casa mia, casa mia; Canto d’anime
ELGAR: „The sun goeth down” – ária A királyság című oratóriumból

19:00 : Budapest
Erkel Színház

VERDI: Az álarcosbál
A mai nap
született:
1913 • Gyurkovics Mária, énekes († 1973)