vissza a cimoldalra
2020-07-04
részletes keresés    Café Momus on Facebook rss
Bejelentkezés
Név
Jelszó
Regisztráció
Legfrissebb fórumaink
Olvasói levelek (11529)
A csapos közbeszól (95)

Évfordulók, jeles napok, születésnapok etc. (856)
A MET felvételei (605)
Operett, mint színpadi műfaj (4376)
Mozartról magasabban (695)
Operák, amelyeket utálunk (301)
Társművészetek (1802)
Házy Erzsébet művészete és pályája (4850)
Pantheon (2681)
Kortárs zene (91)
Régizene (3401)
Operett a magyar rádióban (1949-től napjainkig) (3958)
Mi újság a Magyar Állami Operaházban? (62188)
Kemény Egon zeneszerző (Wien, 1905 - Budapest, 1969) (1972)
Kimernya? (3690)
Franz Schmidt (3631)
Palcsó Sándor (297)

Fórumok teljes listája
Impresszum

megjelenteti:
Café Momus Egyesület
adószám:
18240531-1-43

apróhirdetés feladása:

389   Heiner Lajos • előzmény385 2016-11-05 12:03:14
Pinzat oda tenném harmadiknak...
385   parampampoli • előzmény383 2016-11-05 07:21:01
Amit Scotto a Libera me középrészében csinál, az a mű előadástörténetében is rendkívüli és tökéletes interpretáció. Ha pedig Daniela Barcellonát valaki bármilyen szempontból jobbnak találja Marilyn Horne-nál, azzal én nem vitatkozom, de még jelzőket se keresek rá. Pavarotti és Alagna összevetéséről nem is beszélve. Ghiaurov pedig, a mű történetének Siepi mellett legnagyobb basszus szólistája, nem tudja, miről énekel... bizonyára... Karajan, Abbado, Muti, Solti, Mehta és a többi karmester óriás biztos nem magyarázta el neki...

Nagyon kedvelem Héterőt, de ilyen véleményekkel, mint az övé itt alább, soha nem vitatkoztam. Mert felesleges. Hátat fordítottam, és otthagytam az illetőt. Ő maradjon a neki tetsző felvételnél. Én maradok az óriásoknál. Jól érzem magam a társaságukban, a fene se tudja, miért..
383   lujza • előzmény381 2016-11-05 03:19:18
Szerintem mindkét produkció osztályon felüli, köszönhetően a zenekarnak és a karmesternek. Az énekeseknél már lehet csemegézni, kinek ez tetszik, kinek az, egyik se tökéletes. Így van ez, ha nagy nevek kiállnak, úgyis találunk hibát bennük.
381   kétked • előzmény380 2016-11-04 23:19:41
A hölgyek esetében Héterőnek van igaza, az uraknál neked.
380   parampampoli • előzmény378 2016-11-04 22:31:29
Véleményeddel valószínűleg egyedül vagy, nem baj, ehhez jogod van.
378   Héterő • előzmény375 2016-11-04 21:09:31
A zenekari hangzás értékelhetetlen, a hang egyébként is fakó, a kép fekete-fehér.
Scotto visong, mint a fába szorult féreg; ha nem te ajánlottad volna a felvételt, az első vijjogásnál abbahagyom...
Horne hangban végig csodálatos, de az az [unde mundusz judicsátúr - 18:00] (sic, 2x !) kihozott a sodromból - és a műélvezetből.
Nem azt hívják "sötétítésnek", amit 23 és 30 táján, majd a Lacrimosa elején csinál?
Pavarotti túl lágynak tűnik erre a szerepre, folyton Pinkertont juttatja eszembe, vagy a Canale Grande gondolását, nem a haláltól rettegő bűnöst.
Gyaurov csillogtatja hangját, de mintha nem értené, miről énekel.
A négyesek gyönyörűek, kár, hogy Scotto gyakran belemadártrillázik.
Abbado fejből vezényel; pár évtized után (a sírhoz közelebb?) - ld. 374 - már jobban tudja, miről szól a darab.
Nagyon sokat kell nézni a mennyezetet, a falat, - az operatőr tisztára huzatott: idegbaj!

Azt hiszem, a nagy nevek fogságából könnyebben szabadul, aki kevésbé ismeri - és csodálja - őket, mint te, ezért (mea culpa) maradok a 374-nél.
375   parampampoli • előzmény374 2016-11-03 22:22:57
No, no, no. Ezzel az énekes kvartettel?

Akkor maradjunk inkább ennél.
374   Héterő 2016-11-03 21:43:57
NON PLUS ULTRA.
Requiem - Download
Műsorajánló
Mai ajánlat:
21:00 : Budapest
MŰVÉSZETEK PALOTÁJA - Autósmozi

Péterfy Bori & Love Band
A mai nap
elhunyt:
1623 • William Byrd, zeneszerző (sz. kb. 1540)
1992 • Astor Piazzolla, zeneszerző (sz. 1921)
2000 • Begányi Ferenc, operaénekes (sz. 1937)