vissza a cimoldalra
2020-07-04
részletes keresés    Café Momus on Facebook rss
Bejelentkezés
Név
Jelszó
Regisztráció
Legfrissebb fórumaink
Olvasói levelek (11529)
A csapos közbeszól (95)

Operett, mint színpadi műfaj (4376)
Évfordulók, jeles napok, születésnapok etc. (855)
Mozartról magasabban (695)
Operák, amelyeket utálunk (301)
Társművészetek (1802)
A MET felvételei (604)
Házy Erzsébet művészete és pályája (4850)
Pantheon (2681)
Kortárs zene (91)
Régizene (3401)
Operett a magyar rádióban (1949-től napjainkig) (3958)
Mi újság a Magyar Állami Operaházban? (62188)
Kemény Egon zeneszerző (Wien, 1905 - Budapest, 1969) (1972)
Kimernya? (3690)
Franz Schmidt (3631)
Palcsó Sándor (297)

Fórumok teljes listája
Impresszum

megjelenteti:
Café Momus Egyesület
adószám:
18240531-1-43

apróhirdetés feladása:

385   parampampoli • előzmény383 2016-11-05 07:21:01
Amit Scotto a Libera me középrészében csinál, az a mű előadástörténetében is rendkívüli és tökéletes interpretáció. Ha pedig Daniela Barcellonát valaki bármilyen szempontból jobbnak találja Marilyn Horne-nál, azzal én nem vitatkozom, de még jelzőket se keresek rá. Pavarotti és Alagna összevetéséről nem is beszélve. Ghiaurov pedig, a mű történetének Siepi mellett legnagyobb basszus szólistája, nem tudja, miről énekel... bizonyára... Karajan, Abbado, Muti, Solti, Mehta és a többi karmester óriás biztos nem magyarázta el neki...

Nagyon kedvelem Héterőt, de ilyen véleményekkel, mint az övé itt alább, soha nem vitatkoztam. Mert felesleges. Hátat fordítottam, és otthagytam az illetőt. Ő maradjon a neki tetsző felvételnél. Én maradok az óriásoknál. Jól érzem magam a társaságukban, a fene se tudja, miért..
383   lujza • előzmény381 2016-11-05 03:19:18
Szerintem mindkét produkció osztályon felüli, köszönhetően a zenekarnak és a karmesternek. Az énekeseknél már lehet csemegézni, kinek ez tetszik, kinek az, egyik se tökéletes. Így van ez, ha nagy nevek kiállnak, úgyis találunk hibát bennük.
381   kétked • előzmény380 2016-11-04 23:19:41
A hölgyek esetében Héterőnek van igaza, az uraknál neked.
380   parampampoli • előzmény378 2016-11-04 22:31:29
Véleményeddel valószínűleg egyedül vagy, nem baj, ehhez jogod van.
378   Héterő • előzmény375 2016-11-04 21:09:31
A zenekari hangzás értékelhetetlen, a hang egyébként is fakó, a kép fekete-fehér.
Scotto visong, mint a fába szorult féreg; ha nem te ajánlottad volna a felvételt, az első vijjogásnál abbahagyom...
Horne hangban végig csodálatos, de az az [unde mundusz judicsátúr - 18:00] (sic, 2x !) kihozott a sodromból - és a műélvezetből.
Nem azt hívják "sötétítésnek", amit 23 és 30 táján, majd a Lacrimosa elején csinál?
Pavarotti túl lágynak tűnik erre a szerepre, folyton Pinkertont juttatja eszembe, vagy a Canale Grande gondolását, nem a haláltól rettegő bűnöst.
Gyaurov csillogtatja hangját, de mintha nem értené, miről énekel.
A négyesek gyönyörűek, kár, hogy Scotto gyakran belemadártrillázik.
Abbado fejből vezényel; pár évtized után (a sírhoz közelebb?) - ld. 374 - már jobban tudja, miről szól a darab.
Nagyon sokat kell nézni a mennyezetet, a falat, - az operatőr tisztára huzatott: idegbaj!

Azt hiszem, a nagy nevek fogságából könnyebben szabadul, aki kevésbé ismeri - és csodálja - őket, mint te, ezért (mea culpa) maradok a 374-nél.
375   parampampoli • előzmény374 2016-11-03 22:22:57
No, no, no. Ezzel az énekes kvartettel?

Akkor maradjunk inkább ennél.
374   Héterő 2016-11-03 21:43:57
NON PLUS ULTRA.
Requiem - Download
Műsorajánló
Mai ajánlat:
21:00 : Budapest
MŰVÉSZETEK PALOTÁJA - Autósmozi

Péterfy Bori & Love Band
A mai nap
elhunyt:
1623 • William Byrd, zeneszerző (sz. kb. 1540)
1992 • Astor Piazzolla, zeneszerző (sz. 1921)
2000 • Begányi Ferenc, operaénekes (sz. 1937)