Bejelentkezés Regisztráció

Thomas Hampson


119 Búbánat 2007-01-07 22:20:06 [Válasz erre: 118 Estelle 2007-01-07 19:39:25]
Ne vedd el a reménységem optimizmusát!...

118 Estelle 2007-01-07 19:39:25 [Válasz erre: 117 Búbánat 2007-01-06 16:59:33]
Ez remek lenne, mert azt hiszem, jelenleg ők a legjobbak a Mahler-dalokban. De ne igyunk előre a medve bőrére, mert már egyszer lemondta a budapesti dalestet, és sajnos, máskülönben is a sok előadást lemondó énekesek közé tartozik.

117 Búbánat 2007-01-06 16:59:33
THOMAS HAMPSON - BUDAPESTRE JÖN!!! 2007. szeptember 16. 19:30 Budapesti Mahler -Ünnep Dalest Km.: Wolfram Rieger - zongora

116 WiseGentleman 2006-12-11 05:52:44
Ha már jó hangi állapotú Mandryka: akkor Wolfgang Brendel, aki jelen pillanatban a \"weltbester Sachs\" kitüntető címét viseli. Nekem egyébként egy zanzásított Trubadúrom van németül (\"Lodernd zum Himmel\" és társai), Bayreuthban kaptam ajándékba, amikor egyszerre három teljes Ringet vásároltam meg...

115 egy kívülálló 2006-12-10 23:41:27 [Válasz erre: 114 Sesto 2006-12-10 23:15:35]
Érdekes, engem nem zavarnak a nem eredeti nyelvű előadások/felvételek. Van pl. német Rigolettóm - ráadásul Ilosfalvyval.

114 Sesto 2006-12-10 23:15:35 [Válasz erre: 113 Estelle 2006-12-10 23:02:28]
...igy viccnek nem is olyan rossz,...de \"élesben\"(?)!...hmmm... igaz ez is eléggé off de én pl. hasonlóan jártam korábban a két Yvonne Kenny (Chandos) áriaCD-vel: tudtam, hogy mindent angolul énekel rajta(=Mozart, Rossini, Donizetti, Cavalli stb.) -de eleinte nagyon nehéz volt megszokni \"ezt\" a nyelvet/hangzást...

113 Estelle 2006-12-10 23:02:28 [Válasz erre: 112 Sesto 2006-12-10 22:43:46]
Még nem próbáltam. Próbálom elképzelni Anyegin áriáját: \"You\'ve written me\":-(

112 Sesto 2006-12-10 22:43:46 [Válasz erre: 111 Estelle 2006-12-10 22:37:10]
...ezen sajnos nem csodálkozom, mert az angol nyelv olyan ronda és idétlen PONT ennél a darabnál!... :-(

111 Estelle 2006-12-10 22:37:10 [Válasz erre: 109 Sesto 2006-12-10 22:30:21]
Ezt láttam én is az EMI boltban Bécsben, egy kisebb vagyonért kínálgatták. De nem azért nem vettem meg, hanem az az egyetlen nagy \"ronda csorbá\"-ért. Reméltem, hogy van másik is, de ezek szerint kénytelen leszek beérni ezzel, ha Anyeginként szeretném hallani. :-(

110 Sesto 2006-12-10 22:33:37 [Válasz erre: 108 parampampoli 2006-12-10 22:30:15]
...ami a bécsi szitut illeti, talán nem ennyire egyszerü,...minden esetre pár évvel ezelött, amikor a DVD is készült volt egy-két nagyon jó pillanata a Macbeth-cimszerepében, igaz az Zürich-ben volt,...ahol azért a Ház is vmivel kisebb, mint a STOP! (Paoletta Maroccu-val nagyon jó, démoni párost alkottak-azért az akkor tetszett...)

109 Sesto 2006-12-10 22:30:21 [Válasz erre: 106 Estelle 2006-12-10 21:26:40]
...Hampson -ha nem tévedek- egyetlen kapható Anyegin-felvételét az EMI adta ki, Kiri te Kanawa énekli Tatjana-t és még egy olyan karakterszerepben, mint Triquet, nem más Nicolai Gedda hallható -szóval nem semmi szereposzás! (Mackerras dirigál) A felvétel egyetlen ronda csorbája: angol nyelven készült!... :-(

108 parampampoli 2006-12-10 22:30:15
Hampson eddig minden súlyosabb szerepben kudarcot vallott, Renato, Boccanegra, még az egyébként líraibb Germont is nagy falatnak bizonyult neki, Macbethje pedig még karikatúrának se volt elég. Ez persze nem számit, nem akadályozza meg Hollendert, hogy őt hívja Macbethnek Bécsbe is. Vicc!! De inkább szomorú.

107 Sesto 2006-12-10 22:11:30 [Válasz erre: 106 Estelle 2006-12-10 21:26:40]
...a Tell-ben csak azt tudom mondani, mint akkor: hangilag nagyon de nagyon \"határeset\" volt amit nyújtott, és akkor még roppant finom voltam-sokan bedölnek egyszerüen annak, mivel Hampson rendkivül karizmatikus müvészegyéniség, és ezáltal \"kisebb-nagyobb\" hiányosságokat(=különösen a hangjának közel sem megfelelö operaszerepek esetén!) nagyon szuverén módon-pardon \"intelligens\"(=egy tényezö, amit szintén kezdek nála különösen unalmasnak érezni: mindennek \"intelligensnek\" kell lennie á la az öreg Dietrich Fischer-Dieskau, akinek a végén már semmi hangja nem volt, de azért háromszor megrágott minden egyes szótagot, \"intelligensen a rejtett titkok után kutatva...\" Hülyeség!) csupán beállitással képes eladni!... :-((( Sok egykoron nagy és világklasszis müvész beleesik késöbbiekben abba a hibába -általában az énekhang fogyatkozásával egyenes arányosságban!- hogy mindent (akár egy egyszerü német gyerekdalt is!) roppant \"intelligensnek\", \"pokoli mélységeket felkutatva\" kell ELÖADNI-ami ha túllö a célon nem más, mint \"manirierte Sch...e\",...sorry! Ezen az úton Hampson is elindult, de hogy hová vezet ez a kitérö részéröl, majd az idö és szerepei, elöadásai és azok szinvonala fogja megválaszolni. (?) Utóbbi idöben adott TV-interjúk is eléggé nevetségek voltak részéröl nyomatta a joviális, \"korosodó filozófus-tipust\", csak annyira nem volt öszinte, hogy akik látták csak nagyivben röhögtek rajta: minden szótag 10X \"megrágva\" már majdnem \"megemésztve\", mire kinyögte, hogy mit is akar... Már az egyes szavaknak (=egy normál interjú esetében!) is \"interpretációs értékkel\" kellett rendelkezni! Egyszerüen majomkodás! Nem tetszett!...

106 Estelle 2006-12-10 21:26:40 [Válasz erre: 105 Sesto 2006-12-10 19:59:08]
Hát sajnos, én a 90-es évekre nem tudok visszaemlékezni, csak az akkori felvételeit tudom meghallgatni. De biztos, van valami igazság abban, amit írsz. AMikor én először kijutottam külföldre operát nézni, már régen nem énekelt Anyegint, Figarot és hasonlókat. Az Anyegint egyelőre még lemezen sem sikerült beszerezni. Én először tavaly tavasszal láttam színpadon, pontosan az Arabellában. Nekem az a Mandryka tetszett, hogy őszinte legyek, jobban mint a tegnapi (ez az egész előadásra is érvényes), hangilag és alakításban egyaránt (az első felvonásban nagyon jól indított, a második felvonásban volt egy pont ahol kicsit aggódtam, hogy bereked, aztán szerenécsre ez nem következett be). Kíváncsi leszek a véleményedre. A Tell-el nem tudok egyetérteni, nekem abban a szerepben tetszett (ettől lehet, hogy neked van igazad, mert biztos, hogy jobban értesz hozzá, mint én). Germont-ként, illetve a salzburgi Don Giovanniban nem tetszett, de ezt már részletesen kifejtettem itt. Számomra zürichi Doktor Faustja élmény volt. Azt is aláírom, hogy énekeljen inkább dalokat, és nem Verdi operákat (tavaly volt Londonban egy Álarcosbál probálkozása is, csak a rádióbam hallottam, de az nem az ő világa :-(. A júniusi Schumann-esthez hasonlókat szívesen meghallgatnék még. Wolfram Riegerrel fantasztikus csapatot alkotnak.

105 Sesto 2006-12-10 19:59:08
...nem vmi. sürün fordul elö, hogy Telramund-dal bármiben is egyet értenénk, DE valóigaz amit ir: Hampson énekeljen csak tovább dalirodalmat,...mert azon operaszerepeiben, amelyekben az elmúlt években szinpadon láthattam, részben nagyon kinos volt! (A hab a tortán a legutolsó \"Tell\" volt, semmi \"Kern\" a hangjában, végig hörögte a szerepet-ingadozva a \"megnemértett-intelligens-magányos-farkas-dalénekestöl\" kezdve a \"majd-megmutatom-nektek-milyen-drámai-hös-tudok-lenni\" manirig minden volt az elöadásában, csak egészséges énekhang nem! Vagy Germont-ként a Traviata-ban, szintén és még sorolhatnánk, azt hiszem... Sorry! Nem igy szeretnék rá visszaemlékezni!) Hol a ´90-es évek ragyogó lirai baritonja-Anyegin, Barbiere etc. Nagyon kiváncsi vagyok hogy csinálja MOST a jelen-ben Mandry-kat,...az új Arabella-t semmi esetre nem szeretném kihagyni!

104 telramund 2006-12-10 19:34:12
Hamson hangját legfeljebb egy zongora nem nyomja el.Igazi dalénekes ,abban szuper,de oprában?Semmiben nem gyózött meg. Jővőre pedig Macbetet erőszakol a STOPban válogatva a szopránok között-igy megérjük,hogy a Ladyt lirai szoprán énekli

103 Estelle 2006-12-10 16:50:17
2006.12.09 Richard Strauss: Arabella bemutató. Thomas Hampson egyik kedvenc szerepét, Mandrykát énekelte. Már láttam ebben a szerepben Párizsban, egy tüneményes előadásban, Karita Mattila oldalán. Most, az igen eltérő rendezésnek megfelelően egy kicsit más Mandrykát fedezhetett fel a közönség. A párizsi félszeg volt és igen komoly, csak az előadás végén engedett fel, és ragadt rá valami Arabella pajkosságából. A bécsi Mandrykába több humorérzék volt, és ettől sokkal drámaibban hatott a 3. felmondás áriája. Sajnos, hangját (ahogy időnként másokét is) többször elnyelte a sok-sok decibellel játszó zenekar. A partnerek: Adriane Pieczonka (Arabella), Genia Kühmeier (Zdenka), Michael Schade (Matteo), vezényelt Franz Welser-Möst

102 Búbánat 2006-12-01 11:03:26
Ma délelőtt a Bartók adón egy operarészleteket sugárzó összeállításban pedg egy duettet hallgathattunk meg: Donizetti: Don Pasquale - Malatesta és Don Pasquale kettőse a III. felvonásból (Thomas Hampson, Samuel Ramey).

101 Búbánat 2006-12-01 11:00:53 [Válasz erre: 55 Estelle 2006-11-06 23:51:23]
Ma reggel a rádióban egy szép Loewe-dalt énekelt az \"ébredőknek\". (angol nyelven)

100 Búbánat 2006-11-30 10:04:09
100

99 Búbánat 2006-11-30 10:04:03 [Válasz erre: 91 Estelle 2006-11-29 20:05:21]
Ha volna időm és lehetőségem gyakrabban külföldre utazgatni, mint Neked megadatott, biztosan én is többet irogatnék ide; Cd-ket viszont nem nagyon gyűjtök, a neten nem igazodom ki, döntően a rádióra hagyatkozom.

98 Estelle 2006-11-30 01:09:13
Egy igazi csemege, amihez véleményem szerint legjobban ért Hampson, és jóformán utolérhetetlen jelen pillanatban: a Mahler-dalok interpretálása. [url]http://ec1.images-amazon.com/images/P/B0002J9TX8.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V1092427615_.jpg;Hampson - Rieger: Des Knaben Wunderhorn[/url], Chatelet, 2002. Remélem, egyszer lesz szerencsém kettőjükhöz élőben is egy Mahler dalesten. Énekes, zongorista és zeneszerző tökéletes egymásra találása. Ezt nem elég hallgatni, látni is kell.

97 bemaria 2006-11-29 23:06:01 [Válasz erre: 93 Estelle 2006-11-29 21:36:13]
Remélem megtudod, csak sajnos én nem fogom tudni neked felvenni, mert nem leszek itthon.

96 frushena 2006-11-29 21:54:16 [Válasz erre: 95 Estelle 2006-11-29 21:50:34]
Igen jól el vagyon énekelve. :) Ramey sem rossz!

95 Estelle 2006-11-29 21:50:34 [Válasz erre: 94 frushena 2006-11-29 21:41:07]
Ez aranyos, még a hosszú hajú időszakából. Még nem láttam ezt a videofelvételt, de a Best of... lemezén ez az első szám, szerintem pont ez a felvétel. Kár, hogy a Figarojáról nem készült dvd felvétel. Remek lehetett. nekem cd-n van meg, de sajnos a partnerei, Rameyt kivéve nincsenek igazán a helyzet magaslatán.

94 frushena 2006-11-29 21:41:07
[url]http://www.youtube.com/watch?v=BtbO_ASG8f4&mode=related&search=;Rossini : Barbiere di Siviglia - Thomas Hampson[/url]

93 Estelle 2006-11-29 21:36:13 [Válasz erre: 92 bemaria 2006-11-29 21:06:53]
Elvileg lehet, de gyakorlatban nekem még nem sikerült. Jövő héten megpróbálok utánajárni, szólok, ha valamit megtudok. Azt nem értem, hogy a tévé miért nem közvetíti, pedig a bemutatókat általában szokták közvetíteni.

92 bemaria 2006-11-29 21:06:53 [Válasz erre: 91 Estelle 2006-11-29 20:05:21]
Hát ezzel nem vagy egyedül! De sebaj! A netről nem lehet rögzíteni ezt ha jól sejtem.

91 Estelle 2006-11-29 20:05:21
Látom, lassan kihal a topik, mert jó ideje már csak egyedül írok bele. 2006.12.09. este 7-kor [url]http://oe1.orf.at/programm/20061209190000.html;Arabella bemutató[/url] élő adásban az OE1-en erre van jegyem, de nagyon hálás lennék, ha egy otthon \"szurkoló\" Richard Strauss kedvelő ezt fel tudná venni :-)

90 Estelle 2006-11-22 02:05:36
November 28.-án az Oe1 közvetíti a nov. 19.-i koncertet [url]http://oe1.orf.at/programm/20061128100500.html;itt[/url]

89 Estelle 2006-11-21 21:09:01
Vasárnap este, bécsi Konzerthaus, Mozart-Saal: egy kis baráti kamarazenélés, szinte családias hangulatban Wofgang Schulz (flöte) és Franz Bartolomey (cselló) 60. szülinapja alkalmából. Zongorán közreműködött Helmut Deutsch. Első részben Haydn trio, Schubert és Schumann dalok hangszeres átiratra. Második részben az \"überraschungpianist\" Sir Simon Rattle, a műsor csupa francia muzsika. Rattle fantasztikus kamarazenész. Az utolsó részre befutott (ez szinte szó szerint értendő, mert délután még Busoni Doktor Faustjának címszerepét énekelte Zürichben) Thomas Hampson, mondván, hogy \"a barátság az barátság\", erről nem lehetett hiányozni. És megajándékozza a közönséget egy Maurice Ravel \"Chansons madécasses\" ciklussal, majd a ráadásban egy Lindenbaum-mal, ami egészen másképp szólt, mint a Winterreise lemezen, pontosan úgy, ahogy azt Hampsontól el lehet várni, ha daléneklésről van szó.

88 Búbánat 2006-11-21 17:29:39 [Válasz erre: 87 Estelle 2006-11-14 15:48:26]
Én még nem jártam a Francia Intézet könyvtárában, ezek szerint ezt sürgősen be kell pótolnom...

87 Estelle 2006-11-14 15:48:26 [Válasz erre: 84 bermuda 2006-11-14 14:28:40]
Faust a Francia Intézet könyvtárában, akárcsak a a Hampson- Domingo- Ruth Ann Swenson lemez is.

86 Estelle 2006-11-14 15:47:07 [Válasz erre: 81 bermuda 2006-11-14 10:37:19]
Néha belebotlok a cd-be egy-egy külföldi zeneboltban. Valamelyik netes áruházban biztos megvan. Hadleyt kedvelem, csak nem énekeljen Rossinit és Mozartot :-)pedig a rádióban a Mozart felvételeit lehet a leggyakrabban hallani (La finta giardinera és hasonlók)

85 Búbánat 2006-11-14 15:01:31 [Válasz erre: 84 bermuda 2006-11-14 14:28:40]
Ebben egyetértünk: Gedda külön kategória. Milyen kár, hogy Gedda és Hampson nem kortársak!...

84 bermuda 2006-11-14 14:28:40 [Válasz erre: 82 Búbánat 2006-11-14 11:06:03]
Tudom,hogy Te tudod, bár a cd boltokban is ismernék. Sokat vásárolok aZeneboná-ban semmi sincs Hadley-től.A Faustot láttam valahol, de Geddával azért nem cserélem el.

83 Orfeusz 2006-11-14 12:08:55 [Válasz erre: 79 Estelle 2006-11-14 00:08:46]
Met-ben azért ott a Varázsfuvola és az új Pillangó, ami nem teljesen hagyományos..vlszeg ezt a produkciót csakis Netrebko és villazon miatt vinnék át. Láttam az előadást, ismerem..a rendezés nem rossz, végre nem egy hagyományos Traviata..bár néha kissé primitív és szájbarágós. Az énekesek egyáltalán nem tetszenek, egyiksem.

82 Búbánat 2006-11-14 11:06:03 [Válasz erre: 81 bermuda 2006-11-14 10:37:19]
Már írtam korábban, hogy az utóbbi időben a rádió többször is adott részleteket ezekből a kettősökből. Egyébként Hampson Domingóval is lemezre vett duetteket. A rádióban a napokban hallhattunk ilyet is.

81 bermuda 2006-11-14 10:37:19 [Válasz erre: 77 Estelle 2006-11-13 21:40:25]
Jerry Hadley nagyon szép hang, kár,hogy itthon kevesen ismerik. Kerestem cd-ket épp a Hampsonnal énekelt kettősőket sehol nincs. Igazad lehet , inkább spinto, ne Rossinizzen:-))

80 Estelle 2006-11-14 00:10:14 [Válasz erre: 78 Orfeusz 2006-11-13 23:47:16]
Ismered ezt a Traviatát? Mert hogy nem kommentáltad. Vagy elkerülte a figyelmem?

79 Estelle 2006-11-14 00:08:46 [Válasz erre: 78 Orfeusz 2006-11-13 23:47:16]
Salzburggal majd próbálkozom. Azon csodálkoznék, ha a MET-be importálnák, mert ez eléggé nem illik bele a MET operarendezési koncepciójában. Eddig minden amit láttam, hagyományos és korhű rendezés volt. Ezen a héten fel kellene kerülnie az internetre a jövő évi salzbrugi programnak. tegnap láttam Bécsben a nyári salzburgi fesztivál néhány előadásának dvd-jét. Don Giovanni még nem volt.

78 Orfeusz 2006-11-13 23:47:16
Azt olvastam, hogy a Traviata 2008-ban lesz újra Salzburgban..és valami olyasmit is, hogy importálják a MET-be a produkciót.

77 Estelle 2006-11-13 21:40:25 [Válasz erre: 75 Búbánat 2006-11-13 20:55:57]
Majd beszámolok az új Szerelmi bájitalról. valószínű, a hónap utolsó hetén kerítek rá sort, mert addig bolyongok Európában. Netrebko és Villazón mellett Leo Nucci és Ildebrando D\'Arcangelo énekelnek még. Hampsonnal vagy egy Szevillai borbélyom. Tulajdonképpen csak ő meg Ramey jók a felvételem, Rosina ok, de nem kiemelkedő, míg az Almavivát éneklő Jerry Hadleynek nem sok köze van Rossini zenéjéhez. Amúgy nem rossz tenor (FAust, Bohémélet, duettek Hampsonnal), de talán Rossinival nem kellett volna kísérleteznie.

76 Búbánat 2006-11-13 21:02:22 [Válasz erre: 64 Estelle 2006-11-11 10:19:47]
Bostridge felvételét nem ismerem. A DVD-változatot megnézni, bizonyára tanulságos lenne, és élmény! Most azonban Hampsonéra lennék vevő. Schubertet és Hampson - valahogy összetartozónak érzem őket,bizonyára, ha hallanám - jobban, mint a Mahler-interpretációit. Ez utóbbiakban nem érzem a lied-et, keveslem a dalt, sok bennük az ének-beszéd.

75 Búbánat 2006-11-13 20:55:57 [Válasz erre: 71 bermuda 2006-11-11 18:08:49]
Én is pontosan így érzem: Sills ebben itt utánozhatatlan, mintha a mennybe repülnék. Oda, Violettával! Netrebko hangszíne sötét, hangja túl \"erőszakos\", semmi lágyság, finomság. Milyen lehet Adinája? Most jelent meg DVD-n, szintén Villazónnal párban, arra is kíváncsi vagyok! Milyen, érdekes, Hampsont még nem láttam vígoperai szerepben,Don Giovanni sem egy klasszikus buffo szerep, a Figaro más tészta, ebben a Donizetti-operában persze, nincsen a világos baritonjához kínálkozó operahős-figura - de lemezen minden megoldható...

74 Estelle 2006-11-11 23:46:56 [Válasz erre: 72 sphynx 2006-11-11 19:07:41]
Arra gondolsz, amikor Germont a kanapé támláján áthajolva próbálja megsimogatni fiát mintegy bocsánatkérésként, aki összekucorodva nyüszit a földön? Az is furcsa volt, hogy soha nem öleli meg Violettát (legalább is, úgy emlékszem, mert csak egyszer tudtam megnézni, azt is \"folytatásosként\"), egyszer mintha megenyhülne,de aztán rájön, hogy ő mégis csak a szigorú apa, akinek meg kell védenie gyermekeit egy ilyen személytől. mert végül is mindkét gyermekének életét az apa irányítja (a könyvben is), kisebb-nagyobb sikerrel, és igyekszik velük betartatni a polgári lét elfogadott normáit. A rendező hús-vér embereket csinált az operahősökből, és ehhez az énekesek partnerek voltak. Tény, hogy Netrebko Violettája nem az \"úri hölgy\", akit megszoktunk. Meg Hampson hangja nem egy Germont hang. Ráadásul igen fáradtan szólt, amit a két dalestjén (Verboten und verbannt) nem lehetett hallani. Mintha minden erejét arra tartogatta volna (szerencsére, mert így két csodálatos dalestben volt részem). Netrebko hangilag nem ér fel Cotrubas Violettájával. Villazón néha kifogy a szuszból, és hangja időnként mintha kicsit rekedtes lenne. De mint színpadi operaelőadás nekem tetszik ez a Traviata. Ha a képet elvesszük, akkor már sokkal szegényesebb. Ennyit az elemzésből, megyek csomagolni, mert holnap irány Bécs és a Bohémélet Gheorghiu-val és Shicoff-al.

73 Franca 2006-11-11 20:55:27
Villazonnal kapcsolatban mindig az az érzésem, mintha szatírát látnék. Először azt gondoltam (a Don Carlos DVD-nél), hogy rendezői koncepció, de mindig így játszik, kicsit hasonlít Mr.Beanre.

72 sphynx 2006-11-11 19:07:41
Hampsonnal van egy mozdulata, amikor beletúr Villazon hajába, a legrosszabb, amit ilyen pillanatban csinálhat valaki: tök élethű. Geniális. Olyan szögletes az egész figura, mint egy primitív tornatanár. De ilyen apa is van. Villazon is elég antipatikus figura, és ez az artikulációján is érződik, egy infantilis, hiszterikus alak. Netrebkóról meg csak annyit, hogy isteni. Korszakos előadás.

71 bermuda 2006-11-11 18:08:49 [Válasz erre: 66 Búbánat 2006-11-11 10:58:16]
Én is meghallgattam. Furcsa előadás volt, félig élő, a zörejekből itélve, viszont nem volt sehol taps.Ilyesmit még nem hallottam.Biztos bennem van a hiba:-) Netrebko-nem érintett meg, jótanuló módjára mindent megcsinált, de nem tudtam megsiratni, nemugy Cotrubást, vagy Sillset... Villazon tullihegte, nem is olyan szép a hangszine, mint a francia ária lemezén, s valóban Germont apa, nem Hampsonnak való túl világos, fiatalos a hangja.

70 Estelle 2006-11-11 16:09:28 [Válasz erre: 69 sphynx 2006-11-11 13:04:45]
Van ott még néhány jelenet, ami megérne egy kis lélektani elemzést. A dvd-t csak ajánlani tudom. Ha még hozzávesszük a Großes Festspielhaus hangulatát, az élő előadás varázsát, és a főszereplők személyes kisugárzását, akkor meg tudom érteni a közönség \"őrjöngését\". Nagyon remélem, hogy jövőre újra műsorra tűzik, és nekem is jut egy jegy. (Talán jövő hét második felében nyilvánosságra hozzák a jövői salzburgi műsort.)





A lapunkban megjelent szövegek a Café Momus, vagy a szerző kizárólagos szellemi tulajdonát képezik és szerzői jog védi őket.
A szerkesztőség külön, írásos engedélye nélkül mindennemű (részben vagy egészben történő) sokszorosításuk, felhasználásuk, kiadásuk és terjesztésük tilos.