Bejelentkezés Regisztráció

Szentély az isteni Anna Nyetrebko-nak


2993 lujza 2019-12-14 01:37:19 [Válasz erre: 2992 Héterő 2019-12-13 16:09:47]

Kedves Héterő, én is nagyon köszönöm! Érdekes, eredetileg tv-n néztem, most pedig a számítógépen, talán más így a hang, mert Meli valóban jobban tetszik már az első felvonásban is. Csak ilyen jólfésült kisfiút ne csináltak volna belőle!

De sajnos Anna most se tetszik jobban. A hangja se, ha csak hallgatom, nekem ő nem Tosca hang, bár nem tudom megmagyarázni, miért. Már Manonként se tetszett, ezek a túláradóan érzelmes Puccini szerepek nem állnak neki jól. És ha nézem is, akkor csodálkozom is, hogy lehet ilyen mesterkélt? Mondhatnám, nincs köztük kémia se, ezért kíváncsi vagyok, milyen lesz a férjével, akinek a hangját amúgy nem szeretem.


2992 Héterő 2019-12-13 16:09:47 [Válasz erre: 2991 telramund 2019-12-13 09:35:47]

Nehéz méltó partnert találni Annának...
Abban teljesen igazad van, hogy most sikerült. A kedvedért – itt a levél is: un sol motto.


2991 telramund 2019-12-13 09:35:47 [Válasz erre: 2990 Héterő 2019-12-12 23:41:44]

Köszönöm!Valóban már működik,de véleményem változatlan.Viszon feltünt még jobban ,Meli milyen szépen énekelt,pedig mindenki lehúzta aaz első felévonásbeli produkciókját..Nekem Cavardossiként már  a genovai Toscában is tetszett tavaly,ahol a levéláriát meg kellettt ismételnie.


2990 Héterő 2019-12-12 23:41:44 [Válasz erre: 2989 telramund 2019-12-12 22:34:24]

Már nincs törölve, csak valamit javítottam, azért állt le átmenetileg. Letölteni már lehet ( 8 perc, 95 MB ).

Online kisvártatva feléled.


2989 telramund 2019-12-12 22:34:24 [Válasz erre: 2988 Héterő 2019-12-12 11:45:11]

Köszönom,a link törölve,de nem baj,mert hozzáférek az egészhez.Holnap megnézem,de nem valószínű,hogy a véleményemen változtatok.Nekem Netrebko

szíve sehol nem jelenik meg,én nem erősítem rajongótáborát. Pont emiatt,elismerem valaha nagyon szép hangját és nagyszerű technikáját,amit  használ,Magassági problémái soha nem lesznek illetve azoknál lesz legkésőbb probléma,de középen már most hallatszik,hogy nem az a hang szól mint régen.


2988 Héterő 2019-12-12 11:45:11 [Válasz erre: 2953 telramund 2019-12-08 12:43:48]

Kedves telramund, Anna N. mimikájának védelmében – hála Klárának (2979) – felidézek néhány percet az első felvonásból. Az általad azonnal fölfedezett, korábban még soha nem hallott (első) kis 1900-as kiegészítés is itt van.


2987 Héterő 2019-12-10 19:43:10

...nagyon időszerűvé, nagyon hitelessé teszi a művet, és nagyon hasonlóvá a valósághoz, amely napjaink társadalmában igen nyers és durva” – mondta Riccardo Chailly, utalva arra, hogy az opera cselekménye a modern fülek számára a MeToo mozgalmat idézi fel. (Hát olvassa a momust ő is!)

And with Riccardo Chailly keen to shine fresh light on Puccini’s score, reinstating the 1900 “Urtext”, it wasn’t always an easy night for the singers to shine.

...and “Vissi d’arte” was luxuriantly sung, although Chailly’s slow tempi messed with her breathing.

Also grabbing attention was Chailly, who – significantly – did not take a solo curtain call.


2986 telramund 2019-12-09 16:57:25 [Válasz erre: 2983 márta 2019-12-09 15:50:54]

Na itt aztán semmi el nem dőlt Toscáról,mert a 3  Marioario olyan egyforma volt,mint az egypetéjű hármasikrek..Mehet itt a szerecsen mosdatás ez az előadás nálam az első 100-ban nincs benne.


2985 Búbánat 2019-12-09 16:39:33 [Válasz erre: 2984 Edmond Dantes 2019-12-09 16:15:57]

Egy a dolog a libretto és más dolog a rendező "belerendezése" a darabba...- a saját gondolatainak érvényre juttatása, kihangsúlyozása a szereplők által is, a zene "ürügyén", annak pillérén, - úgy általában... Az előadás  valamilyen reakciót mindenkiből kivált: a látvány és a cselekmény együtt hat: a színpadon a rendező irányít, a zenekari árokban a karmester dirigál.   A jó énekes-színészen meg semmi nem múlik... Vállalja, amit a két direktor tőle elvár.  A közönség meg általában tapsol hozzá...


2984 Edmond Dantes 2019-12-09 16:15:57

A pénteki Tosca (nem) mellesleg ismét bebizonyította, mennyire fontos az eredeti nyelven éneklés, feliratozással. Azt hisszük, ismerünk 1-1 (sok) nagy operát, pedig nem vagy csak úgy-ahogy. Kizárólag jól olvasható jó felirat esetén követhető pontosan még egy ennyire ismert darab is. Megjegyeztem, ha nem is szó szerint: Scarpia bevallja: libidóját kimondottan serkenti, ha egy nő ellenáll neki, undorodik tőle ... miután megszerezte, lehetőleg erőszakkal -bár azt mondja, ő nem lesz erőszakos- már nem is érdekli a zsákmány ... jöhet a következő. Ahogy már írtam (2952),  a véresen-hörgősen hiperrealistára sikerült gyilkolászás "méltó" válasz erre az attitüdre, még ha 120 éven át beértük is egyetlen jól irányzott késszúrással..


2983 márta 2019-12-09 15:50:54

Először csak a hangját hallottam, utána képpel is végignéztem. Sajnos mindegyik szereplő egy-két számmal kisebb lékek, mint írva vagyon. Még az erős hangú Salsi is, akiből hiányzik a nagyvonalú szemétség, a lelki szadizmus hátborzongatása. Meli széphangú, jóléneklő Nemorino, aki fél, hogy 4-est kap a vezénylő tanárbácsitól, ezért állandóan őt nézi. Ha látom, még inkább hivatalnokszerűen eminens. Nem egy voltariánus szabadlelkű művész, aki végül büszkén néz szembe a halállal.

Az operában egyik kedvenc pillanatom, amikor Tosca az első felvonásban megszólal a színfalak mögül: "Mario!" Itt már sok minden eldől a szopránról. Most Cavaradossi rémülete volt a legérdekesebb, bizony ő is erősen tart ettől a szenvedélyes nőtől!  Netrebko színpadias és a külsőséges. Tosca egyszerre egy istenfélő olasz lány, fölkavaró szerető, és tehetséges művész. A gyilkosságba egyrészt a kilátástalanság és a megalázás sodorja bele, másrészt ez élete nagy színpadi alakítása! Pontos színészettel teljesen elaltatja ennek a ravasz rendőrnek az elővigyázatosságát, és minden erejét összeszedve ledöfi.

Szürkék a mellékalakok is. Micsisa Elsöpróen emberi Sekrestyés volt Italo Tajo, vagy Gregor! Nagyszerű viszont Ernesto Panariello, mint börtönőr. Bejön, énekel két mondatot, és máris magam előtt látom, tudom, mit szeret reggelizni és hány gyreke van. Amint kimyegy, azonnal elkezdek vágyakozni, hogy jöjjön vissza, és énekeljen még!


2982 Héterő 2019-12-09 13:59:39 [Válasz erre: 2981 telramund 2019-12-09 12:15:23]

Azért a dolog kissé bonyolultabb...

A Teatro alla Scala kitette az oldalára a frissített szövegkönyvet, így hitelesen (?) látszik, hogy Scarpia nem csupán megkapni akarja a dívát, hanem a végtelenségig meggyötörni!

Iszonytató szadizmusról szól a darab, a politikai és bűnügyi szálak valójában mellékesek; Scarpiát nem igazán érdekli Angelotti sorsa, Cavaradossi kínzatása is inkább Tosca kínzása.

Már az első felvonás végén - a néző számára - kiderül, mi a rendőrfönök célja:

A doppia mira tendo il voler! Né il capo del ribelle è la più preziosa.
Ah di quegli occhi vittoriosi veder la fiamma
(con passione erotica)
illanguidir con spasimo d’amor...
fra le mie braccia illanguidir d’amor.
(ferocemente)
L’uno al capestro, l’altra fra le mie braccia...

Tosca elég hamar rájön, hogy miről van szó, nem biztos tehát, hogy pillanatnyi ötlete volt csupán a szadista megölése.

(Tosca, vinta dalla terribile commozione, cade prostrata sul canapè e con voce singhiozzante si rivolge a Scarpia che sta impassibile e silenzioso)
Tosca
Che v’ho fatto in vita mia?!
Son io che così torturate!... Torturate l’anima...
(scoppia in singhiozzi strazianti, mormorando:)
sì, l’anima mi torturate!

A szadista állat kimondja: "Mennyire gyűlölsz! Így, (éppen) így akarlak!"

Scarpia
(con accento convinto e con compiacenza)
Come tu m’odii!
Tosca
(con tutto l’odio e il disprezzo)
Ah! Dio!...
Scarpia
(avvicinandosele)
Così, così ti voglio!

A kés talán mindössze kínálkozó lehetőség, amivel él Tosca:

...scorge sulla tavola un coltello affilato e a punta;
con infinite precauzioni cerca d’impossessarsi del coltello...

A rendező elég ügyetlenül tompa evőkést ad Tosca kezébe, az operatőr pedig gondosan ráközelít az alkalmatlan késre...

Egyébként emlékeztet az egész történet egy mai METOO -ra.


2981 telramund 2019-12-09 12:15:23 [Válasz erre: 2978 Cherubino 2019-12-09 07:09:51]

Scarpia üzletet ajánlott és Tosca kényszerűségból belement.Gyilkolása pillanatnyi pánikból történt,de az utána való gyilkolása fojtogatása és még egyszer leszúrása,mármár tudatos gyilkost felételez.Mint a jogászok mondják az első szúrás lehet felindulásból,de a következő már tudatos gyilkolás.Ez persze a rendező hibája annyi sok más mellett.


2980 telramund 2019-12-09 12:08:04 [Válasz erre: 2978 Cherubino 2019-12-09 07:09:51]

Kedves Cherubino!Ha  Figaró házasságában egy ilyen grófnő lenne,nem szeretne bele.De új a pályán beírásai alapján(1).Inkább a védőügyvéd szerepében ír.Ettől  sajnos Netrebko nem lesz soha Tosca,mert a szíve nincs benne.Előnytelen jelmezei pedig inkább a templomba betérő római asszonyságot és nem Róma  ünnepelt díváját juttatta eszembe


2979 Klára 2019-12-09 08:24:15

https://www.youtube.com/watch?v=TzkMAzvXnTg        


2978 Cherubino 2019-12-09 07:09:51

Netrebko Toscája fenséges. Már az első belépése mindent elárul: kemény, erőszakos asszony. Scarpia jól melléfogott, ha azt hitte, megszerezheti magának. A Vissi d arte sem volt megható, egy nagy színésznő hatáskeltő produkciója, de annak lenyűgöző. Ez a Tosca hiteti el előszőr velem, miért Scarpiát emlegeti utolsó szavával: akár az égben, akár a pokolban, üldözni fogja a gazembert!


2977 lujza 2019-12-09 01:03:32

Valóban, mindnyájan másképp láttuk-hallottuk ezt a Toscát! Szerintem ez a szerep nem való Netrebkonak. Nem azért, mert nem tudja elénekelni, azt bármkor csípőből megteszi. Hanem, mert nem tud Tosca lenni. Érdekes, mert dívát kéne játszania, ami Georghiunak kiválóan ment, neki mégse. Mondhatnám aszexuális volt az 1. felvonásban, akaratlanul is Mattila jutott eszembe itt. Azt nem mondanám, hogy nem volt mimikája, voltak érzelmei, csak Toscához kevés. A ruhái előnytelenek, és egyáltalán nem autentikusak voltak. Az 1. felvonás sötét szoknya fehér blúzához óriási úttörő nyakkendőt adni rá nekem tréfás volt. De én is kíváncsi vagyok, a férjével, koncertszerűen milyen lesz. Meli nekem is csak a 3. felvonásban tetszett egyértelműen, de ott nagyon. Salsi jó volt. És ha egy rendezés hagyományos, akkor ne libegjen, forogjon, trükközzön feleslegesen!


2976 lujza 2019-12-09 00:52:46 [Válasz erre: 2975 telramund 2019-12-08 23:30:33]

Hernandez valóban csodálatos!


2975 telramund 2019-12-08 23:30:33 [Válasz erre: 2970 otello 2019-12-08 20:19:42]

Bár az egész előadás megvan,most hirtelen meghallgattam a linkben szereplő részeket és csak csodálni tudom Hernandezt.Na az ilyen hangok jönnek be nekem .Csoda éneklés kevés dííváskodás és főleg több érzelem.Nagyszeű Tosca lesz!!!


2974 telramund 2019-12-08 22:38:15 [Válasz erre: 2971 otello 2019-12-08 20:22:25]

Nagyon jó előadás volt.Theorin helyett ugrott be a premierre,bár később Ő is énekelte a szerepet(Saioa)


2973 nizajemon 2019-12-08 21:14:56 [Válasz erre: 2970 otello 2019-12-08 20:19:42]

ÓÓÓÓÓ....de jól énekel S. Hernandez!


2972 smaragd 2019-12-08 20:48:56 [Válasz erre: 2969 Héterő 2019-12-08 20:14:20]

Igen hallottam, de akkor is! :-)


2971 otello 2019-12-08 20:22:25 [Válasz erre: 2970 otello 2019-12-08 20:19:42]

Saioa Hernández mellett a főbb szerepekben Brian Jagde, Dolora Zajick és Gabriele Viviani.


2970 otello 2019-12-08 20:19:42 [Válasz erre: 2963 telramund 2019-12-08 18:18:41]

Off itt, de a héten pont rátaláltam az említett Gioconda teljes tévéfelvételére.
Ebben a fiókban van részekben feltöltve, ha érdekel Titeket: 
https://www.youtube.com/channel/UC79yUlYuziC74yrx-l6XIGQ/videos


2969 Héterő 2019-12-08 20:14:20 [Válasz erre: 2967 smaragd 2019-12-08 19:32:46]

                              Prezzi 7 dicembre 2019
Platea – 2.500 euro
Palco – da 2.500 a 500 euro
Galleria – da 350 a 50 euro più prevendita


2968 Klára 2019-12-08 19:34:40 [Válasz erre: 2961 nizajemon 2019-12-08 15:59:57]

Igen, Netrebko remekül énekelt, de nem volt Tosca! Egyébként csak az első felvonást láttam, az éppen elég volt! A rendezés, az a vörös lebernyeg, a gesztusai - szóval, elég. Ami Melit illeti, egyre inkább "felnő" bizonyos szerepekhez, de igazi hőstenor sose lesz. Igazán szépet a 3. felvonásban énekelt, de azt már csak hallottam, nem láttam.


2967 smaragd 2019-12-08 19:32:46 [Válasz erre: 2964 Edmond Dantes 2019-12-08 19:23:55]

Egyetértünk...

Nagyon érti a csíziót, lásd vörös rózsaszálak... Szereti a közönséget, szerintem visszafogott volt. Bennem ez az előadás szép emléket hagyott, és a közvetítés is kellemes volt. Ottlenni még jobb lett volna :-)


2966 Haandel 2019-12-08 19:29:27

2965 Edmond Dantes 2019-12-08 19:27:32 [Válasz erre: 2960 Búbánat 2019-12-08 15:53:00]

2964 Edmond Dantes 2019-12-08 19:23:55

Köszönöm T. Fórumtársaim eddigi véleményeit, tanulságosak. Korábban olvasott beírásaik alapján hozzáértésük, szakértelmük az alapja a leírtaknak. Egyben -számomra- szép példája annak, hogy ugyanazt a hangot, produkciót, alakítást milyen más szemmel-füllel nézi-hallja és ítéli meg 1-1 néző és osztja meg róla véleményét éspedig parlamentáris stílusban. Már ezért jó, hogy volt ez az azért nem mindennapi előadás (és megnéztük), már ezért jó, hogy van ez a fórum. In concreto, még egyszer a díváról: azt hiszem, ő már megteheti, hogy előnytelen ruhát vegyen fel, megteheti, hogy becsússzon némi intonációs zavar, megteheti, hogy nem játssza túl a szerepet vagy nem azonosul vele 1/1 és a mimikát sem tolja túl. Aki kedveli, elfogadja őt, annak így is-úgy is tetszik és tudomásul veszi-vesszük, hogy az idő őfőlötte is múlik és új szerepkörbe kell átmennie. Tosca márpedig mindenkinek a szerepálma. Lehet, hogy azt nyilatkozta, hogy ő nem szereti Toscát, de szerintem ez a nyilatkozat is a show része. És ő ezt is megengedheti magának. 100-ból 99 énekes mindig minden -megkapott- szerepre "vágyott", "imádja". És azt mondanám, talán nem is muszáj "szeretnie" Toscát, elég, ha jól megcsinálja. Jól azaz úgy, hogy a közönség szereti.Fontosabb, mintha ő szeretné és/de őt nem szeretnék a szerepben. Tegnap este kiderült: nagyon szeretik Toscáját.


2963 telramund 2019-12-08 18:18:41 [Válasz erre: 2962 Héterő 2019-12-08 17:47:33]

Köszi

És milyen Giocondát énekelt a Lceoban


2962 Héterő 2019-12-08 17:47:33 [Válasz erre: 2958 telramund 2019-12-08 15:32:10]

Saioa Hernández - mint Odabella - valóban kiválóan énekelt és játszott a tavalyi Scala-megnyitón az Attilában.

Van tőle csövön Vissi d'arte.


2961 nizajemon 2019-12-08 15:59:57 [Válasz erre: 2960 Búbánat 2019-12-08 15:53:00]

 A mellezős hangok nélkül remekül énekel. Anna.Kémia az 1 felvonásban semmi Melivel,úgylám Scarpia jobban bejöve neki :)A rendezés ok (nekem).


2960 Búbánat 2019-12-08 15:53:00 [Válasz erre: 2953 telramund 2019-12-08 12:43:48]

Netrebko tegnapi  Tosca alakítása rendező - rendezés függvénye is lehet... Kíváncsian várom e szerepében az Erkel Színházban, a következő évadban. (hangversenyszerű előadás)   Ha majd élőben meghallgatom őt, talán már reálisabb véleményt alakíthatok ki magamnak az énekléséről, mint ami a mostani élő operaközvetítésből nekem átjött… (Amikor 2017 decemberében fellépett férjével az André Chénier-ben, ugyancsak hangversenyszerű előadásban, Maddalénája akkor nagy élményt jelentett.)


2959 telramund 2019-12-08 15:34:10 [Válasz erre: 2955 otello 2019-12-08 13:39:09]

A második felvonást dec 31-én a Met gálán elénekli


2958 telramund 2019-12-08 15:32:10 [Válasz erre: 2956 Héterő 2019-12-08 14:30:51]

Hát én is kétszer láttam a második felvonást,de engem sajnos nem fogott meg egész este az átélés szelleme.(mármint Netrebkoé).De szerintem őmaga sem volt  az első felvonás után valami lelkes és abban volt a legszenvedélytelenebb.És egy Netrebkotól elvárom ,hogy a 3. felvonás C-jét biztosan énekelje és tartsa valamivel hosszabb ideig mint tette.Ugyanez vonratkozik a záróhangjára is.Sajnos a Toscát annyi nagyszerű énekesnővel hallottam,hogy ez az alakítás hidegen hgyott sajnos.Kíváncsi lennék Saioa Hernandez mit hoz ki a szerepből?Mert bár nem akkora sztár minrt Netrebko ,de nagyon jó énekesnő!


2957 smaragd 2019-12-08 14:51:00

Örültem, hogy láttam! Az eddigi vélemények mindegyikében van olyan elem, amivel egyetértek.


2956 Héterő 2019-12-08 14:30:51 [Válasz erre: 2953 telramund 2019-12-08 12:43:48]

Miket nem veszel észre...! Kíváncsi lennék, hányan figyeltek föl, hogy:
"alla luce delle ricerche musicologiche più recenti" - azaz a frissen elemzett 1900-as változatban ment ez a Tosca.
A Scala honlapján olvasható:
"...i capolavori di Giacomo Puccini sono stati finora presentati in versioni che recavano spesso inconsapevolmente le incrostazioni della tradizione."
Igyekeztek tehát a szokásos, hagyományos változtatásoktól megtisztítani a darabot.

Visszanéztem Anna mimikáját; volt neki bőven - és jó! Kicsit igazságtalan vagy vele szemben.


2955 otello 2019-12-08 13:39:09 [Válasz erre: 2953 telramund 2019-12-08 12:43:48]

Turandot: január végén fogja majd - elvileg.


2954 otello 2019-12-08 13:36:52 [Válasz erre: 2952 Edmond Dantes 2019-12-08 11:05:48]

Olyan "egyszer elment" élmény volt  nekem (RAI közvetítést néztem végig). Netrebko ebben a fachban nem tetszik sajnos, a mesterséges sötétítés sokat levon az élvezetből. Színészileg pedig elég hullámzó volt tegnap. Salsi Scarpiája nekem túl egysíkú volt, néha kissé nyers hangadással. Meli az első felvonásban nem tetszett, a Vittoria sem, viszont a harmadikban meggyőzött. Úgy érzem, neki eléggé határszerep ez a Cavaradossi (vagy talán már azon túl?) - míg a lírai pillanatokban csodás dolgokat tud csinálni, a drámai pontokon kevés. 


2953 telramund 2019-12-08 12:43:48 [Válasz erre: 2952 Edmond Dantes 2019-12-08 11:05:48]

Hát Netrebko Tosca alakítása egy nulla volt Érzelem egy szál sem az arcán egy mimika meg nem jelent.Több helyen kis rekedtség volt.Sőt intonaciós probklémák is akadtakRuhái előnytelenek voltak ,úgy általában a főszereplők jelmeze semmi.Meli spec.nekem nagyon tetszett,le lehet hurrogrni ,de mitől volt gyengébb mint Netrebko? A rendezés legalább nem modern volt,de a termplom állandó forgása idegesítő.Lényeg Netrebkonak semmi köze Toscához, mint ő maga is nyiltakozta nem is szereti a szerepet.Látszott!Valószínúleg ezért van kevés vélemény.Én ugyn csak a harmadik felvonást néztem az M5-ön.Bősze Ádám szerint Netrebko énekelte Turandotot Münchenben .Csak azt kérdezem mikor?A többit a RAI uno közvatítésén láttam.,tehát véleményem nemegy falvonás aalpján alakult ki.Ami számomra az előadásból érdekes volt olyan énekelnivalók hangzottak el,mind az első mind harmadik felvonásban ,amit még soha sem élő előadáson sem lemezen senkitől nem hallottam.


2952 Edmond Dantes 2019-12-08 11:05:48

Azt hittem, forr majd a topik a tegnap esti Scala-Tosca után. Mindenkit megnyugtathatok: Nyetrebko igen jó volt. Hangját erősen besötétítette (mellregiszter!), de a magasságok is jól szóltak. Nagylelkűen nem észrevéve egyre teltebb idomait és a Vissi d'arte kis indító gikszerét, végig jól építkezett, jelen volt, csak ő számított. Halad a korral ... mármint a saját életkorával (is), nem kérdés, szerepkörváltás alatt van. Kell is. Luca Salsi egy tömbből faragott, nagyon emberi, nagyon nyomasztó ... és nagyon kanos Scarpia volt teljes színpadi jelenléte alatt. Szinte végig forte énekelt, de kevés "nyugodt" pillanatában árnyalni tudta a dinamikát. Valamelyik nagy Verdi-hősbariton szerepben szívesen meghallgatnám. Francesco Meli szerintem kissé haloványan kezdett, fáradtnak éreztem a Képáriát, untermann volt az első duettben és még a Vittoria! sem szárnyalt, de a 3. felvonásban gyönyőrű Levéláriát énekelt és a zárókettősben egyenrangú partner volt. Riccardo Chailly jól gondozta szólistáit-együtteseit. A rendezés (Davide Livermore) -díszletestől, kosztümöstől- kb.hagyományos volt, pár videoinstallációval és pár vállalható, érdekes ötlettel -pl. néhányszor felemelkedő színpaddal- feldobva, csupán a 2. felv. végén, a véresen-hörgősen hiperrealistára sikerült gyilkolászás után hiányoltam a szokásos és kötelező ravatalozási szertartást -helyette Nyetrebko a színpad elején ácsorgott- és a 3. felvonás fináléját is kissé átrendezték Nyetrebko kedvéért és köré. Miközben dublőze révén a mélység helyett inkább a menny(ek)be szárnyalt, mintha még a zene is kicsit más lett volna.


2951 Edmond Dantes 2019-12-07 16:55:43 [Válasz erre: 2950 Búbánat 2019-12-07 15:33:05]

Köszönöm, éppen pörgetem, megvan. Azt még nem látom, melyik(ek)en énekel a házaspár és melyike(ke)n Rost Andrea és Fekete Attila.


2950 Búbánat 2019-12-07 15:33:05 [Válasz erre: 2949 Edmond Dantes 2019-12-07 11:10:09]

Igen.

Műsorkalendárium_2020/21


2949 Edmond Dantes 2019-12-07 11:10:09 [Válasz erre: 2946 lujza 2019-12-07 02:32:42]

Mikor? Egyelőre csak a MET-es előadás ismétlést látom. Vagy már 2020/21?


2948 telramund 2019-12-07 10:47:00 [Válasz erre: 2946 lujza 2019-12-07 02:32:42]

Eyvazov sokat javult az utóbbi időben.Ha a salzburgi tavaszi

fesztiválon Don Carlos szerepében Thielemannak megfelel Chenierként korábban sem volt rossz.

Végignézve a francia évad műsorát nem sok előadás érdekel belőle,de az ideinél biztosa több.Igazán nem a művekkel van a bajom,hanem a szereposztásokkal!


2947 smaragd 2019-12-07 08:11:17 [Válasz erre: 2945 Haandel 2019-12-06 18:15:54]

:-) 

Szép kép!


2946 lujza 2019-12-07 02:32:42 [Válasz erre: 2944 Héterő 2019-12-06 04:41:18]

Jövőre koncertszerűen a Müpában is elénekli, a kedves férjével az oldalán.


2945 Haandel 2019-12-06 18:15:54 [Válasz erre: 2944 Héterő 2019-12-06 04:41:18]

A várakozás varázslata:
izgalmas, izzó izotrópia ;-)


2944 Héterő 2019-12-06 04:41:18 [Válasz erre: 2943 Héterő 2019-11-14 20:17:47]

December 7-e, szombat,    M5 - 21:10






A lapunkban megjelent szövegek a Café Momus, vagy a szerző kizárólagos szellemi tulajdonát képezik és szerzői jog védi őket.
A szerkesztőség külön, írásos engedélye nélkül mindennemű (részben vagy egészben történő) sokszorosításuk, felhasználásuk, kiadásuk és terjesztésük tilos.