Bejelentkezés Regisztráció

Szentély az isteni Anna Nyetrebko-nak


2843 Edmond Dantes 2017-09-07 13:44:05
Forza-Leonóraként láttam...Kaufmann nélkül...nekem bejön Harteros kicsit talán -hogy is mondjam- szálkás, néha nekem éles(nek tűnő) hangja és rokonszenves személyisége is. Huh és mindezt a Netrebko-topikban írom le, aki aztán sok minden, de szálkás...hát az nem. Hangja sem, alakja sem.

2842 Alvaro 2017-09-07 11:43:48
Lényegesen közelebb áll a hangi karaktere Aidához és Maddalenához mint Netrebkoé... Netrebko úgy tért át a drámai szoprán szerepkörre, hogy erre az adottságai messze nem predesztinálják.

2841 telramund 2017-09-07 11:38:22 [Válasz erre: 2839 Edmond Dantes 2017-09-07 08:38:01]
Mondjuk egy Tosca igen ,de nem egy tenor opera,mint az Andre Chenier.Egyébként Harteros nekem tökéletesen bejön Aidaként is Maddalenaként is.Kaufmannról ne is beszéljünk!

2840 Alvaro 2017-09-07 08:52:24
A lemondás veszélye mindig benne van... de inkább vállalom. Kinek a pap kinek a papné... nekem ők...

2839 Edmond Dantes 2017-09-07 08:38:01 [Válasz erre: 2837 Alvaro 2017-09-07 07:50:10]
Csak aztán pórul ne járj! Mesélhetnék...avagy jobb ma egy Eyvazovval súlyosbított Netrebko mint holnap...mint holnap (Bécsben) ki tudja, ki? A Harteros-Kaufmann müncheni álompár nagyon jó...ha működik és nincs lemondás. Mesélhetnék...

2838 Edmond Dantes 2017-09-07 08:34:32 [Válasz erre: 2832 lujza 2017-09-07 01:55:55]
Tudni nem tudom, hogy érdekel-e, de feltételezem, mert nagyon szép ária. És mindenesetre készen állok :-)

2837 Alvaro 2017-09-07 07:50:10
Egyszer volt már ilyen, hogy jegyet kínáltam eladásra és akkor többen nehezményezték, hogy ez nem a vatera...ezért szabadkoztam... hogy miért Bécsben nézem? Mert Kaufmannt nem lehet J.E - hez hasonlítani, Harterost pedig kiváló énekesnőnek tartom, mindehhez Otto Schenk pazar, korhű rendezése. Már volt szerencsém látni korábban a darabot Bécsben, Norma Fantinivel és a megboldogult Johan Bothával

2836 IVA 2017-09-07 02:13:09 [Válasz erre: 2830 Alvaro 2017-09-06 14:58:42]
Miután a pesti előadásra minden jegy elkelt, már nemigen lehet választani.

2835 IVA 2017-09-07 02:11:09 [Válasz erre: 2829 Alvaro 2017-09-06 14:39:11]
Nem a legmegfelelőbb helyre írni, ez valamiféle önmérséklet? Amikor vannak legmegfelelőbb helyek is: Erkel Színház-, illetve Bánk bán-topic. (Ez csak ajánlat volt.)

2834 IVA 2017-09-07 02:06:04 [Válasz erre: 2823 Edmond Dantes 2017-09-06 09:15:33]
Ugyanez jutott eszembe a szünetben való távozásról. („Ön Egyiptomból jön, uram, s nem látta a piramisokat?” – Wedekind: A tavasz ébredése)

2833 lujza 2017-09-07 01:56:36 [Válasz erre: 2830 Alvaro 2017-09-06 14:58:42]
Jó döntés!

2832 lujza 2017-09-07 01:55:55 [Válasz erre: 2823 Edmond Dantes 2017-09-06 09:15:33]
Ki tudja, hogy érdekel-e engem az a Mamma morta? Mindenesetre állj készen, ha eljövök, ingyen is odaadom a jegyem.

2831 lujza 2017-09-07 01:54:05 [Válasz erre: 2824 Heiner Lajos 2017-09-06 10:17:16]
Warum?

2830 Alvaro 2017-09-06 14:58:42
én , ha választani lehet, inkább 2018 áprilisában fogom megnézni Bécsben a Chéniert Kaufmannal és Harterosszal, Otto Schenk szép, klasszikus rendezésében.

2829 Alvaro 2017-09-06 14:39:11
Elnézést, tudom,nem ez a legmegfelelőbb hely a dologra, de eladóvá vált 2 db jegy az Erkel Színház Bánk bán előadására szeptember 15 - én estére. 7. sor közepére szólnak. Ha esetlegesen érdekelne valakit, kérem privátban jelezze nekem.

2828 Edmond Dantes 2017-09-06 11:51:48 [Válasz erre: 2827 Edmond Dantes 2017-09-06 11:51:03]
De csak bizonyos kantonokban valamint [url]https://hu.wikipedia.org/wiki/Kanton_(telep%C3%BCl%C3%A9s);Kantonban[/url].

2827 Edmond Dantes 2017-09-06 11:51:03 [Válasz erre: 2826 Heiner Lajos 2017-09-06 11:42:06]
De csak bizonyos kantonokban valamint [urlghttps://hu.wikipedia.org/wiki/Kanton_(telep%C3%BCl%C3%A9s);Kantonban[/url].

2826 Heiner Lajos 2017-09-06 11:42:06 [Válasz erre: 2825 Edmond Dantes 2017-09-06 11:05:30]
Köszönöm, jogos, pár perc múlva nekem is eszembe jutott, ha kitesszük a határozott névelőt, egyes számban a melléknevet nem ragozzuk. De már lusta voltam javítani. Amúgy, ahogy az ősi svájci mondás állítja: secko jedno.

2825 Edmond Dantes 2017-09-06 11:05:30 [Válasz erre: 2824 Heiner Lajos 2017-09-06 10:17:16]
...bocsánat, de csak: der schweigsame Herr. Az itt lejjebb a minap emlegetett Theo Adammal láttam a darabot Pesten jó régen, Sir Morosust énekelte.

2824 Heiner Lajos 2017-09-06 10:17:16 [Válasz erre: 2821 lujza 2017-09-06 02:02:56]
Ich bin die schweigsame Fr..., bocsánat, der schweigsamer Herr.

2823 Edmond Dantes 2017-09-06 09:15:33
Egyre jópofibb/ak a nagy fogadkozás/ok: "nem megyek el az előadásra" (szabad, na und?), "ki fogom búúúzni" (tegyék, én nem tenném, főleg ha nem 100% megalapozott) stb., de a "szünetben elmegyek" az (egyik) legszórakoztatóbb. Netrebko szerepének csúcspontja szerintem a La mamma morta-ária és a IV. felvonás ill. a tenoráriát követő finálé. Aki "a szünetben elmegy", ha nem tetszik Eyvazov, az nagyjából lemarad...Netrebkoról. Ha valakinek ez szándékában áll, kérem szóljon nekem és időarányos áron (50%) átveszem a jegyét a két utolsó felvonásra: méltányos ajánlat, nemde? Na ugye.

2822 IVA 2017-09-06 03:22:41 [Válasz erre: 2821 lujza 2017-09-06 02:02:56]
A 2629. sz. hozzászólásban írtakhoz („én bizony kihagyom azt a Cheniert”) képest nem tévedtem, csak mivel nem vagyunk napi kapcsolatban egymással, nem tudtam, hogy meggondoltad magad. Örülök is neki: biztosan lesz miről beszélnünk. Persze, hogy kiválónak remélem Eyvazovot, hiszen „gyönyört ád a remény”. Olyan kiválónak mindenesetre, amilyenek elől számos esetben Te sem menekültél el a szünetben. Ők viszont nem voltak Netrebko férjei, csupán tenoristák, akik rendelkezésre álltak Magyarországon. Rendben, lehetnek ítéleteid is az interneten hallottak alapján, azt viszont nem tudjuk még, milyen formában lesz Eyvazov december 29. estéjén, hogyan szól majd az Erkel Színházban, hogyan illeszkedik a koncert közegébe, egészébe.

2821 lujza 2017-09-06 02:02:56 [Válasz erre: 2796 IVA 2017-09-01 22:32:28]
Most se kedvem, se időm nincs írni, de azért jelzem, hogy tévedtél. Én a Müpában nem voltam ott a vitatott úrnak köszönhetően, de mivel már reménytelennek tartom, hogy Netrebkot nélküle valaha is élőben hallhassam, ezúttal van jegyem. Az ugyan lehetséges, hogy a szünetben elmenekülök, de ha olyan kiváló lesz az úr, mint reméled, akkor végighallgatom. Én azt nem tartom előítéletnek, ha valakit élőben nem, csak interneten hallgatva a hangját szörnyűnek, a stílusát erőltetettnek, olykor ripacskodónak itéljük. Egyébként Heiner urat kellene megkérdezni, nagyon hallgat arról a salzburgi Aidáról, ahol volt szerencséje a második szereposztást kifogni.

2820 Alvaro 2017-09-04 18:04:09
Richard Bonynge kiváló karmester, sokat tett a bel canto operák újrafelfedezéséért.

2819 Alvaro 2017-09-04 18:04:07
Richard Bonynge kiváló karmester, sokat tett a bel canto operák újrafelfedezéséért.

2818 IVA 2017-09-04 17:51:05 [Válasz erre: 2808 parampampoli 2017-09-04 09:10:33]
Nem gondolom, hogy a milánói közönség olvassa a Café Momus fórumát, bár kizárni sem lehet. Viszont olvashatják „Ruiz” „signor netrebkózását” és mértéktartó hasonlatát az elvágott nyakú tyúkkal. „Egész Bécs egy nagy Lina” – mondja Ettingenné Molnár Ferenc Olympiájában. Egész Európa egy nagy Ruiz, állítom én. A véleménynyilvánítás szabad – mégsem tartom értő nézőhöz vagy zeneesztétához méltó attitűdnek a vendégénekes kibúzására való készülődést és buzdítást fellépése előtt négy hónappal.

2817 telramund 2017-09-04 12:21:35
Hát sznobék biztos sírógörcsöt kapnak ,ha az idilli pár nem jön többet.Eyvazov énekeljen úgy ,ahogy kell és nem lesz semmi probléma.A Scalában úgy is megkapja a magáét,bár már az olaszok sem olyanok mint régen,meg az "opera maffiát" sok pénzért meg lehet venni.De az nagyon sokba kerül.

2816 telramund 2017-09-04 12:11:26 [Válasz erre: 2811 Edmond Dantes 2017-09-04 10:58:32]
Vigyázzon Dantes,mert Ön is törlésre kerül,ha szenteket(momus szenteket) "gyaláz" illetve hasonló stilusban válaszol.(Nem ppp-re gondolok,mielőtt bárki azt hinné)

2815 parampampoli 2017-09-04 11:25:21 [Válasz erre: 2811 Edmond Dantes 2017-09-04 10:58:32]
Te általában nem szoktál csatlakozni érvekkel alátámasztott tényekhez, inkább hajtogatod tovább gyakran megalapozatlan egyéni véleményedet. Ezért van az, hogy általában kevesen értenek veled egyet.

2814 parampampoli 2017-09-04 11:09:57 [Válasz erre: 2811 Edmond Dantes 2017-09-04 10:58:32]
Nem én emelem: a szakma. Hogy a felesége az lett, aki, nagyrészt az is az ő műve volt. Igazi zenei Pygmalion. Ha te nem ismered Friedrich Haidert, már megbocsáss, nem az ő baja, hanem a tied.

2813 Edmond Dantes 2017-09-04 11:07:43 [Válasz erre: 2812 Edmond Dantes 2017-09-04 11:06:11]
Noch einmal: Mint látom, azon az előadáson [url]https://en.wikipedia.org/wiki/Elchin_Azizov;még egy azeri énekesre[/url] lehet gyúrni. Szerencsére [url]https://azertag.az/en/xeber/Azerbaijani_artist_presents_her_works_in_Russia-232475?device=Desktop;az ő felesége[/url] nem operában, hanem képzőművészetben utazik.

2812 Edmond Dantes 2017-09-04 11:06:11 [Válasz erre: 2811 Edmond Dantes 2017-09-04 10:58:32]
Mint látom, azon az előadáson [url]https://en.wikipedia.org/wiki/Elchin_Azizov;még egy azeri énekesre[/url] lehet gyúrni. Szerencsére [url]https://azertag.az/en/xeber/Azerbaijani_artist_presents_her_works_in_Russia-232475?device=Desktop;az ő felesége[/url] nem operában, hanem képzőművészetben utazik.

2811 Edmond Dantes 2017-09-04 10:58:32 [Válasz erre: 2810 parampampoli 2017-09-04 10:11:03]
Hát persze, mindig tévedek, ha nem csatlakozom fenntartás nélkül az ezerszer mantrázott szentenciákhoz, meg máskor is...de már megbocsáss, ki az a Friedrich Haider? (Oké, már elolvastam a róla szóló szócikket.) A többin nem vitatkoznék, Bonynge-t sem először emeled néhai hitvesével már-már egy sorba. De Eyvazov akkor sem az azeri baltás gyilkos stb. ld. 2809.

2810 parampampoli 2017-09-04 10:11:03 [Válasz erre: 2809 Edmond Dantes 2017-09-04 09:51:17]
Tévedsz ismét, de nem baj. Bonynge művészi teljesítményét és értékét a szakma már réges régen revidiálta, kedves felesége visszavonulása után számtalan kiváló előadással és lemezfelvétellel bizonyította, hogy a bel canto egyik legnagyobb mestere. Ugyanígy Friedrich Haidert, aki Gruberova nélkül is főzeneigazgatója lett több színháznak és zenekarnak, és ő is a belcanto egyik legjobb szakértője manapság. Eyvazov produkcióját meghatározza a randa hangja, unmuzikalitása, ezen nem fog tudni változtatni akkor se, ha a feje tetejére áll. A búúúzás nemzetközi jelenség, nem olasz. Miért maradnánk ki belőle éppen mi? (Aki akar kimarad, én nem.) Miért kéne elfogadni, hogy Netrebko vele lép fel és kész? Ingyen énekel nekünk, csak hogy a feleségét hallhassuk? Nem. Hát akkor miért lennénk vele elnézőbbek, mint mással?

2809 Edmond Dantes 2017-09-04 09:51:17
Nálunk az ütemes vastapsnak vannak erős hagyományai az élet különböző területein, operában is. Olaszországban a búúúzásnak...meg pl. a fizetett klakknak vannak (több) évszázados hagyományai. Fölösleges olyasmit majmolni tőlük, ami itthon csak elvétve fordul elő és akkor sem mindig 100% megalapozottan, csak azért, mert ott "cosi fan tutte" vagy mert gyárilag utáljuk Eyvazovot = majdani itteni teljesítményének ismerete nélkül és máris kibúúúzzuk. Ne őrajta akarjuk orvosolni ilyen-olyan sérelmeinket Trianonig, sőt Mohácsig és az azeri baltás gyilkosig visszamenőleg. Tessék elfogadni, hogy Netrebko vele lép fel és kész. Sutherlandet (és másokat) is elfogadták a férjével súlyosbítva, aki nem mérhető vele egy súlycsoportban. Kilóra sem, minőségben sem.

2808 parampampoli 2017-09-04 09:10:33 [Válasz erre: 2807 IVA 2017-09-04 07:37:45]
Eyvazov már edzetten fog hozzánk érkezni, mert ha budapesti fogadtatása kérdéses is, milánói fogadtatása nem az. Gondolod, hogy ott is az ellenszenv miatt fogják kibúzni, csak az vezeti majd a közönséget, nem Eyvazov "gyönyörű" hangja egy Scala évadnyitón, ahol egykor a Cheniert Mario del Monaco énekelte Callassal. Esetleg azt gondolod, hogy a Scala karzatosai is a Momus fórumat olvassák? -:)

2807 IVA 2017-09-04 07:37:45 [Válasz erre: 2805 parampampoli 2017-09-03 11:38:54]
A véleménynyilvánítás szabadsága mindenhez hozzátartozik – elvileg. Az opera terén az utóbbi évtizedek gyakorlatában Magyarországon ritka, elvétve fordul csak elő, hogy egy-egy elutasított rendezést néhányan kibúznak. Számtalan, kínos perceket okozó tenoristát rendre nem búztak már ki (köztük Chénier-ket sem). Én is remélem, hogy Eyvazov azt fogja kapni, amit megérdemel. Nem gondolom, hogy azért, mert nem olyan formátumú énekes, mint Netrebko, megérdemelné a kibúzást. Őt is meghirdették az előadásra; aki nem tudja elviselni, allergiás rá, megkímélheti magát tőle. Célszerű számolni azzal is, hogy ha Eyvazovot nem az esetleg botrányos teljesítménye miatt búzzák ki, hanem az itt folyamatosan olvasható ellenszenv megnyilvánulásaként, a magyar közönség is azt fogja kapni, amit megérdemel: Anna Netrebko soha többé nem fog fellépni Budapesten. Kell ez nekünk?

2806 Alvaro 2017-09-03 11:59:10
én tavaly januárban a Turandot előadása után gondolkoztam erősen, hogy amúgy Kossuth - díjas tenoristánkat "kibúzzam"... minősíthetetlen volt az éneklése....amúgy maga az előadás világszínvonalú volt, az énekkarnak és a zenekarnak , és elsősorban Kovács Jánosnak köszönhetően...

2805 parampampoli 2017-09-03 11:38:54
Nekem az a véleményem, hogy ha a közönség okkal elégedetlen, nyugodtan búúúzzon, fütyüljön, joga van hozzá. Ha valaki ezt megkérdőjelezné Olaszországban, azt hiszik, viccel. Van, ahol ez nem szokás, pl a MET-ben, ott ha valaki akármilyen sz.rul énekel, kedvesen megtapsolják. Legfeljebb többet nem hívják meg énekelni. Bécsben se szokták nagyon jó néven venni, de azért gonosz külföldiek, főleg a fránya olaszok ott is, meg szokták tenni. Én is kétszer: egyszer Curát a Bajazzókban (nem voltam egyedül), egyszer egy ismeretlen olasz szopránt, aki olasz vidéken is csak kisebb házakban lépett fel, és ki tudja miért, szerződtették Toscának a Staatsoperbe. Itthon eddig csak egyszer: Rost és Bruson mellett a hazai tenor egy tisztán intonált frázist se bírt énekelni, szerintem jogosan tiltakoztunk. Akkor se voltam egyedül. Bartolit akartam még kibúzni, de nem mertem: a körülöttem őrjőöngő fanek valószínűleg ledobtak volna a III. emeletről, ezért testi épségem megóvásáért inkább csendben maradtam. Pontosabban csendben távoztam, de azonnal az utolsó hang elhangzása után a szünetben. Szóval: az operához hozzátartozik a véleménynyilvánítás szabadsága, és nagyon remélem, bár nem hiszem, hogy Eyvazov azt fogja kapni, amit megérdemel. Mert a közönség összetétele nem ezt valószínűsíti.

2803 IVA 2017-09-03 08:35:31 [Válasz erre: 2802 IVA 2017-09-03 04:19:49]
kártelét → kártételét

2802 IVA 2017-09-03 04:19:49 [Válasz erre: 2799 telramund 2017-09-02 09:33:14]
Jelentem, sikerült a székemen maradnom. Viszont döbbenten olvasom, hogy vallomása szerint Ön nem a teljesítménye miatt, hanem a művészetétől független motivációból vett részt az immár operatörténeti akcióban. Bátran állítom ezt, egyfelől azért, mert az előadáson magam is jelen voltam. Másfelől a disszidált énekesnőt lehet(ett) nem szeretni, lehet korabeli sztárolását és mindenkori nagyságát vitatni, de sohasem nyújtott kifütyülni való alakítást. Az ellenszenv ilyen mértéke nem a művészetének szólt, hanem a személyének, és gyanítom, aki Eyvazov kibúzására vágyik és buzdít, annak alapvetően a tenorista személye és a partnerének is köszönhető pályafutása piszkálja a csőrét. Hiszen vannak nála sokkal gyengébbek is, akiket nem búznak ki. Ami az én csatlakozásomat illeti, talán már bevallottam e fórumon azt a fogyatékosságomat, hogy sohasem tudtam fütyülni. Sem el-, sem ki-, pedig már megettem a sárgarépám javát. A Katharina Wagner rendezte Lohengrin előadásán jutott eszembe először, hogy magammal kellett volna hoznom az úttörősípomat az Erkel Színházba. Kapóra jött volna akkor is, amikor azt a sok pocsék rendezést láttam, amelyeket rendszeresen fel szoktam sorolni ezen a fórumon: a hazai és külföldi kóklerek táborának rendezéseit. Mégsem hordom magamnál a sípomat, mert azzal nem a spontán felháborodásomat és elutasításomat jelezném, hanem azt, hogy készültem a kifütyülésre, tehát nemcsak ítéletem van, hanem előítéleteim is voltak. Ezért, ha már a természet megtagadta tőlem a spontán tiltakozás képességét, inkább lemondok róla – helyette választom annak lehetőségét, hogy a Café Momus fórumon megírhatom a véleményemet. Csupán azért kértem számon „nagy hangon”, hogy részt vesz-e Ön Eyvazov kibúzásában, mert Ön sem kis hangon kérte számon ezt a bécsi és a pesti nézőkön. Ha a tenorista teljesítményét olyan felháborítónak fogom találni, mint a hazug rendezők kártelét a repertoárban, ígérem, kibúzom én is. De készülni nem készülök rá. A 2795 sz. hozzászólásban azt írtam, „feltételezem, váltott jegyet az Erkel Színházba”. Vagyis hogy ott lesz az André Chénier-koncerten. A mondatot tehát félreértette.

2801 Edmond Dantes 2017-09-02 09:51:21 [Válasz erre: 2798 joska141 2017-09-02 01:28:58]
Első belenézésre abszolút nem így látom = ti. hogy "az Erkel Színház minden előadására minden jegy elfogyott", de nem emiatt írok. Hanem kérdezem, tudja-e valaki, miért nem aktív a "jegyvásárlás" lehetőség például az április 3-4-ei Vesztaszűzre és Halott városra? A hegyek alján, ami szintén érdekel, aktív (március 5.), zöld a felület mint a tavaszi mező = rengeteg jegy van.

2800 telramund 2017-09-02 09:36:41 [Válasz erre: 2799 telramund 2017-09-02 09:33:14]
Mielőtt belekötne: hazajött. másutt : disszidált másutt: volt már rá példa külföldön is.

2799 telramund 2017-09-02 09:33:14 [Válasz erre: 2795 IVA 2017-09-01 22:29:12]
Legyen erős és kapaszkodjon a székében nehogy leessen!Volt szerencsém anno egy egész előadást megállítani,amikor a valóságban disszdált énekesnőhaza jött vendégszerepelni.Akkor sem volt könnyű,mert az ilyesmi egyedül nem megy .Aztán ,amikor kellett a megbeszélt személyek cserbenhagytak.Na ez így lenne most is.De azért ,ha úgy ítélem nyugodt lehet kibűzom,de majd a sok sznob üvöltésétől nem lehet majd hallani.Egyébként volt már rá külföldön is. Például a most jól futó Callejat Berlinben a Puritánok után,mert elviselhetetlen volt.De Cura sem uszta meg,pedig valamikor nagyon kedveltem.De remélem Ön is csatlakozik és nem csak nagy hangon számonkér.Egyébként nem tudom miből veszi,hogy nem leszek ott?Ezt én soha sehol nem írtam.

2798 joska141 2017-09-02 01:28:58 [Válasz erre: 2796 IVA 2017-09-01 22:32:28]
Nem csak az André Chénier-re, gyakorlatilag az Erkel Színház minden előadására minden jegy elfogyott. Legalábbis az Operaház Műsor honlapon a "Jegyvásárlás" opción 2017.szeptermberétől 2018.júniusáig. Illetőleg egyes balettprodukciókra még a "Jegyvásárlás" opció sincs feltüntetve.

2797 ebera 2017-09-01 23:30:56 [Válasz erre: 2796 IVA 2017-09-01 22:32:28]
Szintén Eyvazov miatt nem megyek. Nem tudnám elviselni a hangját Netrebkoé mellett, ráadásul e mellé még kellemes színpadi megjelenés, vagy átlényegülés sem társul, és a bárgyú közönség bravozását sem hallgatnám. Egészségem védelmében távol tarom magam az eseménytől. Mélységesen felháborít, ez a közönségre erőltetett, méltatlan árukapcsolás.

2796 IVA 2017-09-01 22:32:28 [Válasz erre: 2791 Alvaro 2017-09-01 19:31:28]
Az Erkelben telt ház erejéig lettünk vevők Netrebko urára (is). A fórumról eddig csak Lujza társunkról tudom, hogy nem lesz jelen Eyvazov miatt.

2795 IVA 2017-09-01 22:29:12 [Válasz erre: 2788 telramund 2017-09-01 17:27:21]
Önben mikor lesz már annyi bátorság, hogy kibúzza Eyvazovot, de jó alaposan? Ahhoz először is jelen kell lenni az előadáson. December 29-én itt lesz a nagy alkalom. Feltételezem, váltott jegyet az Erkel Színházba.

2794 Alvaro 2017-09-01 20:19:20
Én kíváncsi vagyok rá :)

2793 Edmond Dantes 2017-09-01 20:08:34 [Válasz erre: 2790 telramund 2017-09-01 19:11:41]
Ennek a megállapításának létezik egy kevésbé elegáns -mondjuk így: alpáribb- kb. szinonim változata, amit a világért sem idéznék itt. Ha valaki véletlenül nem ismerné, privátban szívesen megírom :-)





A lapunkban megjelent szövegek a Café Momus, vagy a szerző kizárólagos szellemi tulajdonát képezik és szerzői jog védi őket.
A szerkesztőség külön, írásos engedélye nélkül mindennemű (részben vagy egészben történő) sokszorosításuk, felhasználásuk, kiadásuk és terjesztésük tilos.