vissza a cimoldalra
2019-06-25
részletes keresés    Café Momus on Facebook rss
Bejelentkezés
Név
Jelszó
Regisztráció
Legfrissebb fórumaink
Olvasói levelek (11348)
A csapos közbeszól (95)

Kimernya? (3116)
Operett, mint színpadi műfaj (3942)
Mi újság a Magyar Állami Operaházban? (61835)
Erkel Színház (10247)
Kemény Egon zeneszerző (Wien, 1905 - Budapest, 1969) (1683)
Franz Schmidt (3355)
Operett a magyar rádióban (1949-1990) (3278)
Momus-játék (5692)
Hozzászólások a Momus írásaihoz (6903)
Opernglas, avagy operai távcső... (20241)
Kedvenc magyar operaelőadók (1119)
Magyar Rádió operafelvételei és operaközvetítések – magyar előadóművészekkel (979)
Élő közvetítések (7933)
Házy Erzsébet művészete és pályája (4507)
Balett-, és Táncművészet (5819)
Eiffel Műhelyház – Bánffy terem (73)

Fórumok teljes listája
Impresszum

megjelenteti:
Café Momus Egyesület
adószám:
18240531-1-43

apróhirdetés feladása:

31   dreboot • előzmény23 2006-02-09 01:04:44
Valahol már firkáltam erről :\"Vírusmédia !\"
Nehány ismérősön tudatos reklámzabáló,mondván a reklámok zöme hozzájuk - nekik szól,mint a troli felsővezeték-energiát ad és \"megvezet\"légyen az akár rádiós Tv-s reklám vagy egyoldalú termékbemutató.A még agresszívebb multilevelezéssel és az emberek pszichés manipulációjával nincs különösebb baj, egyesek felismerték mitől eladhatóbb valami, azaz valakik - a reklám - és annak szakembere! :-)
A politika szintén árucikké degradálódik
>\"(boldog családi képek,hibátlan modellek.>leharcolt kisnyugdíjasok.>.stb.)Azt sugallja: \"Ha megveszed, Te is ilyen leszel!< A tömegpszichózis veszélyes, nem mindig a józan ész diktál és nem mindig a jó irányba terelhető a nép.A fals valahogy mindig átjön és visszaüt.Most is az fog nyerni választást aki a tömeg lelkén képes uralkodni
-amely mindig azt mondja amit a kvázi erőfölényt mutató,hallani kíván- Igaza vala \"Kakadurink\"-nak,hogy ánglusosan idézzem: Or well that\'s END wells :-)
23   Bali Cecília • előzmény22 2006-02-07 20:15:34
Az én legnagyobb problémám a reklámokkal, hogy a befektett pénz mennyisége nincs arányban a reklámozott áru minőségével. Sőt, azt kell mondjam, hogy inkább fordított az arány a két dolog között. PL. A zacskós levesek esetében- amelyek véleményem szerint kifejezetten károsak az egészségre - sokkal több pénzt fektetnek a reklámra, mint mondjuk a miskolci belcanto-fesztivál esetében. Ennek nyilván a legfőbb oka az, hogy eleve sokkal többen érdeklődnek a zacskós levesek iránt, mint egy belcanto- fesztivál iránt, tehát jobban megy az üzlet, több a bevétel, többet lehet reklámra fordítani. Ezen is el lehetne gondolkozni. Így viszont - amennyiben én tévedek és a reklámok mégis elérik hatásukat - egyre többen fognak zacskós levest enni. Ez egy öngerjesztő rendszer - mindenféle minőségi garancia nélkül. És nekem ez utóbbival van leginkább gondom. Az egyoldalú termékbemutatóval. Ja, és az emberek pszichés manipulációjával. (boldog családi képek, hibátlan modellek...stb.)Azt sugallja: \"Ha megveszed, Te is ilyen leszel!\"
22   Mozartkugel 2006-02-07 14:03:08
Nehéz dolog ez a reklámokkal. Amikor üzletemberek vagyunk és abból élünk, hogy valamit - szolgáltatást vagy terméket - eladunk valaki másnak, az a legnagyobb problémáink egyike, hogy hogyan ismertethetjük meg a MI termékünket a potenciális vevőkkel. Mivel a munkánkból élünk, \"el kell adnunk\" magunkat/termékünket/szolgáltatásunkat. De ha média-fogyasztók vagyunk, utáljuk a reklámot. Mind a kettő mi vagyunk, attól tartok - legalábbis én így érzem. A reklámok időzítése, elhelyezése, az általa közvetített életérzések és a megvalósítás színvonala a kérdés. Hiszen én is óriásplakátokról szereztem tudomást arról, hogy Miskolcon belcanto-fesztivál volt a nyáron: ha nem lett volna reklámja, meglehet, nem, vagy csak késve tudtam volna meg. De itt vannak a Momusön is a - nem túl számos - reklámbannerek, amelyek árut-szolgáltatást reklámoznak, ráadásul a célközönségnek. Ezek talán éppen szolíd megjelenésük és a megfelelő médiumon való elhelyezésük miatt nem zavaróak. (Emellett, szerény mértékben bár, de hozzájárulnak ahhoz, hogy a Momus működhessen.) A nagy ker-i médiumokban szereplő reklámokkal az a bajom, hogy süt róluk a kivagyiság: \"mindenki lássa, hogy nekünk olyan jól megy, hogy képesek vagyunk megvenni 1 mp-et 1 millióért!\" Ennyit a reklámokról.
Egy kis \"média-bekajáltatásban\" én is benne lennék! De még hogy!!! Ki lesz a főcsővezető és mit csináljunk?
Műsorajánló
Mai ajánlat:
Nincs mai ajánlat
A mai nap
elhunyt:
1767 • Georg Philipp Telemann, zeneszerző (sz. 1681)