vissza a cimoldalra
2019-04-23
részletes keresés    Café Momus on Facebook rss
Bejelentkezés
Név
Jelszó
Regisztráció
Legfrissebb fórumaink
Olvasói levelek (11346)
A csapos közbeszól (95)

Eiffel Műhelyház – Bánffy terem (23)
Társművészetek (1299)
Erkel Színház (9939)
Pantheon (2341)
Nemzeti Hangversenyterem - és más helyszínek (4337)
Fanyalgások és Nyavalygások… avagy virtuális siránkozó elégedetleneknek (163)
Kolonits Klára (1093)
Élő közvetítések (7829)
László Margit (195)
Milyen zenét hallgatsz most? (25018)
Balett-, és Táncművészet (5793)
Kemény Egon zeneszerző (Wien, 1905 - Budapest, 1969) (1640)
Franz Schmidt (3313)
Operett, mint színpadi műfaj (3886)
Thomas Hampson (266)
Charles Gounod (221)

Fórumok teljes listája
Impresszum

megjelenteti:
Café Momus Egyesület
adószám:
18240531-1-43

apróhirdetés feladása:

31   dreboot • előzmény23 2006-02-09 01:04:44
Valahol már firkáltam erről :\"Vírusmédia !\"
Nehány ismérősön tudatos reklámzabáló,mondván a reklámok zöme hozzájuk - nekik szól,mint a troli felsővezeték-energiát ad és \"megvezet\"légyen az akár rádiós Tv-s reklám vagy egyoldalú termékbemutató.A még agresszívebb multilevelezéssel és az emberek pszichés manipulációjával nincs különösebb baj, egyesek felismerték mitől eladhatóbb valami, azaz valakik - a reklám - és annak szakembere! :-)
A politika szintén árucikké degradálódik
>\"(boldog családi képek,hibátlan modellek.>leharcolt kisnyugdíjasok.>.stb.)Azt sugallja: \"Ha megveszed, Te is ilyen leszel!< A tömegpszichózis veszélyes, nem mindig a józan ész diktál és nem mindig a jó irányba terelhető a nép.A fals valahogy mindig átjön és visszaüt.Most is az fog nyerni választást aki a tömeg lelkén képes uralkodni
-amely mindig azt mondja amit a kvázi erőfölényt mutató,hallani kíván- Igaza vala \"Kakadurink\"-nak,hogy ánglusosan idézzem: Or well that\'s END wells :-)
23   Bali Cecília • előzmény22 2006-02-07 20:15:34
Az én legnagyobb problémám a reklámokkal, hogy a befektett pénz mennyisége nincs arányban a reklámozott áru minőségével. Sőt, azt kell mondjam, hogy inkább fordított az arány a két dolog között. PL. A zacskós levesek esetében- amelyek véleményem szerint kifejezetten károsak az egészségre - sokkal több pénzt fektetnek a reklámra, mint mondjuk a miskolci belcanto-fesztivál esetében. Ennek nyilván a legfőbb oka az, hogy eleve sokkal többen érdeklődnek a zacskós levesek iránt, mint egy belcanto- fesztivál iránt, tehát jobban megy az üzlet, több a bevétel, többet lehet reklámra fordítani. Ezen is el lehetne gondolkozni. Így viszont - amennyiben én tévedek és a reklámok mégis elérik hatásukat - egyre többen fognak zacskós levest enni. Ez egy öngerjesztő rendszer - mindenféle minőségi garancia nélkül. És nekem ez utóbbival van leginkább gondom. Az egyoldalú termékbemutatóval. Ja, és az emberek pszichés manipulációjával. (boldog családi képek, hibátlan modellek...stb.)Azt sugallja: \"Ha megveszed, Te is ilyen leszel!\"
22   Mozartkugel 2006-02-07 14:03:08
Nehéz dolog ez a reklámokkal. Amikor üzletemberek vagyunk és abból élünk, hogy valamit - szolgáltatást vagy terméket - eladunk valaki másnak, az a legnagyobb problémáink egyike, hogy hogyan ismertethetjük meg a MI termékünket a potenciális vevőkkel. Mivel a munkánkból élünk, \"el kell adnunk\" magunkat/termékünket/szolgáltatásunkat. De ha média-fogyasztók vagyunk, utáljuk a reklámot. Mind a kettő mi vagyunk, attól tartok - legalábbis én így érzem. A reklámok időzítése, elhelyezése, az általa közvetített életérzések és a megvalósítás színvonala a kérdés. Hiszen én is óriásplakátokról szereztem tudomást arról, hogy Miskolcon belcanto-fesztivál volt a nyáron: ha nem lett volna reklámja, meglehet, nem, vagy csak késve tudtam volna meg. De itt vannak a Momusön is a - nem túl számos - reklámbannerek, amelyek árut-szolgáltatást reklámoznak, ráadásul a célközönségnek. Ezek talán éppen szolíd megjelenésük és a megfelelő médiumon való elhelyezésük miatt nem zavaróak. (Emellett, szerény mértékben bár, de hozzájárulnak ahhoz, hogy a Momus működhessen.) A nagy ker-i médiumokban szereplő reklámokkal az a bajom, hogy süt róluk a kivagyiság: \"mindenki lássa, hogy nekünk olyan jól megy, hogy képesek vagyunk megvenni 1 mp-et 1 millióért!\" Ennyit a reklámokról.
Egy kis \"média-bekajáltatásban\" én is benne lennék! De még hogy!!! Ki lesz a főcsővezető és mit csináljunk?
Műsorajánló
Mai ajánlat:
19:00 : Budapest
Zeneakadémia, Solti György Kamaraterem

Saki Kono zongora diplomakoncertje
BYRD: My Ladye Nevels Grownde
SOSZTAKOVICS: 7. (A-dúr) prelúdium és fúga, op. 87/7
SOSZTAKOVICS: 12. (gisz-moll) prelúdium és fúga, op. 87/12
SOSZTAKOVICS: 15. (Desz-dúr) prelúdium és fúga, op. 87/15
SOSZTAKOVICS: 24. (d-moll) prelúdium és fúga, op. 87/24
J.S. BACH: f-moll zongoraverseny, BWV 1056
Szokolay Balázs (zongora)
SOSZTAKOVICS: 2. (e-moll) zongoratrió, op. 67
Mikola Ivanovich Román (hegedű), Háry Péter (cselló)
Saki Kono (zongora)

19:00 : Budapest
Régi Zeneakadémia, Kamaraterem

Trio Encuentro: Tóth Kristóf (hegedű), Agárdi Eszter (gordonka), Szőcs Henrik (zongora)
"Kontrasztok"
SCHUBERT: 2. (Esz-dúr) zongoratrió, D. 929
RAVEL: a-moll zongoratrió

19:30 : Budapest
Zeneakadémia, Nagyterem

Miklósa Erika (szoprán), Balázs János (zongora)
"Zongopera"
Donizetti, Verdi, Strauss, Piazzola áriái, Cziffra György átiratai és improvizációk
19:00 : Kaposvár
Szivárvány Kultúrpalota

Operát az Operából! – Belföldi turné
'Puccini Itáliája' operagála
Koncertszerű előadás

19:30 : Debrecen
Kölcsey Központ

Kiss Péter (zongora)
Kodály Filharmonikusok Debrecen
Vezényel: Vajda Gergely
LISZT: A bölcsőtől a sírig (Von der Wiege bis zum Grabe)
VAJDA GERGELY: Szomorú Vasárnap Variációk
LISZT: A-dúr zongoraverseny Nr. 2.
MENDELSSOHN: V. (D-dúr) ,,Reformáció’’ szimfónia, Op. 107.
A mai nap
született:
1857 • Ruggiero Leoncavallo, zeneszerző († 1919)
1858 • Ethel Mary Smyth, zeneszerző († 1944)