vissza a cimoldalra
2020-07-13
részletes keresés    Café Momus on Facebook rss
Bejelentkezés
Név
Jelszó
Regisztráció
Legfrissebb fórumaink
Olvasói levelek (11532)
A csapos közbeszól (95)

Magyar Televízió opera-, balett- és operett közvetítései - hazai produkciók (1433)
Sass Sylvia (478)
Régizene (3418)
Pantheon (2694)
A MET felvételei (696)
Antonin Dvorak (199)
Operett a magyar rádióban (1949-től napjainkig) (3971)
Opernglas, avagy operai távcső... (20521)
A nap képe (2213)
Franz Schmidt (3640)
Lehár Ferenc (714)
Jazz (79)
Palcsó Sándor (298)
Házy Erzsébet művészete és pályája (4863)
Radnai György művészete (59)
Kemény Egon zeneszerző (Wien, 1905 - Budapest, 1969) (1978)

Fórumok teljes listája
Impresszum

megjelenteti:
Café Momus Egyesület
adószám:
18240531-1-43

apróhirdetés feladása:

28   janomano • előzmény27 2006-02-08 19:16:58
Na mostmár van gépem, úgyhogy vigyázat!
Ütök-vágok, pengét hányok...
27   Momo • előzmény26 2006-02-07 20:33:15
Az éjjeliőr a Pál utcai fiukban...
26   sphynx • előzmény25 2006-02-07 20:29:52
Az ki?
25   Momo • előzmény24 2006-02-07 20:25:41
Eteted Janót?
24   sphynx • előzmény23 2006-02-07 20:20:19
Francba, pont ma vettem 4 zacskóslevest. Igaz, nem magamnak.
23   Bali Cecília • előzmény22 2006-02-07 20:15:34
Az én legnagyobb problémám a reklámokkal, hogy a befektett pénz mennyisége nincs arányban a reklámozott áru minőségével. Sőt, azt kell mondjam, hogy inkább fordított az arány a két dolog között. PL. A zacskós levesek esetében- amelyek véleményem szerint kifejezetten károsak az egészségre - sokkal több pénzt fektetnek a reklámra, mint mondjuk a miskolci belcanto-fesztivál esetében. Ennek nyilván a legfőbb oka az, hogy eleve sokkal többen érdeklődnek a zacskós levesek iránt, mint egy belcanto- fesztivál iránt, tehát jobban megy az üzlet, több a bevétel, többet lehet reklámra fordítani. Ezen is el lehetne gondolkozni. Így viszont - amennyiben én tévedek és a reklámok mégis elérik hatásukat - egyre többen fognak zacskós levest enni. Ez egy öngerjesztő rendszer - mindenféle minőségi garancia nélkül. És nekem ez utóbbival van leginkább gondom. Az egyoldalú termékbemutatóval. Ja, és az emberek pszichés manipulációjával. (boldog családi képek, hibátlan modellek...stb.)Azt sugallja: \"Ha megveszed, Te is ilyen leszel!\"
22   Mozartkugel 2006-02-07 14:03:08
Nehéz dolog ez a reklámokkal. Amikor üzletemberek vagyunk és abból élünk, hogy valamit - szolgáltatást vagy terméket - eladunk valaki másnak, az a legnagyobb problémáink egyike, hogy hogyan ismertethetjük meg a MI termékünket a potenciális vevőkkel. Mivel a munkánkból élünk, \"el kell adnunk\" magunkat/termékünket/szolgáltatásunkat. De ha média-fogyasztók vagyunk, utáljuk a reklámot. Mind a kettő mi vagyunk, attól tartok - legalábbis én így érzem. A reklámok időzítése, elhelyezése, az általa közvetített életérzések és a megvalósítás színvonala a kérdés. Hiszen én is óriásplakátokról szereztem tudomást arról, hogy Miskolcon belcanto-fesztivál volt a nyáron: ha nem lett volna reklámja, meglehet, nem, vagy csak késve tudtam volna meg. De itt vannak a Momusön is a - nem túl számos - reklámbannerek, amelyek árut-szolgáltatást reklámoznak, ráadásul a célközönségnek. Ezek talán éppen szolíd megjelenésük és a megfelelő médiumon való elhelyezésük miatt nem zavaróak. (Emellett, szerény mértékben bár, de hozzájárulnak ahhoz, hogy a Momus működhessen.) A nagy ker-i médiumokban szereplő reklámokkal az a bajom, hogy süt róluk a kivagyiság: \"mindenki lássa, hogy nekünk olyan jól megy, hogy képesek vagyunk megvenni 1 mp-et 1 millióért!\" Ennyit a reklámokról.
Egy kis \"média-bekajáltatásban\" én is benne lennék! De még hogy!!! Ki lesz a főcsővezető és mit csináljunk?
Műsorajánló
Mai ajánlat:
Nincs mai ajánlat
A mai nap
született:
1924 • Carlo Bergonzi, énekes († 2014)
elhunyt:
1951 • Arnold Schönberg, zeneszerző (sz. 1874)
2004 • Carlos Kleiber, karmester (sz. 1930)
2014 • Lorin Maazel, karmester (szül. 1930)