vissza a cimoldalra
2018-06-25
részletes keresés    Café Momus on Facebook rss
Bejelentkezés
Név
Jelszó
Regisztráció
Legfrissebb fórumaink
Nemzeti Hangversenyterem - és más helyszínek (4043)
Mi újság a Magyar Állami Operaházban? (60904)
Momus társalgó (6335)
Milyen zenét hallgatsz most? (24997)
Társművészetek (1255)
Haladjunk tovább... (213)
Kedvenc előadók (2821)
A komolyzene jelene és jövője Magyarországon (2277)
Kedvenc művek (143)
Kedvenc felvételek (148)

Olvasói levelek (11279)
A csapos közbeszól (95)

Házy Erzsébet művészete és pályája (4289)
A magyar zenei élet elfeledett vagy kevéssé ismert művészei (908)
Operett a magyar rádióban (1949-1990) (2775)
Palcsó Sándor (219)
Wagner (2597)
Erkel Színház (9363)
Edita Gruberova (3060)
Élő közvetítések (7254)
A MET felvételei (127)
Operett, mint színpadi műfaj (3618)
Rost Andrea (2027)
Kemény Egon zeneszerző (Wien, 1905 - Budapest, 1969) (1425)
Franz Schmidt (3142)
Kinek tetszik Rimszkij-Korszakov ? (47)
Pantheon (2237)
Erkel Ferenc (1046)

Fórumok teljes listája
Impresszum

megjelenteti:
Café Momus Egyesület
adószám:
18240531-1-43

apróhirdetés feladása:

23   Bali Cecília • előzmény22 2006-02-07 20:15:34
Az én legnagyobb problémám a reklámokkal, hogy a befektett pénz mennyisége nincs arányban a reklámozott áru minőségével. Sőt, azt kell mondjam, hogy inkább fordított az arány a két dolog között. PL. A zacskós levesek esetében- amelyek véleményem szerint kifejezetten károsak az egészségre - sokkal több pénzt fektetnek a reklámra, mint mondjuk a miskolci belcanto-fesztivál esetében. Ennek nyilván a legfőbb oka az, hogy eleve sokkal többen érdeklődnek a zacskós levesek iránt, mint egy belcanto- fesztivál iránt, tehát jobban megy az üzlet, több a bevétel, többet lehet reklámra fordítani. Ezen is el lehetne gondolkozni. Így viszont - amennyiben én tévedek és a reklámok mégis elérik hatásukat - egyre többen fognak zacskós levest enni. Ez egy öngerjesztő rendszer - mindenféle minőségi garancia nélkül. És nekem ez utóbbival van leginkább gondom. Az egyoldalú termékbemutatóval. Ja, és az emberek pszichés manipulációjával. (boldog családi képek, hibátlan modellek...stb.)Azt sugallja: \"Ha megveszed, Te is ilyen leszel!\"
22   Mozartkugel 2006-02-07 14:03:08
Nehéz dolog ez a reklámokkal. Amikor üzletemberek vagyunk és abból élünk, hogy valamit - szolgáltatást vagy terméket - eladunk valaki másnak, az a legnagyobb problémáink egyike, hogy hogyan ismertethetjük meg a MI termékünket a potenciális vevőkkel. Mivel a munkánkból élünk, \"el kell adnunk\" magunkat/termékünket/szolgáltatásunkat. De ha média-fogyasztók vagyunk, utáljuk a reklámot. Mind a kettő mi vagyunk, attól tartok - legalábbis én így érzem. A reklámok időzítése, elhelyezése, az általa közvetített életérzések és a megvalósítás színvonala a kérdés. Hiszen én is óriásplakátokról szereztem tudomást arról, hogy Miskolcon belcanto-fesztivál volt a nyáron: ha nem lett volna reklámja, meglehet, nem, vagy csak késve tudtam volna meg. De itt vannak a Momusön is a - nem túl számos - reklámbannerek, amelyek árut-szolgáltatást reklámoznak, ráadásul a célközönségnek. Ezek talán éppen szolíd megjelenésük és a megfelelő médiumon való elhelyezésük miatt nem zavaróak. (Emellett, szerény mértékben bár, de hozzájárulnak ahhoz, hogy a Momus működhessen.) A nagy ker-i médiumokban szereplő reklámokkal az a bajom, hogy süt róluk a kivagyiság: \"mindenki lássa, hogy nekünk olyan jól megy, hogy képesek vagyunk megvenni 1 mp-et 1 millióért!\" Ennyit a reklámokról.
Egy kis \"média-bekajáltatásban\" én is benne lennék! De még hogy!!! Ki lesz a főcsővezető és mit csináljunk?
Műsorajánló
Mai ajánlat:
17:00 : Budapest
Szent István Bazilika

Virágh András (orgona)
A mai nap
elhunyt:
1767 • Georg Philipp Telemann, zeneszerző (sz. 1681)