vissza a cimoldalra
2020-07-02
részletes keresés    Café Momus on Facebook rss
Bejelentkezés
Név
Jelszó
Regisztráció
Legfrissebb fórumaink
Olvasói levelek (11529)
A csapos közbeszól (95)

Házy Erzsébet művészete és pályája (4847)
Operák, amelyeket utálunk (276)
Operett, mint színpadi műfaj (4368)
Operett a magyar rádióban (1949-től napjainkig) (3956)
Társművészetek (1769)
A MET felvételei (597)
Nemzeti Hangversenyterem - és más helyszínek (4674)
Pantheon (2677)
Opernglas, avagy operai távcső... (20518)
A komolyzene jelene és jövője Magyarországon (2375)
Kemény Egon zeneszerző (Wien, 1905 - Budapest, 1969) (1970)
Régizene (3395)
Franz Schmidt (3629)
Kortárs zene (90)
Kimernya? (3684)
Momus-játék (5857)

Fórumok teljes listája
Impresszum

megjelenteti:
Café Momus Egyesület
adószám:
18240531-1-43

apróhirdetés feladása:

23   Bali Cecília • előzmény22 2006-02-07 20:15:34
Az én legnagyobb problémám a reklámokkal, hogy a befektett pénz mennyisége nincs arányban a reklámozott áru minőségével. Sőt, azt kell mondjam, hogy inkább fordított az arány a két dolog között. PL. A zacskós levesek esetében- amelyek véleményem szerint kifejezetten károsak az egészségre - sokkal több pénzt fektetnek a reklámra, mint mondjuk a miskolci belcanto-fesztivál esetében. Ennek nyilván a legfőbb oka az, hogy eleve sokkal többen érdeklődnek a zacskós levesek iránt, mint egy belcanto- fesztivál iránt, tehát jobban megy az üzlet, több a bevétel, többet lehet reklámra fordítani. Ezen is el lehetne gondolkozni. Így viszont - amennyiben én tévedek és a reklámok mégis elérik hatásukat - egyre többen fognak zacskós levest enni. Ez egy öngerjesztő rendszer - mindenféle minőségi garancia nélkül. És nekem ez utóbbival van leginkább gondom. Az egyoldalú termékbemutatóval. Ja, és az emberek pszichés manipulációjával. (boldog családi képek, hibátlan modellek...stb.)Azt sugallja: \"Ha megveszed, Te is ilyen leszel!\"
22   Mozartkugel 2006-02-07 14:03:08
Nehéz dolog ez a reklámokkal. Amikor üzletemberek vagyunk és abból élünk, hogy valamit - szolgáltatást vagy terméket - eladunk valaki másnak, az a legnagyobb problémáink egyike, hogy hogyan ismertethetjük meg a MI termékünket a potenciális vevőkkel. Mivel a munkánkból élünk, \"el kell adnunk\" magunkat/termékünket/szolgáltatásunkat. De ha média-fogyasztók vagyunk, utáljuk a reklámot. Mind a kettő mi vagyunk, attól tartok - legalábbis én így érzem. A reklámok időzítése, elhelyezése, az általa közvetített életérzések és a megvalósítás színvonala a kérdés. Hiszen én is óriásplakátokról szereztem tudomást arról, hogy Miskolcon belcanto-fesztivál volt a nyáron: ha nem lett volna reklámja, meglehet, nem, vagy csak késve tudtam volna meg. De itt vannak a Momusön is a - nem túl számos - reklámbannerek, amelyek árut-szolgáltatást reklámoznak, ráadásul a célközönségnek. Ezek talán éppen szolíd megjelenésük és a megfelelő médiumon való elhelyezésük miatt nem zavaróak. (Emellett, szerény mértékben bár, de hozzájárulnak ahhoz, hogy a Momus működhessen.) A nagy ker-i médiumokban szereplő reklámokkal az a bajom, hogy süt róluk a kivagyiság: \"mindenki lássa, hogy nekünk olyan jól megy, hogy képesek vagyunk megvenni 1 mp-et 1 millióért!\" Ennyit a reklámokról.
Egy kis \"média-bekajáltatásban\" én is benne lennék! De még hogy!!! Ki lesz a főcsővezető és mit csináljunk?
Műsorajánló
Mai ajánlat:
20:00 : Budapest
MŰVÉSZETEK PALOTÁJA - Autósmozi

PUCCINI: Bohémélet - MET-felvétel
A mai nap
született:
1714 • Christoph Willibald Gluck, zeneszerző († 1787)
1923 • Melis György, énekes († 2009)
elhunyt:
2007 • Beverly Sills, énekes (sz. 1929)
2016 • Tréfás György, operaénekes (sz. 1931)